Doen we toch trioquote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moest je ons geheimpje nou verklappen? Dat vindt MM nooit goed.
Ik las lul.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Doen we toch trioheb jij er nog lol aan ook
Zuur? Je bent zelf zuur!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat ook
puur natuur en lekker zuur
Naar de speeltuin?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Naar de Punica oase natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpenquote:
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholierenquote:
done. Ennu?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpen.
Zeg 't eens, waarde Sitethief.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Sitethief het volgende:
Okay..... Erik?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
Zullen wij dan ook maar Stroekie?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
Zijn er nog 2 lesbo's die een trio willen?
Eh, neu... zen?quote:
Als ze dat zouden willen, dan waren het toch zeker geen lesbo'squote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
I love it when you play dominatrixquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh,ik moet weer het initiatief nemen he? nee,JIJ zal dat eens doen voor de verandering
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I love it when you play dominatrix.
Euhm, Nu ja ik heb ineens weer hele leuke beelden van die TV serie Rome in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar Stroekie?. Anders vallen we zo buiten de boot.........
Setting: Rome, zwoele zomeravond, pizzaria Romano in een buitenwijk.
Zo, zo... Ik ben bang.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.
Zeg doe je wel voorzichtig met Erik.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
*zweep,electrotepelshockers,leren plak zweep,handboeien en dildo pakt.
ja maarquote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg doe je wel voorzichtig met Erik.
straks kan hij niet goed lopen daar in Rome
Nou dan waren ze vanmiddag zeker alvast aan het oefenen want op vliegbasis Volkel is er vanmiddag alweer eentje omlaag gekomen zonder netjes te parkeren op de landingsbaanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Houden jullie het nieuws zaterdag in de gaten, als er een vliegtuig (van Eindhoven Airport naar Rome) neerstort dan ben ik het.
Ik vertrouw erop dat er niks gebeurt, behalve dingen die horen te gebeuren dan. Er zijn wel mensen in mijn klas die nog nooit gevlogen hebben en er huiverig voor zijn. Opzich kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan waren ze vanmiddag zeker alvast aan het oefenen want op vliegbasis Volkel is er vanmiddag alweer eentje omlaag gekomen zonder netjes te parkeren op de landingsbaan
Ben je vrouw? Anders weet je wat je te doen staat als je de OP gelezen hebtquote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
ja want die petz was echt wel goedquote:Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hey Stroekie, jij houdt toch wel van lounge muziek?
*heeft weer een aanradertje
okay dank je wel, ook deze weer aan de lijst toegevoegdquote:Op donderdag 21 september 2006 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja hè? Ik heb nu Blockhead - music by cavelight. Soortevan triphop, erg fijn, wel wat actiever.
Soortevan als je koffie drinkt terwijl je een joint rookt. Heerlijke 'flow'.
Maar jij bent toch meer de thee dan de koffie expertquote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, 't was meer een omschrijving.
Niet dat ik zo vaak in een koffiewinkel binnenstap (behalve de Simon Levelt natuurlijk)..
Ik snapte ook geen drol van economische dingen die ver onder het niveau wat ik zou moeten kunnen lagen. Daarom ben ik er mee gekaptquote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap geen drol van die economische dingen die ik al 3 jaar behoor te weten. Dat sucks!
Ik heb deze stof alleen in het eerste blok van m'n eerste jaar gehad, nu 3 jaar verder, ben ik alles weer vergeten terwijl ze verlangen dat ik alles na al die tijd nog steeds weet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snapte ook geen drol van economische dingen die ver onder het niveau wat ik zou moeten kunnen lagen. Daarom ben ik er mee gekapt.
Nou, als vrouwen daar last van zouden hebben eh.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet bepaald, ik ben wat huiverig voor bloed.
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
Nanking hier nog geweest ?
Ze is nu al 2 a 3 dagen online, maar ze zegt helemaal niks meer.
Terwijl ze normaal als ze er is altijd even wat zegt
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch meer de thee dan de koffie expert![]()
![]()
Nou, volgens mij is er meer aan de hand..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.
truste Erikquote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. Maar nu ga ik slapen. Trusten.
Je moet ook het kontje laten zitten waar 'ie zit, Wonderer.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef wonderer het volgende:
Heb net uien gesneden en die dingen prikken.
En ik heb in mijn vinger gesneden
Ja dat bedoel ik dus dat thee uitzoeken en zetten een preciezer werkje voor je is dan koffie zettenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
(Nu ja, expert, ik weet wat ik lekker vindt)
Natuurlijk moet net jij Wonderer advies geven over kontjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moet ook het kontje laten zitten waar 'ie zit, Wonderer.
al een email gestuurd naar d'r, of navraag gedaan bij diana?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is er meer aan de hand..
Ik vertrouw het niet helemaal
Nu ja, precies is niet 't goede woord. Je moet alles met een zekere overtuiging doen, en het moet vanzelf gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus dat thee uitzoeken en zetten een preciezer werkje voor je is dan koffie zetten
en export, volgens mij ben jij dat meer op soldeergebied![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Natuurlijk moet net jij Wonderer advies geven over kontjes![]()
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
maar inderdaad uien snijden met een uienkam levert minder traantje op, net als het in de mond houden van een grote slok water tijdens het snijden![]()
toch kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat thee zetten meer aandacht van je vergt, en een groter rust/geniet moment geeft dan het nuttigen van een bakkie troost/pleurquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, precies is niet 't goede woord. Je moet alles met een zekere overtuiging doen, en het moet vanzelf gaan.
en dat lukt heel goed met een uienkamquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.
Die zit er ook nog aan.. ik heb hem eerst door midden gesneden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't gaat erom dat het harige kontje van een ui de hele ui bijeen houdt zodat de uimakkelijker is te snijden als je die niet als eerste afsnijdt.
Dankjewel, en jij ook niet tot nacht en ontij opblijven hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Welterusten Stroekie
*instopt
Goedemorgen Roosje,quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeie morgen Lesbeau
Nah, ik zie wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een email gestuurd naar d'r, of navraag gedaan bij diana?
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nah, ik zie wel.
Als diana online komt vraag ik wel ff.
Nanking heeft nogal veel aan der hoofd de laatste paar dagen opeens..
Teveel eigelijk.
Dus als ze niet gestoord wil worden vind ik dat goed, maar dat ze helemaal niks meer laat horen vind ik toch wel wat raar/jammer.
Ach, anders sturen we haar een kaartje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denken
Hey das niet eens zo'n gek idee,quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, anders sturen we haar een kaartje.
Met onze naam der op enzoot.
Net als op de basisschool als iemand een lange tijd weg was![]()
Nou dan maar hopen dat een periode van rust heilzaam voor Nannie isquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef Sebasser het volgende:
Nou, net diana gesproken.
Blijkt dat kim bij de ouders van diana zit.
Ik denk dat ze daar dan geen internet hebben of zo.
Het gaat gelukkig wel wat beter met kim zelf ook.
want toen ik haan sprak leek ze het niet echt aan te kunnen allemaal.
Het was als grapje bedoeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey das niet eens zo'n gek idee,.
Oh ik wil best wat neerkrabbelen voor d'rquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
Misschien zondag pas.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:17 schreef Viking84 het volgende:, goeiemorgen.
Is NK nog steeds niet terug?.
Nog steeds vanwege dat katje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien zondag pas.
Maar dat plan van dat kaartje gaan we wel uitvoeren
Doe je mee ?
Lees even mijn vorige berichtje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege dat katje?
Ja, ik wil wel mee doen met een kaartje, maar wil wel weten waarom precies.
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees even mijn vorige berichtje.
Dat vind ik allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |