Tja....quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:09 schreef snoopy het volgende:
Moonah, je gaat echt die 40 weken volmaken lijkt wel
Nou, zullen we een dealtje sluiten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef snoopy het volgende:
Hier hetzelfde hoor! Zal toch wel iets zijn dat je lichaam doet om je te laten verlangen naar je babietje zodat je die bevalling ook met enthousiasme tegemoet gaat zien
Die van mij mag ook komen vind ik. Ik ben er geloof ik wel klaar voor![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef snoopy het volgende:
Hier hetzelfde hoor! Zal toch wel iets zijn dat je lichaam doet om je te laten verlangen naar je babietje zodat je die bevalling ook met enthousiasme tegemoet gaat zien
Die van mij mag ook komen vind ik. Ik ben er geloof ik wel klaar voor![]()
Oké dan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
JIj gaat morgen al toch? Ik ga mijn best doen.
Nou het gaat niet door Snoopy.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef S_oepstengel het volgende:
Moonah ga jij nou maar op 11 oktober bevallen, dan is je kindje te gelijk met mij jarig![]()
![]()
Hee, dr zijn nog 5 wachtenden voor u!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oké dan!![]()
[..]
Nou het gaat niet door Snoopy.
S_oepstengel geeft me hier nu de allerbeste reden om maar gewoon geduldig te zijn...![]()
En Linda gooit ook al roet in het eten.
Hm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Hee, dr zijn nog 5 wachtenden voor u!
en Mjammetje is al bezig denk ik![]()
Da's idd een kutgevoel! In eerste instantie verkramp ik altijd (automatisch) en dan denk ik: "Oh ja, naar de pijn toe ademen." Dat helpt wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef linda856763 het volgende:
Ik heb trouwens weer enorme verwekingspijn, of wat het dan ook is. Vannacht bij elke beweging voelde het alsof er een mes in mijn kruis werd omgedraaidsorry, erg plastisch Misschien is beebje zijn/haar kontje wat naar beneden aan het drukken nu...
![]()
Dat begrijp ik dus niet hè. Zijn al die mensen (waarvan vast een heleboel zelf ouders zijn) al weer vergeten hoe irritant het is om voortdurend gebeld te worden met die vraag? don't call us, we'll call you! Ik heb mijn moeder al aangekondigd dat zodra het mij te gortig wordt, ik de voicemail inspreek en de stekker er uit trek. Daar begreep ze niets van, want het is allemaal zo 'hartelijk' bedoeld. (zij vindt ook dat alle bemoeizuchtige opmerkingen, waar ik me soms wild aan erger, ook allemaal hartelijk zijn, dus ik mag daar niet van balen)quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef mjammetje het volgende:
Mjammetje is nog steeds aan het wachtenAls een blok ben ik in slaap gevallen gisteravond en nu net een uurtje wakker. Ik heb of een baaldag of mijn vriend is echt een enorme eikel maar ik voel me in ieder geval onwijs kut en hij zit gewoon een spelletje te doen achter de computer alsof het een gewone dag is vandaag. We worden steeds gebeld of het kindje er al is trouwens
Het kindje is weer verder gezakt volgens mij want mijn heupen hangen gewoon als rolletjes
Het posten hier lucht al iets op. Nu nog iets bedenken wat ik vandaag ga doen (al wandelend)
![]()
Linda856763 lekker gevoel heIk heb het nu nog af en toe dus misschien is het wel indalingspijn.
En PM-girl hoe is het met jou eigenlijk??
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Moonah het volgende:
Da's idd een kutgevoel! In eerste instantie verkramp ik altijd (automatisch) en dan denk ik: "Oh ja, naar de pijn toe ademen." Dat helpt wel.
Oew! Zo ongeduldig allemaal! Ik ben nog niet klaar! Moet nog vanalles doen en 't is weer op de laatste moment zoals altijd...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:23 schreef snoopy het volgende:
Aangezien mijn 1e 10 dagen overtijd was, heb ik nu wel recht op wat compensatie vind ik!
Kom maar, kom maar, kom maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |