quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze had het erover dat ze nog wat wilde bijslapen, maar dat ging over gisteren. Ik zie haar ook verder niet online en vind het niet echt gepast om haar nu te smssen, want ze zal wel bekaf zijn.
Ik heb haar smsje nog eens doorgelezen, en ik maak er een beetje uit op dat ik het wel mag vertellen aangezien ze het heeft over de gelegenheid om het te posten. Vooruit dan maar.
Donderdagnacht om 2 uur en 2 minuten is Tristan geboren. Mjammetje en Tristan moesten wel even in het ziekenhuis blijven, ondanks dat alles ok was. Donderdagochtend werden ze opgehaald door de kersverse papa. Mjammetje geeft aan dat het een superschatje is.
Gewicht, lengte en foto komen nogDat ging nogal moeilijk over de sms
Er is nog geen kinderstoel. Ik heb uiteindeljik maar mijn oorspronkelijke lijstje (cadeaubonnen, boeken, of spaarbankboekje) gemaild en het verder aan hen overgelaten. Ze zijn ook niet zo moeilijk, dus ze zullen er wel wat mee kunnen. Verder laat ik het maar over me heen komen, qua cadeaus straks, we zeggen alleen wel tegen iedereen die ons er naar vraagt, dat ze niet te grote dingen meenemen. Enorme speelkleden enzo. We zijn nou eenmaal niet zo groot behuisd...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef poemojn het volgende:
Kunnen zij de kinderstoel dan niet bewaren tot jullie hem kunnen gebruiken Linda? Of anders iets als een metalen/zilveren kinderbestekje oid, moet je ook even mee wachten maar neemt minder ruimte in.
Even kijken.... van mijn vader heb ik hebben we de kinderwagen gekregen en van mijn schoonouders de auto-stoel. Verder van de peter en meter van mijn man het kinderbestek. En verder van iedereen wel iets van kleding of een knuffel. Oh, en bij de geboorte van mijn vader nog een muziekdoosjesknuffel gehad. Want ik wilde dat Fleur met hetzelfde muziekje in slaap zou vallen als ik. En dat werkt nog steeds...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:42 schreef bixister het volgende:
linda, ik weet nog goed dat m'n ouders toen piet er net was meteen met een fietsstoeltje aan kwamen (hadden ze zelfs meegenomen naar 't ziekenhuis, haha), dat vond ik ook niet zo handig want dat heb je de eerste 8 à 9 maanden ook echt niet nodig (wel een lief kado natuurlijk). een mooie kinderstoel is wel een erg leuk opa&oma-kado vind ik, maar ik zou dan ook gewoon zeggen dat je 'm liever pas over een tijdje echt krijgt.
Neuk, zullen we ff flink doorposten dan?
En blaasontsteking kán idd leiden tot meer harde buiken. Maar ik zou toch niet zomaar via de telefoon zonder check-up aan de antibiotica gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef Neuk het volgende:
Met een beetje pech heb je al een harde buik als je blaas vol loopt, of heb je zo'n gevoelige buikwand dat als je eens diep in ademt je al een harde buik krijgt (en bij een 2e kind heb je dit al veel sneller schijnbaar).
Dit effe ter aanvulling op Moonah's verhaaltje![]()
Ah. Balen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:
Hier trouwens inderdaad een blaasontsteking te pakken. Heb weer medicijnen. Maar gelukkig deze keer hoef ik ze maar 1x per dag te slikken ipv de 3x van de vorige kuur.
als 't goed is was je daar nog helemaal niet bij!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:
en bij de geboorte van mijn vader nog een muziekdoosjesknuffel gehad.
wordt nu echt tijd om even achter het beeldscherm vandaan te kruipen. Maar ik heb in elk geval weer gelachen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef bixister het volgende:
[..]
als 't goed is was je daar nog helemaal niet bij!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Stiekemurd het volgende:
Mjammetje gefeliciteerd met jullie zoon Tristan!!
Ik ben net bij de Gyn geweest. Bloeddruk nog steeds 78!! Maar omdat ik afgevallen ben (3 kg in 4 weken) moet ik bloedsuikerdagcurve gaan doen. Samen met vriendlief doktertje spelen. Ben benieuwd of dat het lukt
Dinsdag over een week krijg ik een 30 weken groeiecho!! Kleine ligt al in het bekken met de kop naar beneden trouwens.
Jep. Aangezien ik bij de Gyn loop vanwege hoge bloeddruk. Slik er medicijnen voor sinds dat ik 7 weken zwanger ben. Onderdruk was toen 98. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zwangerschapshypertentie gehad. Vandaar dat ik verhoogd risico heb dit weer te krijgen en is zo'n onderdruk errrug goed voor mijn doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:01 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Die snap ik niet, is dat de onderdruk ofzo?
In dat geval.......*O* voor jou. Want het is toch spannend. Fijn dat ie nu een beetje constant laag wil blijven. en 78 is inderdaad een hele nette onderdruk!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:11 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Jep. Aangezien ik bij de Gyn loop vanwege hoge bloeddruk. Slik er medicijnen voor sinds dat ik 7 weken zwanger ben. Onderdruk was toen 98. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zwangerschapshypertentie gehad. Vandaar dat ik verhoogd risico heb dit weer te krijgen en is zo'n onderdruk errrug goed voor mijn doen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef linda856763 het volgende:
Aha, dat is mooi Stiekemurd
Terug van boodschapjes doen. Ik heb echt voor een weeshuis ingeslagen, want ik heb aldoor in mijn achterhoofd dat ik voorlopig alleen maar het mandje onder de wandelwagen vol kan gooien met boodschappen...
Ennuh, kunnen ze niet wat minder optimistisch zijn bij babybrabbel?
[afbeelding]![]()
[vies]zo'n slijmprop hè, hoe zag dat er nog maar weer uit? Ik verlies opeens namelijk helder slijm[/vies]
Heeft geen zin om te posten joh, zondag zijn ze toch allemaal picknicken. We houden het lekker voor onszelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef PM-girl het volgende:
O, Linda, Moonah, Snoopy BassMiss en andere LLM, zaterdagavond gaat een flinke downtijd in op Fok! Dus dat wordt wat..... zullen we dan met zijn allen daarna goed nieuws komen posten???
Hihi, dat kan ook. En ik heb 'backupBelana' als sms-contact achter de hand, dus als het nodig is, horen ze het daar!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te posten joh, zondag zijn ze toch allemaal picknicken. We houden het lekker voor onszelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |