quote:Het enige wat mij erg lijkt in jouw lot, dat is dat je je moet bezig houden met gewone, 'normale' mensen. (Weg met Ajax! Weg met Feyenoord! Dood aan de arbeiders! Ik vind het jammer dat bij een voetbalwedstrijd niet beide partijen kunnen verliezen, en dat er zo zelden doden bij vallen).
Dat is niet gek dat ik het niet kon onthouden ej.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:28 schreef PAA-053 het volgende:
Ildikó von Kürthy. Inclusief speciale tekens!
Ik heb een tijdje geleden "Postkantoor" van Bukowski gelezen. Aan de ene kant is het heel grappig, aan de andere kant heeft het ook iets tragisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben nogsteeds bezig in aantekeningen van een vieze oude man een verzameling collumns van Charles Bukowski.
Ja, ik vind 't wel mooi.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Heul niet erg inderdaad. De titel van dit boek vond ik altijd al op zijn minst interessant. Is het ook nog wat, inhoudelijk gezien?
Met Aldus sprak Zarathoestra ben je wel een tijdje zoet denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:03 schreef partyyboyy het volgende:
Zoek ook nog een goed boek. Iets waar je nog lang over na moet denken.
Heb Aldus sprak Zarathoestra van Friedrich Nietzsche besteld, maar ik zoek nog iets moois!
Tips?
Coolquote:Op donderdag 28 september 2006 21:21 schreef paradisiac het volgende:
[..]
Met Aldus sprak Zarathoestra ben je wel een tijdje zoet denk ik.
Mocht je nog niet heel erg bekend zijn met Nietzsche, maar wil je wel iets van hem lezen, dan zou ik beginnen met Ecce Homo. Ik heb zelden zo hard moeten lachen om een filosoof. Overigens moet je dat boek denk ik niet te serieus nemen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Een mooi boek waar ik nog vaak over na denk (en ook lang) is Walging van Jean Paul Sartre. Zeker een aanrader!
tof en proost !quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef JAM het volgende:
Iets van Bukowski, korte verhalen.
dat is toevallig!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:14 schreef inkie1010 het volgende:
Duisternis over Sethanon, deel 3 van Raymond Feist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |