Heb hem altijd al klaar staanquote:Op donderdag 21 september 2006 04:13 schreef SlamD het volgende:
Jij bent snel...
Truste Bwenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:21 schreef BwennieBren het volgende:
Truste Daf
Ik ga ook maar een slapen lieve AKQ-ers. Morgen gaat namelijk heel erg de zon schijnen en daar wil ik bij zijn![]()
Welterusten en slaap lekker voor straks![]()
Majo we mailen meis
Is goed meis, geen haast, we hebben zeeen van tijdquote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste BwenHeb je mailtje gelezen maar mail je morgen ok? Ben ook erg moe
Ik ga morgen ook maar eens van het zonnetje genieten, heb ik de laatste tijd steeds niet gedaan...
quote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef SlamD het volgende:
Truste! Ik mag nog effe...
Hint: De eerste bioscoopfilm van de man van Madonna
half goedquote:Op donderdag 21 september 2006 09:31 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Was dat niet in 1995? 1 februari?
nope, 95 is goed, voor de datum zoek ik een dag die altijd goed is op speciale dagen (trouwen enzo...)quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik herinner me dat het in het voorjaar was, maar ik kan het ook mis hebben
+1 LeisureSuiteLarryquote:Op donderdag 21 september 2006 09:49 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
10 oktober?
10-10 denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 09:52 schreef Neleos het volgende:
Wat gebeurd er op 10 oktober ook alweer dan?
Op 10 oktober 1995 werd er landelijk een 10 cijferig telefoonnummer ingevoerd. Oude telefoonnummers die uit minder cijfers bestonden werden verplicht omgezet in nieuwe nummers.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:52 schreef Neleos het volgende:
Wat gebeurd er op 10 oktober ook alweer dan?
10-10... tvpquote:Op donderdag 21 september 2006 09:52 schreef Neleos het volgende:
Wat gebeurd gebeurt er op 10 oktober ook alweer dan?
Nee, dat is het grootste meer ter wereld, maar heeft niet de grootste inhoud.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef Neleos het volgende:
Kaspische Zee?
Het heeft een twee keer zo grote oppervlakte, maar de inhoud blijft achter.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:59 schreef PatriotOnline het volgende:
Lake Victoria in Afrika ergens
Aral meer?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Wat is qua inhoud het grootste meer ter wereld?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Berkery het volgende:
Bajkal meer?
quote:Het Baikalmeer is een meer in het zuiden van Siberië (Rusland) ten zuiden van het Baikalgebergte. Met een diepte van maximaal 1637 meter en de oppervlakte van 31.500 km² (ongeveer zo groot als België) is het Baikalmeer het diepste meer en het grootste zoetwaterreservoir ter wereld en het grootste zoetwatermeer van Eurazië. Qua oppervlakte is Lake Superior (Verenigde Staten en Canada) groter. Qua waterinhoud is het groter dan alle 'Great Lakes' van Amerika bij elkaar.
Ook bekend van Brainiac. Ik hoop dat ie er weer bovenop komt.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:10 schreef Faithz het volgende:
Richard Hammond
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:21 schreef Faithz het volgende:
PatriotOnline +1 Ik wilde de hele naam. Meteen de bekendste. Hij is momenteel ook CEO.
Ik vroeg ook niet alleen om de achternaam. Lees de OP even.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.
vraagsteller bepaaltquote:Op donderdag 21 september 2006 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Joehoe Faithz? Ik had de vraag goed, en was de snelste. Als je een voornaam er bij had gewild dan had je dat maar moeten melden vooraf. Ik kan geen gedachten lezen, en al helemaal niet via internet.
nope, wel goede richtingquote:Op donderdag 21 september 2006 10:31 schreef Faithz het volgende:
CAT6 is voor 1000mp/s (gbnetwerken) Cat 5 lager.. ik gok 100mb's
Maar dat is al even geleden.
ik ook, want volgens mij was er nogal wat discussie overquote:Op donderdag 21 september 2006 10:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar je bron.
+1 Wimboquote:Op donderdag 21 september 2006 10:45 schreef wimbo het volgende:
anders Maastricht
Ah de OP. Bedankt voor de tip, ik kom hier nog niet zo lang Faitz.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet alleen om de achternaam. Lees de OP even.
En probeer het dan nog een keer, komen nog vragen genoeg
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:47 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
+1 Wimbo
Uit opgravingen is gebleken dat Maastricht en Nijmegen al zo'n vijftig jaar voor Christus werden bewoond. Maar uit Nijmegen vertrokken de mensen weer, zodat er op die plek een hele tijd niemand woonde. Maastricht daarentegen is altijd bewoond gebleven en mag daarom de titel 'oudste stad van Nederland' voeren.
Dat leren we van H. Heidinga, hoogleraar Archeologie, Universiteit van Amsterdam.
bronquote:Het onderzoek van de Maastrichtse stadsarcheoloog Titus Panhuysen scherpte daarna de kwestie nog verder aan in het voordeel van Nijmegen. Hij concludeerde na bestudering van de zogeheten Nijmeegse godenpijler dat de Bataafs-Romeinse stad Oppidum Batavorum al in 17 na Christus zou zijn gesticht. De godenpijler, waarvan enkele brokken zijn teruggevonden, was een ereteken voor keizer Tiberius die regeeerde van 14 tot 37 na Christus. De zuil zou in Nijmegen zijn opgericht naar aanleiding van een overwinning door de veldheer Germanicus op de Germanen in 17 na Christus.
quote:Toch lijkt Nijmegen het pleit gewonnen te hebben. Vorige maand nog bewees archeologe Fleur Kemmers dat de Romeinse wortels van Nijmegen nóg verder teruggaan dan gedacht. Bij opgravingen zijn munten gevonden die tot de conclusie leidden dat Romeinse soldaten al in 19 voor Christus aan de Waal neerstreken. Dat is een stuk eerder dan in Maastricht. Dus Nijmegen is de kampioen.
neequote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef Neleos het volgende:
bruna?
ook nietquote:Op donderdag 21 september 2006 10:59 schreef NoSigar het volgende:
caran d'ache?
Heb je haast dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:28 schreef Faithz het volgende:
Duurt ook een beetje lang zo
Ohja, dat is zijn nieuwe ding...quote:Op donderdag 21 september 2006 12:21 schreef NoSigar het volgende:
Van Giphart toch?
Ik luister niet naar jouquote:
Laat ik zeggen dat die tijd voorbij isquote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet? Ik heb hele andere ervaringen...
Lock stock and two smoking barrelsquote:Op donderdag 21 september 2006 08:30 schreef Berkery het volgende:
Oh, en de vraag was: Wat was de eerste film waarin Vinnie Jones meespeelde
Vragen die nog niet beantwoordt waren, mag je toch nog oplossen?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:03 schreef macondo het volgende:
Net te laat Grim..
Zeker, krijg je een eervolle vermelding voor.. maar geen punten.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef Grim. het volgende:
[..]
Vragen die nog niet beantwoordt waren, mag je toch nog oplossen?
Edit: Laat maar, ik zie het al![]()
Aah. Ja, het is weer lachen...quote:Op donderdag 21 september 2006 14:36 schreef NoSigar het volgende:
[quote]Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
[..]
De grap wordt alleen maar beter: "the man who knew to much"... (sorry)
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef Berkery het volgende:
rebecca?
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef Homdeck het volgende:
waardenburg en de jong
Mijn aanstaande ex-werkgeverquote:Op donderdag 21 september 2006 16:13 schreef Etcetera het volgende:
randstad uitzendburohoooo (uithaal)
alvast feliquote:Op donderdag 21 september 2006 16:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn aanstaande ex-werkgever![]()
Etcetera + 1
Uit jouw opmerking te horen zal ik het wel goed hebbenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef Miesjel het volgende:
De slechtvak.
Ik had er geen plaatje bij moeten zoeken, dan was ik op tijd geweest.
Het zijn een paar uur minderquote:Op donderdag 21 september 2006 17:05 schreef PatriotOnline het volgende:
12 uur en 16 min...kan een paar uur meer of minder zijn...
Oei.. er zijn regels bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef geenaam het volgende:
Welkom Miesjel. Lees de OP even door voordat je gaat quizzen. Geen google is belangrijk en volgens MaJo, de ijsbeerfetishist, moet je ook even luisteren naar Grauzone - Eisbär. Veel quizplezier..
Je bent warm, maar deze Canadeese meneer hield het iets langer volquote:Op donderdag 21 september 2006 17:07 schreef Miesjel het volgende:
na 6 uur 45 lijkt me je mond wel aardig droog.
korterquote:Op donderdag 21 september 2006 17:08 schreef geenaam het volgende:
8 uur en 13 minuten?
Uren zijn goed, nu het aantal minuten nog.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef geenaam het volgende:
7 uur en 48 minuten?
Bijnaquote:Op donderdag 21 september 2006 17:11 schreef geenaam het volgende:
7 uur en 25 minuten?
scheelt maar een paar minuten nogquote:Op donderdag 21 september 2006 17:12 schreef geenaam het volgende:
7 uur en 27 minuten?
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef geenaam het volgende:
7 uur en 29 minuten?
Homdeck +1quote:Op donderdag 21 september 2006 18:29 schreef Homdeck het volgende:
klondike
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Led Zeppelin(als dat geen gitarist is sorry aan de fans enzo....)
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef SlamD het volgende:
Clapton?
wist ik wel!!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee dat is de naam van de band. jimmy page is de gitarist.
neequote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wist ik wel!!
ohw wacht ik ken ook nog Jimmy Hendrix
die was toen al een paar jaar dood trouwensquote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wist ik wel!!
ohw wacht ik ken ook nog Jimmy Hendrix
Nee, helaas. Goed naar het gezicht kijken!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef Etcetera het volgende:
A. A. Milne
nav je onderschriftzou het echt niet weten
Ja, die zocht ik!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:50 schreef pyl het volgende:
Karl Wojtyla.
Het vuilnisbakkenras-equivalent van Lassie die altijd in de vuilnisbelten van Cairo mensen redt die door het afval zijn gezakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef NoSigar het volgende:
OK, op de een of andere manier is dat in Nederland, en alleen in Nedereland erg bekend en wordt het altijd genoemd en heel belangrijk gevonden.
Wat is trassie?
Nee, maar het was wel diezefde presentator.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef NoSigar het volgende:
Voor de Vuist weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |