Enkel M2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef ROG het volgende:
Het lieve Orange belde me net of nog a.u.b. een jaartje klant wilde zijn, gratis K800i onderweg!
Passen trouwens de Pro Duo Memorysticks of écht enkel dat M2 formaat?
Nee dat niet..Maar ik denk dat het wel degelijk verschil uit maakt als je de telefoon aan hebt staan en doet hem dan opladen of uit hebt staan en doet hem dan opladen..Als je hem aan hebt dan krijg je de melding snelladen te zien en is ook vrij snel opgeladen. Had hem gister eens uitgezet en toen gaan opladen. Dit duurde voor mijn gevoel veel langer dan de eerste optie.quote:
Thanks! Direct maar eventjes een Sony 1Gb (¤55 bij Bol.com) besteld bij m'n nieuwe lading collegeboeken.quote:
Je infrarood aan staan, wellicht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:47 schreef denka het volgende:
Oja soms krijg ik zo'n rood icoontje direct naast het antenne bereik icoon op het display, ik kan echter nergens vinden wat dit icoontje inhoud. Kan iemand van jullie me vertellen wat dit is..
hee kerel, hoe kun je zien dat er nog ongeinstalleerde apparaten zijn? want ik weet niet waar ik dat kan zien, rechtsonder staat het iig niet bij mijquote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef borbit het volgende:
ik heb eindelijk de usb transfer mode aan het werk gekregen. Gewoon de standaard windows nieuwe hardware instaleer wizard. Telefoon in usb mode gezet. en gezocht naar ongeinstaleerde apparaten. Stonden er 2 die niet geinstaleerd waren. allebei geinstaleerd en toen werkte het![]()
Rechtermuisknop deze computer, hardware en dan device manager (in engelse versiequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:20 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hee kerel, hoe kun je zien dat er nog ongeinstalleerde apparaten zijn? want ik weet niet waar ik dat kan zien, rechtsonder staat het iig niet bij mij
Tot je een baksteen krijgt.quote:Op zondag 26 november 2006 12:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maandag besteld, wordt de levering steeds met een dag uitgesteld![]()
Wel voor ¤90 minder dan in de gewone winkel![]()
Ik heb de MDA Vario + tomtom en gps module er juist uit gedaan voor een K800iquote:Op zondag 26 november 2006 19:02 schreef hardcorebass het volgende:
ik denk eraan om me k800i te ruilen tegen een mda vario met tomtom+gps module.. kan ik lekker navigeren in de auto, iemand ervaring met de mda vario?
hehe, waarom dat dan? Misschien kan ik de d520+ wat geld nog wel ruilen voor een mda vario, hoop hetquote:Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Ik heb de MDA Vario + tomtom en gps module er juist uit gedaan voor een K800i
Via Rebelio, maar hij staat sinds een paar dagen niet meer op de site. Schrok me dood toen ik het zag en dacht dat ik genaaid was. Direct gemaild maar de mijne komt er wel gewoon aan (als het goed is...quote:Op zondag 26 november 2006 18:34 schreef ROG het volgende:
[..]
Tot je een baksteen krijgt.Wees eens behulpzaam voor eventuele medekopers, bij welke webshop heb je hem besteld?
met wie kan je echt een D520 van 200 euro tegen een k800i ruilenquote:Op zondag 26 november 2006 19:10 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
hehe, waarom dat dan? Misschien kan ik de d520+ wat geld nog wel ruilen voor een mda vario, hoop het
ik kan wel een d520 ruilen voor een k800i, dan ruil ik die gewoon tegen een mda vario+centen van zijn kant
1 of andere kutkneusquote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
met wie kan je echt een D520 van 200 euro tegen een k800i ruilen
@rens
had dan ook eerst naar de shop survey gekeken, daaruit blijkt dat de verzending 3maal bagger is
http://tweakers.net/shopsurvey/7253
nope..quote:
Had ik gedaan, maar die is maar op één ervaring gebaseerd dus dat is niet echt representatief hequote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
met wie kan je echt een D520 van 200 euro tegen een k800i ruilen
@rens
had dan ook eerst naar de shop survey gekeken, daaruit blijkt dat de verzending 3maal bagger is
http://tweakers.net/shopsurvey/7253
Gewone pc hier geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Echt een drama met dit toestel. Ik heb precies hetzelfde. 3 PC's die me geen toegang bieden tot het geheugen van de K800i. Zoveel geprobeerd... Met en zonder de PC Suite, eerst drivers installeren, drivers handmatig kiezen als hij erom vraagt, in tel. modus in bestandsoverdracht modus blablabla... Niets dat helpt.
Zoek maar met google dan vind je nog 100 mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Het beste is denk ik om het met bluetooth te proberen.
Niet dus... ze krijgen hem nu de 30e binnen zodat ik hem pas 1/2 december heb. KUT Rebelio!quote:Op zondag 26 november 2006 22:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Klopt, maar misschien zijn er nog 10.000 tevreden klanten... (hoop ik!)
Ik heb nergens last van, heb Hi abo en altijd bereik zonder gezeurquote:Op maandag 27 november 2006 09:50 schreef Devlinsect het volgende:
Ik hoorde van het weekend van een gebruikster die haar K800i al enige tijd heeft (vanaf augustus), dat ze soms slecht of helemaal geen bereik heeft, terwijl ze het wel zou moeten hebben. Het ligt niet aan het netwerk.
Laat ik dat nou ook al hebben gehad met mijn Hi abo (goede dekking en toestel is van oktober).![]()
Meer mensen die het probleem herkennen?
Ik wacht ook al maanden. Ben inmiddels al 15 mails ofzo aan Hi verder zonder resultaat.quote:Op maandag 27 november 2006 15:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, heb Hi abo en altijd bereik zonder gezeur.
Wel wacht ik al máánden op m'n geheugenkaartje
Eens zien hoe ze er deze keer onderuit proberen te komen.quote:L.S.,
Zojuist heb ik de gevoerde correspondentie betreffende hetzelfde onderwerp ingezien. Ik heb op 23 augustus 2006 voor het eerst te kennen gegeven (Incident: XXXXXX-XXXXXX) dat ik geen voucher heb ontvangen.
Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en nog steeds heb ik geen uitsluitsel van u. U zult begrijpen dat ik inmiddels redelijk moedeloos begin te worden en mijn vertrouwen in een gepaste afhandeling van iets dat mij beloofd is ben kwijtgeraakt.
Telkens weer wordt ik met een kluitje het riet in gestuurd; u legt de schuld bij SonyEricsson en vice versa. Ik ben echter van mening dat u uw verantwoordelijkheid dient te nemen, aangezien u de betreffende actie heeft uitgeschreven en niet de producent van het toestel.
Ik verwacht dan ook op korte termijn tot een passende oplossing te kunnen komen. Dit is voor mij inmiddels tot een principiële kwestie verworden, aangezien ik mede op grond van het beloofde heb besloten een contract met uw bedrijf aan te gaan. U kunt dit schrijven dan ook beschouwen als officiële klacht.
Ik reken erop dat u mij binnen 10 dagen uitsluitsel kunt geven of anders tot ontbinding van mijn contract over zult gaan, maar uiteraard niet zonder mij van te voren op de hoogte te stellen.
Met vriendelijke groet,
Rio
Blij van, anders krijg je nog meer tjappies die hun mp3s delen met de hele busquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:47 schreef RacerDKB het volgende:
ik vind het geluid zo zacht als je buiten iets afspeelt of buiten belt
Kan je 'm niet gewoon updaten met nederlandse software ..?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Alleen, ze hebben me een Zweedse (denk ik?) versie gegeven zonder Nederlandse handleiding. Dat is geen probleem want je kunt hem op Engels instellen en dat kan ik wel, maar T9 staat er niet in het Nederlands op. Op de site waar ik hem heb besteld staat nergens vermeld dat het geen Nederlandse versie betreft... Kan ik gaan klagen? Stel je voor dat ik geen Engels kon? En met T9 is het best verrot want nu moet ik hem alle woorden gaan leren...
Lomp hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Joepie, hij is er!![]()
Alleen, ze hebben me een Zweedse (denk ik?) versie gegeven zonder Nederlandse handleiding. Dat is geen probleem want je kunt hem op Engels instellen en dat kan ik wel, maar T9 staat er niet in het Nederlands op. Op de site waar ik hem heb besteld staat nergens vermeld dat het geen Nederlandse versie betreft... Kan ik gaan klagen? Stel je voor dat ik geen Engels kon? En met T9 is het best verrot want nu moet ik hem alle woorden gaan leren...
Grijze import?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Alleen, ze hebben me een Zweedse (denk ik?) versie gegeven zonder Nederlandse handleiding.
Komt van Rebelio, niet onbetrouwbaar lijkt mij. Maarja ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik ga ze maar mailen voor uitlegquote:
Rebelio, daar is hij 305. Is hij wel in het engels.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:31 schreef hardcorekabouter het volgende:
Waar is de K800i als los toestel het goedkoopst te verkrijgen, weet iemand dat, of heeft iemand daar wat onderzoek naar gedaan. Ik ben op het volgende gekomen:
Pricewatch van tweakers ---> 345 euro
Telecomadvies ---> 328 euro
Ebay ---> ~270 euro (uit duitsland met 20 euro aan verzenden)
die heb ik gisteren ook ontvangen, alleen had ik al een 1GB kaartje een dag nadat ik het toestel kochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Henkmanz het volgende:
w00t ik heb mn geheugenkaartje gister gekregen o/
na 3 maanden.
Ik zie hem niet staan bij rebelioquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Rebelio, daar is hij 305. Is hij wel in het engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |