Ik denk niet eens dat het publiek het negatief ziet. Ze zijn nog niet zo bevooroordeeld als iedereen hier al is. Ze zien Etienne ook lieve dingen doen en ze zien hem vooral gein maken met Sabrina. De ene keer staat ze het toe, de andere keer zegt ze lachend 'niet doen'. Het 'zat je aan mijn tietje' was op tv ook gewoon grappig. Het publiek heeft de streams niet gezien, dus heeft daar niet al een eerder negatiever beeld uitgehaald.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....dat rijmt niet echt nee..........behalve als ze van hem de personificatie van het kwaad willen maken zoals Bomels dat altijd zo mooi weet uit te drukken....
Done, Topposting!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
Post 'm ff in de OP.
Mwah misschien is het meer de verontwaardiging op nee!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is meer: wat heeft hij eigenlijk gedaan wat hij overdag niet ook doet??? NIETS.
Hij heeft 1 of 2 seconden haar borst geraakt. That's it. Dat gekriebel op de zijkant van haar kont is al helemaal niets wat hij niet ook overdag gewoon openbaar doet.
Waarom zet je dat nou in code i.p.v. in een gewone copie/paste of quote?quote:
O dat had ook gekunnen, niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zet je dat nou in code i.p.v. in een gewone copie/paste of quote?
Die grote bek hoort, voor somigen jongens, ook bij die leeftijd en moet je alles behalve serieus nemen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 praat altijd heel gevoelig, maar jullie weten zelf wel wat hij heeft gezegd toen hij was afgewezen.
En dat is zijn ware karakter.
Het probleem is: wanneer kun je dat welquote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet....maar "per ongeluk" is niet hetzelfde als "niet in staat zijn om je eigen acties op waarde te kunnen beoordelen"
Ik ben het nog steeds niet met je eens wat dit betreft. ik keek ook en ze lag op dat moment behoorlijk voor pampus.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat Sabrina dus sliep is bij deze uit de wereld geholpen. Daar zijn we dus al vanaf, terwijl 95% het, volgens een andere fokker, niet met mij eens was en ik dus wel ongelijk zou hebben.
Familie van mij, kijken geen streams, alleen de tv uitzendingen en die vonden de beelden (gelukkig!) ook al genoeg zeggen! Van: gatverdamme wat een vies goor jochie, ze zit naakt in het bad, rot op lul tot waarom zegt ze er niets van?"quote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het publiek het negatief ziet. Ze zijn nog niet zo bevooroordeeld als iedereen hier al is. Ze zien Etienne ook lieve dingen doen en ze zien hem vooral gein maken met Sabrina. De ene keer staat ze het toe, de andere keer zegt ze lachend 'niet doen'. Het 'zat je aan mijn tietje' was op tv ook gewoon grappig. Het publiek heeft de streams niet gezien, dus heeft daar niet al een eerder negatiever beeld uitgehaald.
Ik vind de grens trouwens enorm dun. Als een vrouw mij ligt op te geilen en dan inene zegt "kep er geen zin an" heb ik dat maar te accepteren, maar ik weet niet of de doorsnee vrouw weet wat er bij de gemiddelde man op dat moment door zijn kop giert? Laat staan bij een 19 jarig ventje ...en die wor nu al zeker een maand aan het lijntje gehouden...Die krijgt strax gewoon een zakbreuk van ellende!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Ifa het volgende:
[..]
Het probleem is: wanneer kun je dat welWat te makkelijk om dat op zijn leeftijd of zelfs op zijn hormomen te gooien.
DAT junioren van zijn leeftijd sex willen maakt een beoordeling van HOE hij dat poogt te bereiken niet overbodig. Etienne - man van de wereld - heeft vaak genoeg laten zien dat hij 'pyschologisch" inzicht heeft en dat bewust inzet. Zijn bewering dat hij in een disco meteen het zwakste meisje eruit haalt, is slechts een voorbeeld daarvan.
Dat hij - nu hij volgens mij al een tijdje weldegelijk de afwijzing van Sab (i.c.m. Mo) aanvoelt - drammerig wordt, maakt het er niet beter op.
Ze reageerde maar ik denk dat ze enigzins slaapdronken was...maar dat is vrij snel over ....quote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet met je eens wat dit betreft. ik keek ook en ze lag op dat moment behoorlijk voor pampus.
Je ziet haar ook op die streams steeds hetzelfde liggen. Dat is wat ik me herinnderde. Wellicht kan iemand anders daar nog een mening over geven.
Jij denkt wel heel abstract over dit soort dingen......quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 praat altijd heel gevoelig, maar jullie weten zelf wel wat hij heeft gezegd toen hij was afgewezen.
En dat is zijn ware karakter.
Wat Sab betreft, zij ziet alleen het goede. Dat doen de zusjes altijd, de nare dingen lachen ze ook al weg. Da's ook niet goed natuurlijk
Vreemd, want ze waren gewoon aan het kletsen toen hij op haar kont begon te kriebelen. Ik geef toe dat Sabrina niet echt heel erg wakker was - ze klonk ook wat lijzig - maar wakker genoeg om hem dus weg te duwen en die 'zit je aan mijn tietje' opmerking te maken.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet met je eens wat dit betreft. ik keek ook en ze lag op dat moment behoorlijk voor pampus.
Je ziet haar ook op die streams steeds hetzelfde liggen. Dat is wat ik me herinnderde. Wellicht kan iemand anders daar nog een mening over geven.
Dat hoop ik nou echt!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die grote bek hoort, voor somigen jongens, ook bij die leeftijd en moet je alles behalve serieus nemen.
Hoe vaak ik op fok niet hoor dat er weer iemand wordt doodgewenst enzo. Etienne is net zo en dat is puur macho gedrag, niets meer en niets minder.
Ik was er live bij, de eerste cap was van mij. Ik kan bevestigen dat Sabrina niet sliep, maar zoals eerder gezegd het was meer zeer dronken zijn en bijna in slaap vallend. Maar zij en E10 waren nog wel aan het 'praten'. Dus waaronder:quote:Op donderdag 21 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat Sabrina dus sliep is bij deze uit de wereld geholpen. Daar zijn we dus al vanaf, terwijl 95% het, volgens een andere fokker, niet met mij eens was en ik dus wel ongelijk zou hebben.
Dat is mij dus wel duidelijk, want hij stopte meteen. En ook hij had toen flink wat gedronkenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind de grens trouwens enorm dun. Als een vrouw mij ligt op te geilen en dan inene zegt "kep er geen zin an" heb ik dat maar te accepteren, maar ik weet niet of de doorsnee vrouw weet wat er bij de gemiddelde man op dat moment door zijn kop giert? Laat staan bij een 19 jarig ventje ...en die wor nu al zeker een maand aan het lijntje gehouden...Die krijgt strax gewoon een zakbreuk van ellende!
Het meest heftige (als je daar al van kunt sprekenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was er live bij, de eerste cap was van mij. Ik kan bevestigen dat Sabrina niet sliep, maar zoals eerder gezegd het was meer zeer dronken zijn en bijna in slaap vallend. Maar zij en E10 waren nog wel aan het 'praten'. Dus waaronder:
S: "Zit je nu aan m'n tietjes?"
E: "Nee hoor, dat ben je zelf"
...die in de OP ook genoemd is. Je kent het, van die dronkenmans slaap praatjes. Het probleem alleen was dat E10 niet dronken was, en Sabrina gewoon onzedelijk aan het betasten was. Natuurlijk niet heel hard knijpend in tieten in kont, maar gewoon kont strelen, tieten strelen terwijl hij haar aan de praat hield. Die caps die gemaakt zijn spreken voor zich, dat waren op die momenten echt geen incidenten, dat ging echt minutenlang door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |