quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Ik moet persee vroljike PI's gebruiken omdat men me anders niet snapt!
Ik kots op mensen die geen sarcasme kunnen lezen!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
Ik kots alleen als ik ziek benquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Potver!
hhmmm minderquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef blomst het volgende:
Als verjaardag kadootje heeft mijn zoon vandaag een virus binnen gehaaldTrojan horse downloader.exe. Leuk zo'n verjaardag
![]()
Blom of zoon jarig?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef blomst het volgende:
Als verjaardag kadootje heeft mijn zoon vandaag een virus binnen gehaaldTrojan horse downloader.exe. Leuk zo'n verjaardag
![]()
Hotcoldrex of gewoon een flinke borrel en zweten maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:52 schreef freud het volgende:
Keelpijn en spierpijn... Grrrr
Dank, nu eerst eens douchen, kijken of dat helpt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hotcoldrex of gewoon een flinke borrel en zweten maar.
![]()
Beterschap Freud![]()
We zullen een harp voor je kopen en een aapje... Kun je echt Remi gaan spelen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:22 schreef Yoni het volgende:
Hoi
*voor de tigste keer Remi is*![]()
Gelukkig duurt mijn weekend drie dagen. Met dank aan de RET
Laat die harp maar zitten hoor, dat is niks voor mijquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We zullen een harp voor je kopen en een aapje... Kun je echt Remi gaan spelen..![]()
Aapje is wel leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef HMaster-II het volgende:
Wil je dan wel een aapje?? Of ga je Freud een halsbandje om z'n nek binden?![]()
Ik open nog een keer mijn hart voor jequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:24 schreef Yoni het volgende:
Aapje is wel leuk![]()
Maar niet echt geschikt als huisdier he.
Freud zei laatst wel prrrr toen ik 'm op MSN zei dat ik 'm een halsbandje om zou doen. Best wel een idee dus![]()
![]()
aaaaaawquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ik open nog een keer mijn hart voor je.
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...quote:
Als je mee wil doen moet je het gewoon vragenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...![]()
![]()
uhoh... Gaan we bedelen vanmiddag?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik heb deze maand een bestedingsruimte van 0,0. Daar word je echt vrolijk van op de vroege ochtend! Kutrijbewijs, kutzorgverzekeraar, kutsportschool
. Wie heeft er nog wat euro's over?
hmmmzz, dus wij zitten 2 nivootjes lager dan de kelder?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens leuk SM stelletje.. KEL is een 2 fora hier boven te vinden...![]()
![]()
Ik mag daar niet komen van de MODS aldaar... Ze vonden het niet zo prettig dat ik de zweep tegen de muur zette en de masochist er tegen aan sloeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:00 schreef freud het volgende:
[..]
Als je mee wil doen moet je het gewoon vragen.
[..]
uhoh... Gaan we bedelen vanmiddag?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef Yoni het volgende:
EEKS!
Heeft iemand nog een leven in de aanbieding?
Je verneukt de layout johquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:00 schreef freud het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nuecken iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |