Onrustig geslapen, verslapen, pissig zijn omdat apparaten e.d. niet werken zoals dat redelijkerwijs verwacht kan worden, beslissen dat het komend weekeinde niet besteed wordt aan een kampje vanwege dat het me allemaal teveel wordt, etc., etc..quote:
Ja, ik ook, maar ja, jezelf masseren is nou niet echt van wat je zegt ja...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef Sitethief het volgende:
btw, ik schijn ook goed te kunnen masseren,. Zegt men....
D'r is toch niks mis met 'n lekkere stevige boterham met kaas?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef liefie_ het volgende:
niet zeuren he
heb ik geen trek in vandaag
eigenlijk wel in nog een boterham maar dan word mama boos gok ik
mama vind het geloof ik een belediging voor haar kookkunst als ik meteen na het eten een boterham eetquote:Op donderdag 21 september 2006 19:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
D'r is toch niks mis met 'n lekkere stevige boterham met kaas?
Ehm ik deed een aanbod,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ja, jezelf masseren is nou niet echt van wat je zegt ja...
Mijn mama weet dat ik toch lekkerder kan koken,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mama vind het geloof ik een belediging voor haar kookkunst als ik meteen na het eten een boterham eet
"kijkt stiekum in het keukenkastje van Vanitasvanitatumetomniava, op zoek naar de juiste thee melange om hem even eeen rust moment te geven met een lekkere kom thee"quote:Op donderdag 21 september 2006 19:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onrustig geslapen, verslapen, pissig zijn omdat apparaten e.d. niet werken zoals dat redelijkerwijs verwacht kan worden, beslissen dat het komend weekeinde niet besteed wordt aan een kampje vanwege dat het me allemaal teveel wordt, etc., etc..
en hoe'st vandaag met onze brigade commandantquote:Op donderdag 21 september 2006 19:18 schreef Sitethief het volgende:,
, hoi Stroekie,
.
En liefie_ wil best eens iets lekkers voor je koken hoor,.
Nog altijd even rond,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe'st vandaag met onze brigade commandant![]()
Die kraken!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef liefie_ het volgende:
ik heb heel stiekum een zakje japanse mix tussen mezelf en de bank verstopt
ik moest echt eten
Zo herkenbaar, en erg lekker,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef liefie_ het volgende:
ik heb heel stiekum een zakje japanse mix tussen mezelf en de bank verstopt
ik moest echt eten
Nee ik ben al lang tevreden met een rol op de achtergrondquote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog altijd even rond,.
En hoest met onze kwartiermeester? Of wil je generaal zijn?.
Ja je moet nog even geduld hebben voordat je naar meneer Benedictus mag gaan zwaaienquote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Het is geen vrijdag! HET IS GEEN VRIJDAG!
Ik moet het echt tegen mezelf blijven zeggen. Stomme gedachtenkronkels. HET IS DONDERDAG! VERDOMME!! GEEN VRIJDAG!
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik ben al lang tevreden met een rol op de achtergrond![]()
Mag ik dan het muurbloempje zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 19:31 schreef Sitethief het volgende:
[..], Okay dan ben jij het behang,
.
Maar het is helemaal niet handig dat ik op een andere dag leef, want ik moet nog wat zaken regelen enzo, en ik raak in de stress daardoorquote:Op donderdag 21 september 2006 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nog even geduld hebben voordat je naar meneer Benedictus mag gaan zwaaien![]()
Wel beeldvullend graag,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het muurbloempje zijn![]()
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het muurbloempje zijn![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onrustig geslapen, verslapen, pissig zijn omdat apparaten e.d. niet werken zoals dat redelijkerwijs verwacht kan worden, beslissen dat het komend weekeinde niet besteed wordt aan een kampje vanwege dat het me allemaal teveel wordt, etc., etc..
O, wacht, ik wil ook behang zijn,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet handig dat ik op een andere dag leef, want ik moet nog wat zaken regelen enzo, en ik raak in de stress daardoor.
Oh, nee alsjeblieft niet. Koffer inpakken is voor vrijdag, en dat is het nog niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?
Condooms! Wie weet ontmoet je wel een knappe Italiaan,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?
nee hoor, er moet wel ruimte blijven voor ook anderen die een plek verdienen in de gallerij der grotenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
mijn mama kookt alleen lekker als er bezoek is
en ookal woon ik niet thuis tel ik blijkbaar niet als bezoek want ik moet gewoon dekken en afruimen
ja is het geen plaatjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?
Condooms zijn toch niet nodig? Nonstop klasgenoten en leerkrachten om me heen, da's veilig zatquote:Op donderdag 21 september 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Condooms! Wie weet ontmoet je wel een knappe Italiaan,. Wel foto's mee terug nemen hoor,
.
Heeft ze iets leuks te vertellen?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
De buurvrouw voert een telefoongesprek op het balkon. 2 meter van mijn open raam vandaan
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ze iets leuks te vertellen?
nou dan maar gewoon alvast de boeken voor de lessen van morgen klaar leggenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee alsjeblieft niet. Koffer inpakken is voor vrijdag, en dat is het nog niet..
terug lullenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
De buurvrouw voert een telefoongesprek op het balkon. 2 meter van mijn open raam vandaan
Ja, maar daar zitten luchtgaatjes in, en die bevatten geen calorieën, dus eigenlijk is het goed voor de lijnquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik eet tuk koekjes. Terwijl ik op dieet ben![]()
Ik heb maar twee lesuren, die boeken liggen al op school in mijn kluisjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan maar gewoon alvast de boeken voor de lessen van morgen klaar leggen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten luchtgaatjes in, en die bevatten geen calorieën, dus eigenlijk is het goed voor de lijn.
de dramasquote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Stallonequote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Zwaffel het volgende:strax shade met syl stallone kijken
hoe amerikaans is ons onderwijs al geworden???quote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb maar twee lesuren, die boeken liggen al op school in mijn kluisje.
je kan iig niet zwanger worden, dat is ook 1 zorg minder.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Condooms zijn toch niet nodig? Nonstop klasgenoten en leerkrachten om me heen, da's veilig zat.
quote:
gvd syl is sexy manquote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stallone. Wat een baggeracteur, en nog lelijk ook
.
dat nummer van zijn broer Frank is dan wel weer heerlijk fout en over de topquote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En vooral dom!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Precies.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je kan iig niet zwanger worden, dat is ook 1 zorg minder.![]()
idd wat een kut leven heb je danquote:Op donderdag 21 september 2006 19:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]zou wat zijn als het foon gesprek zo zou gaan :
"ooh dear I'm a little bit horny. Hmmm,I want to suck you. Hmmm damn fuck me. Fuck me honey."
Dan ist wel een drama
je bedoelt Rhinestone of hoe heet die hele vroege cinematografische meesterwerktje van hemquote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
gvd syl is sexy mannaja,in 1 film dan.
*foto zoekt
kut acteur of niet. In get carter issie sexyquote:Op donderdag 21 september 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heeft Stallone ook nog de meeste Golden Raspberry-nominaties (30) en ook een aantal "gewonnen" (10). Dus een prijs voor slechtste acteur.
wel opletten daar in Rome voor die oudere meneren in lange jurkenquote:
Vind je, met zo'n dooie cavia op z'n kin....quote:Op donderdag 21 september 2006 19:48 schreef Zwaffel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
check hem sexy zijn![]()
![]()
Dan zal ik bij hem niet op schoot gaan zitten.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel opletten daar in Rome voor die oudere meneren in lange jurken
Niet iedereen met grijs haar en een jurk is Sinterklaar![]()
baardjes zijn sexy!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Vind je, met zo'n dooie cavia op z'n kin....![]()
en hij heeft een oscarnominatie voor beste acteur op zak eveals een gouden beeldje op de mantel staan voor beste filmquote:Op donderdag 21 september 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heeft Stallone ook nog de meeste Golden Raspberry-nominaties (30) en ook een aantal "gewonnen" (10). Dus een prijs voor slechtste acteur.
hoi. kom jij hier vaker?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hij heeft een oscarnominatie voor beste acteur op zak eveals een gouden beeldje op de mantel staan voor beste film
Ja, maar die ga ik natuurlijk niet opnoemen als ik een punt duidelijk wil makenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hij heeft een oscarnominatie voor beste acteur op zak eveals een gouden beeldje op de mantel staan voor beste film
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zal ik bij hem niet op schoot gaan zitten.
Stroekie? Zit je aan de wijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of past die smiley met de vork nu beter
![]()
en dan bedoel ik deze![]()
zeikerdquote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik natuurlijk niet opnoemen als ik een punt duidelijk wil maken.
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef MikeyMo het volgende:
Whaa!! Check die ondertitels dan,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef Zwaffel het volgende:
nee aan de milde yoghurtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Stroekie? Zit je aan de wijn?,
.
Ziltigquote:
Ik wel,quote:Op donderdag 21 september 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de yoghurt ziltig is, dan zou ik er geen bakje van leegeten.
True,quote:Op donderdag 21 september 2006 20:06 schreef Stroekie het volgende:
Heren yoghurt deskundigen, mag ik er jullie op attent maken dat het hier gaat om Milde yoghurt, en in het geval van ziltig het vast en zeker wilde yoghurt geweest moet zijn![]()
nee gewoon puur natuur en lekker zuurquote:Op donderdag 21 september 2006 20:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
True,.
Met annanas en chocola dan wel?
Vuige feeks! Zo praat je niet tegen een man(netje)quote:
Ik bedoelde de wilde joghurt,quote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee gewoon puur natuur en lekker zuur![]()
Ik praat zoals ik wil is dat duidelijk? en anders ga je maar in de hoek staan. Of je trekt je broek uit en gaat over de kniequote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vuige feeks! Zo praat je niet tegen een man(netje).
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee gewoon puur natuur en lekker zuur![]()
Ik ben bang dat je breektquote:Op donderdag 21 september 2006 20:10 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik praat zoals ik wil is dat duidelijk? en anders ga je maar in de hoek staan. Of je trekt je broek uit en gaat over de knie
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Whaa!! Check die ondertitels dan,,
.
Nu word Lesbeau echt eng, hetero stelletjes,.
vertel eens iets nieuwsquote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoort het Zwaf, je bent eng!
Eh. De aarde is plat?quote:
Hey, will you two take it easy? The ice is thin enough without you two messing around!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vuige feeks! Zo praat je niet tegen een man(netje).
Moest je ons geheimpje nou verklappen? Dat vindt MM nooit goedquote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Zwaffel het volgende:morgen krijg ik kusjes ende knuffels
![]()
![]()
*nogmaar een tuc pakt
Doen we toch trioquote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moest je ons geheimpje nou verklappen? Dat vindt MM nooit goed.
Ik las lul.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Doen we toch trioheb jij er nog lol aan ook
Zuur? Je bent zelf zuur!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat ook
puur natuur en lekker zuur
Naar de speeltuin?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Naar de Punica oase natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpenquote:
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholierenquote:
done. Ennu?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpen.
Zeg 't eens, waarde Sitethief.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Sitethief het volgende:
Okay..... Erik?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
Zullen wij dan ook maar Stroekie?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
Zijn er nog 2 lesbo's die een trio willen?
Eh, neu... zen?quote:
Als ze dat zouden willen, dan waren het toch zeker geen lesbo'squote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
I love it when you play dominatrixquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh,ik moet weer het initiatief nemen he? nee,JIJ zal dat eens doen voor de verandering
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I love it when you play dominatrix.
Euhm, Nu ja ik heb ineens weer hele leuke beelden van die TV serie Rome in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar Stroekie?. Anders vallen we zo buiten de boot.........
Setting: Rome, zwoele zomeravond, pizzaria Romano in een buitenwijk.
Zo, zo... Ik ben bang.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.
Zeg doe je wel voorzichtig met Erik.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.
ja maarquote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg doe je wel voorzichtig met Erik.
straks kan hij niet goed lopen daar in Rome
Nou dan waren ze vanmiddag zeker alvast aan het oefenen want op vliegbasis Volkel is er vanmiddag alweer eentje omlaag gekomen zonder netjes te parkeren op de landingsbaanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Houden jullie het nieuws zaterdag in de gaten, als er een vliegtuig (van Eindhoven Airport naar Rome) neerstort dan ben ik het.
Ik vertrouw erop dat er niks gebeurt, behalve dingen die horen te gebeuren dan. Er zijn wel mensen in mijn klas die nog nooit gevlogen hebben en er huiverig voor zijn. Opzich kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan waren ze vanmiddag zeker alvast aan het oefenen want op vliegbasis Volkel is er vanmiddag alweer eentje omlaag gekomen zonder netjes te parkeren op de landingsbaan
Ben je vrouw? Anders weet je wat je te doen staat als je de OP gelezen hebtquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
ja want die petz was echt wel goedquote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hey Stroekie, jij houdt toch wel van lounge muziek?
*heeft weer een aanradertje
okay dank je wel, ook deze weer aan de lijst toegevoegdquote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja hč? Ik heb nu Blockhead - music by cavelight. Soortevan triphop, erg fijn, wel wat actiever.
Soortevan als je koffie drinkt terwijl je een joint rookt. Heerlijke 'flow'.
Maar jij bent toch meer de thee dan de koffie expertquote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, 't was meer een omschrijving.
Niet dat ik zo vaak in een koffiewinkel binnenstap (behalve de Simon Levelt natuurlijk)..
Ik snapte ook geen drol van economische dingen die ver onder het niveau wat ik zou moeten kunnen lagen. Daarom ben ik er mee gekaptquote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap geen drol van die economische dingen die ik al 3 jaar behoor te weten. Dat sucks!
Ik heb deze stof alleen in het eerste blok van m'n eerste jaar gehad, nu 3 jaar verder, ben ik alles weer vergeten terwijl ze verlangen dat ik alles na al die tijd nog steeds weet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snapte ook geen drol van economische dingen die ver onder het niveau wat ik zou moeten kunnen lagen. Daarom ben ik er mee gekapt.
Nou, als vrouwen daar last van zouden hebben eh.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet bepaald, ik ben wat huiverig voor bloed.
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
Nanking hier nog geweest ?
Ze is nu al 2 a 3 dagen online, maar ze zegt helemaal niks meer.
Terwijl ze normaal als ze er is altijd even wat zegt
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch meer de thee dan de koffie expert![]()
![]()
Nou, volgens mij is er meer aan de hand..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.
truste Erikquote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.
Je moet ook het kontje laten zitten waar 'ie zit, Wonderer.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef wonderer het volgende:
Heb net uien gesneden en die dingen prikken.
En ik heb in mijn vinger gesneden
Ja dat bedoel ik dus dat thee uitzoeken en zetten een preciezer werkje voor je is dan koffie zettenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
(Nu ja, expert, ik weet wat ik lekker vindt)
Natuurlijk moet net jij Wonderer advies geven over kontjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moet ook het kontje laten zitten waar 'ie zit, Wonderer.
al een email gestuurd naar d'r, of navraag gedaan bij diana?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is er meer aan de hand..
Ik vertrouw het niet helemaal
Nu ja, precies is niet 't goede woord. Je moet alles met een zekere overtuiging doen, en het moet vanzelf gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus dat thee uitzoeken en zetten een preciezer werkje voor je is dan koffie zetten
en export, volgens mij ben jij dat meer op soldeergebied![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Natuurlijk moet net jij Wonderer advies geven over kontjes![]()
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
maar inderdaad uien snijden met een uienkam levert minder traantje op, net als het in de mond houden van een grote slok water tijdens het snijden![]()
toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat thee zetten meer aandacht van je vergt, en een groter rust/geniet moment geeft dan het nuttigen van een bakkie troost/pleurquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, precies is niet 't goede woord. Je moet alles met een zekere overtuiging doen, en het moet vanzelf gaan.
en dat lukt heel goed met een uienkamquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.
Die zit er ook nog aan.. ik heb hem eerst door midden gesneden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.
Dankjewel, en jij ook niet tot nacht en ontij opblijven hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Welterusten Stroekie
*instopt
Goedemorgen Roosje,quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeie morgen Lesbeau
Nah, ik zie wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een email gestuurd naar d'r, of navraag gedaan bij diana?
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nah, ik zie wel.
Als diana online komt vraag ik wel ff.
Nanking heeft nogal veel aan der hoofd de laatste paar dagen opeens..
Teveel eigelijk.
Dus als ze niet gestoord wil worden vind ik dat goed, maar dat ze helemaal niks meer laat horen vind ik toch wel wat raar/jammer.
Ach, anders sturen we haar een kaartje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denken
Hey das niet eens zo'n gek idee,quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, anders sturen we haar een kaartje.
Met onze naam der op enzoot.
Net als op de basisschool als iemand een lange tijd weg was![]()
Nou dan maar hopen dat een periode van rust heilzaam voor Nannie isquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef Sebasser het volgende:
Nou, net diana gesproken.
Blijkt dat kim bij de ouders van diana zit.
Ik denk dat ze daar dan geen internet hebben of zo.
Het gaat gelukkig wel wat beter met kim zelf ook.
want toen ik haan sprak leek ze het niet echt aan te kunnen allemaal.
Het was als grapje bedoeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey das niet eens zo'n gek idee,.
Oh ik wil best wat neerkrabbelen voor d'rquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
Misschien zondag pas.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:17 schreef Viking84 het volgende:, goeiemorgen.
Is NK nog steeds niet terug?.
Nog steeds vanwege dat katje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien zondag pas.
Maar dat plan van dat kaartje gaan we wel uitvoeren
Doe je mee ?
Lees even mijn vorige berichtje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege dat katje?
Ja, ik wil wel mee doen met een kaartje, maar wil wel weten waarom precies.
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees even mijn vorige berichtje.
Dat vind ik allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?
Lees mijn verhaaltje maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is er dan allemaal met nan want ik heb heel wat gemist blijkt wel weer
Hoe zou het toch komen dat ik niet geloof dat je weg bent..............quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn verhaaltje maar.
Ik ben weer weg
Ok, maar ik lurk gewoonquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe zou het toch komen dat ik niet geloof dat je weg bent...............
quote:
gedaan en snap er nog geen drol vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn verhaaltje maar.
Ik ben weer weg
zou wilde ik het in elk geval wel gaan doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef maedel het volgende:
hoe is het plan van aanpak nou?
maken we allemaal een plaatje met iets voor NK? dat Sebasser dan bundelt?
Ik wil wel meedoen in ieder geval.
Omdat Nannie momenteel niet lekker in haar vel zit, hier al een paar dagen niet geweest is, en nu bij de ouders van Diana zit. Haar katje heeft moeten laten inslapen en er wat zieken in haar omgeving zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
maar waarom dan?
volgens mij is momenteel het gebaar belangrijker dan de uitvoeringquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed plan. Ik wil wel meedoen, maar ik zit niet zo ruim in de tijd. Ik moet nog 100 en 1 dingen regeleen voor morgen.
De L?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Of zoiets. Plaatje is ietwat ongepast natuurlijk, maar ik kon even geen ander bruikbaar plaatje vinden wat haar en ons linkt.
Maaaar,staan daar alle usericons in?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
[..]
De L?
Screendump van de openingspost maken en we zijn er.
dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maaaar,staan daar alle usericons in?
nee want ik doe mijn boodschappen lopendquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat je drank koopt, voor de avond.
Maar dat je het op de fiets al opzuipt omdat je zo'n dorst hebt?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat je drank koopt, voor de avond.
Maar dat je het op de fiets al opzuipt omdat je zo'n dorst hebt?![]()
Wat nouquote:
ja volgens mij heb jij wel weer een rustmomentje verdiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou
Weetje wel hoe warm het is, als je dan een koele fles wodka in je hand hebt dan drink je dat toch wel ff op.
Awel, het was een 0.5 Liter maar goed.
Ik denk dat ik ff ga liggen.
ik had het net ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou
Weetje wel hoe warm het is, als je dan een koele fles wodka in je hand hebt dan drink je dat toch wel ff op.
Awel, het was een 0.5 Liter maar goed.
Ik denk dat ik ff ga liggen.
De blauwe plekken zijn nog zichtbaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
Brad was nogal levendig aan het dromen vannacht
Nee, maar ik moest echt lachen. "Boobies... fun!" en toen stak ie zijn armen uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken zijn nog zichtbaar?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest echt lachen. "Boobies... fun!" en toen stak ie zijn armen uit.
De vraag is meer of sex ook zin heeft in jou.quote:
Vast wel, want Zwaffel laat al een uur lang op zich wachten met haar reaktiequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is meer of sex ook zin heeft in jou.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vast wel, want Zwaffel laat al een uur lang op zich wachten met haar reaktie![]()
Wie was er dan met jou bezig?quote:
quote:God,ik heb zin om uit te gaan en zin in een mcchicken
nog niemandquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wie was er dan met jou bezig?(inkoppertje)
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef Sebasser het volgende:
wtf, ik typ dus whehe.
omdat ik net dat verhaaltje lees van zwaffel enzoot.
en flops ze reageert met precies dezelfde tekst als ik
ja? en?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb niks lichts meer.
alleen 35 % tot 60% spul.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
"Zwaffel, je zeurt"
"Ja, ik wil een beurt"
"Niet met dat, het meurt"
* Zwaffel kleurt*
genesisquote:In and out of darkness, in and out of sleep
trying to keep my hands upon the wheel.
Never saw the corner in the driving rain.
I never saw her step into the street.
Dreaming while you sleep
dreaming while you sleep
memories to keep
dreaming while you sleep
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik tel voor twee.
Waar & wanneer ?
Hm, maak maar eentje met de plaats en tijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:15 schreef Zwaffel het volgende:
ooh ja mocht ik het topic dichtgooien,voel je vrij 1 te openenmijn TT's zuigen
hiero. over 30 min. Schikt dat?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, maak maar eentje met de plaats en tijd
uit grunn? Niks niequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar kan ik makkelijk binnen 30 minuten zijn vermoed ik
Nou, een uur danquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
uit grunn? Niks niemet de auto een uur. En met de trein wil je het niet eens weten
interliner ook een uur oid
pfff betweterig zijn he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, een uur dan
Waarom ben je nou zo gemeeeeehheeeeen
Nou, gaan we die trio nog doen of ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
pfff betweterig zijn he?
komt je duur te staandaar kwam ik makkelijk onderuit
neequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, gaan we die trio nog doen of ...![]()
quote:Hotel-trend: Gratis nachtje in een auto op palen
Een gratis hotel op palen, in hartje Amsterdam en je kunt er nog ongestoord seksen ook. Wat wil een mens nog meer?
ja,hoofdpijn. ja dat is hem!quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, helemaal niks meer dan?
Heb je hoofdpijn of zo![]()
Vrouwen ook altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,hoofdpijn. ja dat is hem!
ik heb hoofdpijn.
Ik heb geen bier hier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
"wat wil een mens nog meer"
bier?
*alvast springtquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:34 schreef Sebasser het volgende:
En als jijOf ik dan heel slecht ben(t) dan spring je gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |