Antwoord staat in BB [FB] #9: als de mod bezopen is dempt men het topic!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij hebt wel goed geleerd van je bans he?
Het is hier idd erg fris. er staat een behoorlijk windjequote:Op woensdag 20 september 2006 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier in het Oosten is het denk ik beter weer dan daar, ze lopen erbij alsof ze op de Noordpool zitten.
Dussssssssssssssss.....quote:Op woensdag 20 september 2006 18:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat het haar eigen schuld is ?
Als een vrouw bezopen / gedrogeerd is , dan NOG blijft elke vent er met zijn poten vanaf , als ze in een dusdanige toestand is waarin je redelijkerwijs kan vermoeden dat ze niet bij machte is om op DAT moment ZELF te bepalen of ze wel of niet van welke handeling dan ook gediend is of niet .
De eerste de beste vent die ik daar waar dan ook misbruik van zie maken ( ook al is het een vent van 2 x 2 ) die schop ik de kop van zijn romp , als hij niet naar mijn waarschuwing luistert en doorgaat .
En of dat bluf is of niet ........ lees mijn profiel maar eens , en vraag al mijn politiedossiers maar eens op m.b.t. het door mij toegepaste geweld in 21 jaar mijn beroep , en de ZERO aanklachten tegen mij .![]()
![]()
![]()
, moest ik ff kwijt .............
![]()
![]()
![]()
Als Sabrina eerlijk zou zijn, dan zou ze dat gewoon toejuichen, ze houdt e10 toch uit haar broekje onder het mom, we zijn slechts hele goede maatjes....quote:Op woensdag 20 september 2006 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Gluipertje Plofkop" zit nu weer knus bij Sabrina. Als ze vroeg op bed ligt zal hij wel weer met Melica het bad induiken.
Ik had Melica slimmer ingeschat. Vannacht was zij één en al aandacht en nu Sabrina weer.
Ik zou erbij gaan zitten (in Melica haar geval) en zeggen:"E10 ga je weer mee in bad, dan mag je weer aan mijn borsten voelen..."
'Je bent mijn maatje, tot aan het gaatje...', aldus een parodie-song, gebaseerd op een voormalig BB-bewoner...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Sabrina eerlijk zou zijn, dan zou ze dat gewoon toejuichen, ze houdt e10 toch uit haar broekje onder het mom, we zijn slechts hele goede maatjes....
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef StevenZen het volgende:
Omg die Etienne weer met zijn dikke poot.
onze heldquote:Op woensdag 20 september 2006 18:20 schreef luciano het volgende:
De eerste de beste vent die ik daar waar dan ook misbruik van zie maken ( ook al is het een vent van 2 x 2 ) die schop ik de kop van zijn romp , als hij niet naar mijn waarschuwing luistert en doorgaat .
Wat, zit 'ie nu ook al aan Rik?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef StevenZen het volgende:
Omg die Etienne weer met zijn dikke poot.
Wat is dit?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Dropkick het volgende:
Is E10 weer maatjes met Sabrina?Ik dacht dat hij een ander maatje had gevonden vannacht.
[afbeelding]
Niet alleen Sjaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:59 schreef n1ek het volgende:
Sjaan kan je ook zo boos maken met wat simpele dolletjes
Met nadruk op "hele", want ze lokt het zelf ook wel uit. Net als haar zus bij Tijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Sabrina eerlijk zou zijn, dan zou ze dat gewoon toejuichen, ze houdt e10 toch uit haar broekje onder het mom, we zijn slechts hele goede maatjes....
Het zou idd wel enorm interessant kunnen zijn, kijken hoe Sabrina reageerd als E10 nu vol voor Milica gaat ....quote:Op woensdag 20 september 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met nadruk op "hele", want ze lokt het zelf ook wel uit. Net als haar zus bij Tijn.
Ik zou haar wel eens willen zien als Zeekoe jr. er in mag blijven maandag en E10 naar haar toe gaat trekken, omdat Jeroen dan weg is.
Dat gelebber van hem, zoals daarnet ook weer. Hij staat op en moet wéér ff een zoen op de wang geven. Waarom?
Als je visite hebt van een maatje en je gaat ff piesen, geef je die dan ook ff een zoen?
Dat doe ik in een relatie nog niet eens. Laat staan als je maatjes bent.
wtfquote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Dropkick het volgende:
Is E10 weer maatjes met Sabrina?Ik dacht dat hij een ander maatje had gevonden vannacht.
[afbeelding]
jezus, wat is die gast lelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:07 schreef kukeleku het volgende:
Rik krabbelt zichzelf eens goed tussen zijn haren![]()
[afbeelding]
Kun je nagaan hoe ziek, galzwart en depresief de huidige maatschappij is. Ik zie hier zoveel afkeer over Marlies haar positivisme. Toch hartstikke fijn dat er iemand uitbundig doet over andermans kookkunsten?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef kukeleku het volgende:
Oh god, Marlies heeft het over eten en het is allemaal weer...hheeerrlijk en sssupperrr en lekkerrr en ohhh en ahhh...![]()
ik vind het heel fijn als mensen me eten lekker vinden...maar als ze zo gaan overdrijvenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ziek, galzwart en depresief de huidige maatschappij is. Ik zie hier zoveel afkeer over Marlies haar positivisme. Toch hartstikke fijn dat er iemand uitbundig doet over andermans kookkunsten?
![]()
Ze had niks op haar bordje maar vertelde alleen wat ze lekker vindt...en dan al zo uitbundigquote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ziek, galzwart en depresief de huidige maatschappij is. Ik zie hier zoveel afkeer over Marlies haar positivisme. Toch hartstikke fijn dat er iemand uitbundig doet over andermans kookkunsten?
![]()
Hoezo? Jullie vergeten dat elk mens anders is. Ik ken ook van die mensen die zo enorm overdreven op het eerste gezicht lijken. Dat zijn mensen die opgevoed zijn met een positieve inslag. Die hebben geleerd dat je naar je gesprekspartners moet luisteren en ze ook het gevoel moet geven dat je naar ze luisterd. In het begin is het even eng...maar naar verloop van tijd is het zelfs prettig, als die muur van wantrouwen die het gros op dit forum ook om zich heeft gebouwd langzaam afbrokkelt.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het heel fijn als mensen me eten lekker vinden...maar als ze zo gaan overdrijvendan is er iets mis
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie vergeten dat elk mens anders is. Ik ken ook van die mensen die zo enorm overdreven op het eerste gezicht lijken. Dat zijn mensen die opgevoed zijn met een positieve inslag. Die hebben geleerd dat je naar je gesprekspartners moet luisteren en ze ook het gevoel moet geven dat je naar ze luisterd. In het begin is het even eng...maar naar verloop van tijd is het zelfs prettig, als die muur van wantrouwen die het gros op dit forum ook om zich heeft gebouwd langzaam afbrokkelt.
Newsflash!
Beste Fokkers, niet iedereen is zo verrot als je zelf zou zijn!![]()
Aan de andere kant leer je bij de gemiddelde managementopleiding zoveel mogelijk terugkoppeling te geven in een gesprek zodat de ander langzaam zich dermate op zijn gemak voelt dat je hem een poot uit kan draaien ...geleuf me....het werkt
Ik ben een fan van Marlies haar positivisme! Ik hoop dat het BB Forum hier ook eens wat positiever gaat worden. We kijken naar mensen, mensen uit verschillende omgevingen, van verschillende opvoedingen. Zo hoorde ik hier vaak het woord "kampers" voorbij komen. Laten doorsnee kampers nou uitblinken in naastenliefde, ze komen sterk voor hun gemeenschap op uit liefde. ok ze hebben misschien niet de omgangsnormen die jij hebt, maar wie ben jij om te oordelen zeg ik dan even tegen de doorsnee forumgebruiker die oordeelde over ze. Tijn heeft wat aandacht nodig, so what...misschien is er wel overgecompenseerd in het gezin tijn/rik en is rik wat meer in de watten gelegd.
Ohwja, janine is echt in en in verrot!
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mohatma Ghandi talk![]()
Ohwja, janine is echt in en in verrot!
HALLO????!!!! Wat is dit, wat heb ik gemist? Gebrek aan meisjes en dan pakken ze dan elkaar op de bek? Laat het asjeblief niet zijn wat het lijkt...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Dropkick het volgende:
[afbeelding]
biddenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn die zusjes nou in hemelsnaam aan het doen??
tja kon het niet laten, ben ook maar menschquote:
Stomen zodat de verstopte poriën open gaan staan.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn die zusjes nou in hemelsnaam aan het doen??
Preciesquote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het heel fijn als mensen me eten lekker vinden...maar als ze zo gaan overdrijvendan is er iets mis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |