Poolen, bowlen, tafeltennis, voetbal, tennis, puzzelen, pacman, GTR enc op je mobiel hebben is ook wel tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:15 schreef tonks het volgende:
Ik vind minigolf wel okee
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef MarkG het volgende:
Wanneer ik mijn K800i met de USB-kabel verbind met de computer en op de verwisselbare schijf druk bij deze computer, zegt ie dat ik een geschikt medium moet plaatsen. Nu kan ik dus geen foto's oid op mn computer krijgen..
Iemand een tip/hint/oplossing?
ik moest om het werkend te krijgen met nieuwe hardware insteleer wizard van windows 2 dingen instaleren. na dat ik 1tje had gedaan had ik ook een verwisselbare schrijf die het neit deed. En toen ik ook het tweede ding had geinstaleerd had ik die verwisselbare schrijf en mijn telefoon. Ik denk dat die verwisselbare schrijf mischien de memorystik moet zijn.quote:
ik ben ermee aan het klooien. Dus nu heb ik wel verbinding, alleen kan ie 1 ding niet installeren.quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef borbit het volgende:
[..]
ik moest om het werkend te krijgen met nieuwe hardware insteleer wizard van windows 2 dingen instaleren. na dat ik 1tje had gedaan had ik ook een verwisselbare schrijf die het neit deed. En toen ik ook het tweede ding had geinstaleerd had ik die verwisselbare schrijf en mijn telefoon. Ik denk dat die verwisselbare schrijf mischien de memorystik moet zijn.
Gewoon je provider bellen, die kunnen hem ook uitschakelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
raar, je belt naar je eigen voicemail... menu enzo... uitzetten klaar
ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad..quote:Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef Doornenburg het volgende:
Ik lees op tweakers.net dat er nog veel fouten in de firmware zitten. Mensen hier op FOK! er ook last van?
Deze werken dus niet met de k800 he.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:56 schreef Stienn het volgende:
Op ibood hebben ze 512 kaartjes voor 15 euro!!
Check hier even in het forum op Hi.nl: http://www.hi.nl/web/show/id=84063quote:Op zondag 5 november 2006 20:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ben ermee aan het klooien. Dus nu heb ik wel verbinding, alleen kan ie 1 ding niet installeren.Ik ga weer verder klooien.
BT aan toevallig?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef denka het volgende:
Ik vind maar dat de accu snel leeg is in vergelijking met mijn vorige gsm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |