Beter dan die drie knoesten ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Meer Linda!
Nog nooit gezien dat een voetbalbond live de loting verzorgt van een toernooi vanuit een TV-studio.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pas een halfuur later hoor, eerst de samenvattingen natuurlijk.
Hoezo apart
Aha ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Altijd zo geweest. Bij SBS was het altijd een speler met de manager wedstrijdenzaken van de KNVB.
Ik wilde het net zeggen ja, ga ik daarvoor op de bank zitten.quote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef calvobbes het volgende:
PAS op!!!
Ajax is de eerste in de uitzending!!!!!
Ze houden de topics op Fok heus wel in de gaten, nu zijn ze weer een paar weekjes stil.quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Eindelijk doet Talpa eens wat het moet doen (zal ook wel gelijk voor het laatst zijn dit seizoen)
quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijg je straks weer mensen die beginnen te zeuren dat ze het begin hebben gemist omdat ze Ajax als laatste verwachten
Genee had het al over de topper Roda-AZ, dus die zal wel 'wedstrijd van de week zijn' en die is meestal als 3e geloof ik? Ik gok op feyenoord als laatstequote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]of de az-fans die vandaag misschien zo lang moeten wachten
quote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo ! jeetje wat mooi, leuk voor hem ook !
quote:Op zondag 24 september 2006 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
idd, dacht ik ook aangejat van darten
quote:Op zondag 24 september 2006 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijg je straks weer mensen die beginnen te zeuren dat ze het begin hebben gemist omdat ze Ajax als laatste verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |