quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef clowncloon het volgende:
nachtvlinder of een mot
Wat een ugly ass vlinder danquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Nachtvlinder...
Lekker vrij laten vanacht...
Daarom leven ze ook 's nachts...quote:
ik was 10 sec weg.. wil me uitkleden.. zie ik ineens dat beest vliegen.. en hij heeft niet op/in me bed gezeten..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:46 schreef Broekpaling het volgende:
Aangezien het een dag in een bakje heeft overleefd is het voor jou misschien wel een leuke gedachte dat dat beest misschien onder je dekens lag te kriebelen toen je sliep!![]()
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:46 schreef Thomasumo het volgende:
wtf! Check ook hoe het oogje groot genoeg is om rood te worden.
Heb je er al mee geprobeerd te communiceren (We come in peace. Bring us to your leader.)
Daar heeft hij ook al een topic over geopend...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Ff kicken naar Flora en Fauna?
ik heb er ook al 1 op F&F.. mag deze blijven staan ook??quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Ff kicken naar Flora en Fauna?
Van mij wel, ik ben hier geen modjequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:49 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik heb er ook al 1 op F&F.. mag deze blijven staan ook??![]()
wat is dit voor''n groot vliegmonster
...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Everett het volgende:
Wow! Echt een bad ass motherfucker.
Hoe groot is ie ongeveer (in cm)?
Ik hoop dat ie niet echt pissed is doordat jij hem hebt opgesloten. Als dat beest je aanvalt ben je verloren. Gevaarlijker dan een pijlstaartrog lijkt mij.
ik zal hem ff opmeten. w8 ffquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Everett het volgende:
Wow! Echt een bad ass motherfucker.
Hoe groot is ie ongeveer (in cm)?
Ik hoop dat ie niet echt pissed is doordat jij hem hebt opgesloten. Als dat beest je aanvalt ben je verloren. Gevaarlijker dan een pijlstaartrog lijkt mij.
Laat dat beest lekker met rust man...quote:
gewoon vrijlaten dat beestquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef arnold-d het volgende:
[..]
patat? chinees? deoof moet hij in het licht staan?
![]()
Issie hier dan op vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef Camplo het volgende:
Zuid Maleisissche Giftige Bidsprinkhaan.
wat een slechte humor heb jijquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef Camplo het volgende:
Zuid Maleisissche Giftige Bidsprinkhaan.
Meegelift in een doos Chiquita's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Issie hier dan op vakantie ofzo?
sterker nog, misschien heeft hij wel eitjes gelegd in je hoofd!? het kan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij heeft vast eitjes gelegd in je bed. Die komen uit als het warm wordt (lees: wanneer jij ligt te slapen)
Van die omgebouwde kerels, of bananen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Meegelift in een doos Chiquita's.
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef jogy het volgende:
Woon je in de buurt van een kerncentrale ofzo?
Bothquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van die omgebouwde kerels, of bananen?
heb alleen broertje. maar heeft um gister al gezien..quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:03 schreef SlaggY het volgende:
Para beest. Leg 'm bij je zusje in bed ofzo, kun je lachen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens een touwtje aan zijn poot binden en rond laten vliegen, misschien kan je het wel trainen, dat beest is net zo groot als een kleine hond dus dan moet ie ook kunnen apporteren ofzo.
nog geen ting gezien.. niet opgelet.. maar 15cm lange tongquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef Everett het volgende:
Heeft die van jou ook een tong van 15 centimeter?
Het is een zerver!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef arnold-d het volgende:
HEEEELLPP...
Windepijlstaart
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agrius_convolvuli
die lijkt er wel aardig op![]()
Anders lees je de eerste pagina nog even door...quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Anders lees je de eerste pagina nog even door...
Het is een nachtvlinder...
maar hij heeft niet op mijn bed gezeten.. als het goed isquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is een zerver!Voer het!!
"De rups kan 10 centimeter lang worden"
Fijn als dat in je bed tegen je aankruipt![]()
Succes vanavond!![]()
Pijlstaart.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef arnold-d het volgende:
HEEEELLPP...
Windepijlstaart
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agrius_convolvuli
die lijkt er wel aardig op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |