abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 23:59:20 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42002950
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mjah....dat rijmt niet echt nee..........behalve als ze van hem de personificatie van het kwaad willen maken zoals Bomels dat altijd zo mooi weet uit te drukken....
Ik denk niet eens dat het publiek het negatief ziet. Ze zijn nog niet zo bevooroordeeld als iedereen hier al is. Ze zien Etienne ook lieve dingen doen en ze zien hem vooral gein maken met Sabrina. De ene keer staat ze het toe, de andere keer zegt ze lachend 'niet doen'. Het 'zat je aan mijn tietje' was op tv ook gewoon grappig. Het publiek heeft de streams niet gezien, dus heeft daar niet al een eerder negatiever beeld uitgehaald.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 21 september 2006 @ 00:00:06 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42002970
Tja. Ik begrijp haar niet. Totaal niet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:12 #28
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42003000
Keigezellig.

[ Bericht 75% gewijzigd door arneaux op 21-09-2006 00:06:28 ]
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:01:47 #29
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42003015
Post 'm ff in de OP.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:03:21 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003054
De vraag is meer: wat heeft hij eigenlijk gedaan wat hij overdag niet ook doet??? NIETS.

Hij heeft 1 of 2 seconden haar borst geraakt. That's it. Dat gekriebel op de zijkant van haar kont is al helemaal niets wat hij niet ook overdag gewoon openbaar doet.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:05:31 #31
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42003104
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
Post 'm ff in de OP.
Done, Topposting!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 21 september 2006 @ 00:05:59 #32
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42003109
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is meer: wat heeft hij eigenlijk gedaan wat hij overdag niet ook doet??? NIETS.

Hij heeft 1 of 2 seconden haar borst geraakt. That's it. Dat gekriebel op de zijkant van haar kont is al helemaal niets wat hij niet ook overdag gewoon openbaar doet.
Mwah misschien is het meer de verontwaardiging op nee!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 21 september 2006 @ 00:06:00 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_42003110
E10 praat altijd heel gevoelig, maar jullie weten zelf wel wat hij heeft gezegd toen hij was afgewezen.
En dat is zijn ware karakter.

Wat Sab betreft, zij ziet alleen het goede. Dat doen de zusjes altijd, de nare dingen lachen ze ook al weg. Da's ook niet goed natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_42003111
Ah, hier ook al een discussie

Logisch dat een 19 jarig hormonen bommetje geilt op een 27 jarig slanke vrouw met tieten
Heb het zelf niet kunnen zien wat er die nacht is gebeurd maar heb er wel een beeld van aangezien hij het de godganse dag bij haar doet.....waarom zij geen NEE durft te zeggen is mij een raadsel??
Vind ze hem leuk? Twijfelt ze over de leeftijd, wat de "boze buitenwereld" zal denken, haar zus (!) Ze kruipt zelf bij hem, knuffelt hem, laat kusjes overal toe......en dan zet BB de zusjes apart in een heuse barbie kamer in de hoop dat ze enge E10 bij haar weg kunnen houden en geen rechtzaak aan hun kont krijgen terwijl ze vanmiddag in de tuin weer lekker lagen te kroelen
pi_42003120
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:

[ code verwijderd ]
Waarom zet je dat nou in code i.p.v. in een gewone copie/paste of quote?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 september 2006 @ 00:06:54 #36
58921 Day
You can fly!
pi_42003142
Mooi, jullie zijn eruit?
Dan gooi ik die ander op slot.
Mooie OP!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 21 september 2006 @ 00:07:03 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003148
Dat Sabrina dus sliep is bij deze uit de wereld geholpen. Daar zijn we dus al vanaf, terwijl 95% het, volgens een andere fokker, niet met mij eens was en ik dus wel ongelijk zou hebben.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:07:03 #38
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42003149
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarom zet je dat nou in code i.p.v. in een gewone copie/paste of quote?
O dat had ook gekunnen, niet bij nagedacht.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:09:13 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003219
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 praat altijd heel gevoelig, maar jullie weten zelf wel wat hij heeft gezegd toen hij was afgewezen.
Die grote bek hoort, voor somigen jongens, ook bij die leeftijd en moet je alles behalve serieus nemen.
Hoe vaak ik op fok niet hoor dat er weer iemand wordt doodgewenst enzo. Etienne is net zo en dat is puur macho gedrag, niets meer en niets minder.
  donderdag 21 september 2006 @ 00:09:48 #40
156798 Ifa
ow mźhn, miene böllus
pi_42003240
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet....maar "per ongeluk" is niet hetzelfde als "niet in staat zijn om je eigen acties op waarde te kunnen beoordelen"
Het probleem is: wanneer kun je dat wel Wat te makkelijk om dat op zijn leeftijd of zelfs op zijn hormomen te gooien.

DAT junioren van zijn leeftijd sex willen maakt een beoordeling van HOE hij dat poogt te bereiken niet overbodig. Etienne - man van de wereld - heeft vaak genoeg laten zien dat hij 'pyschologisch" inzicht heeft en dat bewust inzet. Zijn bewering dat hij in een disco meteen het zwakste meisje eruit haalt, is slechts een voorbeeld daarvan.

Dat hij - nu hij volgens mij al een tijdje weldegelijk de afwijzing van Sab (i.c.m. Mo) aanvoelt - drammerig wordt, maakt het er niet beter op.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42003264
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat Sabrina dus sliep is bij deze uit de wereld geholpen. Daar zijn we dus al vanaf, terwijl 95% het, volgens een andere fokker, niet met mij eens was en ik dus wel ongelijk zou hebben.
Ik ben het nog steeds niet met je eens wat dit betreft. ik keek ook en ze lag op dat moment behoorlijk voor pampus.
Je ziet haar ook op die streams steeds hetzelfde liggen. Dat is wat ik me herinnderde. Wellicht kan iemand anders daar nog een mening over geven.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_42003291
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat het publiek het negatief ziet. Ze zijn nog niet zo bevooroordeeld als iedereen hier al is. Ze zien Etienne ook lieve dingen doen en ze zien hem vooral gein maken met Sabrina. De ene keer staat ze het toe, de andere keer zegt ze lachend 'niet doen'. Het 'zat je aan mijn tietje' was op tv ook gewoon grappig. Het publiek heeft de streams niet gezien, dus heeft daar niet al een eerder negatiever beeld uitgehaald.
Familie van mij, kijken geen streams, alleen de tv uitzendingen en die vonden de beelden (gelukkig!) ook al genoeg zeggen! Van: gatverdamme wat een vies goor jochie, ze zit naakt in het bad, rot op lul tot waarom zegt ze er niets van?"
  donderdag 21 september 2006 @ 00:12:39 #43
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42003319
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Ifa het volgende:

[..]

Het probleem is: wanneer kun je dat wel Wat te makkelijk om dat op zijn leeftijd of zelfs op zijn hormomen te gooien.

DAT junioren van zijn leeftijd sex willen maakt een beoordeling van HOE hij dat poogt te bereiken niet overbodig. Etienne - man van de wereld - heeft vaak genoeg laten zien dat hij 'pyschologisch" inzicht heeft en dat bewust inzet. Zijn bewering dat hij in een disco meteen het zwakste meisje eruit haalt, is slechts een voorbeeld daarvan.

Dat hij - nu hij volgens mij al een tijdje weldegelijk de afwijzing van Sab (i.c.m. Mo) aanvoelt - drammerig wordt, maakt het er niet beter op.
Ik vind de grens trouwens enorm dun. Als een vrouw mij ligt op te geilen en dan inene zegt "kep er geen zin an" heb ik dat maar te accepteren, maar ik weet niet of de doorsnee vrouw weet wat er bij de gemiddelde man op dat moment door zijn kop giert? Laat staan bij een 19 jarig ventje ...en die wor nu al zeker een maand aan het lijntje gehouden...Die krijgt strax gewoon een zakbreuk van ellende!
  donderdag 21 september 2006 @ 00:13:45 #44
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42003354
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ben het nog steeds niet met je eens wat dit betreft. ik keek ook en ze lag op dat moment behoorlijk voor pampus.
Je ziet haar ook op die streams steeds hetzelfde liggen. Dat is wat ik me herinnderde. Wellicht kan iemand anders daar nog een mening over geven.
Ze reageerde maar ik denk dat ze enigzins slaapdronken was...maar dat is vrij snel over ....
  donderdag 21 september 2006 @ 00:13:53 #45
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42003358
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:

Wat Sab betreft, zij ziet alleen het goede. Dat doen de zusjes altijd, de nare dingen lachen ze ook al weg. Da's ook niet goed natuurlijk
Jij denkt wel heel abstract over dit soort dingen......

Dat kwaaie gedrag nadat ie met een boner van hier tot Tokyo werd afgewimpeld is niet echt ongewoon voor een type macho op die leeftijd.............

En andersom dat Sabrina alleen het goede zou zien is natuurlijk kolder.........ze ziet echt wel wat hij negatief doet maar wat dat betreft kijkt ze dwars door dat oppervlakkig macho gedoe van E10 heen........zij weet echt wel wat ze bij hem losmaakt ; maar is tegelijkertijd mentaal te zwak om daar mee te stoppen.........
  donderdag 21 september 2006 @ 00:14:10 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003367
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Vreemd, want ze waren gewoon aan het kletsen toen hij op haar kont begon te kriebelen. Ik geef toe dat Sabrina niet echt heel erg wakker was - ze klonk ook wat lijzig - maar wakker genoeg om hem dus weg te duwen en die 'zit je aan mijn tietje' opmerking te maken.
Niemand, maar dan ook helemaal niemand merkte die nacht op dat hij dat deed terwijl Sabrina nog sliep. Ze sliep dus ook niet. Je zag het op tv zelfs!
  donderdag 21 september 2006 @ 00:14:16 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_42003373
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die grote bek hoort, voor somigen jongens, ook bij die leeftijd en moet je alles behalve serieus nemen.
Hoe vaak ik op fok niet hoor dat er weer iemand wordt doodgewenst enzo. Etienne is net zo en dat is puur macho gedrag, niets meer en niets minder.
Dat hoop ik nou echt!!

Maar de zusjes zijn makkelijke slachtoffers, en nu gaan ze aan zichzelf twijfelen.
Want ja, hij is ECHt heel lief.

En toch vind ik het eng hoe hij zich gedraagd vooral omdat hij 19 is.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 21 september 2006 @ 00:15:08 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42003391
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik was er live bij, de eerste cap was van mij. Ik kan bevestigen dat Sabrina niet sliep, maar zoals eerder gezegd het was meer zeer dronken zijn en bijna in slaap vallend. Maar zij en E10 waren nog wel aan het 'praten'. Dus waaronder:

S: "Zit je nu aan m'n tietjes?"
E: "Nee hoor, dat ben je zelf "

...die in de OP ook genoemd is. Je kent het, van die dronkenmans slaap praatjes. Het probleem alleen was dat E10 niet dronken was, en Sabrina gewoon onzedelijk aan het betasten was. Natuurlijk niet heel hard knijpend in tieten in kont, maar gewoon kont strelen, tieten strelen terwijl hij haar aan de praat hield. Die caps die gemaakt zijn spreken voor zich, dat waren op die momenten echt geen incidenten, dat ging echt minutenlang door.

Ik ben het met Scanman eens dat Sabrina de grens moet trekken. Zij is 27, volwassen, moeder en *ZO* labiel ook weer niet. Ze heeft nog geen een keer echt nee gezegd. zelfs niet toen ze even relaxt naakt in bad wilde liggen en E10 er weer als de proppen bij was om "nog even een paar kusjes te geven hoor".
Confidence through competence
  donderdag 21 september 2006 @ 00:15:27 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003398
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vind de grens trouwens enorm dun. Als een vrouw mij ligt op te geilen en dan inene zegt "kep er geen zin an" heb ik dat maar te accepteren, maar ik weet niet of de doorsnee vrouw weet wat er bij de gemiddelde man op dat moment door zijn kop giert? Laat staan bij een 19 jarig ventje ...en die wor nu al zeker een maand aan het lijntje gehouden...Die krijgt strax gewoon een zakbreuk van ellende!
Dat is mij dus wel duidelijk, want hij stopte meteen. En ook hij had toen flink wat gedronken
  donderdag 21 september 2006 @ 00:17:52 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42003457
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik was er live bij, de eerste cap was van mij. Ik kan bevestigen dat Sabrina niet sliep, maar zoals eerder gezegd het was meer zeer dronken zijn en bijna in slaap vallend. Maar zij en E10 waren nog wel aan het 'praten'. Dus waaronder:

S: "Zit je nu aan m'n tietjes?"
E: "Nee hoor, dat ben je zelf "

...die in de OP ook genoemd is. Je kent het, van die dronkenmans slaap praatjes. Het probleem alleen was dat E10 niet dronken was, en Sabrina gewoon onzedelijk aan het betasten was. Natuurlijk niet heel hard knijpend in tieten in kont, maar gewoon kont strelen, tieten strelen terwijl hij haar aan de praat hield. Die caps die gemaakt zijn spreken voor zich, dat waren op die momenten echt geen incidenten, dat ging echt minutenlang door.
Het meest heftige (als je daar al van kunt spreken ) was het even voelen aan haar borst OP de kleren. Dat kriebelen over de zijkant van haar kont doet hij overdag gewoon ook, waar iedereen bij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')