abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41855996
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 241

As papa's en mama's :
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
26 september 2006: PM-girl
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
23 december 2006: Popples en Prowl
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
02 februari 2007: Vivi
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
26 maart 2007: Gabberhead
28 april 2007: Hassanjassan (papa)

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.
Fake it till you make it...
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:36:04 #2
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41856676
Meld!

Mjammetje, hoe is het bij jou??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41856762
Ben ook benieuwd naar Mjammetje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:49:10 #4
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41856876
Luchtbel en vriendje heel veel sterkte... Wat naar dat die dingen gebeuren....

Baloetjuh, wat een scheetjes
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:50:19 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41856895
Andrea, ook al weer 23 weken, time flies!! Het lijkt zo ver weg, 2007, maar aan de andere kant is het al weer bijna herfst!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41857093
En ook meld. Gisteravond nog op een terrasje gezeten met een paar vrienden, met daaronder ook een vriendin die al 2 dagen over tijd loopt. Wel een goede manier om de tijd af te wachten (beter dan die stomme dvd die ik eerst zat te kijken )

Ik gooi er gewoon een tegenaan voor Mjammetje, ik zie die dingen veel te weinig de laatste tijd. (laatste 2 bevallingen hier waren ook ks toch?)
Eva
pi_41857223
Dag dames.

Iedereen een rustige nacht gehad?
Mjammetje ook?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41857268
Moonah, je gaat echt die 40 weken volmaken lijkt wel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41857373
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:09 schreef snoopy het volgende:
Moonah, je gaat echt die 40 weken volmaken lijkt wel
Tja....
Wij hebben een afspraak dat het 17 september wordt (morgen dus... ).
Beetje lang verhaal dat ik al eens ergens heb gepost...

Maar natuurlijk ben ik zielsgelukkig dat ons menneke niet prematuur wordt geboren.
Onvoorstelbaar eigenlijk....
pi_41857421
Gewoon fijn dat het allemaal goed komt toch!
pi_41857620
Ja, natuurlijk is dat fantastisch.
Maar ik ben nu die enorme buik (die maar blíjft groeien...) en alle steeds meer opspelende kwalen wel beu nu.

Dus, hoppa! Laat maar komen!
pi_41857757
Hier hetzelfde hoor! Zal toch wel iets zijn dat je lichaam doet om je te laten verlangen naar je babietje zodat je die bevalling ook met enthousiasme tegemoet gaat zien
Die van mij mag ook komen vind ik. Ik ben er geloof ik wel klaar voor
pi_41857781
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef snoopy het volgende:
Hier hetzelfde hoor! Zal toch wel iets zijn dat je lichaam doet om je te laten verlangen naar je babietje zodat je die bevalling ook met enthousiasme tegemoet gaat zien
Nou, zullen we een dealtje sluiten?
pi_41857837
JIj gaat morgen al toch? Ik ga mijn best doen.
pi_41857882
Moonah ga jij nou maar op 11 oktober bevallen, dan is je kindje te gelijk met mij jarig
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_41858019
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef snoopy het volgende:

Eerst ik, eerst ik!
Eva
pi_41858068
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
JIj gaat morgen al toch? Ik ga mijn best doen.
Oké dan!
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef S_oepstengel het volgende:
Moonah ga jij nou maar op 11 oktober bevallen, dan is je kindje te gelijk met mij jarig
Nou het gaat niet door Snoopy.
S_oepstengel geeft me hier nu de allerbeste reden om maar gewoon geduldig te zijn...

En Linda gooit ook al roet in het eten.
pi_41858113
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oké dan!
[..]

Nou het gaat niet door Snoopy.
S_oepstengel geeft me hier nu de allerbeste reden om maar gewoon geduldig te zijn...

En Linda gooit ook al roet in het eten.
Hee, dr zijn nog 5 wachtenden voor u!

en Mjammetje is al bezig denk ik
Eva
pi_41858179
Ik heb trouwens weer enorme verwekingspijn, of wat het dan ook is. Vannacht bij elke beweging voelde het alsof er een mes in mijn kruis werd omgedraaid sorry, erg plastisch Misschien is beebje zijn/haar kontje wat naar beneden aan het drukken nu...
Eva
pi_41858266
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Hee, dr zijn nog 5 wachtenden voor u!

en Mjammetje is al bezig denk ik
Hm.
In de winkel kan ik er niet zo goed tegen als mensen ongevraagd voordringen. Ik zal me koest houden hier, oké?
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef linda856763 het volgende:
Ik heb trouwens weer enorme verwekingspijn, of wat het dan ook is. Vannacht bij elke beweging voelde het alsof er een mes in mijn kruis werd omgedraaid sorry, erg plastisch Misschien is beebje zijn/haar kontje wat naar beneden aan het drukken nu...
Da's idd een kutgevoel! In eerste instantie verkramp ik altijd (automatisch) en dan denk ik: "Oh ja, naar de pijn toe ademen." Dat helpt wel.
pi_41858766
Mjammetje is nog steeds aan het wachten Als een blok ben ik in slaap gevallen gisteravond en nu net een uurtje wakker. Ik heb of een baaldag of mijn vriend is echt een enorme eikel maar ik voel me in ieder geval onwijs kut en hij zit gewoon een spelletje te doen achter de computer alsof het een gewone dag is vandaag. We worden steeds gebeld of het kindje er al is trouwens Het kindje is weer verder gezakt volgens mij want mijn heupen hangen gewoon als rolletjes Het posten hier lucht al iets op. Nu nog iets bedenken wat ik vandaag ga doen (al wandelend)

Linda856763 lekker gevoel he Ik heb het nu nog af en toe dus misschien is het wel indalingspijn.
En PM-girl hoe is het met jou eigenlijk??
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41858856
Aangezien mijn 1e 10 dagen overtijd was, heb ik nu wel recht op wat compensatie vind ik!
Kom maar, kom maar, kom maar....
pi_41859726
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef mjammetje het volgende:
Mjammetje is nog steeds aan het wachten Als een blok ben ik in slaap gevallen gisteravond en nu net een uurtje wakker. Ik heb of een baaldag of mijn vriend is echt een enorme eikel maar ik voel me in ieder geval onwijs kut en hij zit gewoon een spelletje te doen achter de computer alsof het een gewone dag is vandaag. We worden steeds gebeld of het kindje er al is trouwens Het kindje is weer verder gezakt volgens mij want mijn heupen hangen gewoon als rolletjes Het posten hier lucht al iets op. Nu nog iets bedenken wat ik vandaag ga doen (al wandelend)

Linda856763 lekker gevoel he Ik heb het nu nog af en toe dus misschien is het wel indalingspijn.
En PM-girl hoe is het met jou eigenlijk??
Dat begrijp ik dus niet hè. Zijn al die mensen (waarvan vast een heleboel zelf ouders zijn) al weer vergeten hoe irritant het is om voortdurend gebeld te worden met die vraag? don't call us, we'll call you! Ik heb mijn moeder al aangekondigd dat zodra het mij te gortig wordt, ik de voicemail inspreek en de stekker er uit trek. Daar begreep ze niets van, want het is allemaal zo 'hartelijk' bedoeld. (zij vindt ook dat alle bemoeizuchtige opmerkingen, waar ik me soms wild aan erger, ook allemaal hartelijk zijn, dus ik mag daar niet van balen) In het babyboek van mijn jongste zusje staat een pagina vol met smoezen waarmee mensen belden/aan de deur kwamen toen zij 10 dagen op zich liet wachten... Nu weet ze blijkbaar niet meer hoe erg ze daar toen van baalde... Ouderschapsdementie is dat.

Mijn moeder krijgt overigens al weken vragen van mensen, want zij heeft werkelijk het hele dorp, al haar collega's en volgens mij verder iedereen die ze ooit spreekt ingelicht dat ze oma wordt. Zolang al die lui mij er niet lastig mee vallen...

Ga lekker de stad in, terrasje pakken (het waait lekker) Ook niet te veel lopen hoor, dan ben je zo moe als je moet bevallen
Eva
pi_41859896
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Moonah het volgende:

Da's idd een kutgevoel! In eerste instantie verkramp ik altijd (automatisch) en dan denk ik: "Oh ja, naar de pijn toe ademen." Dat helpt wel.
Letterlijk . Ik zal ook maar eens proberen naar de pijn toe te ademen. Nu doe ik heel zachtjes 'auauau' want ligt meestal dan te slapen. Soms mompelt ie dan: 'als ik wat voor je kan doen, moet je het zeggen'. Maar ja, ik moet me toch echt zelf omdraaien. Lief is het wel
Eva
pi_41860329
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:23 schreef snoopy het volgende:
Aangezien mijn 1e 10 dagen overtijd was, heb ik nu wel recht op wat compensatie vind ik!
Kom maar, kom maar, kom maar....
Oew! Zo ongeduldig allemaal! Ik ben nog niet klaar! Moet nog vanalles doen en 't is weer op de laatste moment zoals altijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')