Hihi.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu moet ik huilen. En bier drinken. Welk een drama.
Geniale posts heb ik ook sinds mijn studententijd niet meer geplaatst. Werk doet dat met je. Je dood maken. Kei-dood. Kei zeg ik je.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Mijn topictitelinspiratie heb ik compleet gebruikt. Of misbruikt. De afgelopen jaren..
de wat?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Glass, geheel niet verkeerd op dit uur.
Mits gevuld met bier.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Glass, geheel niet verkeerd op dit uur.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Gas, geheel niet verkeerd op dit uur.
Stel jezelf een studentenkamer voor, met 5 mensen erin, die je de nacht ervoor hebt leren kennen. Knetterstoned op de bank. Daar draaiden ze Spinvis.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Stel jezelf een café vol met webdesigners, mediastudenten en anderzijds net-niet kunstenaars met strakke t-shirtjes en streepjestruien aan, de meisjes een schuine lok voor hun ogen en de jongetjes toevallig ook, want dat is hip. Dáár draaien ze Spinvis.
ja weut ik veulquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef ehqo het volgende:
"Ik haat haat."
Dan, dan zijn die mensen gewoon triest, maar niet Spinvisquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Stel jezelf een café voor vol met webdesigners, mediastudenten en anderzijds net-niet kunstenaars met strakke t-shirtjes en streepjestruien aan, de meisjes een schuine lok voor hun ogen en de jongetjes toevallig ook, want dat is hip.
Stel je voor dat ze allemaal de nieuwe collectie van de H&M dragen, maar dat tegelijkertijd ontkennen. Stel je voor dat de meisjes mixdrakjes drinken en de jongetjes ook.
Stel je voor dat ze, voornamelijk wegens een gebrek aan kennis, de muziek die iets minder dan normaal op TMF gedraaid wordt, "avant garde" noemen.
Stel je voor de jongens slippers dragen en de meisjes lakschoentjes.
Dáár draaien ze Spinvis.
Mensen maken de kunst.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan, dan zijn die mensen gewoon triest, maar niet Spinvis
Je MSN doet raar.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Spinvis is de Grunberg van de muziek.
Ik vermoed dat we op één lijn zitten, Dago.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Dagonet het volgende:
En ik heb een pokkehekel aan Grunberg, dat moge gezegd.
Spinvis. Tof.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ik haat jullie. Allemaal. Allemaal! Spinvis-haters!
Uiteraard haat ik mezelf nog vele malen meer. Maar dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Anders zet je even een CD van Bauer op om af te koelen. Die ene, met het metropool-orkest.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Gas.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Misstique het volgende:
Philip Glass! Heidenen!
Ik kan niet bij mijn scheermesjes.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Anders zet je even een CD van Bauer op om af te koelen. Die ene, met het metropool-orkest.
Ik was namelijk zittend aan het plassen. Want dat soort dingen doe ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet bij mijn scheermesjes.
Een random cd van Spinvis moet voldoende zijn. Ze snijden zoals ze klinken. Allemaal hetzelfde.quote:
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was namelijk zittend aan het plassen. Want dat soort dingen doe ik.
Ik zit nog in de kast. Ik ben namelijk bang voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo?.
Nou. Beter. Of niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Plan tot uitvoeren gebracht.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Nee David, geen slotje.
Zuchtquote:Op donderdag 21 september 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Wat een dooie bende hier.
Ik ga wel naar bed ofzo.
Ja on-boeiende topics horen toch op slot?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Nee David, geen slotje.
Maak het dan boeiend goddomme!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja on-boeiende topics horen toch op slot?
WIL JE VECHTEN SOMS!?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mijn topic, moet ik je in elkaar rossen boos aankijken?
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
Ey ey ey ey, lief zijn heh.
Neuken?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:55 schreef Janetje het volgende:
Ey ey ey ey, lief zijn heh.
*Bozer terugkijkt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mijn topic, moet ik je in elkaar rossen boos aankijken?
Dat weet ik niet: ik heb namelijk geen mening.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
WIL JE VECHTEN SOMS!?
[afbeelding]!
Waag het en ik bijt je piemel eraf.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef ehqo het volgende:
Pfft, zo saai, ik ga hier niet meer posten hoor.
Ik weet niet wat ik heb.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
HIhihi..
"Onze notaris heeft 39 ballen getrokken."
Eindelijk. C 14.gif.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef cerreur het volgende:
Als.
Ik post al.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Waag het en ik bijt je piemel eraf.
Hoovercraft.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef cerreur het volgende:
Als.
Ja de rest moet ook even een schop tegen zijn/haar bips krijgen.quote:
Avéquote:Op donderdag 21 september 2006 23:22 schreef DeLeider het volgende:
ja hoi
Meestal een nieuw album, met dat nummer erop.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa. Damien Rice heeft een nieuw nummer
.
hiiillleeeeee naaaaaaaaaaaaachhttt..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef cerreur het volgende:
Stil.
Limburgs.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
hiiillleeeeee naaaaaaaaaaaaachhttt..
Inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef cerreur het volgende:
Stil.
Stille Nacht.quote:
Tsja verveling he.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:53 schreef cerreur het volgende:
Hmmm, poëtische avond.
Al een tijd niet gehad.
Als een kolibrie gevangen aan iedere bloem.quote:
Een vlinder is erg delicaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
Doe er eens eentje over een vlinder, c.
*aan voorhoofd voeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Een vlinder is erg delicaat.
Zo teer en zo gracieus.
Als hij zijn vleugels openslaat,
zo'n pracht en zo merveilleuse.
Hij voed zich met met zoete pracht,
een kleine verschijning maar zoveel kracht,
in zo'n klein dier dat zo immer schijnt
Èèn zucht en het wonder verdwijnt.
Een vlinder en een narcis,quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zo teer en zo gracieus.
*mooiquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zo teer en zo gracieus.
Hork.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
Wie wil mij een glas drinken aangeven?
*Citroenlimonade aangeeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
quote:
Thanks.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef cerreur het volgende:
Dit is echt weird.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
Puh.quote:
En wat was de reden daarvoor?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:38 schreef cerreur het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik poëtisch was is zo'n anderhalf jaar geleden.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef cerreur het volgende:
[..]
Verliefdheid. [afbeelding]
Vandaar dat ik zeg weird.
J. ziet haar kans schoon.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]Die nieuwe kloon heeft veel te veel invloed op je.
Nu je toch nog vrolijk bent, kom ff online.
IJzer --> Heet.quote:
Ttssssss....quote:
Beledig Harrie Bovenkarspel nou niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:51 schreef cerreur het volgende:
[..]
Je bent even geil als Harrie Bovenkarspel met een leren suit.
Is dat zo'n droogkloot dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:51 schreef cerreur het volgende:
[..]
Je bent even geil als Harrie Bovenkarspel met een leren suit.
Nu?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef mcDavid het volgende:
Whehe, anders breek je ff een schaar door midden!
Njet, het album is nog verre van af. Nou ja, 2 maanden ver van af. Het nummer staat op de site van z'n platenmaatschappij. Zodoende.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Meestal een nieuw album, met dat nummer erop.
Oh je deed het al voor me. Dankje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/F0720TU6HD6I/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Nu!
Liefde verklaren aan een schaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:58 schreef cerreur het volgende:
mcD. Verklaar je liefde nou maar gewoon, scheelt weer typo's.
Ah. Ik ken die hele man niet verder. Enkel van naam.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Njet, het album is nog verre van af. Nou ja, 2 maanden ver van af. Het nummer staat op de site van z'n platenmaatschappij. Zodoende.
Geen schaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Liefde verklaren aan een schaar?
jij bent echt weird
Ik was, jij was er.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen schaar.
Maar jeweetwel!
Ik was, jij was er, mooie tijd, mooie tijd!
Lek?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was, jij was er.
Klinkt een beetje het zelfde als: 1 lek, da's lekker.
Ja hey, denk je echt dat die het tof zou vinden als ik haar zo midden in de nacht op zou bellen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dus ga jij je nog ontbaren richting je nymhe?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen schaar.
Maar jeweetwel!
Ik was, jij was er, mooie tijd, mooie tijd!
Sterkte in *dat ene* topic.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Njet, het album is nog verre van af. Nou ja, 2 maanden ver van af. Het nummer staat op de site van z'n platenmaatschappij. Zodoende.
Niet echt he.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja hey, denk je echt dat die het tof zou vinden als ik haar zo midden in de nacht op zou bellen?
En hoe kreeg je dat ookalweer voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/F0720TU6HD6I/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Nu!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En hoe kreeg je dat ookalweer voor elkaar?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
Ik wou hem alleen maar ff recht buigen!
JA TELAAT VERDORIE!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja laat die sms nou ook maar zitten
die stond net uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien is je computer uitzetten een goed plan.
Ohjee, piekeren is niet tof.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die stond net uitnouja standvy maar lig te piekeren
quote:
Wow, toch maar niet slapen?quote:
Ze ging je net bellen.quote:
Wij ook van jou, wétog!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
Jullie zijn allemaal lief en ik haat jullie allemaal.
Janetquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef cerreur het volgende:
Bizz en Jan, seks op msn aub.
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
Ik geloof er geen snars vanquote:
Ik weet van niks!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef cerreur het volgende:
Bizz en Jan, seks op msn aub.
Die over een Marokkaan in huis. Die waar half rechts FOK! (lees: half FOK!) op afkwam. Maar ik zag dat de storm al een beetje was gaan liggen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Welk topic erpépé?
DIe heb ik best goed gemod, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die over een Marokkaan in huis. Die waar half rechts FOK! (lees: half FOK!) op afkwam. Maar ik zag dat de storm al een beetje was gaan liggen.
Ik kan natuurlijk niet zien wat je hebt wegge-edit enzo, maar zo op het eerste gezicht zag het er prima uit. 14.kut-marokkaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe heb ik best goed gemod, al zeg ik het zelf.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
Slaapze beste luitjes.
Ik vind jullie allemaal toch wel lief.
Morituri te salutant
Alsof iemand mij ooit belt. Behalve mijn werk dan. En mijn huisgenootquote:
Slaap lekker meissiequote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef Janetje het volgende:
Slaapze beste luitjes.
Ik vind jullie allemaal toch wel lief.
Morituri te salutant
"Waar is de pindakaas, GODVERDOMME!!!"quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof iemand mij ooit belt. Behalve mijn werk dan. En mijn huisgenoot.
En lowlands dame. overigens ik heb je écht wel een keer gebeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof iemand mij ooit belt. Behalve mijn werk dan. En mijn huisgenoot.
Whehehe ja dat klopt. Met je verjaardag toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:25 schreef Bizznitch het volgende:
En lowlands dame. overigens ik heb je écht wel een keer gebeld.
Kan me niet meer herinneren wanneerquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe ja dat klopt. Met je verjaardag toch?
Ach gossie....quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:27 schreef cerreur het volgende:
Ja godvried bomans.
Wie neuksekst nu wie?
Zwart op kaki.
Er is heul niks aan de handquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:34 schreef cerreur het volgende:
[..]
Serieus, ik been het niet meer bij!
Jij deed iemand. (semi)quote:
Je moet ook uitbenen, da's veul toffer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:34 schreef cerreur het volgende:
[..]
Serieus, ik been het niet meer bij!
We doen elkaar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:39 schreef cerreur het volgende:
[..]
Jij deed iemand. (semi)
Chow deed iemand. (semi)
Mer deed iemand (semi)
En iedereen doet alsof de neuzen rijkelijk bloeden.
Andersom beeb, andersomquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:41 schreef cerreur het volgende:
Ok. Bizz doet/deed Jdude?
En chow doet/deed rpp?
Hó! Nu wordt het nodeloos ingewikkeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:41 schreef cerreur het volgende:
En chow doet/deed rpp?
Geez. waar maak je je druk over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:39 schreef cerreur het volgende:
[..]
Jij deed iemand. (semi)
Chow deed iemand. (semi)
Mer deed iemand (semi)
En iedereen doet alsof de neuzen rijkelijk bloeden.
Ik help hem even uit z'n lijden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Hó! Nu wordt het nodeloos ingewikkeld.
*fluit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:41 schreef cerreur het volgende:
En chow doet/deed rpp?
kor·sa·kov·syn·droom (het ~)quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:41 schreef cerreur het volgende:
En chow doet/deed rpp?
Ik was ook even bang dat de Korsakov reeds had toegeslagen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef cerreur het volgende:
Ik snapte er serieus geen reet meer van!
Dan moet je opletten en niet zoveel bier drinken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef cerreur het volgende:
Ik snapte er serieus geen reet meer van!
Ach, ik hoorde 1 brok van geklaag en euforie en vergat de namen erbij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was ook even bang dat de Korsakov reeds had toegeslagen.
DIE heb jij geneukt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde 1 brok van geklaag en euforie en vergat de namen erbij.
Namen vergeten, daar ben ik ook best goed in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde 1 brok van geklaag en euforie en vergat de namen erbij.
Ze is kawaiiquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef cerreur het volgende:
[..]
Neen, fijn dat je me er even aan herinnert.
hmhmquote:
Wat is kawaii?quote:
Nee eigenlijk betekent het schattig in het Japans.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:53 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wat is kawaii?
Hetzelfde als een grove fout dat alle liefde uit me zoog als een bloezuigende vampier uit een tomeloze maagd?
Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee eigenlijk betekent het schattig in het Japans.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
Slapen is goed. Dus dat ga ik doen.
Hé getsie C.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Mannen en schattig is als een vrouw en een tuinbroek.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
Slapen is goed. Dus dat ga ik doen.
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:01 schreef cerreur het volgende:
Ik word vaak schattig bevonden.
Weet je waar ik eindig in die diagnose? Huh?
Onderaan, als vriend. Vriendige vriend.
Dás kut...quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:01 schreef cerreur het volgende:
Ik word vaak schattig bevonden.
Weet je waar ik eindig in die diagnose? Huh?
Onderaan, als vriend. Vriendige vriend.
Dat is noujuist wat ze afstoot... onder andere.quote:
Nonsens!quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:06 schreef cerreur het volgende:
[..]
Dat is noujuist wat ze afstoot... onder andere.
Ik kan zo goed met woorden omgaan en ik ben niet seksueel attractief.
1 optie, goede vrind voor al uw nodige advies.
Mevrouw Pallot heeft er niets mee te maken en Bizz, geen nonsens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey you, could you give it a rest
Just take me home, c'mon and get me undressed
Put on a fire and make it enough
For we're geeks but we know this is love
Je hebt gegoogled, of je kende het al?quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:10 schreef cerreur het volgende:
[..]
Mevrouw Pallot heeft er niets mee te maken en Bizz, geen nonsens.
Ik kende het al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gegoogled, of je kende het al?
De hele dag Spinvis. Geweldig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:36 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Vrijdag. Dat is toch die dag dat je verplicht hele goede muziek moet luisteren?
Zo niet, dan gaan we er een verplichting van maken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:36 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Vrijdag. Dat is toch die dag dat je verplicht hele goede muziek moet luisteren?
Zoals elke dag.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo niet, dan gaan we er een verplichting van maken.
Aanwezig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:24 schreef Ghostbuster het volgende:
AUTISTEN!!!
Goed punt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:36 schreef mariaslittleelbows het volgende:
God zegene de nazomer.
Of zometeen. Dat lijkt me toffer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef ehqo het volgende:
Het is altijd nú, het gaat vervelen. Ik doe gewoon net alsof het toen is.
Of "daarna".quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zometeen ook wel tof is ja. Even doen.
Toen is makkelijker dan zometeen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Zometeen is zo màkkelijk.
Ik ga even bedenken wat ik toen wenste dat er zometeen zou gebeuren.quote:
Heus niet! Één is inlevingsvermogen, twee is een technisch ondoorgrond punt. Lijkt me wiedes.quote:
Sjoo!quote:
Maar wat nou als je "zometeen" doet, en het niet overeenkomt met hoe "zometeen" daadwerkelijk is?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Heus niet! Één is inlevingsvermogen, twee is een technisch ondoorgrond punt. Lijkt me wiedes.
Je werkt teveel.quote:
Dat heet paddo's.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar wat nou als je "zometeen" doet, en het niet overeenkomt met hoe "zometeen" daadwerkelijk is?
Heb vandaag nog niets gehoord. Uitslapen, ook wel weer eens tofquote:
Zometeen dans ik tussen de zonnestralen door met mijn ogen gesloten en mijn kin naar de hemel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:07 schreef ehqo het volgende:
Zometeen, dan zit ik op een heuvel op de heide, met richels groen in de verte die me toezwaaien.
Lijkt me tof.quote:
Dans dan, op de heide. Dan sla ik je gade.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zometeen dans ik tussen de zonnestralen door met mijn ogen gesloten en mijn kin naar de hemel.
Óf ik douche.
Voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik word tóch automatisch om negen uur of eerder wakker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Heb vandaag nog niets gehoord. Uitslapen, ook wel weer eens tof.
Of je combineert die twee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
Zometeen dans ik tussen de zonnestralen door met mijn ogen gesloten en mijn kin naar de hemel.
Óf ik douche.
Ik dans tussen de druppels door met mijn ogen gesloten en mijn kin richting douchekop.quote:
En dan gaat straks ook nog eens de wintertijd weer in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
Voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik word tóch automatisch om negen uur of eerder wakker.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
Ik dans tussen de druppels door met mijn ogen gesloten en mijn kin richting douchekop.
Er zijn weinig mensen die weten wat, wie en hoe ik benquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verhip, ik droomde dat jij een meid was. Ineens.
Derhalve, denk ik. Je plaatste een foto.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die weten wat, wie en hoe ik ben
Als het blond, grote borsten en zweeds was: ik ben het nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Derhalve, denk ik. Je plaatste een foto.
Hoi!quote:
Je was blond. Meer kon je niet zien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het blond, grote borsten en zweeds was: ik ben het niet
Rare droomquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je was blond. Meer kon je niet zien.
Leuk. Ik moet werken het weekend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend overigens. En mijn goede daad voor deze week al gedaan, mijn schoonvader kan weer internetten.
Morgen nog mijn eigen ouders van schiphol afhalen op een godsgruwelijk tijdstip
Ik nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Leuk. Ik moet werken het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |