Beter dan die drie knoesten ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Meer Linda!
Nog nooit gezien dat een voetbalbond live de loting verzorgt van een toernooi vanuit een TV-studio.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pas een halfuur later hoor, eerst de samenvattingen natuurlijk.
Hoezo apart
Aha ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd zo geweest. Bij SBS was het altijd een speler met de manager wedstrijdenzaken van de KNVB.
Ik wilde het net zeggen ja, ga ik daarvoor op de bank zitten.quote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef calvobbes het volgende:
PAS op!!!
Ajax is de eerste in de uitzending!!!!!
Ze houden de topics op Fok heus wel in de gaten, nu zijn ze weer een paar weekjes stil.quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Eindelijk doet Talpa eens wat het moet doen (zal ook wel gelijk voor het laatst zijn dit seizoen)
quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijg je straks weer mensen die beginnen te zeuren dat ze het begin hebben gemist omdat ze Ajax als laatste verwachten
Genee had het al over de topper Roda-AZ, dus die zal wel 'wedstrijd van de week zijn' en die is meestal als 3e geloof ik? Ik gok op feyenoord als laatstequote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]of de az-fans die vandaag misschien zo lang moeten wachten
quote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo ! jeetje wat mooi, leuk voor hem ook !
quote:Op zondag 24 september 2006 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
idd, dacht ik ook aangejat van darten
quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijg je straks weer mensen die beginnen te zeuren dat ze het begin hebben gemist omdat ze Ajax als laatste verwachten
Gullit heeft jullie mooie een extra zetje de verkeerde kant op gegevenquote:Op maandag 25 september 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
gulliten over Feyenoord praten
![]()
heel de tijd dat Fred gezeik, en niet weten waarom die niet bij Feyenoord speeldequote:Op maandag 25 september 2006 00:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gullit heeft jullie mooie een extra zetje de verkeerde kant op gegeven![]()
Veel goalsquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:46 schreef Urquhart het volgende:
Wordt ongetwijfeld een leuke uitzending vanavond
En dat moet dan een zgn "topscheidsrechter" in NL zijn.quote:
Dat hij positief werd onthaald door het publiek schijnt nogal indruk te hebben gemaakt. Hij klapte ook meteen naar Noord toen die erin kwam, normaal nooit zien doen als die werd toegezongen.quote:
Ik zie het Tom Egberts al zeggen in Studio Sport :quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:26 schreef Panic_A het volgende:
Optiefen met die gouden kooi.
Studio Sport doet het al met Holland Sport hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het Tom Egberts al zeggen in Studio Sport :
'Dit was een leuke wedstrijd maar straks een nog leuker programma, om half negen gaat Martin Gaus met Manuela Kemp op zoek naar de lekkerste paling in Volendam. Iedereen kijken.'
Dat is in ieder geval voor een kwaliteitsprogramma.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Studio Sport doet het al met Holland Sport hoor.
Maar deden het nooit in het 19.00 zondagavond programma. Dat hoort heilig te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar wel helemaal aan het einde van het programma, niet middeninquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Precies dubbel genieten dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:36 schreef -Wolf- het volgende:
vuile kloothommels, die utrechters.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef -Wolf- het volgende:
Van Dijk, jij bent ook een debielachterlijke mongool.
Jol had de boel eerder al verkloot, hij zette het alleen rechtquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:45 schreef golfer het volgende:
Alweer een scheidsrechter die de boel verkloot.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een lul die perez, beantwoord de vraag eens, rood van van dijk was onterrecht
wat een lul die perez, beantwoord de vraag eens, rood van van dijk was onterrecht
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ik wil die rode kaart nog wel eens zien.
Ja daarom gaan ze het nu ook nog een keer uitgebreid nabespreken die kaartquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Was de 50ste rode kaart van van Egmond.Maar dat meldt de verslaggever niet.Immers moet alles positief worden gebracht.
en waarom? van dijk trapt als hij over sneijder heen springt met rechts na, gewoon rood.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel plezier met die middelmatige speler.quote:
Dat komt wel goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel plezier met die middelmatige speler.
Viel mij ook al op.Maar dat nieuwe kapsel staat Pierre wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
We hadden dus gewoon een penalty moeten hebben. Ze hebben wel flink lopen knippen
Ze hebben daar altijd al rare ballenvangers gehad.quote:
Precies, dag transferquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef AminBen het volgende:
daarom dus die interessewat een blunder
![]()
Dat zegt die dwaas altijd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:30 schreef borisz het volgende:
trouwens die Vreven was wel lekker echt voor ze raap, "Gewoon Klote he"
die belg lult er tenminste niet omheen![]()
Precies. Laatst nog bij Talpa interviewde ze hem na een verloren wedstrijd:quote:
Nee "joduh joduh"quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het blijft toch lachwekkend om die lampjes steeds dat "boeren" te horen roepen.
Altijd nog beter dan je team voor boeren uitscheldenquote:
Ik zeg toch niks, ik kots alleenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik iets over Ajax zeg beginnen jullie te huilen en jullie mogen zeker alles?
Truequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan je team voor boeren uitschelden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
Tering Alex leer een beetje nederlands?Je zit al jaren hier in nederland
¯ _(ツ)_/¯
Dat wilde ik dus ook net zeggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef Type-R het volgende:
Tering Alex leer een beetje nederlands?Je zit al jaren hier in nederland
als hoedanig mag ik dat bij jou interpeterenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
wat lief is die Aissati toch
quote:
hier net zo... klote formule 1quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Triest hoor.. Beneden kijken ze al TV, vandaar de stream.. Fijn is dat weer.. Talpa!
Huillie...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Triest hoor.. Beneden kijken ze al TV, vandaar de stream.. Fijn is dat weer.. Talpa!
Zodat mensen zich mentaal kunnen voorbereiden; naar de wc, popcorn, bier, etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef okee6 het volgende:
Waarom behandelt Talpa de kijker nog steeds als josti? "Nu eerst braaf reclame kijken en dan krijg je de klassieker" Alsof je een stel peuters voor Sesamstraat klaar zet, schofterig
Pfff... Zo heb je altijd wel wat te klagen he...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef okee6 het volgende:
Waarom behandelt Talpa de kijker nog steeds als josti? "Nu eerst braaf reclame kijken en dan krijg je de klassieker" Alsof je een stel peuters voor Sesamstraat klaar zet, schofterig
Hoezo? Mag ik zelf niet weten wanneer ik ga, pak of slurp?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zodat mensen zich mentaal kunnen voorbereiden; naar de wc, popcorn, bier, etc.
het begin van het einde als ze zo blijven spelen, jemig wat een amateursquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het einde van Feyenoord in de Eredivisie ?
Deze is wel wat kort he?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Wat een verschil in lengtes van samenvattingen
Diskriminaaaaaaazzzie
Hahaquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef Roedah het volgende:
K hoop dat ze zondag weer zo spelen
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef SCH het volgende:
Wat een verschil in lengtes van samenvattingen
Diskriminaaaaaaazzzie
leuk tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste wat ik van die az "supporters" hoor is "wie niet springt die is geen jood"![]()
Zielig volk.
Ja inderdaad want de NOS bood ook altijd een livestream van Studio Sport aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef maril het volgende:
Ik heb tussendoor zowat de hele afl. van spoed kunnen zien,een een vulcano doc op N.G, ik dacht dat de reclames korter zouden zijn?
5 minuten na de reguliere uitzending klaar met kijken, terwijl ik tot de eerste reclame had opgenomen. Wat een ontzettende hoeveelheid onzin er nog steeds omheen. Als je nu nog niet weet hoe laat ze vanavond een uitzending hebben ben je echt zo seniel als een badeend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef maril het volgende:
Ik heb tussendoor zowat de hele afl. van spoed kunnen zien,een een vulcano doc op N.G, ik dacht dat de reclames korter zouden zijn?
Mwoah.... Zou je dat nou echt willen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:49 schreef okee6 het volgende:
Een inzameling voor wat professioneel commentaar bij de beelden zou zich lonen anders.
Was dit de eerste keer dat je TV keek ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
5 minuten na de reguliere uitzending klaar met kijken, terwijl ik tot de eerste reclame had opgenomen. Wat een ontzettende hoeveelheid onzin er nog steeds omheen. Als je nu nog niet weet hoe laat ze vanavond een uitzending hebben ben je echt zo seniel als een badeend.
Tja ik keek weer eens een keer sinds een half jaar, maar wees gerust ik kijk volgende week niet .quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5 minuten na de reguliere uitzending klaar met kijken, terwijl ik tot de eerste reclame had opgenomen. Wat een ontzettende hoeveelheid onzin er nog steeds omheen. Als je nu nog niet weet hoe laat ze vanavond een uitzending hebben ben je echt zo seniel als een badeend.
Zo gaat het niet overal, Genee heeft het na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok verteld. Zet het dan in beeld bovenin ofzo, dat is minder irritant, dát gebeurt bij andere commercieële zenders meestal.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Was dit de eerste keer dat je TV keek ofzo?
Zo gaat dat overal.... (...)
Dus wat dat betreft zou je wel wat gewend moeten zijn. Ik snap dan ook niet waar dit soort gezeik vandaan komt en gedaan wordt alsof dat alleen bij Talpa is.
Lekker dat ze FF goed op hun plek zijn gezet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste wat ik van die az "supporters" hoor is "wie niet springt die is geen jood"![]()
Zielig volk.
Ik heb het niet over partijdigheid, ik heb het over professionalisme. Dus niet zoals het Talpa concern doet -zoals in de pers gemeld van de week, een zestal mensen nu gaan opleiden en je verontschuldigen voor het feit dat ze nog wel eens een spelershoofd zullen verwisselen. Dat soort verslaggevers moet je niet hebben. Gezocht: mensen met een redelijk tot goed stemgeluid, een beetje hersenen én in staat om 's avonds voor het slapen gaan even goed 30 spelers te leren herkennen. Dat is toch wel het minste als je het je vak wilt noemen. Ik heb nieuws, ze zijn er!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah.... Zou je dat nou echt willen?
Klagen over het (partijdige) commentaar was bij de NOS ook altijd een traditie
Achja... Een week van tevoren beginnen met grote bewegende teksten in beeld "dan en dan is de aftrap van een nieuwe serie"quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Zo gaat het niet overal, Genee heeft het na elke wedstrijd, voor elk reclameblok en na elk reclameblok verteld. Zet het dan in beeld bovenin ofzo, dat is minder irritant, dát gebeurt bij andere commercieële zenders meestal.
En dat is niet het probleem. Waarom moet ik in een voetbalprogramma worden lastig gevallen over Jack Spijkerman? Dat heeft weinig gemeen met voetbal. Ik snap het belang, want de adverteerders rond Spijkerman willen natuurlijk kijkers, maar ik walg van dergelijke verstrooiing. Nog afgezien van wat ik van dat programma vind. Eén of meerdere blokken in de uitzending is al funest genoeg, maar dat is dan wel de druppel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Daardoor misschien één minuut minder voetballen gezien. Poepoe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |