quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
De vader van een collega hoorde het volgende bij een Chinees restaurant:
Klant: "Doet u maar nummer vijfentachtig, ik weet niet hoe je het uitspreekt"
Chinese serveerster: "Vijf - en - tach - tig"
vond ik dus ookquote:Op donderdag 21 september 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie Op trouwens, dat mag gezegd worden
je zou er toch een lied over schrijven!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat stuur
De teringherrie die dat ding maakt
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zou er toch een lied over schrijven!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:42 schreef ook_gek het volgende:
de radio hangt
en die muur ga ik toch verranderen. Ik ga er iets extreems mee doen qua behang
over 2 weken ga ik extreem behang uitzoeken whehe
quote:
Netjesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
twijfel nog of ik een wit kabelgootje er onder doe of dat ik zeg van die ijzere die er eerder onder zat.
die muur blijft ongeveer een maand zo. Er na ga ik er iets geks mee doen. Zit te denken aan grote rondjes in verschillende kleuren. Je hebt vandaag de dag dat behang dat onder de naam modern verkocht word.
Dat lijkt me wel wat
Kabels op de grond en naar de speaker toe is geheel weg gewerkt.
ik ga nu douchen en effe genieten onder het motto van een whisky cola van de tv![]()
ja jo die schrootjesquote:Op donderdag 21 september 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Netjes
Ik zou inderdaad een RVS-kabelgoot doen
En de hudige muur![]()
![]()
Schrootjes
![]()
![]()
Waarom heb je hem niet horizontaal gehangen eigenlijk...??
Wordt mooi denk ik jochie![]()
Mja, of gewoon een RVS-kabelgoot, kost een paar knaken, maar met zo'n aftands kabelgootje ziet zo'n B&O-set er ook niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jo die schrootjes
we waren bang dat het hol was er achter maar dat was dus niet zo. We weten niet wat er achter zit maar we hadden aardig wat moeite om er door heen te komen met schroeven
dus die radio hangt als een huis![]()
en ik zat zelf ook te denken aan die rvs buis staat net effe wat netter. Ooit eens afzagen en er onder knallen een klein stukjes
En het word zeker mooi. Ik ga over een kleine 2 a 3 weken effe dat behang uitzoeken. Kennis van me is behanger en die heeft het aangeboden. Hij zei al van. Je kamer is erg modern met al die mooie B&O troep daar kan je heel mooi een klasiek "modern" behang achter hangen. Dat is geweldig om te zien geloof me.
dus ik ben heel erg benieuwd. Hij had al een aantal ideeën.
ben er ook ik tevreden over. En als straks die muur gedaan is ben ik helemaal blij.
weet je die B&O kabelgoot die er eerst onder zat. Dat het net was als of hij daar op leunde.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, of gewoon een RVS-kabelgoot, kost een paar knaken, maar met zo'n aftands kabelgootje ziet zo'n B&O-set er ook niet uit
En retro-behang is erg gaaf inderdaad als je het verder modern hebt ingericht![]()
Weet ik niet meer, maar moet je zeker doen jaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet je die B&O kabelgoot die er eerst onder zat. Dat het net was als of hij daar op leunde.
die wil ik er dan onder doen. Is van aluminium.
dat zag er ook rete strak uit en die heb ik nog.
bij de gamma, vinyl behang a 19.95, de mooiste dingen krijg je daarquote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jo die schrootjes
we waren bang dat het hol was er achter maar dat was dus niet zo. We weten niet wat er achter zit maar we hadden aardig wat moeite om er door heen te komen met schroeven
dus die radio hangt als een huis![]()
en ik zat zelf ook te denken aan die rvs buis staat net effe wat netter. Ooit eens afzagen en er onder knallen een klein stukjes
En het word zeker mooi. Ik ga over een kleine 2 a 3 weken effe dat behang uitzoeken. Kennis van me is behanger en die heeft het aangeboden. Hij zei al van. Je kamer is erg modern met al die mooie B&O troep daar kan je heel mooi een klasiek "modern" behang achter hangen. Dat is geweldig om te zien geloof me.
dus ik ben heel erg benieuwd. Hij had al een aantal ideeën.
ben er ook ik tevreden over. En als straks die muur gedaan is ben ik helemaal blij.
Leuke planningquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nah, brakjes, moet zo naar een verjaardag, daarna hockey-training, en vanvond maar lekker tukken en dan zaterdag doorhalen
quote:En ik mis m'n vrouwtje
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
cp: Skee Lo - I Wish I Was a Baller
TF-nummertje
en nuquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
het contract met Starbucks schijnt getekend te zijn volgens de geruchten![]()
is dat positief of negatief voor jou?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
het contract met Starbucks schijnt getekend te zijn volgens de geruchten![]()
het wordt nog drukker en geen bonusquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
is dat positief of negatief voor jou?
Als in het blijft druk of je krijgt bonus voor je inzet?
waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
het wordt nog drukker en geen bonus
yep mijn siteground doet het gewoonquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, kun jij wel gewoon uploaden?
Godver, die van Sandra en mij niet... Disk Full geeft ie aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep mijn siteground doet het gewoon
geen idee hoe die werktquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:09 schreef Hugster het volgende:
probeer de live help even.
Ik ben weekend vieren
Goede band, uit Leeuwardenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Luie hond.
Lever je Gaastra kleren dan maar inquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Alles uit Leeuwarden is kut.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Alles uit Leeuwarden is kut.
Ik ben overgestapt op Helly Hansen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lever je Gaastra kleren dan maar in
Ah, je bent een tree gestegen op de sneuheidsladder voor kakkers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Helly Hansen.
Dat "gezonde" eten doet je geen goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je bent een tree gestegen op de sneuheidsladder voor kakkers.
OMFGquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM&NR hahahaha mijn god wat een dom wijf![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki Alto
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: omgebouwd tot pick-up
Gaat meestal gewoon automatisch geloof ik. Als je een jaar verlengd had gekregen dan had je gewoon moeten opzeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Jippie, mijn contract is met een half jaar verlengd. Behoren ze dat niet te vragen
?
Want het is maar goed dat ze het met een half jaar verlengd hebben, want als het goed is wil ik daarna stoppen.
zeeuwse bolus is best dubbelzinnigquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat meestal gewoon automatisch geloof ik. Als je een jaar verlengd had gekregen dan had je gewoon moeten opzeggen![]()
Oh en ik heb net een zeeuwse bolus naar binnen gewerktdat moest ik even kwijt aan je
Als ik bolus zeg denkt iedereen dat ik me eigen schijt naar binnen zit te werkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeeuwse bolus is best dubbelzinnig
Zo te zien was het gezellig in de kroegquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:33 schreef hermandeperman het volgende:
asdf;lkjasdf;lkjadsf
het zal je maar gebeurenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
Vreemde ervaring met 'schoon' moeder![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo te zien was het gezellig in de kroeg![]()
Goeiemorgen!![]()
OMFGquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:11 schreef Sjoewe het volgende:
Vreemde ervaring met 'schoon' moeder![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMFG![]()
![]()
![]()
En Lex, is dat niet VEEL goedkoper dan naar Letland rijden voor zo'n unit?
Als je het binnen afzienbare tijd terug kan betalen bij je ouders...?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaMaar waar haal ik in een week een para honderd euro vandaan?:)
Behalve dit:quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen al plannen voor vanavond?
Database-onderhoud zaterdag 23 september
Is er nog niet iets af te dingen bij die lui?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaMaar waar haal ik in een week een para honderd euro vandaan?:)
Jammer wel een nette prijs voor een Nivaquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet gebeld door het autobedrijf dat die Niva te koop heeft staan.....
1950 euro, net een paar honderd boven mn budget
Ik geloof dat die me geen geld willen lenen voor een auto.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het binnen afzienbare tijd terug kan betalen bij je ouders...?
Gister net een shitload aan DVDs gekocht en gehuurd, dus ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behalve dit:
[afbeelding]
Ga ik "gewoon" naar de kroeg ja....
Maar ik kan natuurlijk beter vragen.... WAT GA JIJ DOEN OP EEN AVOND ZONDER FOK!????![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof dat die me geen geld willen lenen voor een auto.....
Als je al geld moet lenen voor de aankoop, hoe gaat dat dan met onderhoudquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad [afbeelding] Maar er is wel iets voor te zeggen
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je al geld moet lenen voor de aankoop, hoe gaat dat dan met onderhoud
quote:Maar er is wel iets voor te zeggen
Jij vond van niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:59 schreef Hugster het volgende:
Gisteren wilde een grote neger mij overvallen
maar die paar 100 is dat 500+ of 200 euro ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
In het begin heeft ie niet veel onderhoud nodig, ik mag er toch nog niet in rijden
Ik liep in de daalsetunnel richting jaarbeursplein, ik liep bijna aan het einde van de tunnel (bij de stek) met mijn iPodje in mijn hand en toen zag ik een negert een klein studentengastje heen en weer schudden en de zakken van zijn vest en broek fouilleren. Ik liep de tunnel uit, stop mijn iPod in m'n zak toen kwam die neger op mij afgelopen.quote:
om 1 of andere reden heb ik bum fights in m'n hoofd nuquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik liep in de daalsetunnel richting jaarbeursplein, ik liep bijna aan het einde van de tunnel (bij de stek) met mijn iPodje in mijn hand en toen zag ik een negert een klein studentengastje heen en weer schudden en de zakken van zijn vest en broek fouilleren. Ik liep de tunnel uit, stop mijn iPod in m'n zak toen kwam die neger op mij afgelopen.
Toen heb ik hem een ziekelijk trap met mijn volle gewicht in z'n buik gegeven, hij vloog daar bij bureau dagloon ofzo versuft tegen tegen dat pandje aan. En toen heb ik hem nog 2 volle hoeken voor z'n kop gegeven okay okay ook nog een kick in z'n buik
Maar het mooie is dus dat hij bij de eerste trap van mij al de telefoon en mobiel van dat andere gastje liet vallen. Dus dat heeft ie ook weer terug.
Het is echt te donker en te weinig bewaakt voor zo'n guur punt
helemaal de tyfus slaan jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
het was wel een bum, dus dat klopt wel
Ranzige klerelijers die weer niet op een normale manier geld kunnen verdienen
Whehe stomme negert om het tegen net zo'n grote gast op te nemenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik liep in de daalsetunnel richting jaarbeursplein, ik liep bijna aan het einde van de tunnel (bij de stek) met mijn iPodje in mijn hand en toen zag ik een negert een klein studentengastje heen en weer schudden en de zakken van zijn vest en broek fouilleren. Ik liep de tunnel uit, stop mijn iPod in m'n zak toen kwam die neger op mij afgelopen.
Toen heb ik hem een ziekelijk trap met mijn volle gewicht in z'n buik gegeven, hij vloog daar bij bureau dagloon ofzo versuft tegen tegen dat pandje aan. En toen heb ik hem nog 2 volle hoeken voor z'n kop gegeven okay okay ook nog een kick in z'n buik
Maar het mooie is dus dat hij bij de eerste trap van mij al de telefoon en mobiel van dat andere gastje liet vallen. Dus dat heeft ie ook weer terug.
600 of zo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
maar die paar 100 is dat 500+ of 200 euro ofzo
dat is nogal een verschil om aan te komen natuurlijk.
En denk je dat dat ding snel verkocht gaat worden?
Hij was wel net zo langquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe stomme negert om het tegen net zo'n grote gast op te nemen
Hugo, je bent een held. En dat meen ik.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies 200 a 300 euro is echt wel te overbruggen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
600 of zo.maar ik krijg over een paar dagen weer 400 euro, dus dat + afdingen moet voldoende zijn hoop ik....
Maar ik ga in ieder geval even met mn ouders praten
Wacht eens evenIk bednek me ineens dat ik ook nog een spaarrekening heb
Dit weekend dat Saldo dan ook maar eens checken
![]()
Kenkers.... dat heb je HEEL netjes gedaanquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik moet denk ik inderdaad even met die mensen praten, ook waarom ze hem na een half jaar alweer hebben verkocht. Misschien dondert ie van ellende wel uit elkaar bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies 200 a 300 euro is echt wel te overbruggen.
Gewoon poot stijf en zeggen dit betaal ik er voor en niet meer![]()
Vaak werkt het
Je buurman had dat ding toch ingeruild? vraag aan hem hoeveel hij er voor terug heeft gekregen en ga daar iets boven zitten![]()
Bij die klappen knalde hij ook heerlijk hard met z'n hoofd tegen de muurquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kenkers.... dat heb je HEEL netjes gedaan![]()
Vraag me af of ik dat zou doen... En daarbij, ik wil echt geen "ziekelijke trap met jouw volle gewicht in m'n buik" hebben van jou
Dat voelt'ie nog wel ff......
Heb nog niks op het nieuws gezien dus voorlopig is er niks aan de handquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij die klappen knalde hij ook heerlijk hard met z'n hoofd tegen de muur
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij die klappen knalde hij ook heerlijk hard met z'n hoofd tegen de muur
Jij denkt dat er gisteravond 1 neger in elkaar is gehoekt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb nog niks op het nieuws gezien dus voorlopig is er niks aan de hand![]()
iddquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt dat er gisteravond 1 neger in elkaar is gehoekt?
50 sowieso alleen in Rotterdam al jaquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef Hugster het volgende:
Prijsopgaaf voor de MacBook binnen, het is een mixdrankje van Ī849 geworden
Niet duur... 13" ofzo...?quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:38 schreef Hugster het volgende:
Prijsopgaaf voor de MacBook binnen, het is een mixdrankje van Ī849 geworden
quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
12 Oktober word mijn huisje opgeleverd![]()
![]()
Dat is al bijnaquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
12 Oktober word mijn huisje opgeleverd![]()
![]()
nee dat wat ie op vakantie over die van z'n maat gegoten heeftquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet duur... 13" ofzo...?
Dit is de reparatie van mijn ongelukjequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet duur... 13" ofzo...?
ergens in november komen m'n meubels, en denk tegen die tijd ook slaapkamer meuk dus ik schat zelf zo eind november begin decemberquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaaf
Wanneer wil je erin zitten??
In elk geval niet doodgeslagen neequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt dat er gisteravond 1 neger in elkaar is gehoekt?
hey ik stond gisteren muur vast in de stad hier. Kapje naar beneden en erick_e_live_at_blended_on_the_beach-5-8-2006.mp3 aan. Staat er een auto achter me met 4 vrouwen. Die zaten helemaal uit hun bol te gaan achter me. Word ik gebeld dus muziek zachter hoor ik achter me. HARDER!!!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:31 schreef Fugie het volgende:
best zielig voor die negert eh
die denkt ik zal die bolle papzak eens van zijn ipod beroven, ligt ie vervolgens in het ziekenhuis whehe
jajajajja die ben ik allang beuquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey ik stond gisteren muur vast in de stad hier. Kapje naar beneden en erick_e_live_at_blended_on_the_beach-5-8-2006.mp3 aan. Staat er een auto achter me met 4 vrouwen. Die zaten helemaal uit hun bol te gaan achter me. Word ik gebeld dus muziek zachter hoor ik achter me. HARDER!!!!!
wat een set wat een set
dat filmpje van gister was beterquote:
ik heb weken lang rond gereden met fedde le grand mix en dave clarkequote:
ich muss neue tunes haben !quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb weken lang rond gereden met fedde le grand mix en dave clarke
uitgezonderd The Doorsquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
harde muziek in een cabrio is zo fucking irritant
beter in en opel vectraquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
harde muziek in een cabrio is zo fucking irritant
Die blonde met die nerdquote:
Mwag, die vond ik maar matig.quote:
Juist. Theorie be ik ondrtussen zo goed als klaar met leren, dus daar kan ik over twee wken of zo wel eens even een exampje van gaan den, lijkt me zo. En maandag naar de rijschool om een reeks nieuwe lessen te plannenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef lipje het volgende:
dan nu snel je rijbewijs halen
"leren"quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Juist. Theorie be ik ondrtussen zo goed als klaar met leren, dus daar kan ik over twee wken of zo wel eens even een exampje van gaan den, lijkt me zo. En maandag naar de rijschool om een reeks nieuwe lessen te plannen
leren en lezen is voor mij latijd al hetzelfde geweestquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"leren"
Heb je de r en de z niet toevallig verwisseld?
Onbegrijpelijk nog steeds dat je die theorie niet even gehaald hebt... Heb je daar nog speciale redenen voor of is het luiheid?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leren en lezen is voor mij latijd al hetzelfde geweest
Er lagen steeds mooiere boeken op mijn nachtkastje, dan is het soms erg moeilijk een verplicht boek ter hand te nemenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk nog steeds dat je die theorie niet even gehaald hebt... Heb je daar nog speciale redenen voor of is het luiheid?
Ah, oke, paar testjes gedaan op internet al neem ik aan? Of de CD geleend bij de bieb? Stuk of 150 vragen maken en je haalt het zonder fouten te makenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er lagen steeds mooiere boeken op mijn nachtkastje, dan is het soms erg moeilijk een verplicht boek ter hand te nemen
* Alexxxxx is leesjunk
Maar nu heb ik m dus uit
Ik vind dat ding echt AFSCHUWELIJK lelijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
zo iets vind ik ook wel extreem geil voor mijn TV alleen moet hij dan wel platter zijn die achterwant.
En ik wil mijn TV kunnen draaien een stukje naar links en naar rechts.
hierbij aansluitquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe stomme negert om het tegen net zo'n grote gast op te nemen
Oh, daar reageerde ik niet opquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel meter jij gaat vliegen als hij jou een pets geeft
Waarom ben ik altijd de pineutquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wist niet wie ik moest quoten i.v.m. de vorige opmerking.
Whehehehehe
TF heeft het al druk zat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd de pineut?
Ik niet danquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF heeft het al druk zat.
Tss, ik heb vandaag kei veul gedoan joah. 't Zweet stoat op mien voorhoofd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In je kop is wat anders dan echt druk zijn.
Dan had je geen coltrui aan moeten doen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, ik heb vandaag kei veul gedoan joah. 't Zweet stoat op mien voorhoofd.
Da hek heul nie an.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je geen coltrui aan moeten doen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef ijsmeis het volgende:
Jeetje, ik ga maar eens douchen, eten en bijslapen..
had net zo'n hongerquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.pitbullsaloon.(...)_Goes_the_Weasel.jpg
HOLYGODVER
je hebt toch van die vögel beugels die maar een klein stukje de tv naar voren laten komen waarbij ze ook nog eens te draaien zijn van link,rechts,onder en bovenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
zo iets vind ik ook wel extreem geil voor mijn TV alleen moet hij dan wel platter zijn die achterwant.
En ik wil mijn TV kunnen draaien een stukje naar links en naar rechts.
mijn godquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.pitbullsaloon.(...)_Goes_the_Weasel.jpg
HOLYGODVER
Slapen doe je in het donkerquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, ik denk niet dat slapen gaat lukken met die kutkinderen hiero.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best rekbaar die huid nog... misschien dat ik het ook maar eens ga proberen...
Ik heb een CD-Rom van de ANWB met 500 vragen, zat gratis bij het boekquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke, paar testjes gedaan op internet al neem ik aan? Of de CD geleend bij de bieb? Stuk of 150 vragen maken en je haalt het zonder fouten te maken
de kast is lelijk jha. maar het gaat om zo soort idee maar dan juist heel strak en modern dat wil ik hebben.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind dat ding echt AFSCHUWELIJK lelijk
Maar smaken verschillen
Ahhhhhhhh oke, dan is het goedquote:Op zondag 24 september 2006 02:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de kast is lelijk jha. maar het gaat om zo soort idee maar dan juist heel strak en modern dat wil ik hebben.
aan de muur hangen schiet niet op want die is hol. Als je er een propje papier tegen gooid ga je er door heen![]()
heul nietquote:Op zondag 24 september 2006 02:01 schreef hermandeperman het volgende:
De enige foto zonder copyright
klik 1quote:Op zondag 24 september 2006 02:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de kast is lelijk jha. maar het gaat om zo soort idee maar dan juist heel strak en modern dat wil ik hebben.
aan de muur hangen schiet niet op want die is hol. Als je er een propje papier tegen gooid ga je er door heen![]()
Paar platen MDF kopen en zelf in elkaar rammen zoietsquote:Op zondag 24 september 2006 11:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
klik 1
klik 2
die 2de lijkt me wel wat voor jou, ik zag er nog 1 waarbij de wand naar links en rechts kan bewegen en dan heb je aan de zijkanten vakken voor dvd's en dergelijke. Kan hem alleen niet vinden![]()
Bo?quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Paar platen MDF kopen en zelf in elkaar rammen zoiets![]()
quote:September 23, 2006
Richard 'taken first steps'
Richard continues to make good progress as he recovers from his jet car accident on Wednesday.
He remains in a stable condition and his family have said he has been moved to a general medical ward.
Doctors at Leeds General Infirmary have said they are 'reasonably optimistic' that he will make a good recovery - and Jeremy said today that Richard has already managed his first few steps.
Richard's wife Mindy and their daughters Willow and Isabella have been 'overwhelmed' by support from fans and well wishers. They have received flowers, cards and emails from all over the world.
We alone have received well over 12,000 emails since the accident from Top Gear readers wishing Richard well - and the inbox is still growing.
A website set up by fans has also managed to raise more than Ģ50,000 for the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Richard to hospital on Wednesday.
The accident happened during filming for the new series of Top Gear at the former RAF airfield in Elvington, near York.
Richard was taken by air ambulance to Leeds General Infirmary's neurological unit.
Jeremy and James have both visited Richard and Mindy in Leeds - and you can read Jeremy's statement here. Like us, their thoughts are with Mindy and the family.
Obviously we expect the crash will be fully investigated by the Health and Safety Executive and the BBC.
The BBC said in a statement: "We are pleased to hear that Richard continues to improve and are staying in close touch with his family.
"The circumstances of this accident will be fully investigated by the BBC, and this process began on Wednesday night.
"We will, of course, be fully co-operating with any investigation by the police and the Health and Safety Executive. Until the BBC's investigation is complete, it would be inappropriate to comment on the details of what happened."
Best netjes inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
Gelijk ook Ģ50 ruggen bij elkaar voor die medische dienst
Goed nieuws iig
ghehehehequote:Op zondag 24 september 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)p?media=stripper.wmv![]()
![]()
![]()
OMGquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)p?media=stripper.wmv![]()
![]()
![]()
Die WC-bril ookquote:
Anders post je ff nieuws nadat het al 24u oud isquote:
Anders sterf je gewoon even met een gezwel aan je harige kontgat.quote:Op zondag 24 september 2006 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders post je ff nieuws nadat het al 24u oud is
Maanden niet geweest, komt'ie binnen met zo'n opmerking en zo'n houdingquote:Op zondag 24 september 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
prachtig
@ herman: wees eens lief voor Peuvoor hetzelfde geld scheert ei zn kont trouwens
Breng hem nou niet op ideeenquote:Op zondag 24 september 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
prachtig
@ herman: wees eens lief voor Peuvoor hetzelfde geld scheert ei zn kont trouwens
aaahquote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maanden niet geweest, komt'ie binnen met zo'n opmerking en zo'n houding.
En dat terwijl ik de laatste tijd zo vredelievend ben tegen iedereen. Bomen zijn relaaaaxed
.
Geilquote:Op zondag 24 september 2006 15:29 schreef Paladijn het volgende:
Voor de alfa-fappers trouwens:
[afbeelding]
Wet je dat heel zeker? Blauwe lampen zijn namleijk gewoon illegaalquote:Op zondag 24 september 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geil![]()
Die onderdelen (om van je Alfa een politie Alfa te maken) kan je gewoon bij de dealer bestellen
Nah, een maatje van een kennis van de moeder van z'n zwager's schoonzuster rijdt in een 7-serie met blauwe lichten, en als hij er dan voorbij wil op de snelweg zet hij gewoon even die lampen aan en duikt iedereen aan de kant voor hem. Peu heeft ook een keer zo gereden en dat gaat echt lekker rap.quote:
Toch is het gewoon te bestellen, of de lampen zelf dat zijn weet ik niet, maar alle andere onderdelen (oa voor de sirene) heb ik hier liggen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wet je dat heel zeker? Blauwe lampen zijn namleijk gewoon illegaal
Dat is toch zo'n beetje het enige wat zichtbaar is hier lulloquote:Op zondag 24 september 2006 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch is het gewoon te bestellen, of de lampen zelf dat zijn weet ik niet, maar alle andere onderdelen (oa voor de sirene) heb ik hier liggen.
Kwart voor 6 thuischhhhhhquote:Op zondag 24 september 2006 16:56 schreef Hugster het volgende:
kiepertjeeeehhhhhh!!!
quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
[PTA SC] PEEX-N007 @ 1167 mm hoogte in Peugeot Expertquote:Op zondag 24 september 2006 17:19 schreef BoJo het volgende:
pompuh
quote:Op zondag 24 september 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[PTA SC] PEEX-N007 @ 1167 mm hoogte in Peugeot Expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |