Lees mijn verhaaltje maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is er dan allemaal met nan want ik heb heel wat gemist blijkt wel weer
Hoe zou het toch komen dat ik niet geloof dat je weg bent..............quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn verhaaltje maar.
Ik ben weer weg
Ok, maar ik lurk gewoonquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe zou het toch komen dat ik niet geloof dat je weg bent...............
quote:
gedaan en snap er nog geen drol vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees mijn verhaaltje maar.
Ik ben weer weg
zou wilde ik het in elk geval wel gaan doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef maedel het volgende:
hoe is het plan van aanpak nou?
maken we allemaal een plaatje met iets voor NK? dat Sebasser dan bundelt?
Ik wil wel meedoen in ieder geval.
Omdat Nannie momenteel niet lekker in haar vel zit, hier al een paar dagen niet geweest is, en nu bij de ouders van Diana zit. Haar katje heeft moeten laten inslapen en er wat zieken in haar omgeving zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef liefie_ het volgende:
maar waarom dan?
volgens mij is momenteel het gebaar belangrijker dan de uitvoeringquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed plan. Ik wil wel meedoen, maar ik zit niet zo ruim in de tijd. Ik moet nog 100 en 1 dingen regeleen voor morgen.
De L?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[afbeelding]
Of zoiets. Plaatje is ietwat ongepast natuurlijk, maar ik kon even geen ander bruikbaar plaatje vinden wat haar en ons linkt.
Maaaar,staan daar alle usericons in?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef maedel het volgende:
[..]
De L?
Screendump van de openingspost maken en we zijn er.
dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Maaaar,staan daar alle usericons in?
nee want ik doe mijn boodschappen lopendquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat je drank koopt, voor de avond.
Maar dat je het op de fiets al opzuipt omdat je zo'n dorst hebt?![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat je drank koopt, voor de avond.
Maar dat je het op de fiets al opzuipt omdat je zo'n dorst hebt?![]()
Wat nouquote:
ja volgens mij heb jij wel weer een rustmomentje verdiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou
Weetje wel hoe warm het is, als je dan een koele fles wodka in je hand hebt dan drink je dat toch wel ff op.
Awel, het was een 0.5 Liter maar goed.
Ik denk dat ik ff ga liggen.
ik had het net ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou
Weetje wel hoe warm het is, als je dan een koele fles wodka in je hand hebt dan drink je dat toch wel ff op.
Awel, het was een 0.5 Liter maar goed.
Ik denk dat ik ff ga liggen.
De blauwe plekken zijn nog zichtbaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
Brad was nogal levendig aan het dromen vannacht
Nee, maar ik moest echt lachen. "Boobies... fun!" en toen stak ie zijn armen uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De blauwe plekken zijn nog zichtbaar?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest echt lachen. "Boobies... fun!" en toen stak ie zijn armen uit.
De vraag is meer of sex ook zin heeft in jou.quote:
Vast wel, want Zwaffel laat al een uur lang op zich wachten met haar reaktiequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is meer of sex ook zin heeft in jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |