Klopt! Hij wilde perse in een film van Guy Ritchie spelen. Ze hadden echter te weinig tijd om hem engels te laten spreken en dus kreeg hij de rol van Cockney kamper en kon daardoor een soort onverstaanbare mix tussen engels en gebrabbel spreken.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:47 schreef Sonique het volgende:
Brat pitt in Snatch sprekt geen cockney, dat is een eigenverzonnen taal van brat pitt zelf....
...ik zal de wijsheid die me moeder me heeft gegeven maar even uitvoeren en me mond maar even houdenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie vergeten dat elk mens anders is. Ik ken ook van die mensen die zo enorm overdreven op het eerste gezicht lijken. Dat zijn mensen die opgevoed zijn met een positieve inslag. Die hebben geleerd dat je naar je gesprekspartners moet luisteren en ze ook het gevoel moet geven dat je naar ze luisterd. In het begin is het even eng...maar naar verloop van tijd is het zelfs prettig, als die muur van wantrouwen die het gros op dit forum ook om zich heeft gebouwd langzaam afbrokkelt.
Newsflash!
Beste Fokkers, niet iedereen is zo verrot als je zelf zou zijn!![]()
Aan de andere kant leer je bij de gemiddelde managementopleiding zoveel mogelijk terugkoppeling te geven in een gesprek zodat de ander langzaam zich dermate op zijn gemak voelt dat je hem een poot uit kan draaien ...geleuf me....het werkt
Ik ben een fan van Marlies haar positivisme! Ik hoop dat het BB Forum hier ook eens wat positiever gaat worden. We kijken naar mensen, mensen uit verschillende omgevingen, van verschillende opvoedingen. Zo hoorde ik hier vaak het woord "kampers" voorbij komen. Laten doorsnee kampers nou uitblinken in naastenliefde, ze komen sterk voor hun gemeenschap op uit liefde. ok ze hebben misschien niet de omgangsnormen die jij hebt, maar wie ben jij om te oordelen zeg ik dan even tegen de doorsnee forumgebruiker die oordeelde over ze. Tijn heeft wat aandacht nodig, so what...misschien is er wel overgecompenseerd in het gezin tijn/rik en is rik wat meer in de watten gelegd.
Ohwja, janine is echt in en in verrot!
Want? wat wilde je zeggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik zal de wijsheid die me moeder me heeft gegeven maar even uitvoeren en me mond maar even houden![]()
![]()
In Enschede heb je de Pijpenstraat. Daar komt het woord "pijpen" ook vandaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Sonique het volgende:
De pijp is geen buurtje, de Pijp is een straat (a Kuyp). Gezegde 'de pijp uit' komt ook daar vandaan.
Etienne en Jeroen zaten met Melicia in bad zich weer wat op te geilen aan al dan niet waargebeurde verhalen. Zo kwam Jeroen een keer klaar in de mond van een meisje dat vervolgens met volle mond met hem ging tongen. Hij gaf wat mixed signals over wat hij daar nou echt van vond.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:43 schreef intoyou het volgende:
[..]
HALLO????!!!! Wat is dit, wat heb ik gemist? Gebrek aan meisjes en dan pakken ze dan elkaar op de bek? Laat het asjeblief niet zijn wat het lijkt...
In utrecht heb je de hardebollenstraat, daar komen de woorden "harde bollen" vandaanquote:Op woensdag 20 september 2006 19:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
In Enschede heb je de Pijpenstraat. Daar komt het woord "pijpen" ook vandaan.
...laten we het maar even houden op dit:quote:
Niet echt, want ik heb ze nog in stream 3. Ik zal eens een capture tooltje installeren.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef Marrije het volgende:
Hmm, misschien val ik in herhaling, maar log net weer in. . .
Missen jullie Hilde ook zo?![]()
aanstelleritisquote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef roeland303 het volgende:
En wat mankeerde ze nu eigenlijk?
De pijp is een buurt in Amsterdam en beslist geen straat zegt mijn eega die Amsterdammer in hart en nieren is,het gezegde 'de pijp uitgaan' komt beslist niet door de benaming van de buurt 'de Pijp' want bestond reeds eeuwen voordien.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Sonique het volgende:
De pijp is geen buurtje, de Pijp is een straat (a Kuyp). Gezegde 'de pijp uit' komt ook daar vandaan.
ze heeft fybromialgiequote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef roeland303 het volgende:
Is Hilde er nu gewoon uitgestemd?...het kwam zo raar over in denormale bb uitzending...
En wat mankeerde ze nu eigenlijk?
Als iemand moeite zou doen voor die bak poep, dan is Marlies idd zo beleefd en meelevend genoeg om diegene het gevoel te geven dat ze zijn of haar moeite op prijs stelt!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...laten we het maar even houden op dit:
al zou je een bak poep voor d'r neus zetten dan reageerd ze nog met ...het is allemaal weer...hheeerrlijk en sssupperrr en lekkerrr en ohhh en ahhh...
ze lult iig lekker met alle windrichtingen mee ...iedereen te vriend houden..daar win je misschien wel mee!
Zo doet men het voorkomen, maar ik weet wel beter, doorgestoken kaart, Hilde was mateloos populairquote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef roeland303 het volgende:
Is Hilde er nu gewoon uitgestemd?...het kwam zo raar over in denormale bb uitzending...
-knip-
Was slechts een veronderstelling van Hilde zelf want is door geen dokter vastgesteld.quote:
Als iemand zo op een bak poep reageert weet je toch al direct dat diegene je llekker serieus neemtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als iemand moeite zou doen voor die bak poep, dan is Marlies idd zo beleefd en meelevend genoeg om diegene het gevoel te geven dat ze zijn of haar moeite op prijs stelt!
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen, gij zwartgallige!
Je weet het leuk te draaien maar ik moet die heks niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als iemand moeite zou doen voor die bak poep, dan is Marlies idd zo beleefd en meelevend genoeg om diegene het gevoel te geven dat ze zijn of haar moeite op prijs stelt!
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...laten we het maar even houden op dit:
al zou je een bak poep voor d'r neus zetten dan reageerd ze nog met ...het is allemaal weer...hheeerrlijk en sssupperrr en lekkerrr en ohhh en ahhh...
ze lult iig lekker met alle windrichtingen mee ...iedereen te vriend houden..daar win je misschien wel mee!
Positief bekijken : Ze is op zoek naar een maatje nu Tijn haar verlaten heeft....quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Kinga het volgende:
Marlies lult weer met iedereen mee.....irritant kut kind
Het was een bak hypothetische poep. Trouwens Oorties praat over het algemeen een hoop poep!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Als iemand zo op een bak poep reageert weet je toch al direct dat diegene je llekker serieus neemt
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens.
Jeroen lult met iedereen mee, die heeft ook niet echt een eigen menig.
Marlies heeft zeker wel een eigen mening, maar dringt deze niet op aan andere, en laat andere in hun waarde als deze een andere mening hebben als dat zij heeft.
Ik heb Marlies er niet op kunnen betrappen verschillende meningen bij berschillende personen te hebben.
ook weer zo'n modeverschijnselquote:
gelukkig hebben we allemaal een eigen mening..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Marlies heeft zeker wel een eigen mening, maar dringt deze niet op aan andere, en laat andere in hun waarde als deze een andere mening hebben als dat zij heeft.
Ik heb Marlies er niet op kunnen betrappen verschillende meningen bij verschillende personen te hebben.
Als het niet te eten is, kun je dat beter zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een bak poep. Trouwens bommie praat en hoort over het algemeen een hoop poep!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een bak hypothetische poep. Trouwens Oorties praat over het algemeen een hoop poep!![]()
Wat weerhoudt hem ervan om naar binnen te gaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
Die gluipert cirkelde weer rond bij de deur van de badkamer waar de zusjes aan het douchen zijn.
Marlies is de integerheid zelve.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb Marlies er niet op kunnen betrappen verschillende meningen bij berschillende personen te hebben.
Tja, ik zie alleen maar voordelen. Als hij naar binnen stapt, slaat Mo hem knock out. En wij zitten veilig alles te bekijken vanachter een mo-nitor.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
Die gluipert cirkelde weer rond bij de deur van de badkamer waar de zusjes aan het douchen zijn.
Met alle respect, maar het gezegde 'De pijp uit' is bargoens voor mensen die gecremeerd zijn en dus als rook/as via een schoorsteen (een pijp) de aarde verlaten...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:50 schreef Sonique het volgende:
hij brak zijn neus..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat weerhoudt hem ervan om naar binnen te gaan?
Wedden dat ie naar binnen gaat alas Mo weg is. Tegen een sterke vrouw heeft hij geen weerwoord.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
Tja, zelfs Marlies heeft ook haar minpunten. Het zal in bovenstaand geval voor haar dus een leermomentje zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het niet te eten is, kun je dat beter zeggen.
Zeker in zo'n huis, anders krijg je het de volgende dag weer voor je neus![]()
Dat is sarcastisch, kan niet missen. Die rotstreek die ze Sjaan heeft geleverd is typerend voor die heks.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies is de integerheid zelve.![]()
Ze mist de intellectuele uitdaging bij andere bewoners. Alléén Semih kan die haar geven, maar ze zal nooit iets met hem beginnen omdat ze Micheline niet wil kwetsen.
Dat kan, maar dat is niet met iemand meepraten. Meepraten is bij mij doen alsof je je meening aanpast aan die van je gesprekspartner.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig hebben we allemaal een eigen mening..![]()
jeroen kan gewoon niet veel meer zeggen dan ja dus die is het al snel met andere eens
misschien heeft ze wel een eigen mening maar als een ander die van hun laat weten zegt ze vaak ja ja ja ja ik weet het! of iets in die richting, zoals ik haar zie geeft ze haar eigen mening pas als ze weet dat die van een ander hetzelfde is!..( maar dat is wat ik zie)
HEAR HEAR! Sterker, ik vind het enorm voor haar pleiten dat ze niet ala de gemiddelde Fokker haar medebewoners beoordeeld op hun wat mindere intelligente vermogen. Ze past zich netjes aan, en geeft ze alle tijd en ruimte om hun verhaal kwijt te kunnen, zonder ze het gevoel te geven dat het een debiel verhaal is....en dat is het over het algemeen ook!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies is de integerheid zelve.![]()
Ze mist de intellectuele uitdaging bij andere bewoners. Alléén Semih kan die haar geven, maar ze zal nooit iets met hem beginnen omdat ze Micheline niet wil kwetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |