quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef Roellio het volgende:
Ik schaar me achter de topictitel!![]()
Bekeren tot de Islam, ok.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef sizzler het volgende:
Logisch aangezien de Islam vereist dat de dochter in kwestie eerst moslima wordt voor ze mogen trouwen. Daartegen zou ik mijn dochter ook willen beschermen.
De zus van een vriendin van me heeft ook met een Marokkaanse jongen. Als de ouders er bij zijn doet hij gewoon normaal en wint hij hun vertrouwen, als ze weg zijn dan gedraagt hij zich ineens heel anders. Hij had ook een mobiel voor haar gekocht. Tweedehand. Bleek van een gewapende overval te komen waardoor de hele familie om 4 uur 's ochtends door een politie-inval van bed is gelicht!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:14 schreef Paran0id het volgende:
[...]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef sizzler het volgende:
Bleek van een gewapende overval te komen waardoor de hele familie om 4 uur 's ochtends door een politie-inval van bed is gelicht!
Als zij het doen - mag jij dat ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef SnowDoggg het volgende:
Je moet als Nederlandse man eens een Marokkaanse vrouw nemen, 9 van de 10 keer krijg je dan ook problemen met haar familie...
Dat is net zo stom als de mensen waar jij "ontzettend woest" van wordt. Niet iedereen heeft immers goede ervaringen met Marokkanen.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:54 schreef FlowerPeace het volgende:
Ik ken zat marokkanen die zwaar okay zijn. Het idee dat er mensen zijn die vinden dat het terecht is dat zij argwanend bejegend worden puur en alleen omdat ze nou eenmaal marokkaan zijn, maakt me echt ontzettend woest.
Je blijft in kuddediertermen spreken.quote:
quote:
tolerantie komt van 2 kanten!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:38 schreef Meki het volgende:
waar is jullie tolerantie
Tolerantie komt van jezelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
tolerantie komt van 2 kanten!
om tolerant te zijn heb je 2 mensen nodigquote:
Inderdaad, een tolerant persoon, en de persoon waartegen je tolerant bent. Tolerantie HOEFT NIET van 2 kanten te komen, maar hopelijk wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
om tolerant te zijn heb je 2 mensen nodig
Onzin natuurlijk. De vraag is alleen of jouw tolerantie gewaardeerd wordt, of dat er misbruik van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
om tolerant te zijn heb je 2 mensen nodig
maar verwacht dan niet dat de de 1 dan lang tolerant blijft, daarom hebben we genoeg van nie naffersquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef Mokz het volgende:
[..]
Inderdaad, een tolerant persoon, en de persoon waartegen je tolerant bent. Tolerantie HOEFT NIET van 2 kanten te komen, maar hopelijk wel.
Tolerantie is niet iets om te 'waarderen'. Hooguit accepteren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De vraag is alleen of jouw tolerantie gewaardeerd wordt, of dat er misbruik van wordt gemaakt.
je bent tolerant als iemand jouw gevoelens of waarde betreed. dan heb je toch echt 2 mensen nodig.quote:
Elk menselijk gedrag wordt gewaardeerd. De vraag is hoe.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Tolerantie is niet iets om te 'waarderen'. Hooguit accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |