Rustig aan doen he Linda, en goed voor jezelf (blijven) zorgen hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:33 schreef linda856763 het volgende:
Zo, terug van boodschappen doen, net een avocado opgesmikkelden wat gedronken, alle ramen wagenwijd open, en ik voel me al een stuk beter.
Ik vergeet soms een beetje om voor me zelf te zorgen, en vooral genoeg drinken doe ik niet echt. Dus ik denk dat dat het was, maar ik hou het in de gaten hoor!
En morgen zal ik wel een karaf met water voor mezelf klaar zetten, en zorgen dat die leeg is aan het eind van de dag...
Ik ben nu trouwens de rest van de week aan het volboeken met afspraken. Alles onder voorbehoud, maar wel lekker, het geeft wat afleiding...
Mooi joh!! En weer een jongetje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:50 schreef sweaty het volgende:
Hier ook een jochie hoor (zie vorig deel). Vanmiddag hebben we een echo gehad om de ligging en de groei te bepalen en beebje is gedraaid!!!. Ik voelde al 3 dagen "schopjes" bovenin i.p.v. onderin, maar durfde er niet teveel op te hopen. Alles is goed en als hij zo doorgroeit zoals hij nu doet, zal hij bij de geboorte ruim 7,5 pond zijn, een gezonde stevige knaap dus
Moest het even zeggen
Oh, echt, wat fijn Sweaty! Een hele zorg minderquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:50 schreef sweaty het volgende:
Hier ook een jochie hoor (zie vorig deel). Vanmiddag hebben we een echo gehad om de ligging en de groei te bepalen en beebje is gedraaid!!!. Ik voelde al 3 dagen "schopjes" bovenin i.p.v. onderin, maar durfde er niet teveel op te hopen. Alles is goed en als hij zo doorgroeit zoals hij nu doet, zal hij bij de geboorte ruim 7,5 pond zijn, een gezonde stevige knaap dus
Moest het even zeggen
nou het was de eerste keer dat ze het meette.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef ik80 het volgende:
mijn baarmoeder was ook 25 cm bij 26 weken, help? Nee hoor tegen mij deed ze er niet vreemd over. Ik geloof dat het er meer om gaat dat het iedere keer groeit als je komt? Ik zat nu op 31 cm bij 34 weken 4 dagen.
geniet er lekker van linda.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef linda856763 het volgende:
Tegen mij zei de vk altijd dat het aantal cm ongeveer overeen zou moeten komen met het aantal weken. Dus 25 cm is prima voor 26 weken toch?
Ik heb het gehad voor vandaag. Niets bijzonders, maar ik ga nu lekker in bed liggen met wat tijdschriften, de afstandsbediening, een pot thee en wat chocola.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |