wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuwquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, ik kreeg opeens een plaatje van een film in me kop toen ik jou zag.
Ik zag je hoofd zo door een dichte deur beuken.
Net als zo'n stier.
Maar goed, ik heb wel vaker rare dingen
Ik ken heel je broer niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuw![]()
Ik geloof da'k Sebasser niet zo aardig vindtquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht ben je dan in de war met mijn broer, want die is inderdaad stier, ik ben een leeuw![]()
Die van mij of van jou ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.
Zijn bijnaam is ook niet voor niets Sebagger!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.
Nou zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik geloof da'k Sebasser niet zo aardig vindt
Mijn bijnaam is sebasserquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is ook niet voor niets Sebagger!!
Nou die lijkt wel wat op me, als we naast elkaar zien kan je dat wel duidelijk zien hoorquote:
Een dergelijke opmerking refereert impliciet naar het geciteerde tekst.quote:
Misschien eh, is sex wel iets vreselijks voor mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een dergelijke opmerking refereert impliciet naar het geciteerde tekst.
Niet op ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef Stroekie het volgende:
Zeg als jullie dit meningsverschil eens voor de Martinitoren gaan bijleggen en vrede sluiten![]()
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*luistert Ba Cissoko uit Guinée op de concertzender nu
Nakend ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjes
zometeen ga ik nog huppelend door het huis lopen![]()
![]()
Ja hč? Ik zat ook al te wiebelen in m'n stoelquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een heerlijk vrolijk geluid komt er nu uit mijn boxjes
zometeen ga ik nog huppelend door het huis lopen![]()
![]()
Neeh, zoiets zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee da's veel te gevaarlijk
zometeen lazert dan de een de ander er af
Oh ja jij zit natuurlijk nu met flaptop in een fauteuil, ik gewoon op een harde "keuken" stoel achter de desktop in de kastquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja hč? Ik zat ook al te wiebelen in m'n stoel
Huh ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb de laptop op een standaardje op m'n bureau. en ik zit in 'n lekkere mammamini stoel
Ik ben niet zo van de mannensex.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Zwaffel het volgende:
hooooooooooooooooooooooooooooooooooijezus wat gaan jullie traag
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin die je nogal 'ns kan vinden in de mammamini. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh ?
mammamini was toch die kringloopwinkel ?
Of was dat mamamino of zo ?
Wat voor stoel is het ?
ik welquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannensex.
Hm, die stoelen zijn tof jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.
waarom? ik ga over minder dan een uur geile nuecksex hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Kom morgen anders eens naar groningen zwaffeltje
Ja, kap eens met mij jaloers makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
waarom? ik ga over minder dan een uur geile nuecksex hebben
En zo'n stoel met wielletjes werkt hier niet op vloerbedekking, en zo'n plaat eronder vindt ik dan weer verschikkelijk lelijk. Zo'n grote zwarte lederen bureaustoel is dan wel gaaf en mooi om achter een bureau in een aparte study te hebben staan. Maar helaas heeft mijn huisje daar niet de ruimte voorquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaja, gewoon zo'n houten stoel met kussens erin. Best heel comfortabel. En veel steviger dan welke bureaustoel dan ook.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
En die mikeymojo werkt op netstroom, en ik weet toevallig dat als je zijn stroom onderbreekt dat zijn tijdelijke geheugen wordt gewist.
dus als je hem terug in plugt, dat ie dan niks meer doet![]()
*Kuch* we zijn dan wel niet christelijk, maar zo vloeken getuigt toch niet van manieren....quote:
hoezo? jij hebt je rechterhand tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kap eens met mij jaloers maken
Gewoon die backups deletenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hij heeft zichzelf gebackuped. Kutnerds van tegenwoordig
Jahquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
lekker is dat he? Sex met mannen
De rechterhand van de wet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hoezo? jij hebt je rechterhand toch
wie zei dat ik die had?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Kuch* we zijn dan wel niet christelijk, maar zo vloeken getuigt toch niet van manieren....
Nee dat bleek welquote:
mensen verwachten zoveel van mequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wel van je, Zwaffel.
*gewillig ondergaatquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat bleek wel![]()
die proberen wij je nu juist bij te brengen
Heus het is voor je eigen bestwil hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |