quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Ik moet persee vroljike PI's gebruiken omdat men me anders niet snapt!
Ik kots op mensen die geen sarcasme kunnen lezen!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Ik kots alleen als ik ziek benquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
hhmmm minderquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef blomst het volgende:
Als verjaardag kadootje heeft mijn zoon vandaag een virus binnen gehaaldTrojan horse downloader.exe. Leuk zo'n verjaardag
![]()
Blom of zoon jarig?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef blomst het volgende:
Als verjaardag kadootje heeft mijn zoon vandaag een virus binnen gehaaldTrojan horse downloader.exe. Leuk zo'n verjaardag
![]()
Hotcoldrex of gewoon een flinke borrel en zweten maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:52 schreef freud het volgende:
Keelpijn en spierpijn... Grrrr
Dank, nu eerst eens douchen, kijken of dat helpt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hotcoldrex of gewoon een flinke borrel en zweten maar.
![]()
Beterschap Freud![]()
We zullen een harp voor je kopen en een aapje... Kun je echt Remi gaan spelen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:22 schreef Yoni het volgende:
Hoi
*voor de tigste keer Remi is*![]()
Gelukkig duurt mijn weekend drie dagen. Met dank aan de RET
Laat die harp maar zitten hoor, dat is niks voor mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We zullen een harp voor je kopen en een aapje... Kun je echt Remi gaan spelen..![]()
Aapje is wel leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef HMaster-II het volgende:
Wil je dan wel een aapje?? Of ga je Freud een halsbandje om z'n nek binden?![]()
Ik open nog een keer mijn hart voor jequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:24 schreef Yoni het volgende:
Aapje is wel leuk![]()
Maar niet echt geschikt als huisdier he.
Freud zei laatst wel prrrr toen ik 'm op MSN zei dat ik 'm een halsbandje om zou doen. Best wel een idee dus![]()
![]()
aaaaaawquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ik open nog een keer mijn hart voor je.
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...quote:
Als je mee wil doen moet je het gewoon vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...![]()
![]()
uhoh... Gaan we bedelen vanmiddag?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik heb deze maand een bestedingsruimte van 0,0. Daar word je echt vrolijk van op de vroege ochtend! Kutrijbewijs, kutzorgverzekeraar, kutsportschool
. Wie heeft er nog wat euro's over?
hmmmzz, dus wij zitten 2 nivootjes lager dan de kelder?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...![]()
![]()
Ik mag daar niet komen van de MODS aldaar... Ze vonden het niet zo prettig dat ik de zweep tegen de muur zette en de masochist er tegen aan sloeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef freud het volgende:
[..]
Als je mee wil doen moet je het gewoon vragen.
[..]
uhoh... Gaan we bedelen vanmiddag?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef Yoni het volgende:
EEKS!
Heeft iemand nog een leven in de aanbieding?
Je verneukt de layout johquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef freud het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nuecken iemand?
Hmmm goed excuus om maar weer eens wat fototjes op mijn website te plaatsen. That reminds me, lieve yoniquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je verneukt de layout joh![]()
Ik ben blij dat ik naast een Fokverslaving sinds enige dagen ook een Second Life verslaving heb. Heb ik nog iets te doen
wat ik met een tweede leven moet., zonder een eerste snap ik zelf ook nog niet helemaal hoor, maar soit
Vanmiddag kwam je niet zo desperate overquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef freud het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nuecken iemand?
gefeliciteerd Blomst...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:37 schreef blomst het volgende:
M'n pc is weer virus vrij
![]()
Wat ben ik blij met het prikbord van antivirus.startpagina![]()
Woeiiiiquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn nieuwe lens is ook binnen![]()
Heb er al wat proefshots mee gemaakt.. En zondag maar even vol inzetten...![]()
![]()
Woeiii klinkt gewoon leuk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
* An24 wordt nieuwsgierig wat Marjo nu eigenlijk met woeiii heeft![]()
Lang leven erniequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiii klinkt gewoon leuk!
En Ernie zegt het altijd
Ja, regel die serie van mij nou eensquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm goed excuus om maar weer eens wat fototjes op mijn website te plaatsen. That reminds me, lieve yoni![]()
![]()
Moet je niet over je jaloerse vriendje praten, ik ben namelijk een erg verlegen en timide jongetjequote:Op vrijdag 22 september 2006 18:34 schreef Debsterr het volgende:
Vanmiddag kwam je niet zo desperate over.
Ligt het aan mij![]()
![]()
![]()
![]()
?
komt goed dit weekendquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, regel die serie van mij nou eens
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef freud het volgende:
[..]
Moet je niet over je jaloerse vriendje praten, ik ben namelijk een erg verlegen en timide jongetje.
Was heerlijk. Weet je trouwens welke foto ik nog steeds niet heb: die fisheye van de Delft meet. Wil je die mailen naar me?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen als je het zo ziet... Maar het smaakte wel!
Euhhh je volgende vraag is beter...en daar moet ik nee op antwoordenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Yepmet jou ook?
ps iemand hier verstand van vogeltjes?
Ow is niet zo mooi..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh je volgende vraag is beter...en daar moet ik nee op antwoorden![]()
Maarruhh hoezo verstand van vogeltjes, op de plaat mag ik hopen...en anders, wat heb je uitgespookt?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Ow is niet zo mooi..
* prupke fotos gaat bewerken (lees croppen en verkleinen )
zat vandaag een vogel op het dak en het was of een gele kwikstaart of een grote gele kwikstaart. Die natuurlijk wegvliegt op het moment dat ik de camera aanzet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Maarruhh hoezo verstand van vogeltjes, op de plaat mag ik hopen...en anders, wat heb je uitgespookt?![]()
super! Waar is pea als je dr nodig hebt?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:03 schreef prupke het volgende:
[..]
zat vandaag een vogel op het dak en het was of een gele kwikstaart of een grote gele kwikstaart. Die natuurlijk wegvliegt op het moment dat ik de camera aanzet.
Nu ben ik benieuwd of dat dat beessie vaker komt op plaatsen waar hij heeft gezeten
Want mijn camera ligt nu klaar daarvoor
water ligt op het dakquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:21 schreef An24 het volgende:
[..]
super! Waar is pea als je dr nodig hebt?
http://www.vogelvisie.nl/(...)_gele_kwikstaart.php
je hebt water nodig![]()
Ohw my god, doe es mailen, misschien krijg je wel toestemming om te plaatsenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
water ligt op het dak
an ik heb een charmante foto van je..... samen met freud
profiel lieverdquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:33 schreef prupke het volgende:
Mailen naar welk adres?
ik heb geen adres geen msn geen postduif die je adres weet
Hier ben ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:21 schreef An24 het volgende:
[..]
super! Waar is pea als je dr nodig hebt?
http://www.vogelvisie.nl/(...)_gele_kwikstaart.php
je hebt water nodig![]()
Ik wist dat jij het wistquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier ben ik
Als prup echt een gele kwikstaart heeft gezien dan was ie waarschijnlijk de weg kwijtDie beestjes leven in nederland vooral in de polders. (Maar ook wel door de rest van het land waar veel grote weilanden zijn) Het kan zijn dat ie op doortrek was, maar dan zijn ze meestal met meer. Deze beestjes gaan nogal vroeg naar Afrika. Hoe dan ook...onwaarschijnlijk dat ie nog eens op het dak landt.
gedaan en nu heb je de goede fotoquote:
Wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
gedaan en nu heb je de goede foto
@pea , dan was dat beest goed de weg kwijt
toch blijf ik even hopen dat ie morgen nog even in de plas water op het dak komt zitten zodat ik een foto kan maken
Mag gewoon naar je @fok adres?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Was heerlijk. Weet je trouwens welke foto ik nog steeds niet heb: die fisheye van de Delft meet. Wil je die mailen naar me?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:15 schreef An24 het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat, prive krijg je toch niet![]()
![]()
Succes Pea, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:35 schreef pea4fun het volgende:
Mogguh...ik ga vandaag mijn geluk testen...eens kijken of ik een ijsvogel gespot krijg en dan ook nog op de foto
Als het lukt koop ik een staatslot
Dank jequote:Op zaterdag 23 september 2006 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Succes Pea, ben benieuwd.
Morguh ieders. Vandaag huisje opruimen sporten en websiteje updaten...ben wel ff zoet...
Grote kans dat het sowieso niet doorgaat ook hoor... vanwege het weer. Maar komen met koorts lijkt me niet erg verstandig neequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:52 schreef freud het volgende:
Damn, kan er waarschijnlijk niet bij zijn morgen, ziek. Als ik nu nog met koorts rondloop, is het niet verstandig om morgen te gaan denk ik.
Zekersquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:26 schreef Xilantof het volgende:
... 't Was wel de moeite waard dus?
Wordt een knuppel voor FreuD alstie het met koorts wel probeert. Oh hoi trouwens, eindelijk weer thuisquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Grote kans dat het sowieso niet doorgaat ook hoor... vanwege het weer. Maar komen met koorts lijkt me niet erg verstandig nee
beetje respect voor de doden, soep de namen even weg wil jequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
* PdeHoog is weer terug van een rondreisje NL
Vandaag bij Ysselsteyn geweest. Dat is toch best indrukwekkend
Ongeveer Margraten x 6![]()
[[url=http://www.pdehoog.nl/series/fot/ysselsteyn/CRW_5576_fot.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor grote versie. En dit is maar 1 van de 6 velden.
Wees maar niet bang hoor, met 39C blijf ik lekker in bedje.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:27 schreef An24 het volgende:
Wordt een knuppel voor FreuD alstie het met koorts wel probeert. Oh hoi trouwens, eindelijk weer thuis![]()
Gefeliciteerd, mooie kleurquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef Shadow47 het volgende:
heb er nog maar 1 foto van, maar ons nieuwe autotootje is binnen!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ja , ik ga lekker slapen , morgen weer heel vroeg werkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Weten jullie al wat je zometeen gaat doen als fok! uitgaat?
Ik ga maar eens lekker kijken naar een simpel te volgen programma als dancing on icequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , ik ga lekker slapen , morgen weer heel vroeg werken
11 uur mopper , dan zit mijn halve dienst er alweer opquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ga maar eens lekker kijken naar een simpel te volgen programma als dancing on iceMorgen ook redelijk vroeg op voor een zondag, heb om 11 uur in geldermalsen afgesproken.
Ja, dan ben ik ook allang op hoor...ik moet eerst een uur rijden, dus 10 uur hier vertrekken, voor die tijd nog eten en douchen, minimaal om half 9/9 uur op, dat is voor een zondag vroegquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
11 uur mopper , dan zit mijn halve dienst er alweer op![]()
Is niet engquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:16 schreef Ymke het volgende:
Ik durf echt niet met de trein naar duitsland![]()
55 als je tweede klas reist.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:14 schreef freud het volgende:
Iets voor volgende week??
http://www.nsinternationa(...)okina-in-keulen.html
Trein + entree is ¤74,-
Helaas voor mij een beetje te duur, moet even op mijn centen letten.
ieks wandelenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga maar eens lekker kijken naar een simpel te volgen programma als dancing on iceMorgen ook redelijk vroeg op voor een zondag, heb om 11 uur in geldermalsen afgesproken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ieks wandelen
is dat wel goed voor je![]()
![]()
![]()
Alsof jij dat erg zou vinden...quote:Op zondag 24 september 2006 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Jammer freudDan ga ik maar met de twee dames op pad. En maar hopen dat het geen grote giechelpartijen worden in de auto
Die twee dames niet, maar die giechelpartijen....... Ik moet wel normaal kunnen rijdenquote:
Dan moet je gewoon vragen of ze het niet zachtjes in je oor willen doen.quote:Op zondag 24 september 2006 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee dames niet, maar die giechelpartijen....... Ik moet wel normaal kunnen rijden
Dat is volgens mij meer iets dat je camera met de foto mee moet geven. Windows kan dat moeilijk zelfstandig bepalen. Bij mij neemt windows het iig over van mijn camera.quote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW weet iemand of je windows xp zo kunt instellen dat je staande foto's ook staand getoont worden en niet liggend??
Ben benieuwd!quote:Op zondag 24 september 2006 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTerug van de OUD-meet
Boel foto's gemaakt. Zo eens kijken wat er scherp is
Ik ook. Het enige probleem is dat mijn fotodisk nu dus vol isquote:
Mijn camera draait ze automatisch. Ook in picasa staan ze meteen goed.quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer iets dat je camera met de foto mee moet geven. Windows kan dat moeilijk zelfstandig bepalen. Bij mij neemt windows het iig over van mijn camera.
Jij was er ook vanmiddagquote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef Schanulleke het volgende:
De eerste schifting gemaakt de eerste 800 zijn al afgevallen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag.
Weinig activiteiten hier momenteel.
Ben even mijn foto's aan het uitzoeken van het Daviscup tennis.
Zit hopelijk wel wat bruikbaars tussen. Heb me wel zitten verlekkeren aan alle apperatuur die daar gebruikt werd. Het viel me ook op hoe nonchelant er met lenzen en body's werd om gesprongen.
BTW weet iemand of je windows xp zo kunt instellen dat je staande foto's ook staand getoont worden en niet liggend??
Dan was je wel redelijk ver ja!quote:Op zondag 24 september 2006 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was er ook vanmiddagNu pas valt het kwartje
Je hebt je naam wel genoemd, maar echt....ik geloof dat ik ver weg was
Dan gebruik je een andere disk?quote:Op zondag 24 september 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook. Het enige probleem is dat mijn fotodisk nu dus vol isIk moet mijn Powershot-foto's verwijderen
Dan heb ik weer 11 GB
Wat heb je lang niet gedaan An??? Kijken of de foto's wat geworden zijn of een pizza besteld??quote:Op zondag 24 september 2006 16:59 schreef An24 het volgende:
An is er ook weer..OUD was zeker leuk, fijne mensen en leuke kinders.
Eens kijken of het wat geworden is. Onder het genot van een besteld pizzaatje. Dat heb ik al zoooo lang niet meer gedaan![]()
Een camera is gewoon een stuk gereedschap voor die mannen. Zolang dat gereedschap niet kapot gaat is 't prima, krassen en blutsen zijn geen probleem.quote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
De eerste schifting gemaakt de eerste 800 zijn al afgevallen.
[afbeelding]
Onscherpte kan ook ruis veroorzaken volgens mij. Ik heb er in ieder geval weinig last van gehad destijds. Bij een dergelijk voorbeeldje is het aangeven hoever gecropped is misschien ook wel handig? Misschien een een trapje schieten met verschillende iso waarden?quote:Op zondag 24 september 2006 19:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeieavond allemaal.
Ik heb weer een aantal foto's gemaakt afgelopen dagen en wat mij al eerder opviel is, dat donkere gedeeltes in foto's veel ruis in zit. Niet alleen met ISO 200 maar ook met ISO 100. Of dit komt omdat met een andere en nieuwe monitor alles beter zichtbaar wordt, of dat mijn 300d inderdaad een serieus probleem heeft. Autofocus-problemen heeft hij zowiezo al vaak, naast ook vaak overbelichte foto's in een serie van 4.
Iemand gelijksoortige ervaringen met de 300d?
Nu zoek ik geen reden om een 5d aan te gaan schaffen, maar ik erger me steeds meer aan die 300d.
Update:
Bij deze een deel van een foto, geen mooie en scherpe foto, alleen om ff aan te tonen wat ik bedoel.
[afbeelding]
Dit is een deel van een originele foto, dus deze crop is eigenlijk ook gewoon origineel en nix aan veranderd. Ik heb net teruggekeken, maar zelfs (on)scherpe foto's van mij met ISO 800 hebben dit beeld nog niet eens, dus vermoed ik dat die 300d echt wel een mankement heeft. Misschien dat iemand tips heeft voor een eventuele oorzaak.quote:Op zondag 24 september 2006 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Onscherpte kan ook ruis veroorzaken volgens mij. Ik heb er in ieder geval weinig last van gehad destijds. Bij een dergelijk voorbeeldje is het aangeven hoever gecropped is misschien ook wel handig? Misschien een een trapje schieten met verschillende iso waarden?
Heb je het ook bij RAW?quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dit is een deel van een originele foto, dus deze crop is eigenlijk ook gewoon origineel en nix aan veranderd. Ik heb net teruggekeken, maar zelfs (on)scherpe foto's van mij met ISO 800 hebben dit beeld nog niet eens, dus vermoed ik dat die 300d echt wel een mankement heeft. Misschien dat iemand tips heeft voor een eventuele oorzaak.
Late reactie, maar ik was al bezig met een kopieer en verwijderslag naar een externe schijfquote:
idd Was nog even in gesprek met een van die mannen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een camera is gewoon een stuk gereedschap voor die mannen. Zolang dat gereedschap niet kapot gaat is 't prima, krassen en blutsen zijn geen probleem.
Xil, als ik die foto op originele grootte bekijk ... zie ik ruis in dat oog, wat ik storend vind en iets wat ik eerder niet in mijn foto's had.Als ik foto's in het donker maak, dan heb ik de laatste tijd die zelfde ruis er in zitten. Iets wat ik eerder ook niet had.quote:Op zondag 24 september 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
PDJ: waarschijnlijk ligt het dan aan mijn brakke monitor... maar ik zie niets storends...
Gewoon effe kijken naar de foto's die ik gemaakt heb sinds december vorig jaar. Ik schiet alleen nog maar RAW.quote:Op maandag 25 september 2006 07:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allen.
Ik zal vandaag eens een paar opnamen maken in RAW mode en zien wat die 300d doet, moet alleen ff een onderwerp zoeken.![]()
Eigenlijk zou ik dat ook weer moeten doen, ik was daarmee aan de gang maar ook weer mee gestopt. Vond RAW onhandiger qua snelheid, zowel op de 300d en als ook op de pc.quote:Op maandag 25 september 2006 07:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon effe kijken naar de foto's die ik gemaakt heb sinds december vorig jaar. Ik schiet alleen nog maar RAW.![]()
Das niet mooi FreuD, Sterkte!quote:Op maandag 25 september 2006 08:04 schreef freud het volgende:
Zo, vanmiddag naar de huisarts, keel is er weer slechter op geworden. Vloeibaar eten is nu helemaal niets meer zonder pijnstillers, kan niet goed zijn volgens mij...
Mogge trouwens.
Thanxquote:Op maandag 25 september 2006 08:13 schreef An24 het volgende:
Das niet mooi FreuD, Sterkte!
Morguh. An is nog een beetje moe van al die kindertjes die gister op de plaat zijn gezet, maat gaat nu wederom een fokloze dag tegemoed, tot vanavond allen
Mogguhh ... en beterschap Freudquote:Op maandag 25 september 2006 08:04 schreef freud het volgende:
Zo, vanmiddag naar de huisarts, keel is er weer slechter op geworden. Vloeibaar eten is nu helemaal niets meer zonder pijnstillers, kan niet goed zijn volgens mij...
Mogge trouwens.
Goed begin dus wel?quote:Op maandag 25 september 2006 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
HoiEerste halve dag is weer achter de rug
Mailbox is weer leeg. Het viel mee eigenlijk. Maar 90 mailtjes
En alles was al opgelost
Waarom denk je dat ik zo'n tas wil? Omdat hij bij jullie zo onhandig leek natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag![]()
net wakker
!
Vandaag vertrekt mijn moeder 2 weken naar New York, ik heb d'r een verlanglijsje mee gegeven voor wat mooie lensjes
@ freud: ziet er wel oke uit, maar ik heb al een flinke tas
Mwah....best wel eigenlijkquote:
Lekker danquote:Op maandag 25 september 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah....best wel eigenlijkNet een vergadering van 2,5 uur achter de rug. Dat was weer wat minder
Echt welquote:Op maandag 25 september 2006 16:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Lekker dan!
Maar joh, heb je dat ook weer gehad. En nu weet vast iedereen weer dat je er bent
Ik ben toevallig op zoek naar een rugtas maar is deze niet erg groot?quote:Op maandag 25 september 2006 10:16 schreef freud het volgende:
Met de aankoop van mijn nieuwe lens is mijn rugzak te klein geworden voor mijn spullen. Lowepro heeft erg mooie tassen, maar voor wat ik wil ben je minimaal 150 euro kwijt. Via Ebay heb ik een toko gevonden in Duitsland die erg mooie tassen heeft voor rond de 50-60 euro inclusief bezorgen.
Als er meer mensen zijn die een dergelijke tas willen, zijn de verzendkosten lager. Het gaat om deze tas:
[afbeelding]
Meer duitsche info:sehr wertige Verarbeitung mit überziehbarem Vollschutz-Regencape komplette Systemeinteilung Sicherungsgurte gegen Diebstahl, Frontal-Stativ-Tragesystem extrem reißfestes Material, wasserabweisen, strapazierffähig und pflegeleicht hergestellt aus gepolstertem Nylon sehr angenehm zu tragen. Angenehme Polsterung im Rücken und Gurte.
bei kompletter Nutzung des Innenbereichs passen hinein: 1-2 Spiegelreflexkameras ( auch Digitale ), bis zu 8 Objektive und 2 Blitzgeräte
es sind ausserdem Fächer für Kleinteile, Anleitungen und viel Zubehör vorhanden
sehr durchdachte und praxisorientierte Aufteilung!
Innenmaße: 42cmx30cmx17cm
Zijn er mensen met interesse?
Binnenmaten zijn 42cmx30cmx17cm. Is ongeveer net zo groot als mijn huidige rugtas, en dat is een redelijk normale grootte.quote:Op maandag 25 september 2006 17:25 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben toevallig op zoek naar een rugtas maar is deze niet erg groot?
*Twijfel, twijfel....quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef freud het volgende:
[..]
Binnenmaten zijn 42cmx30cmx17cm. Is ongeveer net zo groot als mijn huidige rugtas, en dat is een redelijk normale grootte.
Leuk hequote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
Weer thuis.....
Gelijk de mail van alle pappa's en mamma's beantwoorden....mag ik van dat kindje die foto hebben pleaseWel grappig! Leuk als je zoveel eer hebt van je werk
![]()
Leuk!!!quote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
Weer thuis.....
Gelijk de mail van alle pappa's en mamma's beantwoorden....mag ik van dat kindje die foto hebben pleaseWel grappig! Leuk als je zoveel eer hebt van je werk
![]()
Ik heb ook al mails gehad...quote:Op maandag 25 september 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
Weer thuis.....
![]()
ik vind dat je erg goede platen geschoten hebt hoor.. Alleen vond ik ze wat aan de donkere kant... Ligt dat aan jouw bewerkingen??quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh idd. Heb nog niet zoveel complimentjes gehad![]()
Wees slim en wacht daarmee tot je helemaal klaar bent. Je krijgt nl. nog meer foto's. Ik ga per kind een zipje maken en dan mogen ze die downloaden. Lijkt mij een stuk praktischer iigquote:Op maandag 25 september 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb ook al mails gehad...Moet nu effe d foto's bij de mails zoeken... en dan versturen..
![]()
ik heb maar 158 foto's geschoten gistern dus ik kan wat sneller sets klaar maken.. En ik heb ook specifiek foto-vragen gehad... De rest ga ik series van maken... en zip'squote:Op maandag 25 september 2006 20:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees slim en wacht daarmee tot je helemaal klaar bent. Je krijgt nl. nog meer foto's. Ik ga per kind een zipje maken en dan mogen ze die downloaden. Lijkt mij een stuk praktischer iig
Arme jongen! Maar kan je body wel weer gemaakt worden?quote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef HMaster-II het volgende:
ik heb maar 158 foto's geschoten gistern dus ik kan wat sneller sets klaar maken.. En ik heb ook specifiek foto-vragen gehad... De rest ga ik series van maken... en zip's![]()
Jij zegt hetquote:Op maandag 25 september 2006 21:34 schreef prupke het volgende:
@ pdehoog : hmasters is toch gewoon lievv
Ik zeg het en ik weet het ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zegt hetIk persoonlijk vond hem eigenlijk best eng toen-ie aan kwam lopen gister
Sowwie hoor... Maar je hoefde ook niet meteen te gillen "They have a CaveTroll" door het park heen...quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zegt hetIk persoonlijk vond hem eigenlijk best eng toen-ie aan kwam lopen gister
Wees blij dat ik er niet hard gillend vandoor gingquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sowwie hoor... Maar je hoefde ook niet meteen te gillen "They have a CaveTroll" door het park heen...![]()
Zie je, was best gezelligquote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er niet hard gillend vandoor ging![]()
Maar goed....we hadden ook nog wat funshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Bijna) elke FOT-meet is gezelligquote:
Heb ik een andere hoek van..quote:Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat ik er niet hard gillend vandoor ging![]()
Maar goed....we hadden ook nog wat funshots
[afbeelding]
Je zou haar bijna Tante An gaan noemenquote:Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb ik een andere hoek van..![]()
[afbeelding]
Ik heb er ook onwijs van genoten, dus julie bedankt dat we jullie kinders mochten stalkenquote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Jambo het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plek is, maar hier tref ik de FOTters die gisteren aanwezig waren op de meet in 1x![]()
Ik wil jullie bedanken voor jullie aanwezigheid gisteren en alle tijd en moeite die jullie nu nemen om alle ouders heel blij te maken. Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal gek worden van al ons gegil om foto's, maar de foto's zijn echt ontzettend mooi geworden. Dus nogmaals: dank jullie wel.
Pfffffffff .... goed beschouwd was ik eerder vanmorgen Annquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:31 schreef An24 het volgende:
De eerste deze ochtend. Okay dan: Mogguh en doei, ben werken
![]()
Ik heb ook een erg leuke dag gehadquote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Jambo het volgende:
Ik weet niet of dit de goede plek is, maar hier tref ik de FOTters die gisteren aanwezig waren op de meet in 1x![]()
Ik wil jullie bedanken voor jullie aanwezigheid gisteren en alle tijd en moeite die jullie nu nemen om alle ouders heel blij te maken. Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal gek worden van al ons gegil om foto's, maar de foto's zijn echt ontzettend mooi geworden. Dus nogmaals: dank jullie wel.
Wat Jambo zegt idd! Onwijs leuk dat jullie er bij waren en ik vond het ook leuk om jullie in actie te zien!quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Jambo het volgende:
Mwah, laat ik je uit de droom helpen, dat imago had je al niet. Eigenlijk is je imago alleen maar bevestigd.quote:
Geen gips meer is de eerste stap, nu de rest nog. Afwachten dus Ynske ... in ieder geval succes en beterschap er mee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
Ik heb goed nieuws
geen nieuw gips meer gekregen, maar een spalk of ik er blij mee ben weet ik nog niet aangezien ik op dit moment heel veel pijn heb
mag deze week nog rustigaan zelf oefeningen doen, en vanaf volgende week een intensief trainingsprogramma met de fysio
Das al heel belangrijk ... vasthouden van dat wat plezier geeft en je hobby is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
Gister was ik er nog blij mee, vanmorgen beduidend minder
maar goed kan met moeite mijn cam nu tenminste vasthouden
Ik vond het ook onwijs leuk om er bij te zijn. Alle tijd en moeite is het absoluut waard. Eigenlijk is het helemaal geen moeite, want het is gewoon leukquote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Jambo het volgende:
Niet te enthousiast en te snel gekke dingen gaan doen he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
Gister was ik er nog blij mee, vanmorgen beduidend minder
maar goed kan met moeite mijn cam nu tenminste vasthouden
Super Ynske, fijn voor je, sterkte met je herstel verderquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
Ik heb goed nieuws
geen nieuw gips meer gekregen, maar een spalk of ik er blij mee ben weet ik nog niet aangezien ik op dit moment heel veel pijn heb
mag deze week nog rustigaan zelf oefeningen doen, en vanaf volgende week een intensief trainingsprogramma met de fysio
Zonder accu's. Er gaan de zelfde in als in de camera, maar er zit ook een ding bij waar 6 penlites inpassen (of 8 weet niet meer precies)...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Vraagje: Wordt de "Canon BG-E3 Grip voor EOS 350D" altijd geleverd met of zonder accu's? Zijn het ook de zelfde die in de camera zitten?
Hey Marjoquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zonder accu's. Er gaan de zelfde in als in de camera, maar er zit ook een ding bij waar 6 penlites inpassen (of 8 weet niet meer precies)...
Hier zijn heel voordelig accu's te bestellen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Marjo![]()
Dank je Marjo, zal eens kijken wat ik dan ga doen.
Mijn 300D geeft problemen met de fotografie (na zijn stuiteren op de stenenen reparatie bij Canon voor een jaar terug) en wou eigenlijk gaan voor de 5D. Maar .... dat is voor mij nu geen haalbare kaart en daarom wil ik gaan voor een 400D incluis die Canon BG-E3 Grip plus nog wat dingetjes![]()
En je accu's op eBay halenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Marjo![]()
Dank je Marjo, zal eens kijken wat ik dan ga doen.
Mijn 300D geeft problemen met de fotografie (na zijn stuiteren op de stenenen reparatie bij Canon voor een jaar terug) en wou eigenlijk gaan voor de 5D. Maar .... dat is voor mij nu geen haalbare kaart en daarom wil ik gaan voor een 400D incluis die Canon BG-E3 Grip plus nog wat dingetjes![]()
Ziet er ook goed uit en laten stuiteren ...eg nie, wil ik niet weer meemaken. Doet eg wel zeer zeg!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
400D zag er goed uitLaat hem dit keer niet stuiteren he
Marjo je bent een schat, dit adres was ik kwijt, zoals ook de e-mail van mijn vorige bestelling bij hem voor mijn 300D.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hier zijn heel voordelig accu's te bestellen...
Ja mam. Ben niet zo goed in alleen naar bed gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:05 schreef prupke het volgende:
offtopic : moet jij niet in je nest liggen??![]()
Ah, ok. Heb al zo'n 10 accu's via eBay gekocht, bevalt me prima. Meerdre wegen naar Rome!quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Neeeee, gewoon dat adres waar Marjo het over had. Ook goedkoop en ... goed!!!
Maar geen Nikonquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Neeeee, gewoon dat adres waar Marjo het over had. Ook goedkoop en ... goed!!!
Jij bent wel eBay-verslaafd hequote:
Kijk.....da's een fijn lensjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Gelijk een 100mm/macro van canon er bij plus een flitser uiteraard.![]()
![]()
Wat goed is, moet je zo laten. Ik had bij dit adres al 2 besteld en waren ook goed, dussssssssquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb al zo'n 10 accu's via eBay gekocht, bevalt me prima. Meerdre wegen naar Rome!
Eg wel Pquote:
Kan me er dan ook echt op verheugen. Ofschoon ik liever die 5D had, maar die is nu ff buiten bereik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe....da's een toffe bestelling![]()
klikquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef pea4fun het volgende:
Helluuuuup!!!!!
Ik heb per ongeluk mijn van mijn externe schijf de partitie verwijderd. Ik zoek daarvoor recoverysoftware (het liefst nu meteen en gratis) Iemand ideeën?
Vier jaar fotografie staat erop + allerlei programma's die ik niet kwijt wil
Ja grappig, zo heb ik dus al 3 programma's geprobeerd die niet werkenquote:
Wat breng je het weer subtielquote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb goede ervaringen met GetDataBack. Is alleen eigenlijk niet gratis.
Die heb ik nu...free to try, dus een demoversie...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:07 schreef Yoni het volgende:
Ik heb goede ervaringen met GetDataBack. Is alleen eigenlijk niet gratis.
Ik probeerde alleen maar te helpen...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja grappig, zo heb ik dus al 3 programma's geprobeerd die niet werken![]()
nog meer ego boost voor HmasterII (lievv)???quote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[Aftermeet en foto's] Hmaster nog wat, maak ons gek!
HM2 heeft zijn eigen fantopic gekregen
Hij heeft het wel gemaakt daar bij die OUDjesquote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Na een gaar moederbord, reddingsacties van mijn data naar mijn externe schijf, en dan met een nieuwe pc per ongeluk de partitie verwijderen van de externe schijf, vervolgens al uren bezig zijn met proberen te recoveren, kan een opmerking die goed bedoeld is maar over komt als "moet je ff googlen" wel eens in het verkeerde keelgat schieten..quote:Op woensdag 27 september 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar te helpen...
whehequote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gemaakt daar bij die OUDjes
Doe eens niet zo wakker johquote:Op woensdag 27 september 2006 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
whehewoordgrapje... snappie?
Oudjes... maar ze zijn helemala niet veel ouder dan de meeste hier...
hihi!
hehehe,quote:Op woensdag 27 september 2006 00:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Na een gaar moederbord, reddingsacties van mijn data naar mijn externe schijf, en dan met een nieuwe pc per ongeluk de partitie verwijderen van de externe schijf, vervolgens al uren bezig zijn met proberen te recoveren, kan een opmerking die goed bedoeld is maar over komt als "moet je ff googlen" wel eens in het verkeerde keelgat schieten..
sorry
Mijn vraag was een goed programma, niet een lijst die ik zelf ook op kan zoeken. Zoiets als yoni antwoordde dus., ervaring met enzo...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hehehe,
zit weer achter mijn eigen pc.
mijn reactie was serieus.
zijn recovery programma's met jou voorwaarde FREE
als ik je wou laten googelen had je wel klik gekregen.
en niet een directe link naar een lijst met programma's
(trouwens als je geen idee hebt van wat je aan het doen bent kun je misschien beter stoppen.
ga je morgen ofzo naar een pc zaak die dit vaker heeft gedaan)
kan me goed voorstellen dat je liever 50 euro neer teld en de bestanden terug hebt. als gratis maar niks
suc-6
als je weet wat je doet dan zou je wel weten waar je naar moet zoeken en zou je niet deze vraag stellen aan fotografen maar was je meteen naar dig gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn vraag was een goed programma, niet een lijst die ik zelf ook op kan zoeken. Zoiets als yoni antwoordde dus., ervaring met enzo...
Wie zegt dat ik niet weet wat ik aan het doen ben als ik vraag naar een programma?
Maar forget I ever asked![]()
Ja als ik een pak melk wil ga ik ook altijd meteen naar de boerderijquote:Op woensdag 27 september 2006 00:41 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je weet wat je doet dan zou je wel weten waar je naar moet zoeken en zou je niet deze vraag stellen aan fotografen maar was je meteen naar dig gegaan.
mijn ervaring.
(de top 3 werkt bijna altijd bij downloads.com )
als het niet werkt is het eigenlijk altijd een gebruikers fout.
ps. waarschijnlijk zal het na deze opmerking van jou wel iets zijn als: of je stopt de stekker er in![]()
als je om een pak melk vraagd en je krijgt een pak volle, een pak half volle en pak magere en een pak geite melk aangeboden maar das niet goed genoeg voor je.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als ik een pak melk wil ga ik ook altijd meteen naar de boerderij
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je om een pak melk vraagd en je krijgt een pak volle, een pak half volle en pak magere en een pak geite melk aangeboden maar das niet goed genoeg voor je.
GA ZELF MELKEN DAN
euhm peaquote:Op woensdag 27 september 2006 00:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als ik een pak melk wil ga ik ook altijd meteen naar de boerderij
@All Goeiemorgenquote:
Al gelukt Pea ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:48 schreef pea4fun het volgende:
Helluuuuup!!!!!
Ik heb per ongeluk mijn van mijn externe schijf de partitie verwijderd. Ik zoek daarvoor recoverysoftware (het liefst nu meteen en gratis) Iemand ideeën?
Vier jaar fotografie staat erop + allerlei programma's die ik niet kwijt wil
zeker niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:36 schreef freud het volgende:
[..]
Niet te enthousiast en te snel gekke dingen gaan doen he?
Nee dat niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
@All Goeiemorgen
@Xil ... Geld te veel? Zie je een 1DS ,de 1200mm in mijn lijstje staan? Om maar ff iets onbenulligs te noemen.![]()
![]()
Joh!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:46 schreef freud het volgende:
Smogges. Keel nog steeds niet beter helaas, en er is na een paar dagen bijna niet eten ook steeds minder over van FreuDje. Kreeg wel gaaf nieuws uit Afrika vanochtend: zusje heeft de top van de Kilimanjaro gehaald!!!
Is het ook wel Xil, alles met elkaar toch goed voor 2000 Euro. Dat is niet nix uiteraard, maar heb je wel wat voor.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar al met al vind ik het toch een behoorlijke bestelling![]()
Maar misschien liggen onze grenzen van "veel geld" ergens anders
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Lief! Een naamtopic in OUD!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]ik heb een fan topic
![]()
Vanavond mijn overige foto's doen enzo..
Maar daarom wacht ik denk ik al veel langer dan jij op iets andere configuratie:Yquote:Op woensdag 27 september 2006 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Dan bestel je in 1x toch gewoon meer dan ik in totaal aan spulletjes heb
En dan bedoel ik inclusief mijn studio-spulletjes![]()
quote:
Joh, gelijk heb je! Moet je eens optellen wat elke week stappen op jaarbasis kost. Kan je een aardige set van kopen hoor, maar elke kroegtijger verklaard je voor gek als je verteld dat je zoveel uitgeeft aan camera spulquote:Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Maar daarom wacht ik denk ik al veel langer dan jij op iets andere configuratie:Y
Ik weet niet of er mensen zijn die het net zo voelen of denken, maar die camera is mijn ziel en zaligheid. En dat al zeer vele jaren, wat ooit begonnen is met een Practica LTL en daarna heel wat Canon's. Daarom, als ik maar enigzins de kans krijg, stop ik er geld in ... maar niet voor de heb. Ook deze 2000 Euro is een rib uit mijn lijf, maar eigenlijk ook een must. Hoe gek dit ook klinken mag, het is voor mij al circa 1 1/2 jaar de broodnodige uitlaatklep in een zeer roerige tijd voor mij persoonlijk.
Dus dat geld is wel degelijk ook belangrijk voor mij, maar er zijn ook dingen gaande die vele malen zwaarder tellen dan dat.
![]()
woehaaaaaaaaaa...gelijk heb je!! Ik weet wat stappen kost, 3 dagen achter elkaar en dan tot in de zeer vroege uurtjes was eigenlijk standaard bij mij.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, gelijk heb je! Moet je eens optellen wat elke week stappen op jaarbasis kost. Kan je een aardige set van kopen hoor, maar elke kroegtijger verklaard je voor gek als je verteld dat je zoveel uitgeeft aan camera spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |