Nee, Nee, Nee.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef MuseMuse het volgende:
Zijn die tukkers nou allemaal zo? gaat nederland hier naar de klote? is het einde in zicht? :'(
Jij bent er ook een!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
Ik heb het eigelijk over al die lompe boeren in nederland want eigelijk zitten ze overal, OVERAL, O V E R A L !!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb je het nu over die 10% die buiten Enschede, Hengelo, Almelo en Oldenzaal woont? Dat zijn tenslotte vrij grote steden.
waarom impliceer jij dat ik geen vrienden heb?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef SeLLeM het volgende:
Ga vrienden zoeken luiaard
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb het eigelijk over al die lompe boeren in nederland want eigelijk zitten ze overal, OVERAL, O V E R A L !!!!!!![]()
Nee. Geboren in Brabant, hele leven gewoond in Noord-Holland, woon nu op kamers in Enschede.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Jij bent er ook een!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
tis allemaal kut daar op het platteland!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.
Merk je dat je verandert?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee. Geboren in Brabant, hele leven gewoond in Noord-Holland, woon nu op kamers in Enschede.
Oja, vandaar dat de A1 door Twente heen loopt. En niet bijvoorbeeld door de achterhoek.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
tis allemaal kut daar op het platteland!![]()
Ja, ik drink nu iedere dag bier en ik krijg een pens. Misschien heeft het wat met elkaar te maken, maar daar ben ik nog niet over uit.quote:
ok...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oja, vandaar dat de A1 door Twente heen loopt. En niet bijvoorbeeld door de achterhoek.
nja, je bent student dus dat kan het waarschijnlijk ook zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, ik drink nu iedere dag bier en ik krijg een pens. Misschien heeft het wat met elkaar te maken, maar daar ben ik nog niet over uit.
EEnsch!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.
daar was ik op aan het wachtenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom kijk je uberhaupt naar SBS6? Ben je trailertrash?
Ik kan het testen door wat meer biertjes dan gemiddeld te consumeren en vervolgens mijn pens te meten. Hmm, klinkt als een plan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
nja, je bent student dus dat kan het waarschijnlijk ook zijnlaat je testen! dan weet je het zeker! je krijgt het toch vergoed!
![]()
oh wacht....quote:Op donderdag 21 september 2006 00:20 schreef Mokz het volgende:
[..]
En wat kan ik in godesnaam laten testen en wat krijg ik vergoed.![]()
HAHA INDERDAAD LOLLEREINSZ!!!!111quote:Op donderdag 21 september 2006 00:21 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha, grappig dat je er dan onder hebt staan: Ja dus.
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef SilverBullet het volgende:
Je komt uit Brabant dude stfu!
Tis moar waj nomaal vintquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef hafc het volgende:
dat bint nog de enige normale leu in dit land. BOEREN!!!
Boeren uit Twentequote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Tukker ?
neen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef MuseMuse het volgende:
Zijn die tukkers nou allemaal zo?
Enschede is dan ook een grafstad qua mensen en uitgaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien.Zo gaat dat nou eenmaal daar, en ze hebben het allemaal naar hun zin.
Als ik hier (in Enschede) uitga is de sfeer soms een stuk minder lijkt me.
Twente is op de randstad na het meest belvolkte gebied van Nederland. Tevens wordt er hier erg veel geld verdiend en zijn de mensen over het algemeen leuker. Alleen het import is kut, maar die komen, hoe kan het ook anders, uit het westen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
tis allemaal kut daar op het platteland!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef mindflick het volgende:
[..]
Twente is op de randstad na het meest belvolkte gebied van Nederland. Tevens wordt er hier erg veel geld verdiend en zijn de mensen over het algemeen leuker. Alleen het import is kut, maar die komen, hoe kan het ook anders, uit het westen.
[..]
Twente is op de randstad na het meest belvolkte gebied van Nederland. Tevens wordt er hier erg veel geld verdiend en zijn de mensen over het algemeen leuker. Alleen het import is kut, maar die komen, hoe kan het ook anders, uit het westen.
Zeker.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:23 schreef mindflick het volgende:
[..]
Enschede is dan ook een grafstad qua mensen en uitgaan.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:58 schreef MaLo het volgende:
Nee, we zijn niet allemaal zo.
Leu oet Twente, leuke leu!
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef MuseMuse het volgende:
Zijn die tukkers nou allemaal zo? gaat nederland hier naar de klote? is het einde in zicht? :'(
quote:
Nou dan zeg ik het ...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Jij bent er ook een!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:58 schreef MaLo het volgende:
Nee, we zijn niet allemaal zo.
Leu oet Twente, leuke leu!
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:47 schreef El_Rolando het volgende:
Ze deden ook de polonaise door de Chinees: ''sambal bij, sambal bij''. Wat een respectloze kneuzen.
In Enschede kun je inderdaad echt niet leuk uitgaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:23 schreef nvido het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind ik wel humor.
Nou kom ik ook uit Enschede, maar niet iedereen is zo.
En ja, het uitgaan is bagger.
Nee, niet alle mensen zijn kut/vergrafkankert/verjostified.
In Hengelo is het ook nog redelijk vertoeffee~!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Enschede kun je inderdaad echt niet leuk uitgaan.
Maar gelukkig zitten Zak en Index in Duitsland niet ver weg![]()
Dat jij nou zo'n hardstyle rave-teef bent, wil niet zeggen dat er geen leuke kroegjes in Enschede zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
In Enschede kun je inderdaad echt niet leuk uitgaan.
Maar gelukkig zitten Zak en Index in Duitsland niet ver weg![]()
Ik? Een hardstyle reefteef?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n hardstyle rave-teef bent, wil niet zeggen dat er geen leuke kroegjes in Enschede zitten.
Enschedequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik? Een hardstyle reefteef?
Noem eens een leuke kroeg dan in Enschede? Ik ben er al in veel geweest, maar ik heb nog niet iets gezien waarvan ik dacht: dit is het.
Euhm? http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o2238n40162.htmlquote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef mindflick het volgende:
[..]
Ik las het ook nog 2x in de OPquote:
nou en?quote:
Hoezo lopen overal mee achter? Geef eens concrete voorbeelden.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Boertjes.Vreselijk dialect, ze zien er niet uit, zijn over-nuchter en lopen overal mee achter.
nuchter zijn is geen nadeel. Dat de rest van de bevolking zo gestrest is kun je ook als nadeel zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Boertjes.Vreselijk dialect, ze zien er niet uit, zijn over-nuchter en lopen overal mee achter.
Mooi is dat zelf gaan janken over generalisaties over tukkers, maar er wel de mond van vol hebben als het over het slechte westen gaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nuchter zijn is geen nadeel. Dat de rest van de bevolking zo gestrest is kun je ook als nadeel zien.
Nederland kent wel meer vreselijke dialecten. Kijk maar naar de grootste steden.
Overigens is het jongste van die dialecten het ABN
- Nauwelijks goede clubs en dance-feestenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoezo lopen overal mee achter? Geef eens concrete voorbeelden.
Te nuchter is wél een nadeel want dan wordt het sloom/ambitieloos.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
nuchter zijn is geen nadeel. Dat de rest van de bevolking zo gestrest is kun je ook als nadeel zien.
That's it? Dat zijn je 'concrete voorbeelden'...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Nauwelijks goede clubs en dance-feesten
- De kleding
Geldt overigens ook voor Friesland en Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |