Toen je klein was?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:25 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik heb er recht tegenover gewoond
Leukquote:
Allright, klinkt goed... 2 uur slaapquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Leuk
Goede muziek, tenminste mijn smaak zeg maar
Was wel pittig, veel gedronken, 6 uur thuis en om 8 uur weer weg naar werk
Maar echt kewl
Ik heb er ervaring mee, vannacht 8 uurtjes geslapen, vanavond weer en dan ben ik weer topfitquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Allright, klinkt goed... 2 uur slaap
Dan ben ik dus dood..
Waar in de Bos en Lommer? Ik heb daar vanaf mijn derde tot mijn 27e gewoont, in de Granidastraat. dat is een zijstraat aan de Bos en Lommerweg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
Woon sinds een paar maanden in Bos en Lommer
Ben wel import
Ik ben echt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:14 schreef Ezri het volgende:
Heel veel Amsterdammers zijn import volgens mij.Ik zelf ook, al woon ik er nu alweer 6 jaar ofzo.
![]()
De Rijpgracht!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar in de Bos en Lommer? Ik heb daar vanaf mijn derde tot mijn 27e gewoont, in de Granidastraat. dat is een zijstraat aan de Bos en Lommerweg.![]()
Grappig. Mijn broer heeft daar tot afgelopen zomer om de hoek gewoont. Hij woonde in de Gerard Callenburgstraat.quote:
Ik persoonlijk zou daar niet willen wonen. Ik vind de Baarsjes nogal bedompt en erg rommelig over komen.quote:Op maandag 6 november 2006 17:41 schreef miss_sly het volgende:
De Baarsjes: wat vinden we van dit stadsdeel?
Wij hebben er een leuk huis gezien. Ikzelf ben recentelijke import, dus echt een idee van welke delen van Amsterdam wel of neit prettig zijn om te wonen, weet ik nog niet echt.
Over de Baarsjes hebben we verschillende dingen gehoord van mensen in onze omgeving als reactie op het feit dat we daar naar een huis hebben gekeken:
- Baarsjes? Nee joh, daar wil je echt niet wonen!
- Baarsjes? Leuk wonen daar
- Baarsjes? Nog geen topbuurt, maar enorm in ontwikkeling. goede investering om daar nu heen te gaan.
Wat vinden de Fokkers die bekend zijn in Amsterdam van de Baarsjes?
Dat parkeren niet gemakkelijk is, is ons al duidelijk. Dat is meegenomen onder het kopje "nadelen, maar wel aan te wennen"quote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar niet willen wonen. Ik vind de Baarsjes nogal bedompt en erg rommelig over komen.
Als je een auto hebt is parkeren in de Baarsje ook niet altijd even makkelijk.
hiero: http://www.talpa.tv/vanspeijk.htmlquote:Op maandag 6 november 2006 18:02 schreef miss_sly het volgende:
waar ergens in de Baarsjes, jimjim?
Ow, de ruyterweg zegt me wel watquote:Op maandag 6 november 2006 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hiero: http://www.talpa.tv/vanspeijk.html
tis aan het begin van de adm.de ruyterweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |