Op wat kunnen hun ( MtV ) vooroordelen dan volgens jou ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:50 schreef BertV het volgende:
MTV kan lekker scoren op vooroordelen die bevestigd worden...
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:20 schreef J-Will het volgende:
damn, doe je goed in twee maanden. Wat deed je daarvoor? En ook nog zonder melk-producten. Knap hoor
ik heb zelf net plat gebencht, clean en press en wat squats gedaan. En biceps-curls, je weet.
Benchpress nieuw PR: voor het eerst twee schijven van 20 kg, die grote rauwe60 kg dus gebencht, 65 had er ook ingezeten denk ik. Voelt goed
Met squatten heel veel setjes van 3 reps met 40 kg, zeer easy. Eindelijk weer een lekkere training dus, squatten moet binnen no-time ook minimaal 60 kg zijn.
Ik krijg meteen last van me kiezen van die zooi, veel te zoet.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Videopac het volgende:
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
Ik ook niet, was tijdje 3 keer per week aan het trainen, maar zit nu alweer op 5 tot 6. Doe gewoon de helft van de oefeningen, en als ik er wat vaart achter zet kan ik binnen 30 minuten klaar zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Dammit. Rustdag.![]()
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.
* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.![]()
Spierdistrofie?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb een rustweek, voer echt geen flikker uit en ben al 3,5kg afgevallen?!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Ok thanx voor de tip, normaal koop ik niet bij de adolf heijn maar hiervoor kan ik wel een uitzondering maken. Zal es gaan kijken.
Oke jij mag godverdomme nooit meer klagen over je eiwitten kut kereltje. Man in 2 maandenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
vandaag oud(vrouwelijk) klasgenootje in de gym tegen gekomen die mij complimenten gaf
ze dacht dat ik al heel lang trainde, slechts 2 maandjes
blijkbaar doe ik het goed
![]()
Even foto's gemaakt van mijn vooruitgangen na 2 maandjes trainen, gemaakt na de training
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice man, ik ben ook ong. zoiets denk ik, alleen mn spieren zijn niet zo goed gedefinieerd door mn hoge vetpercentage.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
vandaag oud(vrouwelijk) klasgenootje in de gym tegen gekomen die mij complimenten gaf
![]()
Even foto's gemaakt van mijn vooruitgangen na 2 maandjes trainen, gemaakt na de training
[afbeelding]
[afbeelding]
VVM is veel vet massa?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:43 schreef LedZep het volgende:
Als ik 240kg meer vet had zou er een dusdanig grote belasting op mijn been- en rugspieren komen te staan dat ik waarschijnlijk binnen een half jaar meer VVM dan MrJ en McGilles bij elkaar had.
Met weakling ivo weet je het nooitquote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef synthesix het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat een grapje was?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:54 schreef synthesix het volgende:
Mên stelletje zeurtantes bij mekaar zijn jullie ook wel he..
Schelden doet geen pijn laat mij de sterkste zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met weakling ivo weet je het nooit.
Schelden doet geen zeer, slaan veel meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Schelden doet geen pijn laat mij de sterkste zijn![]()
Je bent wel vrij droog, ik denk dat als je vet% wat hoger is het nog sneller gaatquote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef Lanvin het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vetpercentage omhoog? Dan worden toch juist je buikspieren minder goed zichtbaar?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je bent wel vrij droog, ik denk dat als je vet% wat hoger is het nog sneller gaat
eigen foto's posten durf je niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef synthesix het volgende:
Deze man komt denk ik het dichtst in de buurt bij mijn vetpercentage:
wel redelijk gespierd, maar niet er breedquote:Op donderdag 28 september 2006 17:31 schreef J-Will het volgende:
Dit vind ik een stoer fysiek:
Bardje P baby
Persoonlijk, in jou plaats, zou ik het niet doen. Ik zou clean bulken, zeker als je nog maar 2 maand bezig bent en er al zo uitziet...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef Lanvin het volgende:
en hoe exactly kom je aan in vetpercentage? meer kcal binnen krijgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |