West Ham - Man City ook toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Er gaan trouwens best wat mensen naar Anderlecht - Milan binnenkort. Is misschien wel leuk om eens mee te pikken.
Die clubs zouden mij allebei weinig boeien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Er gaan trouwens best wat mensen naar Anderlecht - Milan binnenkort. Is misschien wel leuk om eens mee te pikken.
Zal wel al uitverkocht zijn, ik ga sowieso wel een keer naar Anderlecht dit seizoenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
RSCA - AC Milan is mij te duur, ik ga naar de thuiswedstrijd tegen Cercle Brugge op vrijdagavond 10 november 2006 en hoop begin volgend seizoen nog een match mee te pikkken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben cercle supporterquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
RSCA - AC Milan is mij te duur, ik ga naar de thuiswedstrijd tegen Cercle Brugge op vrijdagavond 10 november 2006 en hoop begin volgend seizoen nog een match mee te pikkken.
Dan doe jij toch gewoon je Cercle-shirtje aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben cercle supporterdat kan ik natuurlijk niet maken
Vanwege Claeys en Pinas zeker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Pinas speelt volgens mij bij NACquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vanwege Claeys en Pinas zeker?
nee vanwege een Belg die ik ken en omdat het natuurlijk de aartsvijand van club isquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vanwege Claeys en Pinas zeker?
Ik vrees het ergste. NEC heeft natuurlijk een hele capabele trainer in Been die altijd de beste spelers opstelt, tactisch zeer sterk is. Ajax heeft natuurlijk alleen maar Huntelaar om op te bouwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef toma het volgende:
Gaat Ajax winnen van NEC ? Logisch dat je zegt van ja, maar ik denk toch dat ze t lastig krijgen. Vooral na 2 slechte wedstrijden (tegen amateurs notabene). En NEC is gebrand op de eerste overwinning van t seizoen.
Melbourne Victory, ook al heeft dit allemaal maar weinig met Ajax te maken.quote:
Dit is cynisch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. NEC heeft natuurlijk een hele capabele trainer in Been die altijd de beste spelers opstelt, tactisch zeer sterk is. Ajax heeft natuurlijk alleen maar Huntelaar om op te bouwen.
Ik heb er geen vertrouwen in zondag
Check zn PIquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Melbourne Victory, ook al heeft dit allemaal maar weinig met Ajax te maken.![]()
Ik verwacht van wel. Ten Cate zal de boel wel even op scherp hebben gezet, waardoor ze gebrand zijn op revanche.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef toma het volgende:
Gaat Ajax winnen van NEC ? Logisch dat je zegt van ja, maar ik denk toch dat ze t lastig krijgen. Vooral na 2 slechte wedstrijden (tegen amateurs notabene). En NEC is gebrand op de eerste overwinning van t seizoen.
Goh, dat woord hoor je tegenwoordig ook na elke wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ten Cate zal de boel wel even op scherp hebben gezet, waardoor ze gebrand zijn op revanche.
Ze hebben het al aangepast bij voetbalzonequote:
quote:Henry: ‘Arsenal speelt als het oude Ajax’
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Henry is een lul en aarsenal is kut.
quote:‘Kluivert mag worden uitgefloten’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 september om 15:18
John van Ringelenstein, voorzitter van ADO Den Haag, heeft in zijn column in het Haagse huis-aan-huisblad Den Haag Dichtbij wel een hele opmerkelijke uitspraak gedaan.
De Hagenaar moedigt namelijk de achterban aan om tijdens de thuiswedstrijd met PSV van dit weekend de tegenstander uit te fluiten én dan met name Patrick Kluivert. “Moedig de ploeg aan en fluit PSV op een sportieve manier uit. Vooruit dan, Patrick Kluivert een beetje extra uitfluiten mag…”, aldus de afsluitende woorden van Van Ringelenstein.
Het is nog onbekend of Van Ringelenstein voor zijn uitspraken vervolgd zal worden door de KNVB, PSV of de speler zelf.
Het medisch beleid lijkt me wel een onderzoekje waard, maar sluit denk ik niet echt aan op je opleiding.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, even een vraag.
Ik moet op school voor het vak 'onderzoeksjournalistiek' een onderzoek doen. Weten jullie nog een onderwerp m.b.t. Ajax waar nodig onderzoek naar gedaan moet worden?
Rendement van aankopen vergelijken met zelf opgeleide spelers, zowel financieel als sportief.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Jongens, even een vraag.
Ik moet op school voor het vak 'onderzoeksjournalistiek' een onderzoek doen. Weten jullie nog een onderwerp m.b.t. Ajax waar nodig onderzoek naar gedaan moet worden?
Uitfluiten is beter en effectiever mijn inziens dan wat roepen over z'n moeder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef BoNi het volgende:
Je tegenstander op een sportieve manier uitfluiten
Beter wel, effectiever natuurlijk niet. Als ze fluiten wordt je niet zo uit je spel gehaald als bij het persoonlijk schofferen van bijvoorbeeld je moeder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uitfluiten is beter en effectiever mijn inziens dan wat roepen over z'n moeder.
Amen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Henry is een lul en aarsenal is kut.
Oude logo, stoeljes in Amsterdam ArenA. Kortom, luistert Ajax nog wel naar haar supporters?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Bedankt voor de tips, maar het moet geen onderzoek worden op sportief niveau o.i.d.
Meer zaken omtrent de club/supporters die twijfelachtig zouden kunnen zijn. Iemand nog tips?
Ik noem een Materazzi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter wel, effectiever natuurlijk niet. Als ze fluiten wordt je niet zo uit je spel gehaald als bij het persoonlijk schofferen van bijvoorbeeld je moeder.
Kijk, daar kan ik wat mee. Bovendien is dat ook een interessant onderwerp. Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oude logo, stoeljes in Amsterdam ArenA. Kortom, luistert Ajax nog wel naar haar supporters?
Klopt, maar daar is niets mis mee. Marco Materazzi provoceerde, maar is toch het slachtoffer geworden, want Zinedine Zidane had er nooit op in moeten gaan. Het hoort er gewoon bij in de voetballerij, op alle geoofloofde manieren moet je je directe opponent uit het spel halen en in mijn optiek is provoceren ook geoorloofd.quote:
Och, ik vind het nog best een nette actie van Ajax en daarbij ook geen ramp, want in Den Haag moet je ook gewoon winnen en daarbij is zo'n bekerwedstrijd zonder uit-supporters ook niet zo geweldig.quote:
Iddquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Watvoor grapquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:24 schreef devv05 het volgende:
Hehe het was een grap van iemand, gelukkig maar
Uit verliezen we zeker
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax zou uit medeleven voor ADO hebben aangeboden de wedstrijd in Den Haag te spelen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Bananenman het volgende:
Dat Jaakke had voorgesteld aan Deetman om het een thuiswedstrijd voor Ado te maken om hun fans tegemoet te komen![]()
dit heb ik eerder gehoordquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wtf is sylvana ?
Kanu ziet terugkeer naar Ajax wel zitten
Nwankwo Kanu heeft medegedeeld dat hij na dit seizoen graag zou willen terug keren bij Ajax. ''Ik heb hele mooie herinneringen aan Amsterdam en een terugkeer had ik zeker overwogen als de mogelijkheid er was geweest. De club en de stad hebben een plekje in mijn hart,'' aldus Kanu
Op dit moment speelt Kanu bij Portsmouth, waarmee ze eerste staan in de Premier League, ook is hij nog topscorer met vier doelpunten.
bron: de superlelijke site voetbalmax.nl
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
neem zo site niet serieus joh
bron :www.voetbalzone.nlquote:‘Kluivert mag worden uitgefloten’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 september om 15:18
John van Ringelenstein, voorzitter van ADO Den Haag, heeft in zijn column in het Haagse huis-aan-huisblad Den Haag Dichtbij wel een hele opmerkelijke uitspraak gedaan.
De Hagenaar moedigt namelijk de achterban aan om tijdens de thuiswedstrijd met PSV van dit weekend de tegenstander uit te fluiten én dan met name Patrick Kluivert. “Moedig de ploeg aan en fluit PSV op een sportieve manier uit. Vooruit dan, Patrick Kluivert een beetje extra uitfluiten mag…”, aldus de afsluitende woorden van Van Ringelenstein.
Het is nog onbekend of Van Ringelenstein voor zijn uitspraken vervolgd zal worden door de KNVB, PSV of de speler zelf.
wel mooi berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
bron :www.voetbalzone.nl
Dit is zo triest. Wat een hopeloze kut club.
Vorige week was al veel gefloten naar kluivertquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter spelen Ado en Feyenoord na het uitfluiten van Kluivert allebei 4 wedstrijden zonder publiek. Dat zal die iq loze tjappies leren.
Dat is dan je leven. Leuk leven man.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vorige week was al veel gefloten naar kluivert
26 december in de kuip zal het veel en veel erger zijn + dat ik wel veracht dat er wel iemand vuurwerk naar hem zal gooien
Lekker vuurwerk blijven gooien! Hielp jullie vorig jaar niet echt in die lege badkuip tegen boekarest. Heldquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
26 december in de kuip zal het veel en veel erger zijn + dat ik wel veracht dat er wel iemand vuurwerk naar hem zal gooien
Geen woorden maar daden en daar komt bij jullie normaal niet veel van terrecht. Zal dan ook zeker niet gebeuren, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Ik ben nog steeds een gelukkige trainer' 22 september 2006
Met een nagenoeg fitte selectie wil Ajax zich zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen NEC revancheren voor het matige spel in de laatste drie duels tegen IK Start, Roda JC en Jong RKC Waalwijk. "Ik weet zeker dat we een goede wedstrijd gaan spelen", stelde trainer Henk ten Cate vrijdag op een persconferentie.
Henk ten Cate: 'Ik ben benieuwd of het vandaag ook zo druk bij Feyenoord is' De coach van Ajax was vrijdagmiddag een beetje verbaasd over de grote belangstelling voor het wekelijkse persuurtje van de Amsterdamse club. "Natuurlijk heb ik me woensdag na de wedstrijd tegen RKC 2 kritisch uitgelaten", verklaarde Ten Cate in de nabijheid van twintig journalisten. "Ik vond het ook heel slecht. Maar al met al ben ik nog steeds een gelukkige trainer. Ik ben benieuwd of het vandaag ook zo druk bij Feyenoord is. Daar gaat het toch iets slechter. Wij wonnen nog wel met 5-2 van IK Start en RKC 2. Ik weet het niet, hoor."
De Amsterdammer heeft geen spijt van zijn harde kritiek na afloop van het bekerduel met Jong RKC. "We leggen de lat hoog. Bij Ajax moet je winnen en goed voetballen. We willen eens per twee jaar kampioen worden en bij de beste zestien clubs van Europa horen. Dan moet je als trainer kritisch zijn. Dat ben ik ook, want ik vind dat we nog moeten groeien. Dat is ook logisch. We zijn pas ruim twee maanden bezig. Ik weet echter zeker dat we tegen NEC goed voor de dag komen."
Voor de competitiewedstrijd tegen NEC kan Ten Cate alleen niet beschikken over Nicolae Mitea. Jaap Stam is terug bij de selectie na enkele dagen rust. De routinier speelde afgelopen woensdag tegen Jong RKC niet mee. Stam begon vrijdag nog apart van de groep aan de training. Hij voegde zich echter snel bij de rest van de selectie.
Mitea deed het eerste gedeelte van de training nog mee met de groep. De linksbuiten ging daarna apart van de selectie verder. De wedstrijd tegen NEC komt voor hem nog te vroeg.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef BobbyHill het volgende:
Neem dan ook eens revanche, in plaats van het iedere keer te roepen.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goh, dat woord hoor je tegenwoordig ook na elke wedstrijd.
quote:Ten Cate sluit definitief afhaken van spelers niet uit
Ajax-trainer Henk ten Cate liet zich woensdag in Waalwijk zeer kritisch uit over het spel van zijn ploeg in de bekerwedstrijd tegen Jong RKC (2-5 winst). Bij enkele van zijn spelers wekte dat verbazing. Twee keer met 5-2 winnen in verschillende bekertoernooien en dan toch een ontevreden trainer. "Ze komen uit een andere cultuur en zijn dit niet gewend. Winst is in hun beleving een reden om blij te zijn."
Ten Cate, die zondag met zijn ploeg aantreedt tegen NEC, benadrukt dat hij de lat hoog wil leggen in De Arena. "Die woorden kwamen recht uit mijn hart en ik sta daar nog steeds achter. Ik kan slecht om de hete brij heen draaien. We hadden gewoon met dubbele cijfers moeten winnen. We hebben de lat bewust hoog gelegd bij Ajax en hopen dat de spelers daarin meegaan."
Henk ten Cate: 'Wie het niet kan opbrengen, is gewoon niet geschikt'De oefenmeester sluit niet uit dat Ajax met bepaalde spelers niet verder zal gaan. "Op den duur zullen we zien wie wel en niet aan de gestelde eisen kan voldoen. Het is aanhaken of afhaken. De spelers hebben allemaal het beleidsplan gelezen. Daarin staat dat we één keer per twee seizoenen kampioen willen worden én dat Ajax bij de beste zestien clubs van Europa moet gaan horen. Om dat doel te verwezenlijken, moet iedereen aanhaken. Wie dat niet kan opbrengen, is gewoon niet geschikt. Iedereen die bij Ajax speelt, weet dat alleen winnen niet genoeg is. En in mijn ogen kun je beter ontevreden zijn na een overwinning dan na een nederlaag."
De spelers van Ajax hielden zich koest na de vermaning. Ook Ten Cate vond het niet nodig er nog lang bij stil te staan. "Ik reken op de intelligentie van de spelers. Zij weten heel goed wat er aan de hand is. De spelers zijn intelligent genoeg om te weten over wie ik het heb."
De teleurstelling richtte zich met name op de bankzitters die een kans kregen. Ten Cate: "Je verwacht dat jongens die vinden dat ze te weinig speelminuten krijgen, het gras opvreten, dat ze het hun trainer moeilijk maken. Als dat vervolgens absoluut niet gebeurt, is dat heel pijnlijk. Het is me juist alleen maar makkelijker gemaakt. Zoiets kan nooit de bedoeling zijn bij een topclub."
Toch is de coach niet geschrokken van de terugval van zijn ploeg, na het uitstekende optreden tegen Vitesse van twee weken geleden. "Als je werkt aan een nieuwe speelstijl gaat dat altijd met vallen en opstaan. Ik zal waarschijnlijk nóg wel een paar keer heel kritisch zijn de komende tijd. We streven naar vastigheid, maar dat bereik je niet in amper tweeënhalve maand. Soms is het goed, dan weer een stuk minder. Dat is een logisch proces. Zeker omdat het voetbal dat wij willen spelen, het moeilijkste voetbal is dat er is. Maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag zijn. Integendeel. We willen toch beter worden met z'n allen?"
Helemaal mee eens. Basisspelers als Huntelaar, Heitinga en Roger spelen ook wekelijks dramatisch.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ten Cate heeft het wel over de bankzitters. Maar de basisspelers laten ook al een aantal wedstrijden niks zien. (Kopenhagen thuis, Roda uit, Ik Start uit) Ten Cate geeft wel lekker steeds de spelers de schuld. Maar is hij zelf niet de trainer? Echt een schijnheilig persoon die Ten Cate.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ten Cate heeft het wel over de bankzitters. Maar de basisspelers laten ook al een aantal wedstrijden niks zien. (Kopenhagen thuis, Roda uit, Ik Start uit) Ten Cate geeft wel lekker steeds de spelers de schuld. Maar is hij zelf niet de trainer? Echt een schijnheilig persoon die Ten Cate.
Klopt, daarom vraag ik me af of het wel ligt aan de trainer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef thewishmaster het volgende:
Elk jaar weer, met welke trainer dan ook, gaat het weer fout in wedstrijden tegen fysiek sterke tegenstanders. Ik heb nu al weinig vertrouwen in een goede afloop bij de uitwedstrijd volgende week tegen FC Utrecht.
Speelde nog best goed tegen over de restquote:
Je snapt er niks van.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Ehm, nee?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
En je ziet dat het team zich langzaam maar zeker verbeterd, mss moet het wat sneller maar het is niet zoals vorig jaar toen de gehele ontwikkeling gewoon stil leek te staan.
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ehm, nee?
Moet ik nu naar de oogarts?![]()
ja, dat snap ik ook niet zo, het zijn toch profs?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het nog altijd onbegrijpelijk dat er zo hard aan 'motivatie' gewerkt moet worden.
Maar het staat mij zo tegen dat hij nooit de hand in eigen boezem steekt. Altijd hebben de spelers het gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van.
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Ten Cate. En als ik dit soort nieuwsberichten lees alleen maar meer. Hij bouwt heel duidelijk aan iets, en je kunt nu eenmaal niet meteen elke wedstrijd beter spelen. Tegen Vitesse hebben we gezien hoe het blijkbaar wel kan en in de toekomst ook moet. Zelfs bij Barcelona was dat een proces van vallen en opstaan.
Heel goed dat hij kritisch is, dat heb ik jarenlang gemist bij Ajax. Laat de spelers maar het onderste uit de kan halen, en als ze dat niet op kunnen brengen horen ze inderdaad niet bij Ajax thuis.
Dat je Ten Cate afrekent op een aantal weken is ronduit lachwekkend en kenmerkend voor de gemiddelde Ajax supporter.
Ben jij dan elke dag 100% gemotiveerd op je werk?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook niet zo, het zijn toch profs?
Mwah, nee. maar als hun 'werk" zie ik meer de training dat hoeft niet ALTIJD 100% te zijn, maar juist de wedstrijden zouden ze wel moeten pieken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben jij dan elke dag 100% gemotiveerd op je werk?
'Nooit', komop hij zit er net?! En 90% van de gevallen heeft ie gewoon gelijk. Je ziet dat het niet aan hem ligt in wedstrijden zoals tegen Vitesse. Wanneer ze er de volgende wedstrijd dan opeens allemaal niks meer van bakken, dan kun je dat toch niet de trainer toeschuiven?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar het staat mij zo tegen dat hij nooit de hand in eigen boezem steekt. Altijd hebben de spelers het gedaan.
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik snap je ook wel.
maar goed, IK start hebben ze zelf veroorzaakt, het had net zogoed San Siro kunnen zijn.
En Jong RKC was JUIST de gelegenheid volgens HtC om de spelers die niet vaak spelen een kans te geven, en erg motiverend werkte dat dus niet..
De trainer moet toch zijn spelers motiveren voor zo'n duelquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)
Een beetje prof weet zichtzelf altijd wel te motiveren. Ten Cate heeft gewoon gelijk dat als je om de prijzen wilt strijden, je veel meer inzet en strijd moet tonen. Met dit lamlendige voetbal is dat beleidsplan nooit haalbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
De trainer moet toch zijn spelers motiveren voor zo'n duel![]()
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke, zn wissel van Krohn-deli snap ik ook niet, maar wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan?
Die was idd nog veel erger.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.
Nou, ik vond zijn wissels thuis tegen Kopenhagen erg betwijfelendswaardig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
'Nooit', komop hij zit er net?! En 90% van de gevallen heeft ie gewoon gelijk. Je ziet dat het niet aan hem ligt in wedstrijden zoals tegen Vitesse. Wanneer ze er de volgende wedstrijd dan opeens allemaal niks meer van bakken, dan kun je dat toch niet de trainer toeschuiven?
Oke, zn wissel van Krohn-deli snap ik ook niet, maar wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan? In mijn ogen doet ie het behoorlijk aardig tot nog toe, voor zover je daar al over kunt oordelen in dit vroege stadium.
Nou dan hou je alleen Sneijder en Stam over volgens mij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n wissel Vertonghen in de wedstrijd tegen Kopenhagen vond ik niet al te jofel.
Maar ik ben het met Henk eens hoor, alle lamballen eruit in de winterstop.![]()
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokkaquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Bij Ajax is het al jaren zo dat als je met 20 man zit te kijken er zeker 15 man zeggen "hij moet die-en-die brengen" en dan doet de trainer vaak totaal iets anders.
Krohn-Deli.
Feit blijft natuurlijk wel dat de trainer altijd de eindverantwoordelijke is...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Jong RKC was een prachtig voorbeeld waarin je duidelijk zag dat het niet aan de trainer ligt. Geen enkele inzet en verschrikkelijke domme fouten (bedankt Gryga)
Alleen staat hij bij ons niet in de basis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokka![]()
iedere andere trainer bij feyenoord zou Kolkka ook geen basisplek gevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen staat hij bij ons niet in de basis.
Het verschil is. Jullie hebben als vervanger voor Kolka Husegums een bankzitter van AZ. Terwijl wij Sneijder en Gabri hebben op de posities van Kron deli.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
opnieuw teruggehaald , net zo slecht als klokka![]()
Ten Cate is gewoon de trainer die gewoon verantwoordelijk is voor de prestaties. Tot nu toe zijn die teleurstellend te noemen, en dus is Henk verantwoordelijk voor die teleurstellende prestaties.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Dat je Ten Cate afrekent op een aantal weken is ronduit lachwekkend en kenmerkend voor de gemiddelde Ajax supporter.
ze doen maar, ik zit toch in het stadion.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:07 schreef mikey99 het volgende:
De leiding van Feyenoord heeft besloten de tweede ring van de Kuip donderdag gesloten te houden. Reden is de tegenvallende kaartverkoop voor het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia. Alleen de business-seats op de bovenste ring worden geopend. Feyenoord speelde de eerste wedstrijden tegen de Bulgaren op 14 september met 2-2 gelijk.
De NOS zal van het duel (aanvang 19.45 uur) overigens alleen de eerste helft uitzenden. Vanaf 20.45 uur wordt er overgeschakeld naar Amsterdam voor de wedstrijd tussen Ajax en het Noorse IK Start.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:07 schreef mikey99 het volgende:
De leiding van Feyenoord heeft besloten de tweede ring van de Kuip donderdag gesloten te houden. Reden is de tegenvallende kaartverkoop voor het UEFA Cup-duel met Lokomotiv Sofia. Alleen de business-seats op de bovenste ring worden geopend. Feyenoord speelde de eerste wedstrijden tegen de Bulgaren op 14 september met 2-2 gelijk.
De NOS zal van het duel (aanvang 19.45 uur) overigens alleen de eerste helft uitzenden. Vanaf 20.45 uur wordt er overgeschakeld naar Amsterdam voor de wedstrijd tussen Ajax en het Noorse IK Start.
Dat denken die feyenoorders ook maar dan andersom, "het komt toch op tv"quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ze doen maar, ik zit toch in het stadion..
Prijs?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef Bananenman het volgende:
Morgen allemaal 410 dvd kopen in het honk of bij ons verkooppunt bij vak 409!
Ik neem iig al 3 mensen meequote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Bij ons zal het ook redelijk leeg zijn hoor, dusja.
quote:Op zondag 24 september 2006 01:59 schreef ericajax het volgende:
Iemand nog een kaartje voor morgen?Ben rond 1 uur bij de ArenA sowieso
![]()
425 het liefst, kan ik rellen met Jasza![]()
De arrogantie druipt er vanaf.quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
ze zijn ook in het home te koop volgens mij
ik ga naar mokum
waarschijnlijk zijn we vanavond weer 2 topics verder want dan hebben alle internetsupporters het hier weer vol kunnen spammen..
laterrrr
typisch ajaxquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
ik ga naar mokum
waarschijnlijk zijn we vanavond weer 2 topics verder want dan hebben alle internetsupporters het hier weer vol kunnen spammen..
laterrrr
dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 24 september 2006 10:01 schreef Sethje het volgende:
Ach, als het hem een fijne dag bezorgt om zoiets te zeggen, dan zegt 'ie het toch gewoon. Hij heeft blijkbaar zoiets nodig om zich beter te voelen dan anderen. Veel plezier vandaag in elk gevalquote:
Ach ja, ik vind het altijd wel aandoenlijk van die boertjesquote:Op zondag 24 september 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als het hem een fijne dag bezorgt om zoiets te zeggen, dan zegt 'ie het toch gewoon. Hij heeft blijkbaar zoiets nodig om zich beter te voelen dan anderen. Veel plezier vandaag in elk geval
quote:Op zondag 24 september 2006 12:14 schreef ericajax het volgende:
*gaat richting Amsterdam zonder kaartje![]()
Eagles wordt als spits gebruikt.quote:Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef zjroentje het volgende:
En NEC met maar 1 aanvaller.Leuke pot gaat dat worden ...
Maar het is gewoon een middenvelder.quote:Op zondag 24 september 2006 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Eagles wordt als spits gebruikt.
Tegen AZ viel ie idd goed in. Tegen Heerenveen was hij erg matig, als nr 10. Vandaag staat ie in principe in de spits. Zelf staat hij het liefst linksbuiten.quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef Cheiron het volgende:
Eagles viel wel erg goed in de laatste wedstrijd van NEC
Waarom niet Ogararuquote:Op zondag 24 september 2006 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Volgens teletekst staat Heitinga rechtsback en Grygera centrum.
quote:Op zondag 24 september 2006 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Volgens teletekst staat Heitinga rechtsback en Grygera centrum.
Ik kan niks vinden, krijg nu Roda - AZquote:Op zondag 24 september 2006 14:32 schreef Ordinair het volgende:
Geen stream vandaag?
quote:Op zondag 24 september 2006 14:37 schreef Nashje het volgende:
De aftrap is geweest, het is wachten op HeatWave z'n eerste commentaar.
Gewoon live te zien op Tele 2 hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 14:46 schreef Black-Death het volgende:
HW, heb jij wel een stream dan? of hoe weet je dat er al veel kansen zijn geweest?
Ja, was echt heel knullig weer.quote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef toma het volgende:
door die terug speelbal van roger ? Dat hoorde ik op de radio
Serieus, kap aub eens met die kut bijnamen.quote:Op zondag 24 september 2006 16:02 schreef koningdavid het volgende:
De Peer is wel lekker bezig de laatste tijd.
Was helaas niet best weer, met als dieptepunt een hele slechte terugspeel bal die eigenlijk tot de 0-1 had moeten leiden. maar gelukkig was Stekelenburg attent..quote:
Revanchequote:Op zondag 24 september 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
En voorbij. 3 punten gepakt, HtC zal wel weer boos zijn, en donderdag pakken we IK Start.
ja, totaal. NEC had niets in te brengen aanvallend, op 1 fout van Roger na. Ajax speelde opzich heel dominant, maar had met ruimere cijfers moeten winnen van dit tamme NEC.quote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Revanche
Ik heb niks gezien maar het is toch wel verdiend?
Whaha, NU.nl is niet onpartijdig hoor, neeeuuh.quote:Perez redt zege Ajax
Uitgegeven: 24 september 2006 16:28
Laatst gewijzigd: 24 september 2006 16:35
AMSTERDAM - Na tegenvallende optredens tegen IK Start, Roda JC en het tweede team van RKC wilde Ajax zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen NEC duidelijk maken waarom het dit seizoen landskampioen wordt. De Amsterdammers slaagden niet in die bedoeling en mochten uiteindelijk alleen een beetje tevreden zijn met de einduitslag: 2-0.
Ajax dankte de zege aan twee fraaie acties van Kenneth Perez. De Deense invaller liet doelman Gabor Babos in de vijftigste minuut kansloos. Hij bepaalde in de 82e minuut ook de eindstand: 2-0. Voor de openingstreffer speelde Ajax nonchalant en creëerde het na een redelijke openingsfase te weinig kansen.
Ajax moest het tegen een pover NEC vooral hebben van afstandschoten. De ploeg bracht topschutter Klaas-Jan Huntelaar nauwelijks in stelling. De spits kreeg weinig hulp van de flankspelers Ryan Babel en Mauro Rosales.
Van Basten
Bondscoach Marco van Basten constateerde vanaf de tribune dat Huntelaar op dit moment zelf ook niet in zijn beste vorm steekt. De spits moest een kwartier voor tijd plaatsmaken voor Markus Rosenberg.
Ajax begon de wedstrijd zonder centrale verdediger Thomas Vermaelen. Trainer Henk ten Cate gaf de voorkeur aan Zdenek Grygera. De oefenmeester wisselde Roger in de rust. De Spanjaard speelde wederom erg wisselvallig.
Hij wisselde briljante acties af met knullig balverlies. Vervanger Perez voorkwam uiteindelijk dat Ajax een week na de nederlaag bij Roda JC wederom puntenverlies leed.
Dat zal het wel zijn idd, maar de woordkeuze is niet goed, imho.quote:Op zondag 24 september 2006 17:05 schreef HeatWave het volgende:
denk dat ze meer schijven uit de optiek van Ajax zelf, dit hebben "we" van te voren gezegd toch?
Als Huntelaar zo gedekt wordt krijgen anderen toch ruimte zou je denken, maar daar werd verdomd weinig mee gedaan.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
slechte wedstrijd.. huntelaar werd goed gedekt, soms wel te hard maar zo is voetbal.. rosales moet wat meer variatie in zijn akties brengen!! Verder is het erg positief dat ajax maar 1 kans heeft weggeven, de bal die verkeerd werd terug gespeeld. Aanvallend was het zwaar onvoldoende
De competitie is nog zo lang, dat het kampioenschap echt niet van die ene westrijd af gaat hangen. Belangrijkste is voorlopig even dat de punten gepakt worden, liefst met goed spel. Maar de punten, die zijn nu toch net even iets belangrijker. Vorig jaar die wedstrijden tegen ADO, Heerenveen en Heracles, allemaal thuis: goed spel, en slechts drie punten. Je moet nu gewoon de aansluiting houden en het team is nog in opbow vergeet dat niet. Dat gaat met vallen en opstaan, Barcelona speelde ook niet meteen geweldig toen Rijkaard en Ten Cate het overnamen. Voorlopig is het gewoon een kwestie van punten pakken en steeds beter gaan spelen, dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op zondag 24 september 2006 16:46 schreef VoreG het volgende:
We staan 2e op 1 puntje van AZ.
3 punten tegen AZ pakken en je staat gewoon weer 1e.
Ik zie geen probleem.
Roger heeft een heerlijke pass, maar hij is soms echt te nonchalant zoals bij die kans die nec kreeg. Hij moet niet doen alsof alles zomaar vanzelf komt.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef thewishmaster het volgende:
Hopelijk wordt Roger er nu eens uitgegooid en komt Perez in de basis. Roger voetbalt als een of andere oude man.
Ja ze valden idd goed in zegquote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef HomerJ het volgende:
Nog geen tegendoelpunt in de Arena gehad deze competitie, dat is tenminste positief
Emanuelson was echt geweldigrest matig, Perez en Markus valden goed in
oja? Het verdween allemaal weer eens in jouw keel zoals gewoonlijkquote:Op zondag 24 september 2006 19:35 schreef Sethje het volgende:
Het was wel grappig, bier was er zeker!
Volgens mij was er toch echt alleen maar Grolsch...quote:Op zondag 24 september 2006 19:35 schreef Sethje het volgende:
In de trein een sixpack Dommelsch, toen in het home wat amstel of heineken? en op het vak nog wat.quote:Op zondag 24 september 2006 19:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij was er toch echt alleen maar Grolsch...
Jij zuipt toch allesquote:Op zondag 24 september 2006 19:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
In de trein een sixpack Dommelsch, toen in het home wat amstel of heineken? en op het vak nog wat.
toch ging meneer zittenquote:Op zondag 24 september 2006 19:04 schreef PLAE@ het volgende:
hehe leip middagje weer. Op rij 1 kan best leuk zijn op een hoop gemekker van stewards na. + 2 paupers die wilden dat ik ging zitten.... nouja het werd me uiteindeiljk bevolen
rot op. Ik dacht dat wordt vanzelf effe rollebollen met elkaar daar maar nee hoor
![]()
SEX MET DIE BLONDE!
je hebt morgen toch geen rij examenquote:Op zondag 24 september 2006 19:35 schreef Sethje het volgende:
ja tochquote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
daar is nog wel iets meer voor nodig chef![]()
Hehe nee...3 oktober weer....quote:Op zondag 24 september 2006 20:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
je hebt morgen toch geen rij examen
Bron: VI.nlquote:IK Start gaat ten onder bij Vålerengen
24/9/2006 20:01
Vier dagen voor de UEFA Cup-return tegen Ajax heeft IK Start een kleine nederlaag geleden. Vålerengen was met 1-0 te sterk.
Christian Grindheim tekende met een schitterend schot van 25 meter voor de beslissende wending van de wedstrijd, aangezien IK Start na rust er niet in slaagde deze treffer van Vålerengen een passend antwoord te geven.
Slecht gespeeld inderdaad. Nauwelijks een uitgespeelde kans gecreeerd. Alle corners prut ook, alleen Urby en Babel vond ik veelbelovend spelen. Nu nog wat meer rendement en scherper voorgeven. "Makkelijke overwinning voor Ajax" hoorde ik nog op Talpa.quote:Op zondag 24 september 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
slechte wedstrijd.. huntelaar werd goed gedekt, soms wel te hard maar zo is voetbal.. rosales moet wat meer variatie in zijn akties brengen!! Verder is het erg positief dat ajax maar 1 kans heeft weggeven, de bal die verkeerd werd terug gespeeld. Aanvallend was het zwaar onvoldoende
quote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef macondo het volgende:
Elcastel
God ja, weer eens oprechte blijdschap na een doelpunt..
Zit prima ja, ik kon mee met een vriend van me. Ik weet niet wat leuker is, een roerig vak lijkt me toch leuker, maar ik kon hier wel in alle rust naar het potje zelf kijken ja. En dat is eigenlijk wel lekker, met je neus erbovenop, lekkere stoel erbij en geen herrie aan mijn hoofd. Hopen dat ik snel weer een keer met die maat mee kan dus.quote:Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef PLAE@ het volgende:
105 daar zit je er echt heerlijk op. genieten is dat als je puur voetbal kijkt.
Hij kapt altijd zo mooi naar zn rechterquote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef thewishmaster het volgende:
Het linkerbeen van Babel is waardeloos, dus het wordt inderdaad tijd voor wat oefening. De verdedigers weten nu wel dat hij graag naar binnen komt.
Heatwave ben jij dat?quote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef macondo het volgende:
Rosales heeft wat moeite met zijn evenwichtsorgaan. Die Argentijnse dwerg bleef maar vallen..
Eh nee. Ik ken ook geen Heatwave. Maar ik geloof direkt dat het een briljante kerel is, die Heatwave.quote:
Hoi Heatwavequote:Op zondag 24 september 2006 22:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Eh nee. Ik ken ook geen Heatwave. Maar ik geloof direkt dat het een briljante kerel is, die Heatwave.
Sjee, die Heatwave is systeembeheerder. En nog moderator ook. Met dat soort lieden wil ik niets te maken hebben.quote:
Jaja, en we stellen het weer een week uitquote:Op zondag 24 september 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
En voorbij. 3 punten gepakt, HtC zal wel weer boos zijn, en donderdag pakken we IK Start.
henk@ajax.nlquote:Op zondag 24 september 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
Waarom spelen we nou niet met Sneijder in het centrum met de punt naar voren?
Het schijnt wel een talentje te zijn. Maar het is een beetje een type Sneijder volgens mij. Misschien zou hij gehaald worden voor het geval dat Sneijder naar Barca zou vertrekken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef jna het volgende:
Volgens Borst is Ajax geinteresseerd in Luigi Bruins van excelsior. az en psv trouwens ook.
Ja laten die nou net geen interesse hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het schijnt wel een talentje te zijn. Maar het is een beetje een type Sneijder volgens mij. Misschien zou hij gehaald worden voor het geval dat Sneijder naar Barca zou vertrekken.
Dat hij naar Feyenoord gaat ligt veel meer voor de hand natuurlijk.
Vanmiddag hoorde ik toch iets anders op Radio1.quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ja laten die nou net geen interesse hebben![]()
Omdat Hugo Borst dat zegt?quote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ja laten die nou net geen interesse hebben![]()
Hoe speelde hij vanmiddag?quote:Op maandag 25 september 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Bruins is erg goed ja
Hier hetzelfde jaquote:Op zondag 24 september 2006 19:44 schreef Black-Death het volgende:
GODVERDOMME ik had Talpa voor het gemak nog maar even niet opgezet
dan loop jij achter een rekjequote:Op maandag 25 september 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
Oja en ik heb al zin in de tijden dat Goossens op de flank staat.
Iddquote:Op maandag 25 september 2006 00:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja. Ik denk van: heb alleen zin om Ajax te zien, dus schakel ik wel in rond kwart over 8. Zie ik een of andere degradatiewedstrijd.
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.quote:Op maandag 25 september 2006 10:32 schreef Sethje het volgende:
Ga je niet donderdag Montana?
Spelers als Vertonghen, de Mul, Krohn-Dehli, maar ook Lindenbergh speelt weleens mee.quote:Op maandag 25 september 2006 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:
welke spelers van ajax 1 spelen weleens mee in jong ajax ?
babel ook ?quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Spelers als Vertonghen, de Mul, Krohn-Dehli, maar ook Lindenbergh speelt weleens mee.
Je zult niks missen. Helaas heb ik geen excuus om niet heen te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.![]()
Om oorlog te voorkomen, heb ik besloten om dan Ajax maar een keer over te slaan. Interesse in kaartje?
mijn vriendin wordt al gek als ik praat over voetbal.quote:Op maandag 25 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, kwam er gisteren GVD achter dat ik kaartjes had voor de schouwburg, met mijn vriendin.![]()
Om oorlog te voorkomen, heb ik besloten om dan Ajax maar een keer over te slaan. Interesse in kaartje?
wat ben je ook een pauper. Je wil graag ff weten wie er zijn om uit te scheldenquote:Op maandag 25 september 2006 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:
welke spelers van ajax 1 spelen weleens mee in jong ajax ?
jaquote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben je ook een pauper. Je wil graag ff weten wie er zijn om uit te schelden![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 25 september 2006 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
babel ook ?
vanavond is jong Feyenoord - jong ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |