Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:14 schreef Scorpie het volgende:
Jaja, je ex "lult" over dat soort verhaaltjes, en jij gelooft dat?
True. Maar wat het vage was in mijn situatie, het was maar een verhaal wat ging op 4 personen. 1=ex, die vertelde een verhaal aan 2=een vriend van hem, die verteld het aan 3=zijn vriendin, die verteld het aan 4=mij. Zij is een goeie vriendin van me en had toen mijn ex en mij gekoppeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:32 schreef jpg97 het volgende:
Been there, done that
Er wordt zo vaak geluld, en bij elke roddel wordt het weer overdreven. Zo kan een gesprek met iemand transformeren naar weet ik veel wat.
Laat maar lullen. De waarheid komt toch wel boven.
droom nog even verder zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Brunette het volgende:
Twee vrouwelijke kut ex-collega's tegen een aardige collega:
'Zij is een arrogante trut met kapsones, die denkt dat ze heel wat is.![]()
Inmiddels heb ik het tegendeel bewezen, want vorige week za. kwam ik hem na 2 jaar tegen en ben gewoon op hem afgestapt om een praatje te maken. Hij vond het helemaal geweldig en vond mijn spontaniteit een goede karaktereigenschap van mij. Natuurlijk begon hij hun 2 af te kraken enzo.
En ik vond dat natuurlijk helemaal geweldig.![]()
Ja, ik dit ook. Alleen zien de (nu inmiddels ex-)vriendin en ik elkaar nu nog af en toe. Die vriend zie ik echt nog maar heel weinig, hij is huisjeboompjebeestje geworden enzo, kindje erbij, tijd tekort, the usual.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef rival het volgende:
bij mij ging de roddel dat ik de vriendin van me beste vriend neukte omdat we vaak samen waren!
we hadden het gewoon gezellig met elkaar, en chicks van goeie vrienden neuk ik niet!
Vrouwen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:46 schreef Brunette het volgende:
Twee vrouwelijke kut ex-collega's tegen een aardige collega:
'Zij is een arrogante trut met kapsones, die denkt dat ze heel wat is.![]()
Inmiddels heb ik het tegendeel bewezen, want vorige week za. kwam ik hem na 2 jaar tegen en ben gewoon op hem afgestapt om een praatje te maken. Hij vond het helemaal geweldig en vond mijn spontaniteit een goede karaktereigenschap van mij. Natuurlijk begon hij hun 2 af te kraken enzo.
En ik vond dat natuurlijk helemaal geweldig.![]()
Who cares? Het zijn roddels.quote:Hoe zijn bij jullie roddels ontstaan en heb je ze opgelost of doe je er niets tegen?
Zo kom je nog eens wat over jezelf te wetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef Duracell het volgende:
Zelf meegemaakt na relatiebruik, trok mezelf een tijdje terug om de boel op een rijtje te zetten.
Hoorde laatst dat ik ben ontslagen, agressief, deperesief, blut, alcholist ben, hele dag stoned en dat ik binnenkort voor de trein spring.
![]()
Absoluut waar!!! Gelukkig gaat de grootste roddelkont binnen ons bedrijf weg...quote:Op zondag 24 september 2006 23:49 schreef Hilzillah het volgende:
Ja, mannen zijn erger dan vrouwen... die hebben het er over dat je haar raar zit. Of dat je een foute jurk aan hebt ofzo
Er gaan roddels over je dat je roze een mooie kleur vindt?quote:Op maandag 25 september 2006 17:47 schreef Marruk het volgende:
Ik heb een roze fiets met roze rieten mand voorop.
You do the math![]()
Pfff als bij mij de 'roddelkonten' t hazen pad zouden kiezen, dan krijg ik het heel erg druk (kortom ze zijn (bijna) allemaal vreselijkquote:Op maandag 25 september 2006 17:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Absoluut waar!!! Gelukkig gaat de grootste roddelkont binnen ons bedrijf weg...
quote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Er gaan roddels over je dat je roze een mooie kleur vindt?
Ik heb zo'n 240 collega's waar ik dagelijks in meerdere of mindere mate contact mee heb waarvan zo'n 70% in mijn leeftijdscategorie, you do the mathquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:44 schreef Koewam het volgende:
Kastanova![]()
![]()
Wat voor bedrijf is dat in vréeedesnaam?
Een bargast in de Bolke of Golden Armquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 240 collega's waar ik dagelijks in meerdere of mindere mate contact mee heb waarvan zo'n 70% in mijn leeftijdscategorie, you do the math.
Daar kóm ik wel met collega's inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:51 schreef Marruk het volgende:
[..]
Een bargast in de Bolke of Golden Arm![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef rival het volgende:
bij mij ging de roddel dat ik de vriendin van me beste vriend neukte omdat we vaak samen waren!
we hadden het gewoon gezellig met elkaar, en chicks van goeie vrienden neuk ik niet!
Je viel met je hoofd door die strop?quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:12 schreef EdwinHeijmen het volgende:
over mij doet nog steeds het verhaal de ronde dat mijn ongeluk een zelfmoordpoging was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |