als hoedanig mag ik dat bij jou interpeterenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
wat lief is die Aissati toch
quote:
hier net zo... klote formule 1quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Triest hoor.. Beneden kijken ze al TV, vandaar de stream.. Fijn is dat weer.. Talpa!
Huillie...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Triest hoor.. Beneden kijken ze al TV, vandaar de stream.. Fijn is dat weer.. Talpa!
Zodat mensen zich mentaal kunnen voorbereiden; naar de wc, popcorn, bier, etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef okee6 het volgende:
Waarom behandelt Talpa de kijker nog steeds als josti? "Nu eerst braaf reclame kijken en dan krijg je de klassieker" Alsof je een stel peuters voor Sesamstraat klaar zet, schofterig
Pfff... Zo heb je altijd wel wat te klagen he...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef okee6 het volgende:
Waarom behandelt Talpa de kijker nog steeds als josti? "Nu eerst braaf reclame kijken en dan krijg je de klassieker" Alsof je een stel peuters voor Sesamstraat klaar zet, schofterig
Hoezo? Mag ik zelf niet weten wanneer ik ga, pak of slurp?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zodat mensen zich mentaal kunnen voorbereiden; naar de wc, popcorn, bier, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |