Ik had exact dezelfde gedachte.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Wie wordt er bekeerd ?
Hielen likken bij modjesquote:
De Pausquote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Wie wordt er bekeerd ?
De scheids laat een vrije trap overnemen en daaruit volgt de 1-1quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
Als de stand in Waalwijk zo blijft, zullen er heel wat bekeringen volgen
Dat hoort altijd zo he, met de Guinnessquote:Op woensdag 20 september 2006 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rust in de beker .
proostquote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat hoort altijd zo he, met de Guinness
"The 4th step: Let it settle"
Dat was een foto van de voorpagina van de Corriere dello sport van gisteren, en die link laat elke dag de verse krant zien, dus dat wordt zoeken vrees ik of ik die nog ergens vinden kan...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, heb je die foto nog ergens van Luca Toni met die schare missen?
Grazie!
Heb wel deze al gevonden:quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, heb je die foto nog ergens van Luca Toni met die schare missen?
Grazie!
Tuurlijk wel Joh"is toch gezellie"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kudtkatten kwamen hier toch niet meer?
"Laat ik nummer 56 eens scoren"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, je ziet duidelijk waar die naar kijkt
Eet smakelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef dndiek het volgende:
Ik zal maar eens gaan eten
Ik ga opzoekquote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Bos kan jij m'n Jiskefet in de herhaling topic vinden.l De zoekfunctie is zo bagger
Waarom vind jij hem welquote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef Bos81 het volgende:
Jiskefet. De hoogtepunten. Ned-3. Deze![]()
Ik ga naar de index van FTR zet de index op een wat langere tijd (Bijv. 3 maanden) en zoek via Ctrl+ f op Jiskefet.quote:
Jeetje wat een gedoe. Ik post Jiskefet en tong80. Dan zou ie het toch moeten doenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga naar de index van FTR zet de index op een wat langere tijd (Bijv. 3 maanden) en zoek via Ctrl+ f op Jiskefet.
Ja, eigenlijk wel. Maar ik heb geen idee hoe het met die search zit en/of er achter de schermen aan gewerkt wordt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe. Ik post Jiskefet en tong80. Dan zou ie het toch moeten doen
Dat is schijn: de foto is heel knullig zo...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef VoreG het volgende:
Die Toni heeft trouwens een kop alsof hij tegen een deur is aangelopen
Damn, dat zijn inderdaad behoorlijk klote berichtenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van badminton
kreeg het trieste bericht dat er een clublid overleden is aan een hersenbloeding, ze is slechts 46 jaar geworden
Doet ie goed!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef DIGGER het volgende:
Toni heeft in elk geval wel rood, kan ie weer naar de Miss Italie verkiezing ipv training.
Lijkt Talpa hier wel, mag alleen maar pro zijn zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 editte Bos81 het volgende:
EDIT
Doe maar niet ook al zit het achter een link
Zoals het nu gaat zou ik bijna willen dat het SAP wasquote:
Geniaal wederomquote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef golfer het volgende:
nieuwe afleveringen van Little Britain.
Ik had hem al gezien, maar het blijft leukquote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef golfer het volgende:
Zo, na deze klinkende overwinning van mijn cluppie nu naar de nieuwe afleveringen van Little Britain.
ieder z'n smaakquote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Little Britain vind ik dan weer niks aan.
Raar.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
Little Britain vind ik dan weer niks aan.
en daar vond ik nou in eerste instantie weer geen ruk aanquote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Raar.
Ik vind het bijna net zo absurdistisch als sommige Jiskefet stukjes.
Misschien had ik het nog een kans moeten geven ik vond het na twee keer kijken de moeiete niet meer waardquote:
zelfde reden waarom ik Jiskefet eigenlijk nooit echt gevolgd hebquote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien had ik het nog een kans moeten geven ik vond het na twee keer kijken de moeiete niet meer waard
Kijk nu gaan we ergens heen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat morgen naar de dierentuin...
ik waarschijnlijk maandagquote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Aapjes kijken op de Herdgang?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar ben ik vaak geweest vroeger, jeugdsentimentquote:
Waarom wil jij 7 jonge apen Clauwquote:Op woensdag 20 september 2006 23:34 schreef clauwheee het volgende:
DDtje, wil je voor me kijken of Aapje 7 junior er ook is?
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
De jongste mascotte rolde gisteren van buik naar rug. 3 Weken oud. Was redelijk toeval, maar toch...
Trusteh Clauwtje.quote:
Coolquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
De jongste mascotte rolde gisteren van buik naar rug. 3 Weken oud. Was redelijk toeval, maar toch...
Valt wel mee, al weer een flesje sinds maandagnacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, een baco teveel?
Ik volg je voorbeeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga slapen hoor.
Heb je weer van mij gedroomdquote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef SCH het volgende:
Vrije dag en 6 uur klaarwakker zijn is niet grappig
quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 08:44 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik je in mijn bekertje stoppen dan![]()
Ze liggen schijnbaar op iedereen te zeuren. Twee leraren voor 1 vak waarvan de een nog bijdehandser wilt zijn dan de ander!quote:
Triest he, noemen ze volwassenenonderwijs...quote:
hahaha ja idd... man zoiets had je op de LTS/Mavo/Havo/Vwo.... vroegerquote:Op donderdag 21 september 2006 09:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Triest he, noemen ze volwassenenonderwijs...
Vroeger, toen drempels nog kuilen waren!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ja idd... man zoiets had je op de LTS/Mavo/Havo/Vwo.... vroeger
Moet je nu het schoolplein vegenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:09 schreef DarkShine het volgende:
Ben ik te laat in de les (3 minuten) moet ik een te-laat-kom-briefje invullen terwel dat normaal niet hoeft voor de eerste 5 minuten. Vul ik eerlijk in dat ik 'te laat uit bed gevallen' ben liggen ze nog te zeuren ook...
Kreeg net een mailtje van de congierge...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet je nu het schoolplein vegen
Ik heb hier nog nooit een puinzooi gezien, af & toe ligt er wel eens iets maar is dat niet overal zo?quote:Aan alle deelnemers van de afdeling ICT;
Bij deze deel ik jullie allen mede, dat er voldoende prullenbakken staan om jullie afval in te deponeren.
Als het niet kan zoals het hoort nl. het afval in de bakken te deponeren,
dan zullen we uit elke klas enkele deelnemers kiezen om de rommel binnen als ook buiten op te ruimen.
We zijn er niet voor aangenomen om jullie vuil op te ruimen.
We zijn tenslotte niet van de vuildienst.
Hoop op een goede medewerking van jullie allemaal.
Ruilen? Ik moet nog tot 16.30quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet nog tot 16.30
Ik vanavond om 18 uur...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
.
Vanaf morgen moet ik een dag of 12 achter elkaar werken geloof ik...
Clauwiequote:
Nog niet, zie ik, ik heb het vannacht dan ook een beetje heel erg laat opgestuurd...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clauwie!
Staat er al wat te lezen op de SV pagina?
Hier!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SCH het volgende:
Krijg helemaal buikpijn van die beelden over de brand - waar is hier de nooduitgang?
Vakkie J. Tsja, we hadden niks te doen, 9 euro , dus wrom nietquote:Op donderdag 21 september 2006 11:39 schreef clauwheee het volgende:
OMG SG..wat een sensationele vuurdoop heb jij dan gehadWaar zat je?
column-timequote:
Ook jaquote:
Kom ik de volgende keer de kids wel brengen.quote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef SCH het volgende:
Vrije dag en 6 uur klaarwakker zijn is niet grappig
of je laat hem je krantenwijk doenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kom ik de volgende keer de kids wel brengen.
Kan hem helaas niet demonstreren, er staan een paar containers achter...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SCH het volgende:
Krijg helemaal buikpijn van die beelden over de brand - waar is hier de nooduitgang?
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Heb je ook al zon Clauwh(e*3)?![]()
Nog een uurtje ff volhouden.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:04 schreef DarkShine het volgende:
Groeten uit de volgende saaie les!
Je mag kiezenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:57 schreef DeTolk het volgende:
Bekeren? Tot welk geloof?
Hoiquote:Goedemiddag Hools
Ligt eraan hoeveel branders dat je hebtquote:Weet iemand hoelang je ongeveer bezig bent met het kopieeren van 75 DVD's van 1gig groot?
Ben thuisquote:
2. met een beetje mazzel 3quote:Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je mag kiezen
[..]
Hoi
[..]
Ligt eraan hoeveel branders dat je hebt
quote:
Mijn reactiequote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait naar Donner en Dekker.
Rita ontspringt de dans weer eens.
Volgens mij zaten er uitgeproc edeerde azielzoekers in de cellen daar ?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
Wat heeft Verdonk te maken met de schipholbrand?
Dus daarom moet ze opstappen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er uitgeproc edeerde azielzoekers in de cellen daar ?
Toch ?
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar aangezien die uigeprocedeerde asielzoekers binnen haar portefeuille vallen, is ze op die manier toch betrokken bij die brand.quote:
Zij was verantwoordelijk voor de opvang van de asielzoekers die daar zaten.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
quote:Ook de opvang en de nazorg van de celbewoners die de brand in het uitzetcentrum overleefden, is op belangrijke punten onder de maat geweest. Hun overplaatsing en begeleiding verliepen ongestructureerd. De locatiedirecteur van het cellencomplex op Schiphol-Oost en de hoofddirectie van de DJI lieten hier de steken vallen, constateert de Onderzoeksraad voor Veiligheid.
De raad betreurt het dat sommige overlevenden al werden uitgezet terwijl nog niet duidelijk was of ze traumagerelateerde klachten hadden.
die past ook in het rijtje van donner en die andere flipquote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
Ze had die illegalen het liefst meteen uitgezet, dan was de brand er niet eens geweest.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef borisz het volgende:
verdonk heeft haar potje gered door ze een verblijfsvergunning te geven
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ik kom net op tijd merk ik
Volgens mij was ik weg toen die brand gebeurd, want wanneer is dit gebeurd?quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze had die illegalen het liefst meteen uitgezet, dan was de brand er niet eens geweest.
Geen idee meer, maar volgens wel tijdens je trip Down Underquote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij was ik weg toen die brand gebeurd, want wanneer is dit gebeurd?
Waarom zou dat hiet niet besproken mogen worden ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, wat is dit voor politiek café?
november vorig jaarquote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee meer, maar volgens wel tijdens je trip Down Under
Dat doen je maar ergens anders!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom zou dat hiet niet besproken mogen worden ?
Altijd hetzelfde liedje met mannen...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen je maar ergens anders!
Ik wil hier over bier en tieten praten!
daarbij heeft ze een aantal getuigen het land uitgezet voordat de commissie ze kon horen. Dat was tegen gemaakte afspraken in.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij was verantwoordelijk voor de opvang van de asielzoekers die daar zaten.
Het onderzoeksrapport concludeert:
[..]
de McPilsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Googelen op afbeeldingen bier en tieten geeft als eerste resultaat:
[afbeelding]
Nacht van 27 op 28 oktober vorig jaar.quote:
en de 2e is een foto op Fok!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Googelen op afbeeldingen bier en tieten geeft als eerste resultaat:
[afbeelding]
quote:
Die winkel is open. McKinnley Casuals heet ie. Niet superveel aanbod. Maar wel leuke dingenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef JaWi het volgende:
Bier. Meters.
Ik zal hem in de cd-speler stoppenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mag ik een plaatje aanvragen voor Verdonk ?
'Midnight Oil - Beds are burning'
Scissor Sisters, dat leek me wel een plaat voor jou ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb de nieuwe Scissor Sisters net gekohct, en 2 seizoen Will en Grace dvd alvast voor Nicks verjaardag
Niet verklappelen hoor.
Ik voelde me wel erg homo met al die aankopenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scissor Sisters, dat leek me wel een plaat voor jou ja.
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze had die illegalen het liefst meteen uitgezet, dan was de brand er niet eens geweest.
Nee, die stijl is totaal niet mijn smaak, dat in tegenstelling tot de Pink Floyd Versiequote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik voelde me wel erg homo met al die aankopen
Vind jij het niet leuk? Ik word er zo ontzettend vrolijk van
hele leuke muziek, jaquote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Scissor Sisters, dat leek me wel een plaat voor jou ja.
Wanneer mogen ze Nixon Dias tekenen???quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Nee, die hebben vandaag het ASWH clublied geleerd. En gisteren hebben we Arjan Human getekend.
Topscorer in de KNVB beker kleine smurf!quote:
Had je al hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver.
Heb ik nou iets overeenkomstig met SCH
Ben je ook homo?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver.
Heb ik nou iets overeenkomstig met SCH
Het swingt helemaal de pan uit.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar de Scissor Sisters zijn wel errug cool! 4de overall in mijn luisterlist!
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het swingt helemaal de pan uit.
Gaan we lekker samen Talpa kijken zo?
Wat dacht je van Balkenende, onder zijn leiding zijn er al 4 ministers vertrokken.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait naar Donner en Dekker.
Rita ontspringt de dans weer eens.
En minder uitkeringen dan ooit! En meer banen! En meer koopkracht!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef maril het volgende:
[..]
Wat dacht je van Balkenende, onder zijn leiding zijn er al 4 ministers vertrokken.
Ja maar ja maar!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En minder uitkeringen dan ooit! En meer banen! En meer koopkracht!
BalkenendeZalm
Ik vond het een beetje slecht/saai klinken uit die blaasinstrumenten.quote:
Alsof het ooit goed heeft geklonkenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje slecht/saai klinken uit die blaasinstrumenten.
Verwachte reactie natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alsof het ooit goed heeft geklonken
NAC is de volgende.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:21 schreef Superheld het volgende:
Tering nou nog steeds het gedoe van ASWH
De supermarkt is met een beetje geluk nog openquote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Gloelamp gesprongen, en geen reserve in huis.Nu in het half donker Fokken
Boven je post een lamp!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Gloelamp gesprongen, en geen reserve in huis.Nu in het half donker Fokken
al veel meer, vergeet niet dat de LPF ministers ook al onder zijn leiding vertrokken zijn. Na 5 jaar Balekende zitten we voor hem al bij Balkenede3quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef maril het volgende:
[..]
Wat dacht je van Balkenende, onder zijn leiding zijn er al 4 ministers vertrokken.
Moeilijk hè ? Die naam ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al veel meer, vergeet niet dat de LPF ministers ook al onder zijn leiding vertrokken zijn. Na 5 jaar Balekende zitten we voor hem al bij Balkenede3![]()
![]()
ik heb uit solidariteit ook mn licht uitgedaan dus vandaar de typefoutquote:
Het is een puinhoop. Heb er ook een topic over geopend.Er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe programmering van de publieke omroep
het is dan ook een belachelijke programmering gewordenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe programmering van de publieke omroep
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:is DK unbaned, was me nog niet opgevallen
was niet zo bijzonder, één gast probeerde een beetje te bluffenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef dndiek het volgende:
Ik heb een deel van Met het mes op tafel gemist
Zat een erg goede kandidaat tussen die terecht won.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef dndiek het volgende:
Ik heb een deel van Met het mes op tafel gemist
Wie is DK ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:is DK unbaned, was me nog niet opgevallen
opweg naar de volgendequote:
dan kijk ik het niet meer online terug, dan geloof ik het welquote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was niet zo bijzonder, één gast probeerde een beetje te bluffendat is nog zelden gelukt bij HMOT, daarvoor zijn de inzetten te laag.
Oh ja natuurlijkquote:
Ja, wie won had ik ook gezien, maar ik heb het begin gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zat een erg goede kandidaat tussen die terecht won.
Cambuur is een vliegje op de muur, heb er weinig last van en geen hekel aan maar leuk voor jullie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
SCH, jij als rasechte Heerenveen-fan was trouwens zeker wel blij met de uitschakeling van Cambuur?
kaartje sturen?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
MOeten we niet weer eens iets doen voor Suijk en Vaduz eigenlijk?
quote:
begin met het in je sig te zetten ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
MOeten we niet weer eens iets doen voor Suijk en Vaduz eigenlijk?
Inderdaad.quote:
Daar zal rubber geen nee tegen zeggenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar zal rubber geen nee tegen zeggen
Heb je die wel eens zonder make up gezien ? ;{quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je die wel eens zonder make up gezien ? ;{
Niet nodig hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:07 schreef golfer het volgende:
* golfer zet alvast een glaasje azijn neer voor SCH
![]()
smoesjes, ik zit al een uur met de laptop buiten aan straat, dus je laat het gewoon afwetenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef clauwheee het volgende:
Eendje beetje jammer, nier open doen
als het om jou gaat, heb ik geduldquote:Op donderdag 21 september 2006 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Niet eens, je had je aandacht bij Fabienne geloof ik![]()
Binnenkort? Dat duurt nog 12454 nachtjes slapen man
Kuthoerquote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het om jou gaat, heb ik geduld
OO oke dat is jammer, net misgelopen... Nou ja de rest dan maarquote:Op donderdag 21 september 2006 22:47 schreef SCH het volgende:
Iedereen is er even niet sientje, die slaapt al.
Zal wel rond half 12/ kwart voor 12 zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer is de loting?
Rond kwart voor 12.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer is de loting?
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een slechte humor heb je toch ook he, SCH![]()
Tuurlijk, maar wanneer op de buis.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is al geweest joh.
Kijken of er nog iets te monopilyen was met een lekker wijfquote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ben je uberhaupt naar de kroeg gekomen dan?![]()
Blote bast in het uitvakquote:Op donderdag 21 september 2006 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen 30 graden...
Morgen nog steeds vakantie!
Kees Korvinusquote:
Echt DDtje???quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij komt AZ nu pas binnenvallen...
Dat is inderdaad erg lekker als het wat warmer is.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:15 schreef borisz het volgende:
het bockbier is weer in de winkels![]()
al slaan we het nog ff over met dit weer, nu is het wit bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |