Laat ik het zo zeggen, in die staat zou ik misschien ook het hele huis wakkervloeken hahahahaquote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt wel heel abstract over dit soort dingen......
Dat kwaaie gedrag nadat ie met een boner van hier tot Tokyo werd afgewimpeld is niet echt ongewoon voor een type macho op die leeftijd.............
Sorry, dit was echt heftiger dan wat hij overdag doet. Daarbij is het anders wanneer je geheel aangekleed bent of dun slaapkleding aan hebt. Wat had hij anders moeten doen? Sab uitkleden? Dat over de kont wrijven als je alleen een kort slaapbroekje/slipje aanhebt, of aan de tieten voelen met alleen een nachthemdje zonder BH, dat is wat mij betreft gewoon ver.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest heftige (als je daar al van kunt spreken) was het even voelen aan haar borst OP de kleren. Dat kriebelen over de zijkant van haar kont doet hij overdag gewoon ook, waar iedereen bij is.
.......aan de andere kant heeft het ook wel wat om zo in slaap te vallen en dan de volgende ochtend zo mogelijk nog erecter wakker te worden.....quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, in die staat zou ik misschien ook het hele huis wakkervloeken hahahaha
Er is niets frustrerender ...
Ik heb nog meer gemaakt. Gaat vanaf dat Monique hem wegstuurt ongeveer moet je ff kijken waar ie goed te pasten is. Er komt nog meer trouwens.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, in die staat zou ik misschien ook het hele huis wakkervloeken hahahaha
Er is niets frustrerender ...
Wat bedoelde hij precies?quote:
Ja en dat is nou het verneukeratieve.... Sab voelt zich schuldig.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Zien jullie wat er nu gebeurt in het huis????
Dan vervallen de plaatjes.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt er beter [quote] tekens omheen zetten dan [code]
Daagt ze hem niet uit dan vind jequote:Op donderdag 21 september 2006 00:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en dat is nou het verneukeratieve.... Sab voelt zich schuldig.
Dit is niet de eerste denegerende relatie die ze heeft gehad volgens mij.
Heftiger dan haar blote navel lekker uitlebberen enzo, wat hij overdag deed. En overdag kriebelt hij haar ook steeds over de kont waar de anderen bij zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, dit was echt heftiger dan wat hij overdag doet.
De plaatjes vervallen omdat de tags niet goed staan. Verander ze manueel in [img] en [/ img]quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan vervallen de plaatjes.
Versabommie heb je 'm al?
Yep, hij staat erbij!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt dat moet hij dan doen, hij kan t nu toch zo copy/pasten? Of klets ik nu heel debiel?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De plaatjes vervallen omdat de tags niet goed staan. Verander ze manueel in [img] en [/ img]
Ze is echt gek op die jongen, maar wil het gewoon niet toegeven. Vanwege leeftijd, vanwege Barry, vanwege de camera's erbij..... wie zal het zeggen. Alle 'legale' dingen doet ze zo vaak mogelijk. De 'verboden' handelingen weet ze nog net te bedwingen. Zo zie ikhet.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daagt ze hem niet uit dan vind je
Ok met het 'niet heel erg wakker' kan ik leven. Ik heb zo terug te lezen ook niet gemeld dat ze sliep. Maar zei iets van dat ze buiten westen lag waarmee ik aan wou geven dat ze niet erg in staat was zich op dat moment helder en actief te gedragen. Te sterke woorden wellicht, niet helemaal wakker en goed bezopen was dus beter geweestquote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd, want ze waren gewoon aan het kletsen toen hij op haar kont begon te kriebelen. Ik geef toe dat Sabrina niet echt heel erg wakker was - ze klonk ook wat lijzig - maar wakker genoeg om hem dus weg te duwen en die 'zit je aan mijn tietje' opmerking te maken.
Niemand, maar dan ook helemaal niemand merkte die nacht op dat hij dat deed terwijl Sabrina nog sliep. Ze sliep dus ook niet. Je zag het op tv zelfs!
Kriebelt ja, niet vrijven en in haar tieten knijpen met 1mm stof ertussen. Als je er niet live bij was op de streams dan is het niet realistisch te bevatten, maar ik kan best een onderscheid maken tussen wat hij overdag doet en wat hij toen 's avonds deedquote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heftiger dan haar blote navel lekker uitlebberen enzo, wat hij overdag deed. En overdag kriebelt hij haar ook steeds over de kont waar de anderen bij zijn.
Neuken neuken neuken!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
En nu geeft Sabrina Etienne een kus.
Is ook zo, wil 'm ook zo laten. Eventuele verduidelijkingen komen morgen wel. Het gesprek waarin hij Sabrina al dan niet de dood inwenst lijkt me nog wel ff handig om te vermelden.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in
Maar wat mij betreft is de reden van de discusiie wel duidelijk genoeg zo.......meer is niet altijd beter...
Ik was er wél live bij en vond het weinig verschillen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kriebelt ja, niet vrijven en in haar tieten knijpen met 1mm stof ertussen. Als je er niet live bij was op de streams dan is het niet realistisch te bevatten, maar ik kan best een onderscheid maken tussen wat hij overdag doet en wat hij toen 's avonds deed
zou best kunnen hoor, maar volgens mij is ze gewoon gek op de aandacht. Als het E10 niet was geweest, was het wel iemand anders. Daar is op zich ook niets mis mee overigens, alleen jammer dat ze uitgerekend de aandacht van dat mannetje wilquote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt gek op die jongen, maar wil het gewoon niet toegeven.
Jij noemt het gek op die jongen....ik zie dat gedeelte anders....ik zie het meer als iets wat nu eenmaal in haar natuur zit.....of ze zich bewust inhoudt omwille van het "toezicht" weet ik niet......het kan zijn dat ze IRL ook op die manier met mannen omgaat....ze is niet van het slimste soort en dit geeft haar natuurlijk wel een bepaalde vorm van macht over haar vriendjes.....ze heeft het m.i. nodig om gewaardeerd en geliefd te zijn en heeft vooor zichzelf een methode gevonden waarmee dat lukt.......quote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt gek op die jongen, maar wil het gewoon niet toegeven. Vanwege leeftijd, vanwege Barry, vanwege de camera's erbij..... wie zal het zeggen. Alle 'legale' dingen doet ze zo vaak mogelijk. De 'verboden' handelingen weet ze nog net te bedwingen. Zo zie ikhet.
OK, die al dan niet dronken sabbelactie daargelaten. E10 heeft haar niet geslapen, alleen is verbaal misschien wat ongenuanceerd. Stoere praat van een 19 jarig mannetje.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, maar volgens mij is ze gewoon gek op de aandacht. Als het E10 niet was geweest, was het wel iemand anders. Daar is op zich ook niets mis mee overigens, alleen jammer dat ze uitgerekend de aandacht van dat mannetje wil
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij noemt het gek op die jongen....ik zie dat gedeelte anders....ik zie het meer als iets wat nu eenmaal in haar natuur zit.....of ze zich bewust inhoudt omwille van het "toezicht" weet ik niet......het kan zijn dat ze IRL ook op die manier met mannen omgaat....ze is niet van het slimste soort en dit geeft haar natuurlijk wel een bepaalde vorm van macht over haar vriendjes.....ze heeft het m.i. nodig om gewaardeerd en geliefd te zijn en heeft vooor zichzelf een methode gevonden waarmee dat lukt.......
Bovendien denk ik dat als ze eenmaal buiten de muren van het BB huis is ze weer net zo hard kroelt en knuffelt met haar "echte" vriendje.......
dat is dus de vraag. We kunnen niet in haar hoofd kijken en misschien is ze wel waanzinnig verliefd op hem!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij noemt het gek op die jongen....ik zie dat gedeelte anders....ik zie het meer als iets wat nu eenmaal in haar natuur zit.....of ze zich bewust inhoudt omwille van het "toezicht" weet ik niet......het kan zijn dat ze IRL ook op die manier met mannen omgaat....ze is niet van het slimste soort en dit geeft haar natuurlijk wel een bepaalde vorm van macht over haar vriendjes.....ze heeft het m.i. nodig om gewaardeerd en geliefd te zijn en heeft vooor zichzelf een methode gevonden waarmee dat lukt.......
Bovendien denk ik dat als ze eenmaal buiten de muren van het BB huis is ze weer net zo hard kroelt en knuffelt met haar "echte" vriendje.......
Hij is niet smoorverliefd. Hij is gewoon geil! En geniet volgens mij ook stiekum van wat hij allemaal bij Saartje kan flikken.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, die al dan niet dronken sabbelactie daargelaten. E10 heeft haar niet geslapen, alleen is verbaal misschien wat ongenuanceerd. Stoere praat van een 19 jarig mannetje.
Hij heeft haar niet verkracht, niet pijn gedaan en niets tegen haar zin in gedaan, tenminste dat laatste iig niet zichtbaar.
In dat licht is het dus onbegrijpelijk dat E10 als een waanzinnig staatsgevaarlijke verkrachter wor gezien. Die jongen is smoorverliefd en Sabbel misschien ook wel!
Die andere mannen hadden haar neem ik aan òf allang een schop onder haar hol gegeven òf haar vreselijk geneukt.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, maar volgens mij is ze gewoon gek op de aandacht. Als het E10 niet was geweest, was het wel iemand anders. Daar is op zich ook niets mis mee overigens, alleen jammer dat ze uitgerekend de aandacht van dat mannetje wil
Waar maakt hij haar zwak? Dat wil ik nu wel eens weten!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Wat hij zegt!![]()
Dat maakt haar dus een 'zwakke' vrouw, precies wat E10 zoekt.
Goed bezopen na 3 drankjes? Nadat Monique binnen was, stond ze al rap behoorlijk nuchter in de kamer te springen hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:29 schreef pullup het volgende:
Te sterke woorden wellicht, niet helemaal wakker en goed bezopen was dus beter geweest.
Buiten westen vind ik toch wel héél wat anders als de staat waarin Sabrina die nacht verkeerde. Dat was alle behalve buiten westen. En volgens arneaux sliep ze dus gewoon, wat in feite hetzelfde is als buiten westen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Complete onzin hij kwam verschillende malen terug en greep zijn kans toen ze echt buiten westen was. Maar je wil het gewoon niet weten blijkbaar
Waar maak je dat uit op? Hij geeft d'r 300 kusjes, knuffelt met haar ...ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is niet smoorverliefd. Hij is gewoon geil! En geniet volgens mij ook stiekum van wat hij allemaal bij Saartje kan flikken.
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Zien jullie wat er nu gebeurt in het huis????
Pfff... en daarover had ik net 95% van FOK tegen me. Was dit topic er maar eerder geweest.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, die al dan niet dronken sabbelactie daargelaten. E10 heeft haar niet geslapen, alleen is verbaal misschien wat ongenuanceerd. Stoere praat van een 19 jarig mannetje.
Hij heeft haar niet verkracht, niet pijn gedaan en niets tegen haar zin in gedaan, tenminste dat laatste iig niet zichtbaar.
In dat licht is het dus onbegrijpelijk dat E10 als een waanzinnig staatsgevaarlijke verkrachter wor gezien. Die jongen is smoorverliefd en Sabbel misschien ook wel!
Ik reageeerde op Jappie's post, daar kan in me helemaal in vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar maakt hij haar zwak? Dat wil ik nu wel eens weten!
Hij kleineert haar niet, hij heeft alleen wat grove taal in de mond...een 19 jarig wanabee stoer mannetje ...die praat zo schijnbaar . hij chanteert haar niet geestelijk, kleineert haar niet continu , gebruikt geen geweld enzovoorts...
Ik vraag me dan ook af waar hij misbruik maakt van een zwakke vrouw??? En waarom zou ze zwak zijn?
Denk ik ook... en kan ik me ook voorstellen. Ben ik nu ook slecht?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is niet smoorverliefd. Hij is gewoon geil! En geniet volgens mij ook stiekum van wat hij allemaal bij Saartje kan flikken.
Ik zeg nu al weken: het BB-forum bestaat uit meer dan de COS-topics!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... en daarover had ik net 95% van FOK tegen me. Was dit topic er maar eerder geweest.
Graag nu feiten op tafel waarin hij negatieve aandacht geeft. Ik begin de suggesties een beetje te makkelijk vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab wil niet maar zoekt hem toch steeds op.
Zij is zo onzeker als de pest, hij geeft haar aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht.
Onzin, maar een paar Fokkers hangen de "Etienne is een verkrachter" stelling aan. Dat je je net tegen die windmolens afzet verdiept de discussie niet echt/echt niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... en daarover had ik net 95% van FOK tegen me. Was dit topic er maar eerder geweest.
kun je die suggesties ook staven aan gebeurtenissen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik reageeerde op Jappie's post, daar kan in me helemaal in vinden.
En wat dat 'zwak' betreft (speciaal tussen aanhalingstekens, waarschijnlijk ziet zij het zelf niet zo). E10 heeft zelf aangegeven dat hij gaat voor zwakke vrouwen.
Er zitten in dat huis nog 2 andere leuke VRIJGEZELLE vrouwen, waarom gaat E10 niet achter hun aan, waarom persé achter, in mijn ogen, toch een beetje labiele en naieve Saartje. Antwoord: omdat hij weet dat hij het bij haar kan flikken!!
Dat vraag ik me ook al dagen af, maar niemand die daar een goed antwoord op weet. Alleen dat ik gestoord ben enzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag nu feiten op tafel waarin hij negatieve aandacht geeft. Ik begin de suggesties een beetje te makkelijk vinden.
Begrijp me niet verkeerd heur, als ik in dat huis zou zitten had ik hem allang op zijn weke schedel getikt maar dat is omdat ik hem irritant vind. Ik wil nu gewoon feiten horen!
Feit is dat sabbel hem steeds opzoekt en kust ...WAAR geeft hij negatieve aandacht???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |