Maar dat is niet gebeurdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
Meteen weer een slotje had ook wel gekund.
1x bier?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
zullen we het bij 1x houden?
Neh. Ik postte die post ervoor per-ongeluk dubbel. IE, he!quote:
N.a.v. je plaatje ben ik nog in dubio: welke zal ik nemen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neh. Ik postte die post ervoor per-ongeluk dubbel. IE, he!
Ik heb echter een goede manier gevonden om de loze ruimte toch te benutten!
Ik vind het ernstig dat mensen dromen over FoK, of ligt dit aan mij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
DL je bent een lul. Ik droomde vannacht dat je de BeF banner in een stom ander plaatje had veranderd.
Ja. Nu de QQ en QPI nog terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
Ik heb de pepernoten ook al zien liggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
Bij mij doet ie het gewoon? Update je extensie eens?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Nu de QQ en QPI nog terug. [afbeelding]
FOK!silver?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon? Update je extensie eens?
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
FOK!silver?
check het whoops-topic, btw.
Het wordt al opgelost!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)
Wie heeft dat gedaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
De bug van de note toch niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
We zitten ondertussen al op 0.5.5...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)
En jij maar op de F5 hangen daar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat de vorige dicht was..
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En jij maar op de F5 hangen daar?
En waarom doet mijn QuickQuote het nog steeds niet? Hij doet het alleen in FC.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De bug van de note toch niet?
[..]
We zitten ondertussen al op 0.5.5...
Nog erger!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.
Heb je je tieten al laten zien?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.
Mja, ik update niet elk uurquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De bug van de note toch niet?
[..]
We zitten ondertussen al op 0.5.5...
Heb je geupdate naar 0.5.5? Browser geherstart? En wat is FC?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom doet mijn QuickQuote het nog steeds niet? Hij doet het alleen in FC.
Ja, wel eens. Ooit.quote:
Kut, toch vaker in ONZ komen...quote:
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Heb je geupdate naar 0.5.5? Browser geherstart? En wat is FC?![]()
Okay, ja, voor de blauwen is het nog niet opgelost, sorry... Dan moet ik effe een HTML dump hebben... Volgende week zal ik er eens met frisse moed naar kijken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.
Nouja, ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Okay, ja, voor de blauwen is het nog niet opgelost, sorry... Dan moet ik effe een HTML dump hebben... Volgende week zal ik er eens met frisse moed naar kijken...
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.
Hm, dat ga ik ook maar eens doen dan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.
Dan heb je dat precies gedaan toen whoops de 5.5 uploadde, denk ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.
Bij jou doet QQ het dus wel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet het ja. Eh. FOk-silver geloof ik? De beige in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij jou doet QQ het dus wel?Welke layout?
Dan ben ik toch een vrouw: ik heb koopzin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moét winkelen, maar ik heb absoluut geen zin. Echt, érgens op m'n lichaam zit een piemel.
Je hebt het zelfde als ik gisteravond!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moét winkelen, maar ik heb absoluut geen zin. Echt, érgens op m'n lichaam zit een piemel.
Nee hoor, al een weekje terug ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan heb je dat precies gedaan toen whoops de 5.5 uploadde, denk ik!
Ja maar. Ik heb schoenen nodigquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je hebt het zelfde als ik gisteravond!alleen ik wéét waar dat ding zit
![]()
Zullen we zo allebij tegelijk gaan?
Dat laatste zal voornamelijk bij je eigen posts zijn neem ik aan? Bug is eerder al gemeld....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet het ja. Eh. FOk-silver geloof ik? De beige in ieder geval. Soms kom het voor dat door het QQ tekentje het gewone quote-tekente er zeg maar onder kom te staan, maar dat boeit ook verder niet.
Neem Converse... Altijd goed...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb schoenen nodig. En ik haat puntschoenen. En cowboylaarzen. En ik wil geen enorme hakken want ik ben al lang genoeg. Zie dán maar 's een schoen te vinden. Schoenenontwerpers doen niet meer aan de simpele, elegante schoen.
Je mag mijn werkschoenen wel even lenen anders!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb schoenen nodig. En ik haat puntschoenen. En cowboylaarzen. En ik wil geen enorme hakken want ik ben al lang genoeg. Zie dán maar 's een schoen te vinden. Schoenenontwerpers doen niet meer aan de simpele, elegante schoen.
Wat precies?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar die OP he. Is dat een subtiele manier van mcD uit BeF werken of wat?
Volgens mij is de url gewoon stuk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar die OP he. Is dat een subtiele manier van mcD uit BeF werken of wat?
Sorry. Hij was niet in je oog bedoeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Au.
Dankje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:22 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Good luck getting god on the phone.
Klinkt als kaas, maar dan nóg ranziger.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Get crazy with the Cheez Whiz!
[afbeelding].
Het is ook niet te versmaden. Soort kaas in dikke sausvorm, voor op brood en op snacks.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt als kaas, maar dan nóg ranziger.
Wat doet het dan in deze reeks, die zijn naam dankt aan de 2 vormen van hemels goud?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is ook niet te versmaden. Soort kaas in dikke sausvorm, voor op brood en op snacks.
Weet ik veel, het was de tekst van een liedje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat doet het dan in deze reeks, die zijn naam dankt aan de 2 vormen van hemels goud?
Waarom heb je je vinger in je oor?quote:
Hallo, alsof ik dat nog weet na zestien jaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom heb je je vinger in je oor?
Pardon?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:10 schreef Misstique het volgende:
Ehqo.
Helderziend.quote:
Ik kan het niet op commando.quote:
Vier.quote:
EEN POST ZONDER PI! EEN POST ZONDER PI! HET EINDE DER TIJDEN IS AANGEBROKEN!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Verrekte handig. Troebelziendheid levert vaker aanrijdingen op.
Nog niet met een vlammenwerper en een peleton negerslaven.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:35 schreef Chowi het volgende:
Get crazy with the Cheez Whiz!
[afbeelding].
Ze kunnen tegenwoordig alsnog toegevoegd worden he, die PI's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
[..]
EEN POST ZONDER PI! EEN POST ZONDER PI! HET EINDE DER TIJDEN IS AANGEBROKEN!
Ja hoi. Neuken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Bijna etenstijd.
Ja mijnheer?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Ms. Miss?
Volgaarnend.quote:
Dat wilde ik even horen.quote:
Dat de elementen van het beeld zich op een bepaalde wijze tot elkaar verhouden, stelt voor, dat de zaken zich zo tot elkaar verhouden. Mag deze samenhang van de elementen van het beeld zijn structuur, en de mogelijkheid van deze samenhang de afbeeldingsvorm heten?quote:
Ik vomeerde terstonds.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:23 schreef Misstique het volgende:
H. van Veen
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Dat de elementen van het beeld zich op een bepaalde wijze tot elkaar verhouden, stelt voor, dat de zaken zich zo tot elkaar verhouden. Mag deze samenhang van de elementen van het beeld zijn structuur, en de mogelijkheid van deze samenhang de afbeeldingsvorm heten?
Hallo hoogheid.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik vomeerde terstonds.
Ik ken iemand die alleen maar díe smiley gebruikt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding] is vuig duivelsgebroed en moet diep in de hellekrochten teruggeworpen worden om daar tot as weder te keren.
De MSN-versie, die is pas naar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding] is vuig duivelsgebroed en moet diep in de hellekrochten teruggeworpen worden om daar tot as weder te keren.
Jeugdsentiment ja!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:25 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik vomeerde terstonds.
Hallo heerschap. Jij bent wel zo iemand die me gelijk geeft als ik zeg dat Cavalleria Rusticana van Mascagni puik is.quote:
Die is puikend, prinses Irene, die is puikend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Hallo heerschap. Jij bent wel zo iemand die me gelijk geeft als ik zeg dat Cavalleria Rusticana van Mascagni puik is.
Helaasch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Shitfeck.
Wat staat er?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:30 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Dolle pret, je hoofd volkalken met eyeliner.
Die ontken ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De MSN-versie, die is pas naar.
Fideel, Edwin. Fideel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die is puikend, prinses Irene, die is puikend.
Gewoon, ik begroet een paar users enzo.quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat ik ze allemaal goed vind.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:30 schreef Dagonet het volgende:
Zo ook sommige, let wel: sommige, nummers van H. van Veen.
En elk nummer van Bl[O met streepje]f wordt verbeterd als je het zingt op een H. van Veen manier.
Je bent de tóffe users vergeten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Gewoon, ik begroet een paar users enzo.
Ze zijn allemaal tof! Vooral Nosh! En Remlof!quote:
Dat is anders.. toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:28 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Méh. Sommigen hebben dat bij Robbie Williams, die geef je toch ook geen gelijk?
Bíjna.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Ik heb het even ontcijferd! [afbeelding].
Er staat: "Kl, SDC, AweLL, fobiK, Rommmir".
Ja, wat is dat inene met Nosh?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tof! Vooral Nosh! En Remlof!
Ik wíl dat het zo is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Of dènk jij dat maar?
* mariaslittleelbows doet mysterieus
Wie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:34 schreef Chowi het volgende:
Ze zijn allemaal tof! Vooral Nosh! En Remlof!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:36 schreef Dagonet het volgende:
Bluf dat Chowi op d'r voorhoofd zet:
SU, FF, S, Y, L, BB, Rest bier!
Hij likt zich in in dat baggermeet topic. En hij had een tof solli-mailtje gestuurd. Well, duh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, wat is dat inene met Nosh?
Hij heeft vast een forse fallus.quote:
Ja hodfr, ik heb het er net af gewassen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:36 schreef Dagonet het volgende:
Bluf dat Chowi op d'r voorhoofd zet:
SU, FF, S, Y, L, BB, Rest bier!
Ja, ik wil dat visum ook wel hebben zonder er papieren er voor in te hoeven vullen, maar néé.quote:
We wachten even op de reactie van Ch.quote:
Volgende week doe ik verslag. Fotoverslag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:38 schreef JDude het volgende:
[..]
We wachten even op de reactie van Ch.
Nah, laat maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
Volgende week doe ik verslag. Fotoverslag.
Ook niet dat ik met watervaste stift mijn username op zijn lid zet?quote:
Ieuw.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook niet dat ik met watervaste stift mijn username op zijn lid zet?
Vanwelzeker niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:42 schreef Chowi het volgende:
Ook niet dat ik met watervaste stift mijn username op zijn lid zet?
Ja, doe maar alsof je er vies van bent.quote:
Ik doe nimmer alsof.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, doe maar alsof je er vies van bent.
Chowi zelfs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Best mans als wel het hele woord "Nosh" op je buikneus past.
Buikneus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:46 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Best mans als wel het hele woord "Nosh" op je buikneus past.
Mijn punt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Vernolle. Die ene letter kan natuurlijk wel nèt het verschil wezen.
Het is maar een i.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Vernolle. Die ene letter kan natuurlijk wel nèt het verschil wezen.
Ik vind het een lief woord. Zo zou ik het mijn kinderen laten noemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:49 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ik verzon het terplekke.
Onderschat dat niet!quote:
Net als voorbips voor de meisjes? Of vagijntje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het een lief woord. Zo zou ik het mijn kinderen laten noemen.
roosje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Net als voorbips voor de meisjes? Of vagijntje?
Huhu, ik stelde me net voor hoe raar die huid zou gaan doen als ik het niet met watervaste stift maar met pen schreef.quote:
Voorbips, ja. Zo noemde ik het vroeger zelf ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:51 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Net als voorbips voor de meisjes? Of vagijntje?
Dat lukt je nooit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huhu, ik stelde me net voor hoe raar die huid zou gaan doen als ik het niet met watervaste stift maar met pen schreef.
Hoogstaande discussie, niet?quote:
Wel. Gewoon goed krassen.quote:
Mental image.quote:
Gesprek dan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:56 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Discussie? [afbeelding][afbeelding]?
En dan zo met je vuist erop stompen omdat ie niet goed blijft liggen.quote:
Het is omdat bier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Oh, dan. Nee. Niet echt, nee.
Doet me denken aan een eng filmpje wat me eens onder ogen kwam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan zo met je vuist erop stompen omdat ie niet goed blijft liggen.,
,
.
Ik moet lachen bij dat beeld.
Geitenkaastaart. En daarbij een salade van tomaten en uiringen, met azijn, olie, peper en zout.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef Misstique het volgende:
Thee.
Daar heb ik wel 's een filmpje van gezien. Man legt piemel op tafel en geeft er een flinke mep op. Ik héb geeneens een piemel en voelde de pijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dan zo met je vuist erop stompen omdat ie niet goed blijft liggen.,
,
.
Ik moet lachen bij dat beeld.
Jeff hè. Heeft 20 minuten van mijn huis vandaan opgetreden. Toen ik 10 was ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:56 schreef Misstique het volgende:
Jeff Buckley dan maar.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doet me denken aan een eng filmpje wat me eens onder ogen kwam.
RIP Jeff. Zet een kruisje voor je naam uit restecp.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeff hè. Heeft 20 minuten van mijn huis vandaan opgetreden. Toen ik 10 was ofzo..
*doet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
RIP Jeff. Zet een kruisje voor je naam uit restecp.
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:06 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Dood.
* Doet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
RIP Jeff. Zet een kruisje voor je naam uit restecp.
* wegdoetquote:
Zie quotes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef mariaslittleelbows het volgende:
* gemist
Toffe film/quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
Papillons.
Ach welnee, dan pak je de versie die over seks gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, verkeerd geloof.
Want voor seks is het wel het goede geloof inderdaad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach welnee, dan pak je de versie die over seks gaat.
De filmtitel is toch enkelvoud?quote:
Mijn naam is Karmozijn gelezen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want voor seks is het wel het goede geloof inderdaad.
so <h1><b>CRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIII BAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYBEEEEEEEEEEEEEEEEEE</b></h1>quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, meeschreeuwen met Janis Joplin 'heerst'.
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn naam is Karmozijn gelezen?
Hier zag ik de grote letters eerst wél, en toen weer niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Kut 0.3
Er is geen geloof.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, verkeerd geloof.
Erg tof boek door de beste Turkse schrijver. Lekkere whodunnit ook nog eens.quote:
Waar is uw icon?quote:
Ik heb mezelf een zestal boeken verplicht te lezen, die staan op m'n nachtkast. Maar ik onthoud de titel 14.gif.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Erg tof boek door de beste Turkse schrijver. Lekkere whodunnit ook nog eens.
Ohran Pamuk is de schrijver, onthoudt die naam en zet geld in op z'n ooit behalen van de Nobelprijs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een zestal boeken verplicht te lezen, die staan op m'n nachtkast. Maar ik onthoud de titel 14.gif.
Onder andere Een Korte Geschiedenis van de Tijd van Stephen Hawking. Verder nog wat Turkse boeken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ohran Pamuk is de schrijver, onthoudt die naam en zet geld in op z'n ooit behalen van de Nobelprijs.
Welke boeken?
Ira Levin, this perfect dayquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef jogy het volgende:
Oeh! ik ben nu brave new world aan het lezen, leuk, maar niet echt super tot nog toe trouwens.
Jaja, ik ben van dat zweefteefboek af en doe nu weer andere dingen, welk boek was ookalweer a brave new world alleen moderner, jullie hebben het er zaterdag over gehad maar ik ben het weer vergetenquote:
Die dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ira Levin, this perfect day
Tonke Dragt Torenhoog en mijlenbreed en daarna Ogen van Tijgers
En More, Utopia.
Zo te zien gaat het over het soepen van Arma? Ik hou onze mailbox wel in de gaten, sowieso niet meer verwijderen dan de img tags in dit soort gevallen (bij tubgirl is het wat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef jogy het volgende:
http://forum.fok.nl/index/view_topicreports/906252
Dago, ik heb je FA-expertise nodig voor dit dingetje.
Met andere woorden ik heb geen zin om na te denken want dan krijg ik weer een bloedneus
Die heb ik allang uitgelezen, dat rubiconboek bedoel je toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds dat peak-oil boek dat je toen niet kon krijgen, wilde je dat nog hebben?
Check.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het over het soepen van Arma? Ik hou onze mailbox wel in de gaten, sowieso niet meer verwijderen dan de img tags in dit soort gevallen (bij tubgirl is het wat anders natuurlijk).
Doe jij ook eens een boek voor literaire beginners man, moet wel een beetje boeien natuurlijk. Diepgang en dat soort ongein.quote:
Tonke is tof. En vooral Ogen van Tijgers past prima in het dystopische rijtje Brave New World en This Perfect Day.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef mcDavid het volgende:zo'n gast in de trein zat het complete TRU forum op te dreunen!
Finnegans Wake is wel een leuk boekje om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe jij ook eens een boek voor literaire beginners man, moet wel een beetje boeien natuurlijk. Diepgang en dat soort ongein.
Dan liever Fahrenheit 451.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tonke is tof. En vooral Ogen van Tijgers past prima in het dystopische rijtje Brave New World en This Perfect Day.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:03 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Finnegans Wake is wel een leuk boekje om mee te beginnen.
quote:Follows a man's thoughts and dreams during a single night. It is also a book that participates in the re-reading of Irish history that was part of the revival of the early 20th century. The author also wrote "Ulysses", "Dubliners" and "Portrait of an Artist as a Young Man".
Het was meer een soort van garpje, joog.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:06 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
klinkt wel goed ja, lekker bij iemand in zijn hoofd zitten is weer eens een ander perspectief.
Doe me dat nou niet aan, BS. Ik ben vreselijk naief, vooral met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Het was meer een soort van garpje, joog.
Ik ben met de auto en kom nooit in TRU: it wasn't mequote:
Niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben met de auto en kom nooit in TRU: it wasn't me
Een miljoen tegen één van niet. Zeker niet als je jezelf een literaire beginner noemt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef jogy het volgende:
Oh, en grote kans dat ik het boek toch geweldig vind hoor.
Ok, op een schaal van 1 tot 10, hoe erg is dat boek als je moeilijkste boek tot nog toe 1984 is?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:11 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Een miljoen tegen één van niet. Zeker niet als je jezelf een literaire beginner noemt.
Pheno kan niet in het openbaar verschijnen, die dwangbuis zit in de wegquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet?
Oh... ik dacht even "als het Pheno maar niet is" maar die angst was dus ongegrond!
En dan kruip je wel achter het stuur?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno kan niet in het openbaar verschijnen, die dwangbuis zit in de weg
In mijn gedachte welquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dan kruip je wel achter het stuur?
EN WE GAAN ALLEMAAL DOOD OP EEN VRESELIJKE NARE MANIER!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben wel weer helemaal op de hoogte van wat er allemaal gaande is in de wereld:
- de RFID chips in paspoorten zijn alleen trackindevices om iedereen 24/7 te kunnen volgen
- De aanslagen van 11 september zijn door bush in scene gezet met op afstand bestuurbare vliegtuigen
- Pim fortuin is vermoord om de JSF door een geheime amerikaanse instantie
En ga zo maar door
Nee...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
EN WE GAAN ALLEMAAL DOOD OP EEN VRESELIJKE NARE MANIER!
Er zitten een paar hoofdstukken bij die uit drie of vier zinnen bestaan en toch honderdnogwat pagina's beslaan. Moet ik nog meer voorbeelden geven?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, op een schaal van 1 tot 10, hoe erg is dat boek als je moeilijkste boek tot nog toe 1984 is?
Eh, heb je Finnegans Wake besteld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
Ok, toch besteld, nu ben ik nieuwsgierig.
Oh crap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:16 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Er zitten een paar hoofdstukken bij die uit drie of vier zinnen bestaan en toch honderdnogwat pagina's beslaan . Moet ik nog meer voorbeelden geven?
Joah.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:16 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Eh, heb je Finnegans Wake besteld?
*snif*quote:
Nee dat viel nog wel mee.. we hoefden niet bang te zijn want uit eindelijk zou het allemaal goedkomen... hij was namelijk lid van de geheime dienst. Niet de nederlandse, maar een privé-geheime dienst. En die zou alles gaan ophelderen. Er zijn al invallen geweest in Bush zijn kantoortje, maar Bush had alle geheime gegevens natuurlijk bij een vriend verstopt. Daarom konden ze niets vinden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
EN WE GAAN ALLEMAAL DOOD OP EEN VRESELIJKE NARE MANIER!
quote:Artikel Aantal Prijs Totaal
Engels Boek Finnegans Wake
James Joyce
Paperback 3-4 werkdagen 1 ¤ 10,49 ¤ 10,49
Euh.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee dat viel nog wel mee.. we hoefden niet bang te zijn want uit eindelijk zou het allemaal goedkomen... hij was namelijk lid van de geheime dienst. Niet de nederlandse, maar een privé-geheime dienst. En die zou alles gaan ophelderen. Er zijn al invallen geweest in Bush zijn kantoortje, maar Bush had alle geheime gegevens natuurlijk bij een vriend verstopt. Daarom konden ze niets vinden.
Oh en hij had een kennis die was hoofd van het archief van het ministerie. Daarom wist hij dat allemaal. Maar de massa wordt gewoon dom gehouden!
bol.com is ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Eh heh heh heh. Nieuw of tweedehands?
Dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Hehehehehehe, je gaat hem in het Engels lezen?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef Janetje het volgende:
Wil iemand een pannekoek?
Ik heb er nog 5 over...
Bestaan er Nederlandse boeken dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Hehehehehehe, je gaat hem in het Engels lezen?
Is goed, als de eerste lijken voor de deur vallen dan race ik snel naar je toe en fluister ik troostende woordjes in je oor terwijl ik je zachtjes door je haren woel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
*snif*![]()
Lees jij me een stervengaanverhaaltje voor?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Deze keer niet.,
,
.
*geeft pannekoek en bus kaneelsuikerquote:
Dag Mer, schat. Lekker wijf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi Janet. Beeb. Liefde van m'n leven.
Joyce staat ook nogal bekend om het vele verzinnen van woorden, of (jawel) het samenvoegen van verzonnen woorden, en dat in zinnen die meerdere pagina's beslaan.quote:
Gaarne.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef Janetje het volgende:
Wil iemand een pannekoek?
Ik heb er nog 5 over...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Is goed, als de eerste lijken voor de deur vallen dan race ik snel naar je toe en fluister ik troostende woordjes in je oor terwijl ik je zachtjes door je haren woel.
quote:
*pannekoek geeftquote:
Och, lange zinnen met een overvloed aan comma's kan ik ook wel hoor. Het lijkt me nou echt serieus een goed boek. Ookal is de kans groot dat ik een herseninfarct krijg tijdens het lezen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:23 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Joyce staat ook nogal bekend om het vele verzinnen van woorden, of (jawel) het samenvoegen van verzonnen woorden, en dat in zinnen die meerdere pagina's beslaan.
Je bent te goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
*pannekoek geeft
*kaneelsuiker van David afpak
*kaneelsuiker geeft
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, lange zinnen met een overvloed aan comma's kan ik ook wel hoor. Het lijkt me nou echt serieus een goed boek. Ookal is de kans groot dat ik een herseninfarct krijg tijdens het lezen.
Geen probleem, BS. Als ik het niet meer aan kan of uitgelezen heb (quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:23 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Als je het niet meer wil dan stuur hem maar naar mij op, j. Serieus.
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef jogy het volgende:
Post na slotje is leujk huh, J.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |