abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42044719
Het vorige deel:

As papa's en mama's :
22 september 2006: linda856763
26 september 2006: PM-girl
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
23 december 2006: Popples en Prowl
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
02 februari 2007: Vivi
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
26 maart 2007: Gabberhead
28 april 2007: Hassanjassan (papa)

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Wil je een nieuw topic openen? Klik hier voor de openingspost.

TRISTAN is geboren!!!
Mjammetje, van harte gefeliciteerd met je kersverse kereltje!!
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Ze had het erover dat ze nog wat wilde bijslapen, maar dat ging over gisteren. Ik zie haar ook verder niet online en vind het niet echt gepast om haar nu te smssen, want ze zal wel bekaf zijn.

Ik heb haar smsje nog eens doorgelezen, en ik maak er een beetje uit op dat ik het wel mag vertellen aangezien ze het heeft over de gelegenheid om het te posten. Vooruit dan maar.

Donderdagnacht om 2 uur en 2 minuten is Tristan geboren. Mjammetje en Tristan moesten wel even in het ziekenhuis blijven, ondanks dat alles ok was. Donderdagochtend werden ze opgehaald door de kersverse papa. Mjammetje geeft aan dat het een superschatje is.

Gewicht, lengte en foto komen nog Dat ging nogal moeilijk over de sms

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-09-2006 15:52:03 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42044797
mjammetje en man gefeliciteerd met jullie zoon.
mama van 3 kids!
pi_42044877
maar.....dan mag mjammetje toch ook uit de OP??? Of mag ze nog een keertje bevallen
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:03:39 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42044943
Oooo, Linda dan sta jij bovenaan!!!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42044953
Linda, ik kom ook niet verder dan vragen of ze een kelin kraamcadeau willen geven en later een groot cadeau, kinderstoel of zitje voor in de auto, fietsstoeltje, loopkar, badzitje (is niet zó duur). Je komt straks vast nog wel iets tegen waarvan je vindt dat je het nodig hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_42045398
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef poemojn het volgende:
Kunnen zij de kinderstoel dan niet bewaren tot jullie hem kunnen gebruiken Linda? Of anders iets als een metalen/zilveren kinderbestekje oid, moet je ook even mee wachten maar neemt minder ruimte in.
Er is nog geen kinderstoel. Ik heb uiteindeljik maar mijn oorspronkelijke lijstje (cadeaubonnen, boeken, of spaarbankboekje) gemaild en het verder aan hen overgelaten. Ze zijn ook niet zo moeilijk, dus ze zullen er wel wat mee kunnen. Verder laat ik het maar over me heen komen, qua cadeaus straks, we zeggen alleen wel tegen iedereen die ons er naar vraagt, dat ze niet te grote dingen meenemen. Enorme speelkleden enzo. We zijn nou eenmaal niet zo groot behuisd...

En ik wil bovenaan!
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:33:27 #7
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42045776
Elk topic 1 kindje? Dan ben ik zo aan de beurt!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42046067
linda, ik weet nog goed dat m'n ouders toen piet er net was meteen met een fietsstoeltje aan kwamen (hadden ze zelfs meegenomen naar 't ziekenhuis, haha), dat vond ik ook niet zo handig want dat heb je de eerste 8 à 9 maanden ook echt niet nodig (wel een lief kado natuurlijk). een mooie kinderstoel is wel een erg leuk opa&oma-kado vind ik, maar ik zou dan ook gewoon zeggen dat je 'm liever pas over een tijdje echt krijgt.

Neuk, zullen we ff flink doorposten dan?
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:46:27 #9
103793 kozakken
Living the life
pi_42046211
Mjammetje en Mjammetjeman gefeliciteerd met Tristan
pi_42046306
Jaaaah!
Tristan is geboren!
Van harte gefeliciteerd Mjammetje en Mjammetjeman.
Doe maar lekker rustig aan en laat je niet opjagen dor enkele ongeduldige Fokdames.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42046460
Chacama, als je werkelijk het gevoel hebt dat je het niet (meer) trekt (en zo lees ik je al een poosje... ) dan lijkt het me idd een goed idee om eens iemand op te zoeken met wie je eea op een rijtje kunt zetten en wat rust in je leven kunt brengen. Anderen kunnen wel hard roepen "Een baan en een kind moet toch kunnen, deal with it" maar als het jóu niet lukt (om wat voor reden dan ook, en dat is géén falen!), is het slim om er actief een oplossing voor te zoeken ipv maar aan te modderen en eraan onderdoor (dreigen te) gaan.
Qua harde buiken: Tja, vraag je HA wat hij ervan vindt. Da's blijkbaar toch bij iedereen anders. Bij mij is het dus normaal dat ik ze continu heb, ook al lig ik op bed en doe niets. Mijn buurvrouw vertelde me zonet dat zij elke keer naar het zkh moets als ze harde buiken had. Lijkt me dus dat wij op Fok daar niet echt veel zinnigs over kunnen adviseren, daar het kennelijk van persoon tot persoon verschilt.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:54:01 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_42046467
Mjammetje mag er dus uit ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:59:53 #13
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42046674
Met een beetje pech heb je al een harde buik als je blaas vol loopt, of heb je zo'n gevoelige buikwand dat als je eens diep in ademt je al een harde buik krijgt (en bij een 2e kind heb je dit al veel sneller schijnbaar).
Dit effe ter aanvulling op Moonah's verhaaltje
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42046757
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:42 schreef bixister het volgende:
linda, ik weet nog goed dat m'n ouders toen piet er net was meteen met een fietsstoeltje aan kwamen (hadden ze zelfs meegenomen naar 't ziekenhuis, haha), dat vond ik ook niet zo handig want dat heb je de eerste 8 à 9 maanden ook echt niet nodig (wel een lief kado natuurlijk). een mooie kinderstoel is wel een erg leuk opa&oma-kado vind ik, maar ik zou dan ook gewoon zeggen dat je 'm liever pas over een tijdje echt krijgt.

Neuk, zullen we ff flink doorposten dan?
Even kijken.... van mijn vader heb ik hebben we de kinderwagen gekregen en van mijn schoonouders de auto-stoel. Verder van de peter en meter van mijn man het kinderbestek. En verder van iedereen wel iets van kleding of een knuffel. Oh, en bij de geboorte van mijn vader nog een muziekdoosjesknuffel gehad. Want ik wilde dat Fleur met hetzelfde muziekje in slaap zou vallen als ik. En dat werkt nog steeds...

Uhm... zilveren lijstje voor een speciale foto?

Doosjes voor eerste tandje / eerste lokje.

Hier trouwens inderdaad een blaasontsteking te pakken. Heb weer medicijnen. Maar gelukkig deze keer hoef ik ze maar 1x per dag te slikken ipv de 3x van de vorige kuur.

Ja, jullie posten sneller dan ik schrijf.
Moonah, ik ga inderdaad even mijn gedachten op een rij zetten. Goede vriendin van me heeft al hulp hierbij aangeboden. Dus dat moet goedkomen.

En de harde buiken worden op dit moment ook veroorzaakt door de blaasontsteking. Huisarts vond het niet nodig om me door te sturen aangezien pukkie nog lekker rondbewoog, maar als de blaasontsteking over is en de harde buiken aanhouden dan wil ie me terug zien. We kijken het dus nog even aan.
pi_42046800
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:59 schreef Neuk het volgende:
Met een beetje pech heb je al een harde buik als je blaas vol loopt, of heb je zo'n gevoelige buikwand dat als je eens diep in ademt je al een harde buik krijgt (en bij een 2e kind heb je dit al veel sneller schijnbaar).
Dit effe ter aanvulling op Moonah's verhaaltje
En blaasontsteking kán idd leiden tot meer harde buiken. Maar ik zou toch niet zomaar via de telefoon zonder check-up aan de antibiotica gaan.
pi_42046837
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:
Hier trouwens inderdaad een blaasontsteking te pakken. Heb weer medicijnen. Maar gelukkig deze keer hoef ik ze maar 1x per dag te slikken ipv de 3x van de vorige kuur.
Ah. Balen.
Sterkte ermee.
pi_42046993
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:02 schreef chacama het volgende:
en bij de geboorte van mijn vader nog een muziekdoosjesknuffel gehad.
als 't goed is was je daar nog helemaal niet bij!
pi_42047006
Mjammetje gefeliciteerd!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_42047057
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:12 schreef bixister het volgende:

[..]

als 't goed is was je daar nog helemaal niet bij!
wordt nu echt tijd om even achter het beeldscherm vandaan te kruipen. Maar ik heb in elk geval weer gelachen. Thanks. Het is maar hoe je het leest en na jouw reactie las ik het dus ook prompt verkeerd.....
pi_42047143
Mjammetje gefeliciteerd met jullie zoon Tristan!!

Ik ben net bij de Gyn geweest. Bloeddruk nog steeds 78!! Maar omdat ik afgevallen ben (3 kg in 4 weken) moet ik bloedsuikerdagcurve gaan doen. Samen met vriendlief doktertje spelen. Ben benieuwd of dat het lukt
Dinsdag over een week krijg ik een 30 weken groeiecho!! Kleine ligt al in het bekken met de kop naar beneden trouwens.
pi_42047346
TRISTAN WELKOM!

Gefeliciteerd met je papa en mama...

Mjammetje en "Pjappetje" proficiat met jullie zoon
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_42048111
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:19 schreef Stiekemurd het volgende:
Mjammetje gefeliciteerd met jullie zoon Tristan!!

Ik ben net bij de Gyn geweest. Bloeddruk nog steeds 78!! Maar omdat ik afgevallen ben (3 kg in 4 weken) moet ik bloedsuikerdagcurve gaan doen. Samen met vriendlief doktertje spelen. Ben benieuwd of dat het lukt
Dinsdag over een week krijg ik een 30 weken groeiecho!! Kleine ligt al in het bekken met de kop naar beneden trouwens.
Die snap ik niet, is dat de onderdruk ofzo?

Ik ben misselijk Zegt dat wat? (en nee, ik heb niet weer zitten snoepen)
En vandaag heb ik echt geen puf om wat te doen. Ik moet nog een hele lading boodschappen halen, en daar zit ik de hele dag al tegen aan te hikken. Die paar graden extra zijn echt de 'doodklap' voor mijn energie, heel raar eigenlijk...
Maar ja, ik ga toch... Nú, dan maar.
*schop onder kont geeft
Eva
pi_42048999
Ik krúíp echt naar boven in dat lijstje he.
Ik blijf erbij dat ik liever na een week of 6 een ei leg.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:50:14 #24
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42049368
Gefeliciteerd met Tristan, mooie naam!

Ohh boven mij staan er ineens ook niet zoveel meer.
Misselijk, hoer nog een terwijl ik ook geen vreemde dingen op heb.
Misschien trekt het zo weer weg (hoop het wel!)
pi_42049388
Mjammetje, gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')