Maar dat is niet gebeurdquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
Meteen weer een slotje had ook wel gekund.
1x bier?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
zullen we het bij 1x houden?
Neh. Ik postte die post ervoor per-ongeluk dubbel. IE, he!quote:
N.a.v. je plaatje ben ik nog in dubio: welke zal ik nemen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neh. Ik postte die post ervoor per-ongeluk dubbel. IE, he!
Ik heb echter een goede manier gevonden om de loze ruimte toch te benutten!
Ik vind het ernstig dat mensen dromen over FoK, of ligt dit aan mij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
DL je bent een lul. Ik droomde vannacht dat je de BeF banner in een stom ander plaatje had veranderd.
Ja. Nu de QQ en QPI nog terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
Ik heb de pepernoten ook al zien liggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
Bij mij doet ie het gewoon? Update je extensie eens?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Nu de QQ en QPI nog terug. [afbeelding]
FOK!silver?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het gewoon? Update je extensie eens?
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
FOK!silver?
check het whoops-topic, btw.
Het wordt al opgelost!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)
Wie heeft dat gedaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
De bug van de note toch niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
De note is terug!
We zitten ondertussen al op 0.5.5...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problems met foksilver en de nieuwe whoops extensie (0.5.3 geloof ik)
En jij maar op de F5 hangen daar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat de vorige dicht was..
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En jij maar op de F5 hangen daar?
En waarom doet mijn QuickQuote het nog steeds niet? Hij doet het alleen in FC.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De bug van de note toch niet?
[..]
We zitten ondertussen al op 0.5.5...
Nog erger!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.
Heb je je tieten al laten zien?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal niet bezig met BeF, dat is het enge.
Mja, ik update niet elk uurquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:08 schreef whoops het volgende:
[..]
De bug van de note toch niet?
[..]
We zitten ondertussen al op 0.5.5...
Heb je geupdate naar 0.5.5? Browser geherstart? En wat is FC?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
En waarom doet mijn QuickQuote het nog steeds niet? Hij doet het alleen in FC.
Ja, wel eens. Ooit.quote:
Kut, toch vaker in ONZ komen...quote:
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Heb je geupdate naar 0.5.5? Browser geherstart? En wat is FC?![]()
Okay, ja, voor de blauwen is het nog niet opgelost, sorry... Dan moet ik effe een HTML dump hebben... Volgende week zal ik er eens met frisse moed naar kijken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.
Nouja, ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Okay, ja, voor de blauwen is het nog niet opgelost, sorry... Dan moet ik effe een HTML dump hebben... Volgende week zal ik er eens met frisse moed naar kijken...
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net geupdate en de browser herstart. FC is Forum Crew, waar ik geen rechten en knopjes heb, maar daar doet ie het dus wel.
Hm, dat ga ik ook maar eens doen dan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.
Dan heb je dat precies gedaan toen whoops de 5.5 uploadde, denk ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heb toen via tools->extensions dat ding ge uninstalled en helemaal opnieuw erop gegooid, dat hielp.
Bij jou doet QQ het dus wel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet het ja. Eh. FOk-silver geloof ik? De beige in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij jou doet QQ het dus wel?Welke layout?
Dan ben ik toch een vrouw: ik heb koopzin....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moét winkelen, maar ik heb absoluut geen zin. Echt, érgens op m'n lichaam zit een piemel.
Je hebt het zelfde als ik gisteravond!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moét winkelen, maar ik heb absoluut geen zin. Echt, érgens op m'n lichaam zit een piemel.
Nee hoor, al een weekje terug ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan heb je dat precies gedaan toen whoops de 5.5 uploadde, denk ik!
Ja maar. Ik heb schoenen nodigquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je hebt het zelfde als ik gisteravond!alleen ik wéét waar dat ding zit
![]()
Zullen we zo allebij tegelijk gaan?
Dat laatste zal voornamelijk bij je eigen posts zijn neem ik aan? Bug is eerder al gemeld....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doet het ja. Eh. FOk-silver geloof ik? De beige in ieder geval. Soms kom het voor dat door het QQ tekentje het gewone quote-tekente er zeg maar onder kom te staan, maar dat boeit ook verder niet.
Neem Converse... Altijd goed...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb schoenen nodig. En ik haat puntschoenen. En cowboylaarzen. En ik wil geen enorme hakken want ik ben al lang genoeg. Zie dán maar 's een schoen te vinden. Schoenenontwerpers doen niet meer aan de simpele, elegante schoen.
Je mag mijn werkschoenen wel even lenen anders!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Ik heb schoenen nodig. En ik haat puntschoenen. En cowboylaarzen. En ik wil geen enorme hakken want ik ben al lang genoeg. Zie dán maar 's een schoen te vinden. Schoenenontwerpers doen niet meer aan de simpele, elegante schoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |