Bejaardenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar bejaarden kunnen stoer zijn.
Als ze op jongeren zeiken, en vervolgens zelf door rood gaan of zo
Sommige, of dat ze aangifte doen tegen iemand.quote:
pffff opschepper. Foto zien!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, echt wel.
Ik moest al achteruit gaan, anders sprong ie zo door het bureaublad heen!
nee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien trouwens![]()
crimineel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige, of dat ze aangifte doen tegen iemand.
en dat ze dan vergeten zijn wat ze willen aangeven.
Ooit eens meegemaakt toen ik ook in een politiebureau was
bulten. Heb je ook nog zand nodig?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Heb je nog pizza's ?
vraag maar aan kixassquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
bulten. Heb je ook nog zand nodig?heb nog 4 kuub
Nou zeg!quote:
enkel een bank? Sorry,das te simpelquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik deed aangifte van een gestolen fiets hoor!
Of val je op bad boys ?
Want dan heb ik een bank overvallen.
Nou, een zwembad beter dan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
enkel een bank? Sorry,das te simpel
Het zwembad staat al te lang droog, en heeft nodig sex nodig.quote:
ach,is er tenminste iets wat hard isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het zwembad staat al te lang droog, en heeft nodig sex nodig.
Het zwembad was in voor een trio zei ie.
Laten we chowowi ook mee doen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ach,is er tenminste iets wat hard is
als ze nat isquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we chowowi ook mee doen ?
Oh, ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
als ze nat is
ik ben even mn fiets halen.
neuken jullie ff verder?
Hallo, jullie hebben de turbo er wel ingegooid zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef Sebasser het volgende:
Keiharde lesbeausexs!
Neh, ze is even haar fiets halen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo, jullie hebben de turbo er wel ingegooid zeg![]()
Ze neemt dat spreekwoord van op een oude fiets moet je het leren dan wel heel erg serieusquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, ze is even haar fiets halen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ze neemt dat spreekwoord van op een oude fiets moet je het leren dan wel heel erg serieus![]()
Daar waren Zwaffel en ik al 4 pagina's mee bezig, je kwam precies binnen in het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Wtf, ik kom binnen en wordt gelijk verzocht tot nueckseks?
Ik time die dingen vrij goed, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar waren Zwaffel en ik al 4 pagina's mee bezig, je kwam precies binnen in het hoogtepunt.
kan jij geen profiel bekijken danquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die in dit topic heeft gepost nog onder de 30 hoor.
Of jij moet al 30+ zijn..
omgquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij geen profiel bekijken dan![]()
Oil of Olaz doet wonderenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg
Weetje dat ik dat helemaal niet had verwacht?
Bwhehehe, dan heb ik liever seks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*luistert Ba Cissoko uit Guinée op de concertzender nu
Dit was dus een hele verkeerde opmerking.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwhehehe, dan heb ik liever seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |