abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42046217
De TS doet me een beetje aan een ex denken die van elke blauwe plek uitleg eiste en meende dat mensen hem raar aankeken.
Gek werd ik er van!
Ik hoef maar ergens tegen aan te stoten en ik heb al zo een plek. Daar let ik niet eens meer op.
Plekken uitleggen....pfff. Nutteloze stress!

Als je zo paranoia bent kun je beter geen relatie hebben.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_42047715
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:46 schreef Spacehamster het volgende:
De TS doet me een beetje aan een ex denken die van elke blauwe plek uitleg eiste en meende dat mensen hem raar aankeken.
Gek werd ik er van!
Ik hoef maar ergens tegen aan te stoten en ik heb al zo een plek. Daar let ik niet eens meer op.
Plekken uitleggen....pfff. Nutteloze stress!

Als je zo paranoia bent kun je beter geen relatie hebben.
? De TS laat duidelijk weten dat zijn vriendin steeds een blauwe plek op haar bovenarm heeft en dat hij haar uitleg nogal vaag vindt. En als ie dan ook nog eens zo'n smsje van haar krijgt vind ik het zeker niet vreemd dat hij zich gaat afvragen wat er aan de hand is, ik zou in dezelfde situatie waarschijnlijk precies hetzelfde hebben.

En daarnaast is je afvragen en zorgen maken over wat er aan de hand is iets heel anders dan direct uitleg eisen.
pi_42047736
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 07:43 schreef rasor1 het volgende:
sommige mensen hebben erg snel blauwe plekken
Zoals ik En daar hoef ik (of een ander) echt weinig voor te doen!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_42048014
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:43 schreef Supersheep het volgende:

[..]

? De TS laat duidelijk weten dat zijn vriendin steeds een blauwe plek op haar bovenarm heeft en dat hij haar uitleg nogal vaag vindt. En als ie dan ook nog eens zo'n smsje van haar krijgt vind ik het zeker niet vreemd dat hij zich gaat afvragen wat er aan de hand is, ik zou in dezelfde situatie waarschijnlijk precies hetzelfde hebben.

En daarnaast is je afvragen en zorgen maken over wat er aan de hand is iets heel anders dan direct uitleg eisen.
Als mij gevraagd wordt hoe ik aan die buts op mijn been kom reageer ik ook vaag zo van oh een buts, tja, uh, geen idee eigenlijk....
Dan zit ik vaak eventjes wat te denken, maar meestal kom ik er gewoon niet op.

En wat die sms betrefd, als zij weet dat hij zich daar druk om maakt kan het sms-je ook best daarvoor bedoeld zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_42048300
Bedankt voor de reacties. Ik kijk het nog een week aan. Maar als het nog 1 keer voorkomt als ik bij haar ben geweest ga ik haar echt aanspreken. Uiteraard op neutraal terrein en op het goede moment.
pi_42048830
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef colossus01 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik kijk het nog een week aan. Maar als het nog 1 keer voorkomt als ik bij haar ben geweest ga ik haar echt aanspreken. Uiteraard op neutraal terrein en op het goede moment.
kijk wel eerst even aan hoe of wat, of dat ze deze probeert te verbergen oid. (wat vaak gebeurd als er stelselmatig wordt gemept). Ennuh iets subtieler dan je post mag k hopen?
optie is "voorzichting" vragen naar de bedoeling van het smsje.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb ook altijd blauwe plekken. En ik heb geen idee waar ze vandaan komen. kan het niet gewoon zijn dat je vriendin nogal onberijst is?
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')