ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen. Zoals hij gister maar door bleef gaan toen Sa in het bad zat, en hem verschillende keren vroeg weg te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het te zot voor woorden dat je zoiets durft te schrijven. Puur speculatie dat nergens op gebaseerd is. Telkens als Sabrina hem terugfloot hield hij ook op.
Ik zal even zoeken, momentjequote:
Exact. Een uur na de badkamerscene lag ze weer in zijn armen. Sabrina vindt het stiekem maar wat leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik vind Etienne een eikel. Maar in dit verband had Sabrina veel duidelijker nee moeten zeggen als ze het echt niet leuk zou vinden. Na die badscene van gisteren had ze moeten zeggen dat ze dat niet wilde en afstand moeten nemen. Als ze na dergelijk gedrag op dezelfde manier met hem omgaat en vervolgens op hem afgaat... dan ligt het in elk geval niet alleen maar aan Etienne
Maar Scan, is het misschien zo dat jij t per ongelijk fout ziet? Zonder dat dat bezwaarlijk is natuurlijk. Ik bedoel, het moet toch érgens vandaan komen dat 95% van de posters het tegendeel beweert?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook niet waar. Ze hadden al wat liggen praten toen hij voor het eerst zijn hand op haar kont legde.
Nogmaals: lees de topics er maar op na. Het is gewoonweg schandalig hoe hier nu opeens de feiten worden verdraaid en die jongen voor verkrachter wordt uitgemaakt. Ik heb het allemaal live gezien en weet heus wel wat er is gebeurd.
Ik ben van mening dat Sabrina niet echt voor haar acties verantwoordelijk gehouden kan worden. Het is een beejte een losbandig type. (om het even simpel te zeggen)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat niemand hem mag. Tijn drong zich ook enorm op aan Monique (okee, hij ging minder ver dan Etienne, dat is waar). Andersom, net als Sabrina, net zo goed natuurlijk. Daar vielen maar heel weinig mensen over, terwijl we het wel over een huwelijk hebben van heel veel jaren. Sabrina kent die Barry net een paar maanden en zei zelf al een paar keer dat het waarschijnlijk al wel uit is.
Vind je het gek dat ik iemand verdedig die voor verkrachting wordt uitgemaakt terwijl daar gewoonweg NIETS van waar is. Ik zou het schandalig vinden als ik mijn mond zou houden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen. Zoals hij gister maar door bleef gaan toen Sa in het bad zat, en hem verschillende keren vroeg weg te gaan.
Gelukkig vallen we niet allemaal op de zelfde types.
Jij mag E10, ik houd het bij Tijn
Ze heeft dat zelfs al gehad? Naaah, dan is het helemaal mistroostig dat E10 daar overheen walst.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft al een paar keer gezegd dat ze bepaalde dingen had geleerd op haar assertiviteitstraining, heeft dus zelf ook wel door dat dat nodig was
Dus een logisch vervolg van wat al bekend was van Etienne. Helaas maakt hij zijn reputatie weer waar..........quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kijk en dat is nou net het punt. Sabrina ontbreekt het vermogen om NEE tegen E10 te zeggen. E10 heeft haar er uitgepikt als de ZWAKSTE en probeert steeds een stukje verder bij haar te gaan.
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je liegt echt enorm. Lees de topics er maar op na. Sabrina duwde haar hand weg van haar kont... en toen hij later even haar borst aanraakte duwde ze OOK zijn hand weg. Ze hadden daarvóór ook al wat liggen kletsen.
Je liegt echt knalhard als je probeert vol te houden dat ze lag te slapen.
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar Scan, is het misschien zo dat jij t per ongelijk fout ziet? Zonder dat dat bezwaarlijk is natuurlijk. Ik bedoel, het moet toch érgens vandaan komen dat 95% van de posters het tegendeel beweert?
I rest my case! Iedereen tevreden nu???quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.
E10 profiteerde van dit moment om lekker vunzig te doen en dat terwijl hij zei een hekel te hebben aan dronken vrouwen.
Mwoah, zoals ik het lees windt hij zich vooral op over de manier waarop Etienne hier nu als verkrachter afgemaakt wordt. En daar heeft hij een punt mee. Van de andere kant.... ik ken Fok niet anders dan bestaande uit 80% BewonerBashing .quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
ik vind het te zot voor woorden dat jij die eikel maar zo blijft verdedigen.
Scan ik snap écht niets van jou wat dit betreft. Weet dat je vaak dingen hier zegt om discussies op te wekken, maar er zelf eigenijk niet achter te staan. Ik hoop oprecht dat dit wee zo'n geval is, want ik snap echt niet dat je Etienne hier zit te verdedigen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauwekul en dat weet je. Hij heeft niets gedaan toen ze lag te slapen. Alles wat hij deed, deed hij toen ze al weer wakker was. Ze zei toen nota bene zelf dat hij niet aan haar tietje moest zitten. Lijkt me lastig als je ligt te slapen.
Nougoed, dat is nog zoiets. Tegen Milicia steekt hij na zijn escapades ook nog een verhaal af dat Sabrina lekker mag sterven. Scan denkt dat dit over Monique gaat maar een hoop mensen denkt ook zeker te weten dat het over Sabrina gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Scan ze lag idd NIET MEER te slapen, hij had haar wakker gemaakt door bij haar in bed te kruipen en haar expres wakker te maken. Ondanks dat ze wakker was, was ze niet in een staat waar ze er echt helder bij was.
E10 profiteerde van dit moment om lekker vunzig te doen en dat terwijl hij zei een hekel te hebben aan dronken vrouwen.
Zo is het idd gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:08 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je hebt ab-so-luut een punt als je zegt dat er een hoop mensen meepraten en daarin ook kwaadspreken als het over de bewuste nacht gaat. Dit zal geboren zijn uit eerder acties van Etiënne waar mensen zich aan hebben gestoord of weet ik veel wat. Ik hele punt hierin is dat er dus ook mensen zijn die het tegendeel bewijzen. Nagoed, pullup is de COS erop aan het nalezen en zal zodirect wel met quotes komen, ik ben bewoon benieuwd wat mensen, die op dat moment aan het streamen waren, te melden hadden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.
Ik weet namelijk ZEKER wat ik heb gezien.
Ik vermoed zomaar dat BB "alles" gezien heeft en besloten heeft in te grijpen, en wel expliciet met Etienne als motivatie.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden, anders wordt het toch een weles nietes speklletje. Ik vraag me alleen wel af hoeveel mensen het daadwerkelijk live hebben gezien en hoeveel mensen reageren uit haat en anderen lekker nalullen.
Ik weet namelijk ZEKER wat ik heb gezien.
maar nu komt dan de vraag wat zegt dat over E10 en Sabrina ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I rest my case! Iedereen tevreden nu???
En ze was nog wel zo helder dat ze dus zijn hand gewoon wegduwde. Niets aan de hand dus.
Zie uitzending van 19 september.............. Sabrina was degene...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nougoed, dat is nog zoiets. Tegen Milicia steekt hij na zijn escapades ook nog een verhaal af dat Sabrina lekker mag sterven. Scan denkt dat dit over Monique gaat maar een hoop mensen denkt ook zeker te weten dat het over Sabrina gaat.
Ik ben niet raar, hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik iemand verdedig die voor verkrachting wordt uitgemaakt terwijl daar gewoonweg NIETS van waar is. Ik zou het schandalig vinden als ik mijn mond zou houden.
Wat een rare mensen hier toch op fok
Pfff nu wordt ik ook moe van je, Scan, met je 'niets aan de hand' iedere keer. Dat is er wél.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I rest my case! Iedereen tevreden nu???
En ze was nog wel zo helder dat ze dus zijn hand gewoon wegduwde. Niets aan de hand dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |