Hihi.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu moet ik huilen. En bier drinken. Welk een drama.
Geniale posts heb ik ook sinds mijn studententijd niet meer geplaatst. Werk doet dat met je. Je dood maken. Kei-dood. Kei zeg ik je.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Mijn topictitelinspiratie heb ik compleet gebruikt. Of misbruikt. De afgelopen jaren..
de wat?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Glass, geheel niet verkeerd op dit uur.
Mits gevuld met bier.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Glass, geheel niet verkeerd op dit uur.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
Gas, geheel niet verkeerd op dit uur.
Stel jezelf een studentenkamer voor, met 5 mensen erin, die je de nacht ervoor hebt leren kennen. Knetterstoned op de bank. Daar draaiden ze Spinvis.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:36 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Stel jezelf een café vol met webdesigners, mediastudenten en anderzijds net-niet kunstenaars met strakke t-shirtjes en streepjestruien aan, de meisjes een schuine lok voor hun ogen en de jongetjes toevallig ook, want dat is hip. Dáár draaien ze Spinvis.
ja weut ik veulquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef ehqo het volgende:
"Ik haat haat."
Dan, dan zijn die mensen gewoon triest, maar niet Spinvisquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Stel jezelf een café voor vol met webdesigners, mediastudenten en anderzijds net-niet kunstenaars met strakke t-shirtjes en streepjestruien aan, de meisjes een schuine lok voor hun ogen en de jongetjes toevallig ook, want dat is hip.
Stel je voor dat ze allemaal de nieuwe collectie van de H&M dragen, maar dat tegelijkertijd ontkennen. Stel je voor dat de meisjes mixdrakjes drinken en de jongetjes ook.
Stel je voor dat ze, voornamelijk wegens een gebrek aan kennis, de muziek die iets minder dan normaal op TMF gedraaid wordt, "avant garde" noemen.
Stel je voor de jongens slippers dragen en de meisjes lakschoentjes.
Dáár draaien ze Spinvis.
Mensen maken de kunst.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan, dan zijn die mensen gewoon triest, maar niet Spinvis
Je MSN doet raar.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Dagonet het volgende:
Spinvis is de Grunberg van de muziek.
Ik vermoed dat we op één lijn zitten, Dago.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Dagonet het volgende:
En ik heb een pokkehekel aan Grunberg, dat moge gezegd.
Spinvis. Tof.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ik haat jullie. Allemaal. Allemaal! Spinvis-haters!
Uiteraard haat ik mezelf nog vele malen meer. Maar dat is vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Anders zet je even een CD van Bauer op om af te koelen. Die ene, met het metropool-orkest.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Gas.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Misstique het volgende:
Philip Glass! Heidenen!
Ik kan niet bij mijn scheermesjes.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Anders zet je even een CD van Bauer op om af te koelen. Die ene, met het metropool-orkest.
Ik was namelijk zittend aan het plassen. Want dat soort dingen doe ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan niet bij mijn scheermesjes.
Een random cd van Spinvis moet voldoende zijn. Ze snijden zoals ze klinken. Allemaal hetzelfde.quote:
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was namelijk zittend aan het plassen. Want dat soort dingen doe ik.
Ik zit nog in de kast. Ik ben namelijk bang voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef mariaslittleelbows het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo?.
Nou. Beter. Of niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef mcDavid het volgende:
Plan tot uitvoeren gebracht.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:36 schreef Janetje het volgende:
Nee David, geen slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |