Echt een drama met dit toestel. Ik heb precies hetzelfde. 3 PC's die me geen toegang bieden tot het geheugen van de K800i. Zoveel geprobeerd... Met en zonder de PC Suite, eerst drivers installeren, drivers handmatig kiezen als hij erom vraagt, in tel. modus in bestandsoverdracht modus blablabla... Niets dat helpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef MarkG het volgende:
Wanneer ik mijn K800i met de USB-kabel verbind met de computer en op de verwisselbare schijf druk bij deze computer, zegt ie dat ik een geschikt medium moet plaatsen. Nu kan ik dus geen foto's oid op mn computer krijgen..
Iemand een tip/hint/oplossing?
mischien kun je thema's aanpassen met themes creator.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
heb nu 800mb aan sony ericson files (A)
alleen sommige themas lukken niet helemaal, die gebruiken een lage resolutie.
Kun je deze aanpassen ofzo ?
Gedownloadquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef borbit het volgende:
[..]
mischien kun je thema's aanpassen met themes creator.
http://myk800.lasyk.net/p(...)mes-Creator-3.0.html
Was je al opgevallen dat dit topic over een toestel gaat en niet over abonnementen?quote:
niet dat ik weet iigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef MarkG het volgende:
Weet iemand of de headset HPM-82 ook zonder oordopjes leverbaar is? Dat is dus eigenlijk alleen de afstandsbediening, want ik heb net goede oordopjes gekocht. Beetje zonde..
Dan heb je voor zover ik weet geen gedegen research verricht. Het probleem dat hij beschrijft is namelijk te ondervangen met een verloopje van twee knaken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:53 schreef Henkmanz het volgende:
Dat vind ik een groot nadeel aan de walkmanfunctie; dat je die teringdopjes moet gebruiken. Van de w850i weet ik dat een soort remote control verkrijgbaar gaat worden met een gewone 3,5 millimeter jack ingang voor je eigen oordoppen. Maar voor zover ik weet heeft de k800i dat niet.
Waar kan ik dat kopen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan heb je voor zover ik weet geen gedegen research verricht. Het probleem dat hij beschrijft is namelijk te ondervangen met een verloopje van twee knaken.
kun je er mee bellen? kun je een plaatje posten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand hier die interesse heeft in een ruil tegen een goede weinig gebruikte MDA Vario?
Ja je kunt er mee bellen. Bijna niet gebruikt, en werkt super.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
kun je er mee bellen? kun je een plaatje posten?
ik heb wel interesse
Inderdaad PM elkaar gewoonquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef sinemet het volgende:
En nu nokken jullie 2 ga dat maar via je eigen mail uitvechten, stelletje kleine kinderenMaar ga niet hier de sfeer lopen verpesten.
Ik heb op mijn werk op de nieuwe pc niet die ellendige installatie-cd gebruikt, maar gewoon de drivers gedownload van SonyEricsson. Als je je telefoon dan aansluit gaat ie vragen naar drivers en leid je hem naar de juiste map. Voila!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef RD4 het volgende:
Iemand die de originele CD ergens wil uppen, mijne is dood, ben erop gaan staan
werkt ook het beste iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk op de nieuwe pc niet die ellendige installatie-cd gebruikt, maar gewoon de drivers gedownload van SonyEricsson. Als je je telefoon dan aansluit gaat ie vragen naar drivers en leid je hem naar de juiste map. Voila!
Niemand? Ik verveel me nu de tering hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand hier nog goede 3gp-streams? Het liefst met een lage bitrate anders trekt mijn verbinding het niet
we zijn blij dat je het even meldt!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:50 schreef sinemet het volgende:
Ik wilde net foto's maken maar kreeg de melding dat ie t niet deed omdat er een andere aplicatie liep. Dus ik meteen WTF nu weer want ik had helemaal niks lopen. Uiteindelijk geprobeerd mn foto's op de pc te zetten wat door die mislukte rot software etc. maar ten dele lukte. Maar gelukkig doet ie t nu weer denk dat mn geheugen voor foto's vol zat wat ik raar vind maar goed, hij doet t iig weer.
Ik zit ook al een tijdje te wachten (ook kpn (hi))quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
hmm ik zou een 512mb kaarjte krijgen, heb 4 weken geleden dat bonnetje opgestuurd en nog steeds niets.
wat moet ik nu doen?
ps kheb kpn
Wat voor verloopje is dat, waar verkrijgbaar en hoe ziet het eruit dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef Rio het volgende:
[..]
Dan heb je voor zover ik weet geen gedegen research verricht. Het probleem dat hij beschrijft is namelijk te ondervangen met een verloopje van twee knaken.
Ik heb het bonnetje al wel 2 maanden geleden opgestuurd, ook nog niks gekregen. Komt welquote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
hmm ik zou een 512mb kaarjte krijgen, heb 4 weken geleden dat bonnetje opgestuurd en nog steeds niets.
wat moet ik nu doen?
ps kheb kpn
En hoe bevalt hij?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:11 schreef tonks het volgende:
Ik heb er ook 1! nu zijn jullie allemaal zo cool als mij!
Gefeliciteerd jongens
Bevalt goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
En hoe bevalt hij?
Ik vind met name die 143 games wel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |