Ik wil ook best tellen wyc, heb nu wel weer wat tijd. Je bent lievquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik wilde een nieuw topic gaan openen als ik klaar zou zijn met eten.
Ik ga zo wel voor je tellen.
Ik was net klaar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:38 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook best tellen wyc, heb nu wel weer wat tijd. Je bent liev
1?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:39 schreef vipergts het volgende:
hoeveel bekende (pogingen tot) aanslagen zijn er tijdens Hitlers leven op hem gepleegd
Daar gaat mijn vervolg vraagquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:45 schreef vipergts het volgende:
Wie de bekende maar mislukte bomaanslag peelgde op hitler.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef vipergts het volgende:
welke vraag had je als eerste in gedachten
Heb het aangepastquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
MaJo, je hebt de rest van de OP nog niet aangepast
[..]
bedoel ik.
en dat mag dus nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrede,
geneeskunde
literatuur
wetenschap
scheikunde
dan moet je een nieuwe post openen, of laten zoals het was. Het gaat hier om de inhoud en niet om de lay-outquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik heb niks toegevoegd/weg gehaald ik heb het alleen even onderelkaar gezet![]()
Sorry zal het niet weer doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:23 schreef MaJo het volgende:
Toch niet doen Yuri, staat ook in de OP. Ook al haal je er alleen een spelfout uit, het lijkt verdacht. Spelfouten en dergelijke gewoon laten staan, kun je altijd in een nieuwe post toelichten.
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sorry zal het niet weer doen![]()
Maar heeft er iemand al een goed antwoord vipergts?
Toch nog goed ik las jullie antoowoorden en die leken mij allemaal veel beterquote:
Augustus inderdaadquote:
Totdat jij een vraag steltquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef MaJo het volgende:
Ze hebben samen een nobelprijs gewonnen?
Ik zou het verder niet wetenquote:
hij kreeg hem voor geneeskunde, daar valt de biologie ook onderquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er is toch geen nobel voor de biologie![]()
Beide nederlanders?
vipergts +1quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef vipergts het volgende:
dan zijn het de gebroeders tinbergen zo makkelijk als anderen ook verder lezen bij jouw vragen. De ene won de nobelprijs voor de economie en de andere voor de fysyologie of geneeskunde dat biologie bracht me even op het verkeerde spoor
Nee maar een vergissing met een ex-premier van België is snel gemaakt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:54 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
vipergts +1
zo moeilijk was deze toch niet?
Een wed/regel die is afgeschaft?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef U het volgende:
Hmm, laat ik dan een tijdsaanduiding geven:
het edict stamt uit 313 a.d.
close, but no dicequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het invoeren van het Christelijk geloof als het belangrijkste?
keizer Constantijn voert het christelijk geloof in als enig geloof en veribied de andere geloven?quote:
Hij bekeerde zich tot het christendom?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:46 schreef U het volgende:
je hebt de persoon goed, maar hij ging in elk geval nog niet zo ver
dat was wat ik wou horen; de christenvervolging werd afgeschaft daarmeequote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Hij 'legaliseerd' het christemdom?
Jeejquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef U het volgende:
[..]
dat was wat ik wou horen; de christenvervolging werd afgeschaft daarmee
Yurithemaster + 1
Het komt er wel in de buurt maar ik kan het niet goed rekenenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:57 schreef U het volgende:
pfoe, vast niet Pontificus Maximus?
Mee eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Die twee letters ga ik niet stelen.
U +1quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:16 schreef U het volgende:
Eise Eisinga-planetarium
quote:Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16e februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin [CENSUUR]. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn...
Jaja ik het maar als ik opnieuw moet typen met verklaring erbij dan ben ik straks te laatquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef U het volgende:
heyhey, niet stiekem editten he yuriMaar 'tis goed
Yurithemaster + 1
Had in de eerste vlaag smurfen ingetypt maar direct daarna meteen weer veranderd in de snorkelsquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kan me niet voorstellen wat je zo verkeerd kunt typen aan snorkels dat het niet te begrijpen is
Ron weasley en hermlijn .....quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Ik leer hier zoveel over de Beatles
Hoe heten de twee beste vrienden van Harry Potter?
Voor- en achternaam graag, Engels en Nederlands zijn beide goed.
Griffel was het jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:39 schreef ChrisJX het volgende:
Hermione Granger is goed, Ron Weasle is helaas niet helemaal goed. Punt is voor Daffodol die Weasley wel goed schrijft.
Daffodil +1
In het Nederlands overigens Ron Wemel en Hermelien Griffel
Mauseleum?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik graag de benaming voor een oud-Egyptisch graf gehoord, de voorloper van de pyramide.
Da's de kist als ik het goed heb...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Sarcofaag?
Mijn Arabisch is een beetje roestig maar dit is vast zo'n Ooh-Ja vraagquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's de kist als ik het goed heb...
De specifieke term stamt uit het Arabisch en betekent letterlijk “zitbank”.
Tombe klinkt nou niet echt Arabisch geloof ik...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Tombe?
Aan het begin van de derde dynastie plaatste Imhotep zes, steeds kleinere trapeziums op elkaar, et voilà: de befaamdequote:Op vrijdag 22 september 2006 22:46 schreef ChrisJX het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het dus wel een graf voor farao's en niet voor gewone lieden? Die werden immers niet in pyramides 'begraven'.
Mwa... Als je het gezochte woord gaat verdelen, kun je kriptisch besluiten dat het een deel van een schip is, gevolgd door een bekende popgroep waar een letter is uitgehaald.quote:
Ja, dat is het in feite wel, maar dan heeft zo'n ding nog een naam....quote:
Bingo!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:53 schreef ChrisJX het volgende:
Mastaba?
Conny van Breukhoven ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Wie ontdekte de grotschilderingen van Altamira?
Die heeft al sinds mensenheugnis moeite om haar eigen grot te ontdekken....quote:
Ik wacht binnen op jullie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ha neger!
Wat hoor ik allemaal over jou? Ga je niet meer mee naar El Rubio?
Prostaat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welk deel van zijn lichaam heeft Mulisch kanker gehad?
nah..geen idee verderquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke vormen van kanker zoek ik
Bij mannen komen met name de volgende typen kanker voor:
1. prostaat
2. long
3.
Bij vrouwen komen het meest voor:
1.borst
2. baarmoederhals
3.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
mannen:
Long![]()
prostaat![]()
Lever![]()
vrouwen:
borst![]()
long![]()
baarmoeder![]()
?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Leuk onderwerp hier
Gokje:
Mannen: darm, long, prostaat
Vrouwen: borst, baarmoeder, long
Hey Lienquote:
bloedkankerquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
leukemie is leukemie en niet kanker??
zo heel erg veel concerten alquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey Lien
Wil je echt niet meer naar Lilly Allen?
altijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
bloedkanker.. hm.. ik dacht te letterlijk. Bedankt voor je hulp, vast 'met liefde' aangeboden aan mij.
Ik weet het maar ik hou gewoon een concertmarathonquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
zo heel erg veel concerten alHoeveel ¤ en wanneer ook alweer?
als ik nou gewoon niét naar Snow Patrol ga.. dannuhhh.... hmm...mm...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik hou gewoon een concertmarathon¤17,50 ex alles en op 10 november in Paradiso
Hm.. ja, denk het wel.. heb fotoboek hier maar weer eens open gegooid..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
altijd![]()
Ia je msn al minder verwarrend ondertussen?![]()
Ik heb ff alles terug gelezen en Majo krijgt het punt want zij heeft alle antwoorden genoemd en de volgorde laat ik maar vervallen dus.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Moet het echt in de juiste volgorde?![]()
Mannen: prostaat, long, darm
Vrouwen: borst, leukemie, long
Nee, Lent is al helemáál een stom gat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. ja, denk het wel.. heb fotoboek hier maar weer eens open gegooid..
Kom je uit Lent? (ken geen andere boerendorpen bij Nijmegen)
Ik vind het wel een mooie ligging hebben, maar ik neem je oordeel zeer serieus...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, Lent is al helemáál een stom gat.
Ja zo lekker in de waalsprong waar alles gesloopt gaat worden, en zo mooi door midden gesneden door een snelweg, en ook zo lekker naast het spoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie ligging hebben, maar ik neem je oordeel zeer serieus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |