Dat ben ik helemaal met je eens FD. Ik vond het ook grappig om te zien hoe de oppositie reageerde.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd en het is gisteren voor de zoveelste maal bevestigd. Het kabinet Balkenende is goed bezig (geweest)! Hij heeft derhalve ook straks in november wederom mijn stem dubbel en dwars in zijn pocket!
mee eensch, echter ik stem geen Balkenende, VVD volstaat toch ook?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd en het is gisteren voor de zoveelste maal bevestigd. Het kabinet Balkenende is goed bezig (geweest)! Hij heeft derhalve ook straks in november wederom mijn stem dubbel en dwars in zijn pocket!
Hahaha, ja inderdaad! Femke Halsema: "ik geef toe dat het beter gaat, alleen jammer dat mensen daarvoor te lang hebben geleden onder het kabinet Balkenende en dat het pas nu de betere kant op gaat."quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens FD. Ik vond het ook grappig om te zien hoe de oppositie reageerde.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eensch, echter ik stem geen Balkenende, VVD volstaat toch ook?
Alles goed, zolang links maar niet aan de macht komt.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eensch, echter ik stem geen Balkenende, VVD volstaat toch ook?
Ik zal mijn signature even aanpassenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alles goed, zolang links maar niet aan de macht komt.
Juist wel! Veel beter dan die slijmerige populist Bosquote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
ik vind hem anders maar een lapzwans die geen standpunt durft in te nemen![]()
Een Wouter Bos in CDA formaat?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
Jij hebt de standpunten van Wouter Bos nog nooit gevolgd?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
Volgens mij verwar jij iets.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
dus meer richting huis wieberen?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:48 schreef Chinless het volgende:
ik ben illigaal dus mag niet eens stemmen
Gelukkigquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 20 september 2006 21:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gelukkig
Op naar weer 4 jaar VVD en CDA![]()
Ze zetten mij toch ook niet het land uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus meer richting huis wieberen?
Je wil graag in hun zelf-verzonnen propaganda geloven?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Maar wel werkende?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ze zetten mij toch ook niet het land uit?
Ik heb wel een sofinummer en inkomen enzovoort, maar land uit?![]()
Amen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gelukkig
Op naar weer 4 jaar VVD en CDA![]()
Idd, want anders kan er over 4 of 8 jaar weer puingeruimd wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Dementor het volgende:
Amen.
Het is niet de bedoeling dat de PVDA sinterklaas gaat spelen dankzij het beleid van het CDA en de VVD.
In de kraakpanden was het gejuig niet van de lucht toen de berichten van een oplevende economie verschenen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Amen.
Het is niet de bedoeling dat de PVDA sinterklaas gaat spelen dankzij het beleid van het CDA en de VVD.
En zijn wij weer de klos.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, want anders kan er over 4 of 8 jaar weer puingeruimd worden
Ahhh weer iemand met een iq van 80. Geeft niet joh. Hoop dat ze je goed verzorgen in de instelling waar je woontquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
En de oppositie baalt enorm dat ze het kabinet niet eerder konden laten vallen...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens FD. Ik vond het ook grappig om te zien hoe de oppositie reageerde.
Hoe kan een oppositie het kabinet nou laten vallen? Dat moet ze toch echt zelf doen hoor... Dat Balkenende keer op keer vaalt in het leiden van z'n kabinetten is hem aan te rekenen en niet de LPF of D66 zoals vaak populair geroepen wordt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En de oppositie baalt enorm dat ze het kabinet niet eerder konden laten vallen...
Door... Balkenende...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
(...)en het is gisteren voor de zoveelste maal bevestigd.(...)
Weet je meteen waar de PvdA het geld aan uitgeeft en waarom dat na 4 a 8 jaar er weer bezuinigingen komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahhh weer iemand met een iq van 80. Geeft niet joh. Hoop dat ze je goed verzorgen in de instelling waar je woont
Idd, het gaat nu de goede kant op met de economie laat Balkenende dan ook oogstenquote:
balkellende goed bezig?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Scherpe kritiek planbureau en Raad van State
Door een onzer redacteuren
Den Haag, 20 sept. Het Centraal Planbureau (CPB) en de Raad van State hebben stevige kritiek op het begrotingsbeleid zoals dat wordt gevoerd door het kabinet-Balkenende.
Achter de positieve cijfers die het gisteren presenteerde, gaat „een aanzienlijke verslechtering” van het begrotingssaldo schuil, meent het CPB. De Raad van State noemt het overschot op de begroting „te gering”.
Het kabinet maakte gisteren op Prinsjesdag bekend dat het de lasten in 2007 met een miljard euro zal verlichten en dat het de begroting afsluit met een overschot van 0,2 procent van het bruto binnenlands product (een miljard euro). Dat gunstige begrotingssaldo is voor het overgrote deel te danken aan de oplevende conjunctuur en aan meevallers met aardgasbaten van zo’n zes miljard euro.
Structureel daalt het saldo echter weer sinds twee jaar. Het CPB schrijft dat de hervormingen die het kabinet in de eerste jaren na zijn aantreden doorvoerde, deels teniet worden gedaan door de extra uitgaven en de lastenverlichting in de tweede helft van de kabinetsperiode. Als het kabinet had afgezien van deze extraatjes, zou dat met het oog op de vergrijzing beter zijn geweest voor de lange termijn, aldus het CPB.
Volgens de Raad van State rechtvaardigt de verslechtering van het structurele begrotingssaldo een veel grotere buffer dan de 0,2 procent die het kabinet nu in de begroting zet. Door nu weer over te gaan tot extra uitgaven en lastenverlichting, begaat het kabinet-Balkenende dezelfde fout als het kabinet-Kok in de vorige periode van hoogconjunctuur. „Overheidsbeleid hoort conjuncturele bewegingen niet nog eens extra te versterken, maar dient deze juist af te vlakken. Deze les moest in de afgelopen jaren opnieuw worden geleerd”, aldus de raad in zijn advies over de Miljoenennota.
Het CPB constateert verder dat de werkloosheid weliswaar in rap tempo daalt, maar dat door een gebrek aan toename van de arbeidsparticipatie krapte op de arbeidsmarkt dreigt. De looneis van 2,5 procent van vakcentrale FNV lijkt daarop te anticiperen.
De Raad van State plaatst verder vraagtekens bij de oplossingen van het kabinet voor de vergrijzingsproblemen en pleit nog steeds voor een geleidelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd. In plaats van het vergrijzingsprobleem slechts als een budgettair probleem te behandelen, moet de overheid betere voorzieningen bieden en ook meer aandacht hebben voor onderwijs, infrastructuur en de leefomgeving, meent de raad.
En Erica Terpstra is een lekker ding!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Het kabinet Balkenende is goed bezig!
-- knip --
Het kabinet heeft invloed op de economie, al is het niet zo veel. De wereldeconomie heeft meer invloed. Maar zo heeft het kabinet er wel voor gezorgd dat we in een dieper dal terecht kwamen en bij het herstel van de wereldeconomie achter hebben gelopen op de rest. En na een diep dal kun je natuurlijk sneller stijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar nog niet genoeg; Wanneer het economisch gezien in de hele wereld minder gaat is het allemaal de schuld van Balkellende (hahahahah!!1!!1) maar wanneer de economie aantrekt heeft Balkellende (hahahhahahahhha!!!) er niets mee te maken, en bovendien stelt die ene procent opeens niets meer voor..
als je economie hebt gehad weet je het volgende; een regering maakt of breekt de economie niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Het is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar nog niet genoeg; Wanneer het economisch gezien in de hele wereld minder gaat is het allemaal de schuld van Balkellende (hahahahah!!1!!1) maar wanneer de economie aantrekt heeft Balkellende (hahahhahahahhha!!!) er niets mee te maken, en bovendien stelt die ene procent opeens niets meer voor..
Qua komisch vermaak tijdens de slapeloze avonduren op Fok zeker jaquote:Op donderdag 21 september 2006 00:05 schreef slaapkamermug het volgende:
Rechts roeleerd gewoon de pan uit
Lekker zoals in de Pvda tijd kinderbijslag geven aan kinderen in marokko!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Qua komisch vermaak tijdens de slapeloze avonduren op Fok zeker ja![]()
wat een heerlijk suggestieve opmerking!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:08 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Lekker zoals in de Pvda tijd kinderbijslag geven aan kinderen in marokko!![]()
Wat die allochtonenknuffelaar zegt!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Qua komisch vermaak tijdens de slapeloze avonduren op Fok zeker ja![]()
Tijdens Kok1 had de PvdA 37 zetels en de VVD 31 zetels, tijdens Kok2 had de PvdA 45 zetels en de VVD 38. En die man, die daar zo vrolijk aan het lachen is, Slaapkamermug, dat was de minister van financiën destijds.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:10 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat een heerlijk suggestieve opmerking!
mag ik je overigens helpen herinneren ook dat paars - dat door dit kabinet volkomen is afgebrand - oa bestond uit de vvd![]()
ja het is ook goedkoop en oppertunistisch om zaken die we nu als probleem zien rechtstreeks aan een partij te hangen. ach ja, ti's soms net echte politiek hier op fokquote:Op donderdag 21 september 2006 00:21 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Tijdens Kok1 had de PvdA 37 zetels en de VVD 31 zetels, tijdens Kok2 had de PvdA 45 zetels en de VVD 38. En die man, die daar zo vrolijk aan het lachen is, Slaapkamermug, dat was de minister van financiën destijds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |