Lees anders m'n post in het andere topic...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef Biogarde het volgende:
Iemand anders merkte al op in KLB, dat op foto 1 zn ogen rood oplichten. Geloof me, dat heb je niet met kleine insectenoogjes![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees anders m'n post in het andere topic...
Moest er nog eens bijkomenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:06 schreef marhil het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lepidoptera
of www.vlindernet.nl
Even zoeken maar je vindt hem wel, het is overigen echt een vlinder, hij bijt niet
Hij knabbelt alleen...quote:
was die ook zo groot?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:19 schreef Pelgrim het volgende:
Ik had laatst ook zo'n wazig beest op mijn kamer. Ook een mot ofzo. Smerig gewoon.
Iets kleiner, maar ik schrok me in ieder geval kapot. Want je hoort zo'n wazig krakend geluid als zo'n beest beweegt.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef arnold-d het volgende:
beetje laat.. maa ik heb hem al vrijgelaten.. hij bleef liggen![]()
maar toen het donker werdt.ben ik weer de volgende dag wezen kijken.. en nu is die weg![]()
Die is z'n horde vertellen dat hij vers mensenvlees heeft gevonden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef arnold-d het volgende:
maar toen het donker werdt.ben ik weer de volgende dag wezen kijken.. en nu is die weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |