Sven is gewoon veul te rap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Behoorlijk jaquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zo een leuke avond gehad. Ik ben er gewoon depri van geworden.
Plus ik heb vandaag een opmerking gekregen over hoe ik ben en zo... heeft me aan het denken gezet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles een beetje goed met Zhenar ?![]()
Ik kan Sven ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven is gewoon veul te rap..
Ik hou van jullie, dat doe ik hier..
.
quote:
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Ja maar die opmerking was echt hard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ken dat soort depressies wel. Een van m'n beste vrienden heeft daar ook altijd last van. Een soort vrolijkheidskater ofzo
![]()
Maar zelfreflectie kan nooit kwaadDaar worden we betere mensen van
![]()
Goed om weer eens te wetenquote:
Dan moet je echt niet aan de drugs gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:28 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is echt bagger. Ik heb daar (bijna) altijd last van.Dat ik als ik een keer iets leuks beleef daarna keihard in een dal beland.
![]()
Kwam het van iemand die dicht bij je staat? Kun je dan niet gewoon vragen of diegene het wat subtieler kan zeggen of zo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die opmerking was echt hard..
Jazekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed om weer eens te weten![]()
Ga je nog wel eens uit![]()
Maar toch een leuke avond?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je echt niet aan de drugs gaan![]()
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, zo'n idee had ik al jaIk reageer al enorm als ik een keer wat gedronken heb
![]()
Wees daar maar blij mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar last van zondagavondblues, nooit van een vrolijkheidskater eigenlijk.![]()
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstondquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Maar lang niet zoveel als in Groningen. Werkend leven enzo he... je wordt er maar saai van![]()
Bennikookquote:
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was vast (een beetje) waar, anders was je er nu niet zo mee bezig.![]()
Stufi-wachttijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stufi-wachttijdZo herkenbaar.
Ik ging dan altijd heel principieel roepen dat ik niet uit wilde gaan als ik geen geld had. Dan heb je binnen no time mensen die er op stáán dat je wat leent. Matig, maar een student moet toch stappen, hm?
Wat doe jij nu eigenlijk?
Weet ik ook niet. Dat probeer ik te ontdekken. Ik hoor het wel vaker. Het schijnt dat ik te aardig ben en zo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan die eigenschap? En waarom kwetst het je zo? Misschien moet je daar eens over nadenkenEn op wat voor manier ben je dan te aardig
![]()
Pfftquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ik te aardig ben. En dat ik dus maar beter harder en een stuk minder vriendelijker moet zijn want anders ga ik daar een keer kapot aan. En het vreemde, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak.
Jij? Drama? Wat tof!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik volg de opleiding drama wat een prima vooropleiding is voor de toneel school in Amsterdam.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PfftMensen zeggen dat soort dingen alleen maar om hun eigen morele verval niet onder ogen te hoeven zien. "Je bent te aardig" betekent gewoon "je bent aardiger dan ik".
Bovendien kun je toch niet veranderen hoe je bent. Nou ja... een beetje wel, maar aardige mensen worden toch nooit klootzakken en dat is maar goed ook.![]()
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsenquote:
Bij mij stond het er vanmiddag al op andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja werken dat moet ik ook maar eens ik kon dit weekend gewoon niet opstap omdat het studie geld er nog niet opstond. Ach ja kom je ook weer eens op fok he
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja tegen de tijd dat ik uit school kom ben ik prima geschikt als re-cast voor meneer Harmsen![]()
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
Dat is vreemd moet ik er eens achteraan al kan het ook zijn dat het pas mijn eerste maand is dat ik het zou moeten krijgen aangezien ik in juli 18 ben geworden ben. Met een beetje pech krijg ik het ook pas in oktober wat zou betekenen dat ik het met 50 euro moet doen de volgende maand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij stond het er vanmiddag al op anders!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
eventjes allemaal gefeli plaatsen please
Er was er 1 jarig hoerey en haar naam is ElisaB!
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet als je Postbank hebt natuurlijk!![]()
En danquote:
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel. Om half 1 stipt heb ik het binnen!
Duhquote:
Pfffffffff....zo lang nogquote:
Nee, misschien kun je het me eens vertellen. Later dan, nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Weet je dat je 2,3 keer zo geil bent als je over financiële transacties praat?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heeftSven
al veul eerder aangeduid!
![]()
![]()
!
Wat doe je hier überhaupt nog?!![]()
![]()
Doet QQ het weer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Als je 'm update naar 5.5 welquote:
Wattequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm update naar 5.5 wel!
Slaap lekkerquote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
oh god, heb ik weer 'n therapeutische sessie gemist
Thxquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef babette21 het volgende:
goodnight
en cheer up: het leven is leuk
m'n eerste 'vrije' weekend is die van 21/10 [damn, dan ben ik inmiddels alweer 27]quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
Thx![]()
Wanneer gaan we zuipen? Heb ik eigenlijk nodig.
veel plezier in Rome!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Dizer, sorry van de TT en zulks. Voor straf zal ik me vanaf vandaag een week niet vertonen op FOK!.
Kom op zeg, Dizer stelt zich aanquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Dizer, sorry van de TT en zulks.
quote:Paul is een leuke artiest
Soms lekker stout :green : ach ja ! Wie niet hè
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet dat je last van hebt.
Bij ons staat hij ook op 10Al is dat manlief gisteren naar een film gekeken hebt op Talpa.
Maar gerust, in huize Haaibaaike zijn twee televisie"s![]()
Zo kunnen wij ieder ons programma's kijken.![]()
'manlief (..) gekeken hebt'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Geef haar man eens ongelijk!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
'manlief (..) gekeken hebt'..
Gezellige boel daar, de een hangt voor de ene buis, de ander voor de andere..
Deel 6 was helemaal geen teleurstellingquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een grote teleurstelling wordt.![]()
Net als deel 6.![]()
Jawel, dat boek was suf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deel 6 was helemaal geen teleurstelling![]()
![]()
!
Ik vond het hele boek tofquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, dat boek was suf.
Alleen het einde was tof![]()
Je denkt toch niet echt dat een getrouwd stel dat al jaren samenwoont nog steeds alles samen wil doen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gezellige boel daar, de een hangt voor de ene buis, de ander voor de andere..
Het hele boek las ik met ongeloofquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
Deel 6 was
maar ik ken meer mensen die het niks vonden hoor [desondanks ongebrijpelijk]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik denk nog steeds dat het niet waar is.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:22 schreef babette21 het volgende:
Deel 6 was
maar ik ken meer mensen die het niks vonden hoor [desondanks ongebrijpelijk]
amen to that!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hele boek las ik met ongeloofIk denk dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik denk nog steeds dat het niet waar is.
![]()
Met name die scene waarmee het boek begint (die ik de meest intrigerende van het hele boek vind) doet mij dat denken.
Wat een suf woord trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ja, want film 4 komt helemaal niet overeen met het boek bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat pas onbegrijpelijk is, is dat mensen alleen de films kijken![]()
![]()
. Harry had die droom bij hem thuis, niet bij Ron thuis. En er kloppen nog meer dingen niet
Waar is de huiself van Malfidus bijvoorbeeld
?
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ow ja, die evil elf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want film 4 komt helemaal niet overeen met het boek bijvoorbeeld. Harry had die droom bij hem thuis, niet bij Ron thuis. En er kloppen nog meer dingen niet
Waar is de huiself van Malfidus bijvoorbeeld
?
![]()
Die komt vast in film 5 wel.![]()
Boek 5 vond ik het tofs trouwens![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat ook!![]()
Met name die scene waarmee het boek begint (die ik de meest intrigerende van het hele boek vind) doet mij dat denken.
Wat een suf woord trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar:mwoah, die link zie ik dan weer niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk dat juist door de scene waarin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Ik vond boek vijf juist het stomst, Harry is de hele tijd chagrijnigquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja, die evil elf.![]()
Die komt vast in film 5 wel.![]()
Boek 5 vond ik het tofs trouwens![]()
![]()
![]()
. Hoewel de SVP wel tof was
!
Scènes heb je trouwens alleen in films, niet in boeken,Zhenar
.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, die link zie ik dan weer niet helemaal. Ik denk dat juist door de scene waarin
Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Whoeps, grote spoiler open en bloot![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Bedoel je "Natuurlijk, dat wist ik allangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoeps, grote spoiler open en bloot;')
![]()
." of "Natuurlijk, dat ik daar niet op gekomen was
![]()
![]()
"
Ik ben heel visueel ingesteld, dus ik lees scenes, geen passagesquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef Svensational het volgende:
Scènes heb je trouwens alleen in films, niet in boeken,Zhenar
.
Laten we een Harry Potter-meeting gaan houden!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Ja, die las ik dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Whoeps, grote spoiler open en bloot![]()
![]()
![]()
En nu kan ik dus niet wachten totdat ik dat in de film zie!![]()
![]()
![]()
Dat tweedequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedoel je "Natuurlijk, dat wist ik allang![]()
." of "Natuurlijk, dat ik daar niet op gekomen was
![]()
![]()
"
![]()
Eerst moet dat nog in een boek verwerkt worden, dus wacht nog maar een aantal jaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die las ik dus!![]()
![]()
!
Je las het echt niet, slet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die las ik dus!![]()
Truus.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat met ongezelligheid te maken !!
Wij hebben een L-kamer waar wij elkaar wel kunnen zien!
Dat jij bij je mammie woont kan ik niets aan doen
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: