1 kaartje?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Odeon is wel mooi, tot hoever ik het me kan herinneren...
Megadronken worden bij een concert?![]()
Ik kan eigenlijk niet, maar ga denk ik toch maar wel, tenzij jij/iemand mijn kaartje tegen gereduceert terief over wil nemen?![]()
![]()
Degene met wie ik zou gaan, had ook nog geen kaartje.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, ja, daar heb je natuurlijk niets aan.. Of gaan er soms meer mensen die jij kent?![]()
Nee, snap ik. Dan riskeer ik het vrijdag wel dat ik niet zo leuk zal worden aangekeken als ik na het concert pas een uur of 4 later op 'm afspraak aankomquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Degene met wie ik zou gaan, had ook nog geen kaartje.
En verder ken ik niemand die er naartoe gaat, i am sorry, ik ga niet alleen![]()
Allrighty then!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Dan riskeer ik het vrijdag wel dat ik niet zo leuk zal worden aangekeken als ik na het concert pas een uur of 4 later op 'm afspraak aankom
Wat zijn trouwens de eisen om bij Lush te kunnen komen werken? Ik zag namelijk een vacature op de site![]()
Ik ben maar even zo aardig geweest om het voor je op te zoeken;quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanavond naar Paradiso, geen flauw idee wat er te doen is maar ik werd gevraagd
open avond? Niets van gehoord...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Allrighty then!
A.S. dinsdag is de open avond! Als je komt en je doet lekker enthousiast dan wordt je zeker uitgenodigd voor een gesprek. Een sprankelende dame is altijd fijn
Noodlanding is leukquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben maar even zo aardig geweest om het voor je op te zoeken;
Yellow Pearl en Noodlanding!
Wel okay, lijkt mij!
hmm...tussen 18u30 en 19u00 gaat heel misschien wel lukkenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
18.30 - 20.30 uur. Je kunt jezelf natuurlijk altijd voorstellen, zo laat je zien dat je werkelijk geinteresseerd bent.
Dit hoeft niet perse op de open avond!
Yellow Pearl is een leuk Nederlands bandje vind ikquote:
leuk om te wonen daar?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb op de Haarlemmerweg de eerste paar jaar van mijn leven door gebracht. We woonden toen schuin tegen over de Westergasfabriek.![]()
Hoe was het?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanavond naar Paradiso, geen flauw idee wat er te doen is maar ik werd gevraagd
Ik heb er recht tegenover gewoondquote:Op donderdag 2 november 2006 19:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb op de Haarlemmerweg de eerste paar jaar van mijn leven door gebracht. We woonden toen schuin tegen over de Westergasfabriek.
Erg tof!quote:
weet jij toevallig wat er dit weekend in de BG (begane grond postgebouw) te doen is?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
A.S. Zaterdagnacht: Museumnacht.
Ik ben gastvrouw bij Odeon, wie komt er nog meer?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet jij toevallig wat er dit weekend in de BG (begane grond postgebouw) te doen is?
Leuk hè, zo'n website over de museumnacht?quote:Mediamatic is een plek voor digitale cultuur en nieuwe mediakunst.
Tentoonstellingen
De Romantische Wintertuin Buiten is het winter maar Mediamatic is veranderd in een sub-tropisch paradijs, vormgegeven en ingericht door kunstenaars die niet bang zijn de haat-liefderelatie tussen natuur en techniek op de spits te drijven. Met een speciaal cadeautje en een chambre separée voor verliefde paartjes.
Evenementen
De kunst 19:00 - 02:00 Interactieve installaties van Christa Sommerer & Laurent Mignonneau, Mateusz Herczka, Felix Hess en Ralph Schreiber.
voeg toe
De actie 19:00 - 02:00 Schommelen.
voeg toe
Jungle Boogie & Alpen Rock 19:00 - 02:00
voeg toe
De snacks 19:00 - 02:00 Tuinhapjes van culiblogger en superfoody Debra Solomon die speciaal voor de Museumnacht haar sabbatical onderbreekt.
voeg toe
De cocktails 19:00 - 02:00 Iets met winter-aardbeien door Jans & Friends.
voeg toe
Robot-cavia-racen 19:00 - 02:00 cavia-racen met Medy van der Laan, Joop van den Ende en Rudy Fuchs.
Het enige wat ik nog weet was dat ik toen op een houten speelgoed kistje moest staan om naar buiten te kunnen kijken, en toen zag ik net aan de gracht aan de overkant van de weg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef tokyo het volgende:
oja ''eerste paar jaar van je leven'' haha, dat weet je dus vast niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |