abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41987410
ben lang weggeweest, want me relatie ging super. heerlijke vakantie gehad en heel veel leuke dingen samen gedaan. we groeiden weer helemaal in mekaar en voelden ons goed bij mekaar. Nou is me vriendin afgelopen weekend uitgeweest (doet ze wel vaker, niet bijzonders zou je zeggen) Ze had een paar vrienden meegenomen en daar had ze het heel gezellig mee (ze heeft het altijd heel snel gezellig). Maar nu bel ik haar de volgende dag op, terwijl ze aan het oppassen is, en krijg ik te horen dat ze visite heeft. Een vriend die dus ook mee was geweest met uitgaan. ze had geen tijd voor me en ik belde ongelegen ofzo. Volgende dag krijg ik te horen dat ze angsten kreeg. omdat ze vond dat ze in de tijd dat ik er niet was gevoelens kreeg voor andere. In dit geval dus die gozer. (ik woon 3,5 uur van der vandaar dus we zien mekaar elke 1,2 of 3 weken, ligt eraan hoe het kan). die dag erna, gister dus, krijg ik te horen dat ze het niet meer weet, en dat ze niets kan beloven. precies hetzelfde verhaal als de vorige keer. Dit keer denk ik van tja het is alles of niets! En na lang praten en veel woorden. kwam het erop neer dat het uit was. zo heel opeens terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging met ons
Nu ben ik dus woedend en alles wat ik zeg zal er heel verkeerd uitkomen naar haar toe. Kan gewoon niet begrijpen dat ze zo 14 maanden weg kan gooien... Doet me verschrikkelijk pijn en voel me leeg van binnen!!

Vandaag zei ze, we moeten maar even geen contact hebben en dan kom ik volgende week zaterdag langs om te praten. dan kunnen we allebei even afkoelen.

Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.

heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.

voel me gewoon kut en weet dat het allemaal wel vaker bij mensen zou voorkomen, maar moet het gewoon kwijt, maar een beetje van me afschrijven.....
pi_41987518
Rotsituatie man, maar het leven houdt niet op na haar!
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_41987535
ja sucks big time!! kan er nie veel op zeggen maar ik leef met je mee
-___-
pi_41987568
beïendigt
pi_41987609
Kom jij nooit op fok? vrouwvreemd?

Ok nog één keer dan:

Je was niet de juiste, ze had het al weken voorbereid, jij wist van niets, jeugd wilt vrijheid.

En neem een doos met rode lampen mee als je nog op bezoek gaat.
^_
pi_41987626
Oh, en je moet dat kutwijf gewoon vertellen dat ze de tering kan krijgen en lekker op moet hoeren met haar trieste gezeik en gedrag!
pi_41987634
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef MadMarco het volgende:
Kom jij nooit op fok? vrouwvreemd?

Ok nog één keer dan:

Je was niet de juiste, ze had het al weken voorbereid, jij wist van niets, jeugd wilt vrijheid.

En neem een doos met rode lampen mee als je nog op bezoek gaat.
doe niet zo lullig
-___-
pi_41987636
geen fijne situatie inderdaad. Het zal er inderdaad mee te maken hebben dat jullie zo ver van elkaar afwonen. Hierdoor zal je het waarschijnlijk minder snel door kunnen hebben gehad dat haar gevoelens voor jou veranderden.

Wat ik ervan begrijp is die afkoelperiode, een periode waarin jullie elkaar helemaal niet spreken? Het wil dus niet zeggen dat er weer een mogelijkheid is dat ze verder met je wil? Zelfs als dat het geval is, zal ik er maar goed over nadenken voordat je er weer aan begint. Anders krijg je dit steeds.

Sterkte verder
pi_41987752
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:07 schreef jaoka het volgende:
geen fijne situatie inderdaad. Het zal er inderdaad mee te maken hebben dat jullie zo ver van elkaar afwonen. Hierdoor zal je het waarschijnlijk minder snel door kunnen hebben gehad dat haar gevoelens voor jou veranderden.

Wat ik ervan begrijp is die afkoelperiode, een periode waarin jullie elkaar helemaal niet spreken? Het wil dus niet zeggen dat er weer een mogelijkheid is dat ze verder met je wil? Zelfs als dat het geval is, zal ik er maar goed over nadenken voordat je er weer aan begint. Anders krijg je dit steeds.

Sterkte verder
nee er bestaat geen mogelijkheid meer om met haar door te gaan. hoeveel ik ook van haar hou en om haar geef. Lijkt me niet verstandig. Het enige wat er eventueel nog uit zo kunnen komen is vriendschap. maar dan moet er nog een hoop worden uitgelegd en worden uitgesproken. Vind het gewoon kut zo. Ze had alles wat ik zocht en ze liet mij altijd in de waan of ze meende het, maar ze vond mij ook perfect... En heb der al wel over gepraat, en mijn conclusie was dat ze afstandrelaties toch niet aan kan. Ze is een leuke meid dus ze krijgt veel aandacht. en omdat ze zelf zo gezellig is, zoeken jongens vaak wat achter die gezelligheid. ze is misschien gewoon iets te spontaan...
  woensdag 20 september 2006 @ 17:12:48 #10
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41987785
beëindigt
veni vidi gebanned
  woensdag 20 september 2006 @ 17:20:27 #11
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41987944
Wellicht was de champagne bij zonsondergang toch geen goede set...
Verder kan je beter gewoon doorgaan met het leventje en weer genieten van je vrijgezelle bestaan.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_41987983
Wat een slap wijf Geen contact meer mee opnemen behalve om jouw spullen daar op te halen.
Er zijn veel betere te krijgen. Tuurlijk is het nu even rot maar over een jaar lach je er hartelijk om als zij bij haar vijfde vriendje weg is na jou, omdat ze jou toch eiegenlijk wel de tofste vond.

"ik wil je terug, huillie huillie"
"yeah whatever" *Mickje smijt deur dicht
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_41988149
Sterkte Mickje!
Ik had dat een jaar geleden ook: ik dacht dat we steeds dichter bij elkaar kwamen en heel plotseling was het uit.
Na een tijdje intensief contact (waarvan al snel bleek dat het beter was als dat er niet was), lieten we elkaar met rust. Ik dacht altijd dat we elkaar na een paar maanden/weken/wat dan ook wel weer zouden kunnen spreken en gewoon met elkaar zouden omgaan.
(Nu ja, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nu al tien maanden niets meer van hem gehoord heb.)
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_41988184
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Deetch het volgende:
Wat een slap wijf Geen contact meer mee opnemen behalve om jouw spullen daar op te halen.
Er zijn veel betere te krijgen. Tuurlijk is het nu even rot maar over een jaar lach je er hartelijk om als zij bij haar vijfde vriendje weg is na jou, omdat ze jou toch eiegenlijk wel de tofste vond.

"ik wil je terug, huillie huillie"
"yeah whatever" *Mickje smijt deur dicht
ben altijd zuinig op exen, maar zij heeft me toch wel het meest pijn gedaan. misschien omdat het ten eerste de langste relatie was, maar ook omdat ik gewoon echt ontzettend van haar hield! En ze komt niet langs voor spullen, maar om te praten. meer niet
  woensdag 20 september 2006 @ 17:30:54 #15
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_41988219
Dat is idd wel ff kut dan zeker omdat jij het gevoel had dat het nu weer lekker liep
Beetje vaag wel dat ze nu ineens na een weekendje stappen ineens zo uit de hoek komt

Klinkt makkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken door zo'n meid, tegen dat soort wisselvalligheid kun je toch nooit opboksen.....
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_41989135
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef _Flame_ het volgende:
Dat is idd wel ff kut dan zeker omdat jij het gevoel had dat het nu weer lekker liep
Beetje vaag wel dat ze nu ineens na een weekendje stappen ineens zo uit de hoek komt

Klinkt makkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken door zo'n meid, tegen dat soort wisselvalligheid kun je toch nooit opboksen.....
heb weinig keuze, als ik me gek laat maken, heb ik alleen mezelf ermee... Maar inderdaad het is makkelijker gezegd dan gedaan, moet denk ik maar veel afleiding zoeken ofzo...
  woensdag 20 september 2006 @ 18:31:00 #17
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_41989724
toch relaxed, je bent van die slet af en je kan nu weer gaan genieten van een andere!

win-win situatie!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 20 september 2006 @ 18:33:22 #18
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_41989783
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:...
Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.
...
Je moet jezelf goed voelen en dingen doen die jij leuk vindt en waar je energie van krijgt om te leven. Hoe zag je je toekomst met haar verder? Dichterbij wonen?
Zou maar even lekker mokken en lekker nokken met die griet en een leuke wat dichter bij huis zoeken als je daar aantoe bent.
pi_41989806
Aha we hebben hier met een 'fladderaartje' te maken! Ze fladdert naar jou toe, "he wat een leuke jongen, spannend geeft mij aandacht"; vervolgens versiert een andere jongen haar als je er even niet bij bent (zwakke weerstand tegen verleiden) en "he wat een leuke jongen die mij weer aandacht geeft" en fladdert vervolgens naar de volgende jongen. Net als een vlinder die van bloem naar bloem fladdert. Ze is gewoon aandachtsgeil, zoals veel vrouwen helaas
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_41989909
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:34 schreef Demophon het volgende:
Aha we hebben hier met een 'fladderaartje' te maken! Ze fladdert naar jou toe, "he wat een leuke jongen, spannend geeft mij aandacht"; vervolgens versiert een andere jongen haar als je er even niet bij bent (zwakke weerstand tegen verleiden) en "he wat een leuke jongen die mij weer aandacht geeft" en fladdert vervolgens naar de volgende jongen. Net als een vlinder die van bloem naar bloem fladdert. Ze is gewoon aandachtsgeil, zoals veel vrouwen helaas
mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.
pi_41990208
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:38 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.
Dan heb ik de volgende vragen:
* kon je haar zeer makkelijk en laagdrempelig versieren? (easy come, easy go, dan kunnen andere mannen haar ook makkelijk versieren)
* Vond ze haar vrijheid heel erg belangrijk, ook al hadden jullie een 'relatie'?
* Relatief veel mannelijke vrienden waar ze mee bleef omgaan?
* Ook al is ze lief en doet ze veel voor jou, je hebt toch het gevoel dat jij degene was die de kar trok?
* Ze is reactief: m.a.w. jij moet vaak het initiatief nemen (bijv. jij belt het eerst in de week, jij stelde het eerst voor wat af te spreken)
* Geef je haar geen aandacht, dan geeft ze jou ook geen aandacht?

Indien je 3 vragen met ja beantwoordt is ze een fladderaar
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_41990439
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef Demophon het volgende:

[..]

Dan heb ik de volgende vragen:
* kon je haar zeer makkelijk en laagdrempelig versieren? (easy come, easy go, dan kunnen andere mannen haar ook makkelijk versieren)
* Vond ze haar vrijheid heel erg belangrijk, ook al hadden jullie een 'relatie'?
* Relatief veel mannelijke vrienden waar ze mee bleef omgaan?
* Ook al is ze lief en doet ze veel voor jou, je hebt toch het gevoel dat jij degene was die de kar trok?
* Ze is reactief: m.a.w. jij moet vaak het initiatief nemen (bijv. jij belt het eerst in de week, jij stelde het eerst voor wat af te spreken)
* Geef je haar geen aandacht, dan geeft ze jou ook geen aandacht?

Indien je 3 vragen met ja beantwoordt is ze een fladderaar
*ik kon haar niet makkelijk versieren, het was heel anders. dus nee
*in welke zin vrijheid? we zijn 2 mensen en hielden van mekaar. we waren er voor mekaar als het nodig was, en we hielden van verassingen. weet geen antwoord hierop
*ze heeft wel veel mannelijke vrienden, bijna alleen maar. dus ja
*ik was zeker niet degene die de kar trok, dat deden we toch allebei. geven en nemen dus nee
*hoefde niet altijd initiatief te nemen, kwam van beide kanten. Zij was degene die opeens hier voor de deur stond zonder dat we dat hadden afgesproken, dus een verrassing. dus nee
*aandacht was er altijd van beide kanten. als ik even niets liet horen, was zij het wel die wat liet horen, en andersom ook! dus nee.

dat maakt geen 3 ja's hoogstens 2 dus geen fladderaar... kijk ben niet om haar hier zwart te maken. vind het alleen vreemd zoals het zo snel kan gaan...
pi_41991500
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:
ben lang weggeweest, want me relatie ging super. heerlijke vakantie gehad en heel veel leuke dingen samen gedaan. we groeiden weer helemaal in mekaar en voelden ons goed bij mekaar. Nou is me vriendin afgelopen weekend uitgeweest (doet ze wel vaker, niet bijzonders zou je zeggen) Ze had een paar vrienden meegenomen en daar had ze het heel gezellig mee (ze heeft het altijd heel snel gezellig). Maar nu bel ik haar de volgende dag op, terwijl ze aan het oppassen is, en krijg ik te horen dat ze visite heeft. Een vriend die dus ook mee was geweest met uitgaan. ze had geen tijd voor me en ik belde ongelegen ofzo. Volgende dag krijg ik te horen dat ze angsten kreeg. omdat ze vond dat ze in de tijd dat ik er niet was gevoelens kreeg voor andere. In dit geval dus die gozer. (ik woon 3,5 uur van der vandaar dus we zien mekaar elke 1,2 of 3 weken, ligt eraan hoe het kan). die dag erna, gister dus, krijg ik te horen dat ze het niet meer weet, en dat ze niets kan beloven. precies hetzelfde verhaal als de vorige keer. Dit keer denk ik van tja het is alles of niets! En na lang praten en veel woorden. kwam het erop neer dat het uit was. zo heel opeens terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging met ons
Nu ben ik dus woedend en alles wat ik zeg zal er heel verkeerd uitkomen naar haar toe. Kan gewoon niet begrijpen dat ze zo 14 maanden weg kan gooien... Doet me verschrikkelijk pijn en voel me leeg van binnen!!

Vandaag zei ze, we moeten maar even geen contact hebben en dan kom ik volgende week zaterdag langs om te praten. dan kunnen we allebei even afkoelen.

heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.

voel me gewoon kut en weet dat het allemaal wel vaker bij mensen zou voorkomen, maar moet het gewoon kwijt, maar een beetje van me afschrijven.....
Face it, achteraf gezien was het gewoon een achterbaks kreng die geen relatie aan kan (vertrouwen en eerlijkheid ) en draait nu nog steeds om de waarheid heen en wilt niet toegeven dat ze die gozer gewoon heeft geneukt van het weekend. (Het bekende eromheen draaien he..

. "Schat, je belt nu best wel ongelegen... ik ben nu aan het ( werken / oppassen whatever ) en ik ben hier ook met een andere jongen..."
"Wie is die jongen"
"uhhh tja... *vul hier een hele lange som van leugens in terwijl je zelf al het antwoord weet* "

Dit zat er al een hele tijd aan tekomen, en zoals al zo vaak voorkomt hiero : Gooit nooit je oude paar schoenen weg voordat je nieuwe heb" . Feitelijk heeft ze je al een hele tijd geleden verlaten, en neemt ze nu waarschijnlijk een vriendje als een 'tijdelijke buffer' om die afgelope paar maanden te vergeten. Lees de andere verhalen hier op dit fora maar... 90% kans dat je precies hetzelfde lees.

Dat is de harde waarheid... en nu kun je nog zo emotional doen maar zo zit het gewoon in elkaar tegenwoordig ( iedereen gaat met iedereen ).. dus, pak een bak koffie en ga verder lezen op fok.. krijg je tenminste nog een glimlach op je kop

Maar, kop op...
1 ding is duidelijk : Dat was jouw ware niet, omdat ze toch niet zo eerlijk bleek te zijn dan je dacht,
The hunt goes on!

[ Bericht 1% gewijzigd door Spacemonkeh op 20-09-2006 19:39:00 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 20:04:42 #24
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41992711
Hmmmz ja dat is inderdaad behoorlijk klote Mickje, heb het zelf vorig jaar meegemaakt en het is zeker geen pretje. Realiseer je alleen dat zij er waarschijnlijk al langer mee rondloopt, ook al was de vakantie zo fijn en heerlijk, de rest van het jaar moet je je ook zo voelen voor een relatie. Ik had iig het idee dat we destijds in een dip zaten maar dat bleek dat bleek dus een aflopende zaak te zijn.
Elke situatie is natuurlijk weer anders en het enige wat ik je mee wil geven is dat zij er ook niks aan kan doen als haar gevoel veranderd is ten opzichte van jou.
Sterkte ermee

ps. Praten en van je afschrijven helpt idd en moet je zeker doen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41993381
TT gefixed.

Oh, toch niet, hij pakt de ë niet. Dan maar zonder.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2006 20:21:26 ]
pi_41993613
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef MisterTata het volgende:
Hmmmz ja dat is inderdaad behoorlijk klote Mickje, heb het zelf vorig jaar meegemaakt en het is zeker geen pretje. Realiseer je alleen dat zij er waarschijnlijk al langer mee rondloopt, ook al was de vakantie zo fijn en heerlijk, de rest van het jaar moet je je ook zo voelen voor een relatie. Ik had iig het idee dat we destijds in een dip zaten maar dat bleek dat bleek dus een aflopende zaak te zijn.
Elke situatie is natuurlijk weer anders en het enige wat ik je mee wil geven is dat zij er ook niks aan kan doen als haar gevoel veranderd is ten opzichte van jou.
Sterkte ermee

ps. Praten en van je afschrijven helpt idd en moet je zeker doen
wat ook helpt is gewoon andere dingen doen, ff met verstand op nul iets doen, zo heb ik net heerlijk gebasketbalt. Maarja, aangezien ik niet op school zit, en op het moment ook geen werk heb, zit ik dus thuis, iets te veel tijd om na te denken. en als ik te veel na ga denken, ga ik stomme dingen doen. zoals smsen/ brieven schrijven. en allemaal niet zo aardige berichten. dus zal mezelf dan maar ergens anders op moeten storten. werk zoeken! maar daar heb ik ook al problemen mee....
pi_41996025
quote:
Daar is ze een meisje voor. En niet volgend weekend, het vorige weekend had ze die jongen al

Realiseer je wel dat ze je gewoon als voetenmat gebruikt heeft nu. Het voelt kut, maar het plaatst je wel in de juiste setting voor dat "ik kom langs zodat we ff kunnen praten" gedoe
pi_41996843
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:27 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Daar is ze een meisje voor. En niet volgend weekend, het vorige weekend had ze die jongen al

Realiseer je wel dat ze je gewoon als voetenmat gebruikt heeft nu. Het voelt kut, maar het plaatst je wel in de juiste setting voor dat "ik kom langs zodat we ff kunnen praten" gedoe
mja normale sletjes zijn zo ja, maar als je 14 maanden een relatie hebt, loopt dat toch anders lijkt mij...
  donderdag 21 september 2006 @ 01:11:54 #29
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_42004685
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:43 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja normale sletjes zijn zo ja, maar als je 14 maanden een relatie hebt, loopt dat toch anders lijkt mij...
mooi dat jij dat principe hebt,...hopelijk leer je ervan dat elk mens andere principes heeft...

ga nu maar eens op zoek naar een meisje waarvan jij denkt dat ze dezelfde normen en waarden heeft.

slotje
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_42006392
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:43 schreef Mickje het volgende:

[..]

In principe geef ik je gelijk hoor, een relatie van ruim een jaar gooi je niet zomaar weg. Maar dat meisje denkt er blijkbaar anders over, anders had ze niks met die jongen gedaan.
pi_42006533
Jee, wat een verbitterde reacties weer hier en daar...

Mickje, het is heel erg vervelend, zeker als jij dacht dat het goed ging. Maar gevoelens zijn niet te dwingen en haar gevoelens voor jou zijn toch veranderd/verdwenen. Heel verdrietig voor je, maar dat maakt haar niet al die slechte dingen die hierboven worden gezegd. Het nadeel van relaties is nou eenmaal dat je er met twee mensen in zit en dat een van beide altijd de relatie op kan zeggen. Je wordt kwetsbaar als je van iemand houdt en je hoopt dat die ander net zo veel en net zo lang van jou houdt als jij van haar/hem.

Stort je inderdaad op het zoeken van werk en het doen van leuke dingen. En heb geen al te grote verwachtingen van het gesprek van volgende week.
Sterkte.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42006618
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Jee, wat een verbitterde reacties weer hier en daar...

Mickje, het is heel erg vervelend, zeker als jij dacht dat het goed ging. Maar gevoelens zijn niet te dwingen en haar gevoelens voor jou zijn toch veranderd/verdwenen. Heel verdrietig voor je, maar dat maakt haar niet al die slechte dingen die hierboven worden gezegd. Het nadeel van relaties is nou eenmaal dat je er met twee mensen in zit en dat een van beide altijd de relatie op kan zeggen. Je wordt kwetsbaar als je van iemand houdt en je hoopt dat die ander net zo veel en net zo lang van jou houdt als jij van haar/hem.

Stort je inderdaad op het zoeken van werk en het doen van leuke dingen. En heb geen al te grote verwachtingen van het gesprek van volgende week.
Sterkte.
Als de relatie niet bevredigend was voor haar had ze het toch op zn minst kunnen vertellen met wat voor gevoel ze zit, en het daarna eventueel met fatsoen uitmaken als dit niks oplost. Niet een andere jongen pakken, je vriend daarvoor aan de tel ophangen, en daarna aan komen zetten met "ja.. ik weet niet meer hoe ik me voel "
pi_42006719
Ik zeg niet dat haar gedrag de schoonheidsprijs verdiend, maar er staat tegenover dat ook niet zeker is of ze is vreemdgegaan. Misschien heeft het feit dat ze in korte tijd een andere jongen erg leuk is gaan vinden, haar wel aan het denken gezet en misschien vindt ze de afstand ook wel heel erg moeilijk bij nader inzien.
pi_42009587
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg niet dat haar gedrag de schoonheidsprijs verdiend, maar er staat tegenover dat ook niet zeker is of ze is vreemdgegaan. Misschien heeft het feit dat ze in korte tijd een andere jongen erg leuk is gaan vinden, haar wel aan het denken gezet en misschien vindt ze de afstand ook wel heel erg moeilijk bij nader inzien.
ik weet het niet zeker, maar mijn gevoel zegt dat ze nog niets heeft gedaan met die gozer. Wel vind ik het vreemd dat zoiets in 2 dagen kan omslaan... In 2 dagen tijd komt zij erachter dat het niet goed gaat met de relatie? dat ze gevoelens krijgt in 2 dagen voor andere? Vind het gewoon vreemd! kan het niet begrijpen!!! Ze zegt steeds, ik heb het beste met je voor en ik wil je geen pijn doen. maar dan weet ze het leuk te brengen. komt waarschijnlijk ook door me eigen niet al te aardige inbreng omdat ik het niet begrijp en dan maar boos reageer en allemaal dingen zeg die ik denk... Ik moet er gewoon een punt achter zetten voor mezelf. maar dat is nou juist zo moeilijk! We zouden mekaar niet meer spreken tot volgende week zaterdag, maar toch kan ik het niet laten. en zij stuurt steeds maar van ja blablabla je bent gemeen, we spreken mekaar volgende week.
Ik krijg dan de indruk dat ze in die week vanalles aan het doen is wat betreft die jongen... Of ze moet zichzelf dervan overtuigen dat ze beter af is zonder mij. want ik woon te ver en dit en dat.

het is gewoon allemaal nog steeds moeilijk te bevatten voor mij!
pi_42010175
Mickje, daar komt ze natuurlijk niet in 2 dagen achter.
Twee mogelijkheden:
- Ze had al langer een onbestemd gevoel (sleur?) en na de 'klik' met die andere jongen viel het gewoon op zijn plaats: ze was gelukkiger met hem.
- Ze had niet al langer een onbestemd gevoel maar de 'klik' met die andere jongen schudde haar wakker en ze zag dat ze wat passie (dat is een heel net woord!!) miste.

En vervolgens rationaliseert ze het naar jou toe met allemaal vaag geblaat over nadenken en niet zeker weten, en alles wat ze nog meer verzint (dat ze er ineens achter komt dat jij zo ver weg woont is een goed voorbeeld - er zullen er nog wel meer volgen).

Dat jij gemeen bent is ook een leuke. Zij heeft dus wel degelijk een beetje schuldgevoel, en het liefste wil ze dat wegstoppen terwijl ze met die nieuwe gozer de hele kama sutra doorneemt.
Dus als jij contact met haar opneemt is dat 'gemeen' van jou, want daar krijgt ze zo'n naar schuldgevoel van.

Conclusie, ze is een egoïstisch breezersletje, en ze zit fout en jij niet.
Maar je kunt er *niets* aan doen.
Praten heeft geen enkele zin, dat wordt een GTST-achtig drama met dooddoeners als 'ik wil je geen pijn doen' terwijl ze op haar horloge zit te kijken.

Doe jezelf dat niet aan.
Zet haar spullen op straat, bid voor regen en ga met je maten de kroeg in.
Niet zeggen dat je haar spullen daar hebt neergezet want je mocht geen contact meer opnemen.
En die doos rode lampen blijft gewoon een goed idee.
pi_42011862
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef mgerben het volgende:
Mickje, daar komt ze natuurlijk niet in 2 dagen achter.
Twee mogelijkheden:
- Ze had al langer een onbestemd gevoel (sleur?) en na de 'klik' met die andere jongen viel het gewoon op zijn plaats: ze was gelukkiger met hem.
- Ze had niet al langer een onbestemd gevoel maar de 'klik' met die andere jongen schudde haar wakker en ze zag dat ze wat passie (dat is een heel net woord!!) miste.

En vervolgens rationaliseert ze het naar jou toe met allemaal vaag geblaat over nadenken en niet zeker weten, en alles wat ze nog meer verzint (dat ze er ineens achter komt dat jij zo ver weg woont is een goed voorbeeld - er zullen er nog wel meer volgen).

Dat jij gemeen bent is ook een leuke. Zij heeft dus wel degelijk een beetje schuldgevoel, en het liefste wil ze dat wegstoppen terwijl ze met die nieuwe gozer de hele kama sutra doorneemt.
Dus als jij contact met haar opneemt is dat 'gemeen' van jou, want daar krijgt ze zo'n naar schuldgevoel van.

Conclusie, ze is een egoïstisch breezersletje, en ze zit fout en jij niet.
Maar je kunt er *niets* aan doen.
Praten heeft geen enkele zin, dat wordt een GTST-achtig drama met dooddoeners als 'ik wil je geen pijn doen' terwijl ze op haar horloge zit te kijken.

Doe jezelf dat niet aan.
Zet haar spullen op straat, bid voor regen en ga met je maten de kroeg in.
Niet zeggen dat je haar spullen daar hebt neergezet want je mocht geen contact meer opnemen.
En die doos rode lampen blijft gewoon een goed idee.
tis allemaal zo gezegd, en praten ga ik toch wel, mijn negeerknop is nu ook ingedrukt dus spreek haar niet voor volgende week zaterdag. Hoe moeilijk het ook is... weet voor de rest niets te zeggen. het kutgevoel moet wegslijten. en dat moet ik voor mekaar krijgen op 1 of andere manier. haar spullen. er zijn geen spullen, behalve een paar sokken en een ketting. ze komt alleen om te praten en niet voor die spullen waar ze het bestaan nie van af weet. ik zie wel hoe het loopt, ze neemt maar contact met mij op die zaterdag, zal vrijdag wel worden ofzo... boeie tis gewoon vage shit en heb het gewoon moeilijk ermee...
pi_42012026
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:

Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen!
Als je een meid nodig hebt om je levenskracht te geven, ben je verkeerd bezig man. Dan leun je teveel op haar, wat verschrikkelijk stikkend kan werken.

Srry om het te zeggen maar een vriendin/vrouw is niet HET ding van je leven, het mag "maar" 1 van de dingen zijn, anders krijg je een ongezonde relatie.

Sorteer je leven eerst en zie dat je gelukkig bent ook zonder haar, ipv een pijnverzachtende relatie te hebben.

Laat je in je ongeluk nu vooral geen speelbal van haar zinnen maken, zo kom je er nooit uit.

(oh en ik zeg dit alles uit eigen ervaring, niet uit een boekje)
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42012082
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Als je een meid nodig hebt om je levenskracht te geven, ben je verkeerd bezig man. Dan leun je teveel op haar, wat verschrikkelijk stikkend kan werken.

Srry om het te zeggen maar een vriendin/vrouw is niet HET ding van je leven, het mag "maar" 1 van de dingen zijn, anders krijg je een ongezonde relatie.

Sorteer je leven eerst en zie dat je gelukkig bent ook zonder haar, ipv een pijnverzachtende relatie te hebben.
ben ook niet op zoek naar een nieuwe relatie op dit moment... heb helemaal geen zin derin... gewoon omdat het zoveel pijn kan doen... Dit is misschien wel hetgene wat me op dit moment het meest pijn doet in me leven...
pi_42012144
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:33 schreef miss_sly het volgende:
dat ook niet zeker is of ze is vreemdgegaan
Je zegt het precies goed: Je kan nog niet met 100% zekerheid zeggen dat ze met die andere gast heeft liggen neuken.
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Mickje het volgende:

[..]

ik weet het niet zeker, maar mijn gevoel zegt dat ze nog niets heeft gedaan met die gozer. Wel vind ik het vreemd dat zoiets in 2 dagen kan omslaan... In 2 dagen tijd komt zij erachter dat het niet goed gaat met de relatie? dat ze gevoelens krijgt in 2 dagen voor andere? Vind het gewoon vreemd! kan het niet begrijpen!!! Ze zegt steeds, ik heb het beste met je voor en ik wil je geen pijn doen. maar dan weet ze het leuk te brengen. komt waarschijnlijk ook door me eigen niet al te aardige inbreng omdat ik het niet begrijp en dan maar boos reageer en allemaal dingen zeg die ik denk... Ik moet er gewoon een punt achter zetten voor mezelf. maar dat is nou juist zo moeilijk! We zouden mekaar niet meer spreken tot volgende week zaterdag, maar toch kan ik het niet laten. en zij stuurt steeds maar van ja blablabla je bent gemeen, we spreken mekaar volgende week.

Ik krijg dan de indruk dat ze in die week vanalles aan het doen is wat betreft die jongen... Of ze moet zichzelf dervan overtuigen dat ze beter af is zonder mij. want ik woon te ver en dit en dat.
pak es een emmer koud water en gooi die over je hoofd. Lees dan nog een keer wat je getypt hebt "Jij bent gemeen" kom op man. Ik denk dat je het heel goed hebt wat betreft dat laatste: Heel de week doet ze dingen met die jongen, en zaterdag kijkt ze of ze op deze manier verder wil gaan, of dat ze toch voor 1 van jullie 2 kiest. En je posts geven sterk het id dat dat hem zal zijn.

Behoud je laatste beetje trots en volg het "spullen op straat en kroeg"-advies op
pi_42012151
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:39 schreef Mickje het volgende:

[..]

ben ook niet op zoek naar een nieuwe relatie op dit moment... heb helemaal geen zin derin... gewoon omdat het zoveel pijn kan doen... Dit is misschien wel hetgene wat me op dit moment het meest pijn doet in me leven...
Maar het gaat niet om een relatie, waarom moet je meteen een relatie aangaan? Moest dat gaan, wordt dat terug een troostrelatie Je kunt ook happy worden zonder vrouwen .. En dan zal het allemaal veeeeeeeel makkelijker gaan.

Ik zeg niet dat dat meisje/vrouw je niet gelukkig mag maken, maar ze mag niet het enige zijn in je leven dat dat doet. Je idoliseert haar teveel en zet jezelf eronder, zo kom je in een wereldje terecht dat je enkel iets met haar ziet en niks anders, en zo kan ze makkelijk met je gevoelens spelen.

Neem de touwtjes terug zelf in handen. Spullen op de straat moet niet, probeer gewoon te laten zien dat je wel verdrietig bent om wat ze doet, maar NIET dat je niet meer kunt leven zonder haar en dat je geen toekomst ziet zonder haar. Dat werkt afschrikwekkend en bezitterig.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42012329
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:42 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Maar het gaat niet om een relatie, waarom moet je meteen een relatie aangaan? Moest dat gaan, wordt dat terug een troostrelatie Je kunt ook happy worden zonder vrouwen .. En dan zal het allemaal veeeeeeeel makkelijker gaan.

Ik zeg niet dat dat meisje/vrouw je niet gelukkig mag maken, maar ze mag niet het enige zijn in je leven dat dat doet. Je idoliseert haar teveel en zet jezelf eronder, zo kom je in een wereldje terecht dat je enkel iets met haar ziet en niks anders, en zo kan ze makkelijk met je gevoelens spelen.

Neem de touwtjes terug zelf in handen. Spullen op de straat moet niet, probeer gewoon te laten zien dat je wel verdrietig bent om wat ze doet, maar NIET dat je niet meer kunt leven zonder haar en dat je geen toekomst ziet zonder haar. Dat werkt afschrikwekkend en bezitterig.
blijkbaar heb ik me leven teveel in mekaar gezet dat zij het doel in me leven was. als ik er over na ga denken. ik weet het wel zeker. er ging niets voorbij of zij werd er wel bij betrokken... Alles was in het teken van haar, en ik hield eigenlijk altijd wel rekening met haar... Maar ja misschien was ik wel 14 maanden blind. dat geloof ik niet. het was zeker liefde, dat herken je gewoon. Zal er over moeten praten om het te begrijpen, want ik wil zeker begrijpen waarom dit en waarom dat. Waarom deze keuze en hoelang speelt het al? gewoon voor mezelf
pi_42012406
egoistisch breezersletje? Omdat ze niet verder wil met TS? Kom op zeg, relaties worden nu eenmaal verbroken, gevoelens veranderen of verdwijnen en inzichten kunnen veranderen. Dat is heel verdrietig voor de andere partij als die er anders over denkt, maar daar houdt het ook helemaal mee op...

Wat zitten er op fok toch veel verbitterde, zielige mannetjes
  donderdag 21 september 2006 @ 12:56:38 #43
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42012483
verzin zelf eens iets.. `ze is alles voor mij´ maakt je niet veel waard, dude
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42012505
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:56 schreef Aoristus het volgende:
verzin zelf eens iets.. `ze is alles voor mij´ maakt je niet veel waard, dude
mja dan ben ik maar niet veel waard, op dit moment geeft niemand wat voor mij, zoals ik heerlijk bezig ben met me kut voelen. boos en vol onbegrip...
  donderdag 21 september 2006 @ 12:58:57 #45
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42012537
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:57 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja dan ben ik maar niet veel waard, op dit moment geeft niemand wat voor mij, zoals ik heerlijk bezig ben met me kut voelen. boos en vol onbegrip...
da´s een prima insteek. Jezelf weinig waard voelen. Wat wordt het, huilen of schreeuwen zaterdag.
pi_42012567
Ow, maar je mag best even zwelgen in je kut voelen hoor. Als je relatie wordt beeindigd is dat zeker wel geoorloofd. Maar: niet te lang

En wat betreft het "ze is alles voor mij": ik vind dat dat best mag, als dat op een gezonde manier is. Mijn vriend is ook alles voor me, maar dat wil niet zeggen dat ik zonder hem niet kan leven of dat we geen dingen apart doen. Ik wil alleen liever niet zonder hem leven, omdat hij mijn leven nog leuker maakt dan het al is
pi_42012764
Hmm, nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn relatie onlangs ook is uitgegaan na ong. 15 maanden. Voor hem was dit meer een schok dan voor mij. In die 15 maanden zijn er 12 niet goed gegaan (hadden al way eerder een punt erachter moeten zetten mgoed). In de laatste weken voordat het uit ging kreeg ik steeds beter contact met een goede vriend.

Vlak nadat ik het uitgemaakt heb ben ik tot de conclusie gekomen dat ik meer voelde voor die goede vriend dan dat ik verwacht had (en hij voor mij). Je kan begrijpen dat mijn ex er helemaal kapot van is... (Aangezien ze elkaar kennen was het onmogelijk om het voor hem geheim te houden en heb ik het hem dan ook eerlijk verteld.)

Ik begrijp hem (en jou) en zijn verdriet. Maar kan me dus (helaas misschien) ook ergens haar kant voorstellen. Gevoelens zijn heel moeilijk te begrijpen. Ik had eigenlijk maar 2 opties: mijn gevoel voor die goede vriend negeren en misschien wel de ware(?) laten schieten, zodat mijn ex de tijd kreeg om over de situatie heen te komen en daarna alsnog weer een klap te krijgen of wel achter mijn gevoel gaan staan en ervoor gaan, waarbij ik mijn ex meer pijn deed dan ik al had gedaan. Ik moet zeggen dat ik voor mezelf heb gekozen.. ik bedoel, uiteindelijk werk je aan je eigen toekomst, en moet je niet in je verleden blijven hangen.

Bij mijn ex merkte ik ook dat ik alles voor hem was. (Andersom had ik die neiging ook vaak trouwens..) Dit is geen fijne situatie omdat je dan teveel van 1 persoon af laat hangen en die persoon teveel je leven laat bepalen. Misschien iets om van te leren als je weer een relatie hebt, gewoon ook lekker je eigen dingen blijven doen en ook waarde blijven hechten daar aan. Mocht het dan ooit weer fout gaan heb je nog wat om op terug te vallen. Sterkte in ieder geval!
O+ 11-06-2009 O+
pi_42012781
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar je mag best even zwelgen in je kut voelen hoor. Als je relatie wordt beeindigd is dat zeker wel geoorloofd. Maar: niet te lang

En wat betreft het "ze is alles voor mij": ik vind dat dat best mag, als dat op een gezonde manier is. Mijn vriend is ook alles voor me, maar dat wil niet zeggen dat ik zonder hem niet kan leven of dat we geen dingen apart doen. Ik wil alleen liever niet zonder hem leven, omdat hij mijn leven nog leuker maakt dan het al is
mja wat is niet te lang, het is nog vers, het is 2 dagen geleden. dan kan ik me best nog kut voelen en wat betreft dat het zaterdag schreeuwen wordt en huilen wordt. blijkbaar kan jij in de toekomst kijken, en weet jij hoe ik me over 9 dagen voel...
pi_42012844
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef bigbird het volgende:
Hmm, nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn relatie onlangs ook is uitgegaan na ong. 15 maanden. Voor hem was dit meer een schok dan voor mij. In die 15 maanden zijn er 12 niet goed gegaan (hadden al way eerder een punt erachter moeten zetten mgoed). In de laatste weken voordat het uit ging kreeg ik steeds beter contact met een goede vriend.

Vlak nadat ik het uitgemaakt heb ben ik tot de conclusie gekomen dat ik meer voelde voor die goede vriend dan dat ik verwacht had (en hij voor mij). Je kan begrijpen dat mijn ex er helemaal kapot van is... (Aangezien ze elkaar kennen was het onmogelijk om het voor hem geheim te houden en heb ik het hem dan ook eerlijk verteld.)

Ik begrijp hem (en jou) en zijn verdriet. Maar kan me dus (helaas misschien) ook ergens haar kant voorstellen. Gevoelens zijn heel moeilijk te begrijpen. Ik had eigenlijk maar 2 opties: mijn gevoel voor die goede vriend negeren en misschien wel de ware(?) laten schieten, zodat mijn ex de tijd kreeg om over de situatie heen te komen en daarna alsnog weer een klap te krijgen of wel achter mijn gevoel gaan staan en ervoor gaan, waarbij ik mijn ex meer pijn deed dan ik al had gedaan. Ik moet zeggen dat ik voor mezelf heb gekozen.. ik bedoel, uiteindelijk werk je aan je eigen toekomst, en moet je niet in je verleden blijven hangen.

Bij mijn ex merkte ik ook dat ik alles voor hem was. (Andersom had ik die neiging ook vaak trouwens..) Dit is geen fijne situatie omdat je dan teveel van 1 persoon af laat hangen en die persoon teveel je leven laat bepalen. Misschien iets om van te leren als je weer een relatie hebt, gewoon ook lekker je eigen dingen blijven doen en ook waarde blijven hechten daar aan. Mocht het dan ooit weer fout gaan heb je nog wat om op terug te vallen. Sterkte in ieder geval!
Het is heel leuk en aardig dat jij ongeveer hetzelfde heb meegemaakt als mijn ex. (damn ex dat klinkt gewoon niet) maar het is zo opeens, en die 14 maanden waarvan er zeker 13 goed gingen. We konden alles met mekaar doen, en we begrepen mekaar altijd goed. Nouja alleen nu begrijp ik het niet meer. Het was een bominslag die niet goed aankwam bij mij. Ik werd woest van onbegrip...
pi_42012939
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:09 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja wat is niet te lang, het is nog vers, het is 2 dagen geleden. dan kan ik me best nog kut voelen en wat betreft dat het zaterdag schreeuwen wordt en huilen wordt. blijkbaar kan jij in de toekomst kijken, en weet jij hoe ik me over 9 dagen voel...
Je haalt wat mensen door elkaar denk ik...en zelfs al wordt het huilen of schreeuwen, wat dan nog? Je hebt verdriet en je voelt je ook belazerd, dat mag je toch laten merken? Niet te erg natuurlijk, maar je heoft ook gene koele kikker te spelen als je je zo niet voelt.

En niet te lang? geen weeeeeeeken, zeg maar
pi_42012983
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je haalt wat mensen door elkaar denk ik...en zelfs al wordt het huilen of schreeuwen, wat dan nog? Je hebt verdriet en je voelt je ook belazerd, dat mag je toch laten merken? Niet te erg natuurlijk, maar je heoft ook gene koele kikker te spelen als je je zo niet voelt.

En niet te lang? geen weeeeeeeken, zeg maar
ik laat het wel op me afkomen, op dit moment gaat er niets anders door in me hoofd, waarom waarom en mis ik der liefde en de dingen die ik altijd deed omstreeks haar (bellen, der heen gaan, smsen, mailen, schrijven)
Heb het er gewoon moeilijk mee...... maja ik val in herhaling
pi_42013188
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef Mickje het volgende:

[..]

ik laat het wel op me afkomen, op dit moment gaat er niets anders door in me hoofd, waarom waarom en mis ik der liefde en de dingen die ik altijd deed omstreeks haar (bellen, der heen gaan, smsen, mailen, schrijven)
Heb het er gewoon moeilijk mee...... maja ik val in herhaling
Dat is logisch, er valt ineens ontzettend veel weg. En zin hebben in dingen doen die je wel leuk vond heb je waarschijnlijk ook niet. Dat zijn dingen waar je bijna altijd tegenaan loopt als een relatie over gaat. Het is lastig maar probeer toch dingen te zoeken die je kan doen en waar je echt je aandacht op kan richten. Mijn ex en ik hebben eerst wel gewoon contact gehouden en dat was zeker niet een goede beslissing. Pas sinds deze week hebben we afgesproken om elkaar even niet meer te zien/spreken. Ik weet dat hij zich erg ongelukkig voelt maar het kost gewoon veel tijd voor je zulke situaties hebt verwerkt.
O+ 11-06-2009 O+
pi_42013809
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef bigbird het volgende:

[..]

Dat is logisch, er valt ineens ontzettend veel weg. En zin hebben in dingen doen die je wel leuk vond heb je waarschijnlijk ook niet. Dat zijn dingen waar je bijna altijd tegenaan loopt als een relatie over gaat. Het is lastig maar probeer toch dingen te zoeken die je kan doen en waar je echt je aandacht op kan richten. Mijn ex en ik hebben eerst wel gewoon contact gehouden en dat was zeker niet een goede beslissing. Pas sinds deze week hebben we afgesproken om elkaar even niet meer te zien/spreken. Ik weet dat hij zich erg ongelukkig voelt maar het kost gewoon veel tijd voor je zulke situaties hebt verwerkt.
er zijn idd weinig dingen om te doen waar ik het niet kan laten om toch aan haar te denken. of waar gewoon herinneringen liggen, hele mooie...
pi_42016761
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef miss_sly het volgende:
egoistisch breezersletje? Omdat ze niet verder wil met TS? Kom op zeg, relaties worden nu eenmaal verbroken, gevoelens veranderen of verdwijnen en inzichten kunnen veranderen.[...]
Wat zitten er op fok toch veel verbitterde, zielige mannetjes
Hi mss sly...
nee hoor, niet verbitterd, (de typering kwam van mij), maar ik vind dat ze wel heel makkelijk haar relatie aan de kant zet op het moment dat het gras aan de andere kant ietsje groener is.
Het gaat dus vooral om de manier waarop; De ex van TS komt over als iemand waarvoor 14 maanden of 14 jaar geen enkel verschil maken; als er ergens een persoonlijk voordeeltje te behalen valt, ligt ze wijdbeens voor een ander klaar.
Je zei zelf ook al dat haar wijze van handelen geen schoonheidsprijs verdient; ik denk dat wij hetzelfde zeggen, maar op een andere manier.

Ik ben het met je eens als je zegt dat je niet de ware moet laten zitten omdat je ooit met iemand 'vast' bent gegaan. Da's ook weer fout. Maar dit verhaal komt op mij over alsof ze TS net zo makkelijk dumpt als een telefoon, toen ze een aanbod kreeg voor een nieuwe GSM met extra belminuten.

Ik zou TS trouwens aanraden om er dit weekend niet te zijn en de telefoon uit te zetten. Laat haar maar tegen de voicemail praten en voor niks langskomen.
Richt je op jezelf en wrijf geen zout in de wonde van deze relatie, want het weekend wordt één groot clichéverhaal.

Als je dat goede en welgemeende advies in de wind wilt slaan, maak dan even een lijstje met cliche's, dan kun je dit weekend cliché-bingo spelen. Ik begin:
- Ik waardeer je heel erg maar
- ik wil je geen pijn doen (maar)
- je woont zo ver weg
- het gevoel is er niet meer
- Ik wil graag goede vrienden blijven (oh, die is van goud!)
- het is voor mij ook heel moeilijk (goed kijken of je haar neus ziet groeien)

Kom, wie vult me aan?
pi_42017139
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef mgerben het volgende:

[..]

Hi mss sly...
nee hoor, niet verbitterd, (de typering kwam van mij), maar ik vind dat ze wel heel makkelijk haar relatie aan de kant zet op het moment dat het gras aan de andere kant ietsje groener is.
Het gaat dus vooral om de manier waarop; De ex van TS komt over als iemand waarvoor 14 maanden of 14 jaar geen enkel verschil maken; als er ergens een persoonlijk voordeeltje te behalen valt, ligt ze wijdbeens voor een ander klaar.
Je zei zelf ook al dat haar wijze van handelen geen schoonheidsprijs verdient; ik denk dat wij hetzelfde zeggen, maar op een andere manier.

Ik ben het met je eens als je zegt dat je niet de ware moet laten zitten omdat je ooit met iemand 'vast' bent gegaan. Da's ook weer fout. Maar dit verhaal komt op mij over alsof ze TS net zo makkelijk dumpt als een telefoon, toen ze een aanbod kreeg voor een nieuwe GSM met extra belminuten.

Ik zou TS trouwens aanraden om er dit weekend niet te zijn en de telefoon uit te zetten. Laat haar maar tegen de voicemail praten en voor niks langskomen.
Richt je op jezelf en wrijf geen zout in de wonde van deze relatie, want het weekend wordt één groot clichéverhaal.

Als je dat goede en welgemeende advies in de wind wilt slaan, maak dan even een lijstje met cliche's, dan kun je dit weekend cliché-bingo spelen. Ik begin:
- je woont zo ver weg

Kom, wie vult me aan?
ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft. We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
  donderdag 21 september 2006 @ 17:42:30 #56
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42020485
- verkeerde topic-

[ Bericht 92% gewijzigd door Fawn op 21-09-2006 17:47:38 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42022495
quote:

[..]

Hi mss sly...
Wij zeggen helemaal niet hetzelfde
Op basis van het weinige dat je hier hoort, maak jij meteen een goedkope slet van dit meisje, terwijl je helemaal niets van haar weet, behalve wat TS vertelt. En bepaald objectief zal hij niet zijn.
Je hebt geen idee hoe gemakkelijk of niet ze het heeft gedaan, je weet niet of ze niet al langer met het gevoel rondliep dat het niet goed ging (TS zegt dat het goed ging, maar dat is zijn gevoel; en ja, dan had ze er over kunnen praten, en dat bedoel ik met het verdient niet de schoonheidsprijs), en hoe goed ging het nou werkelijk?

En dat verbitterd sloeg eigenlijk op al die jongetjes die dit meisje meteen uitmaken voor slet en weet ik wat alleen op basis van het feit dat ze het heeft uitgemaakt en misschien wel omdat ze een ander leuker denkt te vinden..nou nou, wat een slet....
pi_42022988
quote:

[..]

- je woont zo ver weg

Kom, wie vult me aan?
-Het ligt niet aan jou, maar aan mij
-Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
pi_42025295
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Demophon het volgende:

[..]

-Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
Na de vraag of ze met die jongen heeft geneukt :

- het spijt me! *breekt vervolgens in huilen uit *
pi_42025409
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft. We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
Als je over 5 weken maar geen topic opent nadat je hebt gekozen voor 'vrienden' blijven en je ziet haar na het uitgaan met haar nieuwe vriend naar binnen lopen, hand in hand, dat je je weer zo gekwetst voelt
pi_42027825
break it up...
is beter voor jezelf
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_42027914
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Als je over 5 weken maar geen topic opent nadat je hebt gekozen voor 'vrienden' blijven en je ziet haar na het uitgaan met haar nieuwe vriend naar binnen lopen, hand in hand, dat je je weer zo gekwetst voelt
vrienden worden heeft zoiezo al tijd nodig, daar ben ik zeker nu nog niet klaar voor, omdat ik niet de juiste gevoelens voor der heb als vrienden. de gevoelens zijn nog te sterk voor haar. en ten tweede, we wonen 2,5 uur uit mekaar, dus heel vaak zal ik haar nie tgaan zien. Maar aan haar kon ik altijd alles kwijt, en dat is dan wat ik ook moet missen. we kenden elkaar door en door. we weten onze problemen en onze eigenschappen. iets wat ook veel waard is!!!

We wachten gewoon het gesprek af, en ik schrijf en bel me gewoon van me verhalen af...
pi_42033802
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 02:52:20 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42037766
Ja das is wel flink kut als je het totaal niet verwacht. Mijn advies is dat je je niet teveel moet focussen op wat zij nu doet ("heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.") maar je eigen ding doen en zelf je leven weer oppakken. Het heeft echt helemaal geen zin om eraan te denken wat zij allemaal doet, dat is alleen maar pijnlijk. Ga zelf uit, leuke dingen doen, zo kom je er het snelst overheen.

Sterkte mickje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_42037922
Ja is klote he, maar veel later zul je beseffen dat dit het beste voor jezelf is.

Of je haar terug wil of niet, je moet meteen beginnen met haar radicaal te negeren. Hou de eer aan jezelf. Zorg dat je zaterdag iets anders te doen hebt en als zij jou belt om langs te komen zeg dat het niet uitkomt, "een andere keer...ok?" Jij moet bepalen wanneer ze langs mag komen, niet zij.

Tijd heelt alle wonden en je wilt niet je mannelijkheid verliezen in een vlaag van teleurstelling. Je vindt heus nog wel eens een stabieler meisje. Die relatie met die vriend zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet lang duren...
pi_42037971
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft.
Ik lees dit nu pas: fout fout fout, helemaal fouteboel. Het ware verhaal komt later pas, maar alleen als jij jezelf emotioneel onder controle krijgt en afstand kunt nemen.

Verplaats jezelf eens in haar. Zij voelt zicht schuldig en wil je geen pijn doen omdat ze dan een rotgevoel krijgt. Ze gaat je echt niet het hele verhaal vertellen. Nu kun jij haar natuurlijk wel lekker rot laten voelen, maar daar krijg je uiteindelijk alleen jezelf mee omdat je je verdriet dan niet kunt verwerken. Blijf minimaal 3 maanden bij haar weg en open dan een nieuw topic op fok voordat je iets doet. Mocht zij zich bedenken zal ze je dit heus wel laten weten, maar reken er maar niet op. Je bent haar gewoon kwijt, deal with it, het laatste wat je nodig hebt om dit te verwerken is contact met haar.
quote:
We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
Kijk hier dan, hoeveel meisjes zouden niet alles over hebben voor zo een jongen als jij. Maar je moet jezelf niet ergens in laten slepen, waar je niet beter van wordt.

pi_42037982
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Nee, nee:

"Ik was dronken!"
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_42040169
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Demophon het volgende:
[..]
Damn, jij bent goed!
Ik weet er nog een:
- Ik heb tijd nodig (om na te denken)

He TS, stel je eens voor dat je ze tijdens je gesprek gewoon aan het afvinken bent, en dat zij op een gegeven moment vraagt wat je aan het doen bent... laat je haar dat lijstje zien

Sorry hoor, het is wel gemeen, maar ik probeer je ook iets duidelijk te maken dat een andere poster ook al heel raak zei: Ze gaat je de waarheid niet vertellen, je krijgt geen antwoorden die voor jou iets verzachten, ze gaat alleen haar eigen schuldgevoel sussen.
Het zou wel voor haar spreken als ze dat schuldgevoel heeft, moet ik zeggen. Maar het is wel vreselijk voorspelbaar en voor het eindresultaat maakt het niets uit. Vandaar dat jij gewoon de show kunt leiden, want het einde is toch onvermijdelijk.
pi_42040790
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

Damn, jij bent goed!
Ik weet er nog een:
- Ik heb tijd nodig (om na te denken)

He TS, stel je eens voor dat je ze tijdens je gesprek gewoon aan het afvinken bent, en dat zij op een gegeven moment vraagt wat je aan het doen bent... laat je haar dat lijstje zien

Sorry hoor, het is wel gemeen, maar ik probeer je ook iets duidelijk te maken dat een andere poster ook al heel raak zei: Ze gaat je de waarheid niet vertellen, je krijgt geen antwoorden die voor jou iets verzachten, ze gaat alleen haar eigen schuldgevoel sussen.
Het zou wel voor haar spreken als ze dat schuldgevoel heeft, moet ik zeggen. Maar het is wel vreselijk voorspelbaar en voor het eindresultaat maakt het niets uit. Vandaar dat jij gewoon de show kunt leiden, want het einde is toch onvermijdelijk.
Ze draaien toch altijd om de waarheid heen, om de pijn te verzachten ofzo
pi_42041856
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Ze draaien toch altijd om de waarheid heen, om de pijn te verzachten ofzo
en vervolgens wel vet zeiken als jij een keer iets vergeet te vertellen
pi_42050916
gister heb ik heel veel gepraat over dit onderwerp met me zussen over de telefoon. ik werd er zelf rustig van en ging erover nadenken. Ik ben een man met gevoel, en ben heel erg hard geweest, ik ben van mezelf geschrokken. Hoe ik ben overgekomen. Het heeft een verkeerd effect gehad. Deze middag kreeg ik een email met wat uitleg. En daarop heb ik, dit keer zonder woede, gereageerd, daarna heb ik gesmst dat ik een mail had gestuurd. Waarop ik een sms terug kreeg dat ze die maandag kon lezen, omdat ze ziek thuis was vandaag, en thuis geen internet heeft. Daarna had ik gevraagd of ik der dan vanavond mocht bellen. Waarop ik als antwoord kreeg, dat ik nu wel mocht bellen. dus gedaan. dit keer geen woede door de telefoon. Voor mij is misschien wel wat duidelijker geworden hoe het zit wat betreft de toekomst. Ik kreeg door dat ik stiekem nog hoop had en het niet van me af wilde zetten. maar zij liet blijken, dat het veel pijn deed en doet, maar tis niet de verkeerde beslissing. het heeft tijd nodig.

Jullie zullen vast allemaal vinden dat ik niet goed bezig ben geweest door haar te bellen. Maar het heeft mij heel erg gekalmeerd. Ze komt volgende week wel gewoon langs, want onder vier ogen is toch anders dan door de telefoon. Zal nog wel even pijn doen te zien wat ik moet laten gaan. maar zit nu in de accepteerfase dat het uit is.
pi_42056659
Het doet er helemaal niets toe wat anderen vinden. Als dit gesprek voor jou goed is geweest, is het goed wat je gedaan hebt.
Sterkte met accepteren en je leven oppakken.
pi_42056824
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Mickje het volgende:
gister heb ik heel veel gepraat over dit onderwerp met me zussen over de telefoon. ik werd er zelf rustig van en ging erover nadenken. Ik ben een man met gevoel, en ben heel erg hard geweest, ik ben van mezelf geschrokken. Hoe ik ben overgekomen. Het heeft een verkeerd effect gehad. Deze middag kreeg ik een email met wat uitleg. En daarop heb ik, dit keer zonder woede, gereageerd, daarna heb ik gesmst dat ik een mail had gestuurd. Waarop ik een sms terug kreeg dat ze die maandag kon lezen, omdat ze ziek thuis was vandaag, en thuis geen internet heeft. Daarna had ik gevraagd of ik der dan vanavond mocht bellen. Waarop ik als antwoord kreeg, dat ik nu wel mocht bellen. dus gedaan. dit keer geen woede door de telefoon. Voor mij is misschien wel wat duidelijker geworden hoe het zit wat betreft de toekomst. Ik kreeg door dat ik stiekem nog hoop had en het niet van me af wilde zetten. maar zij liet blijken, dat het veel pijn deed en doet, maar tis niet de verkeerde beslissing. het heeft tijd nodig.

Jullie zullen vast allemaal vinden dat ik niet goed bezig ben geweest door haar te bellen. Maar het heeft mij heel erg gekalmeerd. Ze komt volgende week wel gewoon langs, want onder vier ogen is toch anders dan door de telefoon. Zal nog wel even pijn doen te zien wat ik moet laten gaan. maar zit nu in de accepteerfase dat het uit is.
Niet meer praten, gewoon breken en cold turky dan ben je er het vlugste vanaf. Gun ze niet jou nog te zien lijden.

Dat zou ik doen, moest ik praten zou ik wel eens met die nieuwe kerel willen "praten". Hij heeft je meisje afgesnoept... Hij wist dat ze met jou was en ging toch nog verder...
Dat is wel een van de minder mooie kanten aan mij, maar ik laat me niks zomaar afsnoepen zonder vergelding.

Klinkt kinderachtig en bezitterig, maar het is mijn manier van verwerken
pi_42071738
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Niet meer praten, gewoon breken en cold turky dan ben je er het vlugste vanaf. Gun ze niet jou nog te zien lijden.

Dat zou ik doen, moest ik praten zou ik wel eens met die nieuwe kerel willen "praten". Hij heeft je meisje afgesnoept... Hij wist dat ze met jou was en ging toch nog verder...
Dat is wel een van de minder mooie kanten aan mij, maar ik laat me niks zomaar afsnoepen zonder vergelding.

Klinkt kinderachtig en bezitterig, maar het is mijn manier van verwerken
Klinkt niet alleen kinderachtig, maar het slaat nergens op. Die jongen heeft er niets mee te maken.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:54:32 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42072382
is het leed al geleden?
pi_42072423
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:19 schreef charon het volgende:

[..]

Klinkt niet alleen kinderachtig, maar het slaat nergens op. Die jongen heeft er niets mee te maken.
Als je weet dat iemand in een relatie zit ga je er niet achter jagen en die proberen te verleiden, dat is mijn standpunt.

Doe je het toch kun je klappen verwachten, want dan geldt "All is fair in love and war"
pi_42072482
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:56 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Als je weet dat iemand in een relatie zit ga je er niet achter jagen en verleiden, dat is mijn standpunt. Doe je het toch kun je klappen verwachten, want dan geldt "All is fair in love and war"
Wat een BS
Ten eerste: als iemand achter een gebonden persoon aanjaagt, is het aan die gebonden persoon om daar niet op in te gaan.
Ten tweede: je hebt helemaal geen idee of daar hier sprake van is.

En nee, waarschijnlijk is het leed nog niet geleden, want het is volgende week zaterdag....l-e-z-e-n....
pi_42072601
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een BS
Ten eerste: als iemand achter een gebonden persoon aanjaagt, is het aan die gebonden persoon om daar niet op in te gaan.
Dan zit je al in fase 2, en vrijwel elk meisje geniet van aandacht van jongens(goed voor het ego). Als je dan een geboren verleider bent en een beetje een goede sfeer kan creëren, is het bingo voor je het weet en kom je de cliché-zinnen van hierboven "het spijt me " en dergelijke tegen.
quote:
Ten tweede: je hebt helemaal geen idee of daar hier sprake van is.
In 90% van de gevallen die ik van vrienden e.d. hoor is hier sprake van, dus ik generaliseer.
quote:
En nee, waarschijnlijk is het leed nog niet geleden, want het is volgende week zaterdag....l-e-z-e-n....
Niet op mij bedoeld ws
pi_42076918
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Aoristus het volgende:
is het leed al geleden?
het is nog niet geleden, maar ben er voor mezelf nu wel achter dat het echt over is, ben het nu langzaam aan het accepteren. het blijft moeilijk, want ik kan bijvoorbeeld nu niet al die foto's die we hebben gemaakt gaan bekijken. Foto's van de mooie tijd samen. Dat doet me nog pijn. wel valt mezelf op dat ik het er wel al wat beter mee omga. na dat telefoongesprek is er toch nog een hoop duidelijk geworden. Uiteraard wil ik het allemaal nog eens recht uit der mond horen als ik der aan kijk. Maar als ik haar dan zie, zal ik voor mezelf ook denk wel een stapje verder zijn.
quote:
Wat betreft ik dat, ik zie haar zaterdag niet, maar zondag. aangezien ze zaterdag eigenlijk nie tzoveel tijd heeft, lijkt het ons een beter idee hier even de tijd voor te nemen en haar zondag richting mij te laten komen. Dan kunnen we er even met alle rust over praten. Want dat heb ik dus nog even nodig.
pi_42077540
ook eens zoiets meegemaakt

plotseling verbroken en een paar maanden later verhuisde ze naar haar nieuwe vriendje in zwitserland
pi_42077632
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef blessed19 het volgende:
ook eens zoiets meegemaakt

plotseling verbroken en een paar maanden later verhuisde ze naar haar nieuwe vriendje in zwitserland
Mja ze zal niet verhuizen naar haar volgende vriendje, want als ze een volgend vriendje krijgt, zal die dichter in de buurt wonen dan mij. Maar daar moet ik helemaal niet met me gedachten zijn. Moet haar gewoon der gang laten gaan. en ik moet mezelf weer een beetje op de rails krijgen. Wel vind ik het voor mezelf belangrijk dat het contact niet direct wordt verbroken. want heb het gevoel dat ik haar wel nodig hebt om mezelf weer een beetje terug te vinden en verder te gaan met mijn leven.
pi_42077771
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Mickje het volgende:

[..]

Mja ze zal niet verhuizen naar haar volgende vriendje, want als ze een volgend vriendje krijgt, zal die dichter in de buurt wonen dan mij. Maar daar moet ik helemaal niet met me gedachten zijn. Moet haar gewoon der gang laten gaan. en ik moet mezelf weer een beetje op de rails krijgen. Wel vind ik het voor mezelf belangrijk dat het contact niet direct wordt verbroken. want heb het gevoel dat ik haar wel nodig hebt om mezelf weer een beetje terug te vinden en verder te gaan met mijn leven.
het heeft mij juist erg geholpen dat ik haar vrijwel niet meer zag. nadat het uit was gegaan zag ik haar nog een paar keer, en toen vond ik het prima. ik zat mezelf toch alleen maar te pijnigen.

we hadden iets van 2 jaar, ofzo. heb er daardoor meer moeite mee gehad dan met mijn andere ex'en. ach, tijd zal het leren. wat misschien een tof idee is dat je van dit hoofdstuk alles in een schrift, oid. schrijft. kan je later altijd nog eens teruglezen hoe erg je er toen mee zat.
pi_42077807
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

het heeft mij juist erg geholpen dat ik haar vrijwel niet meer zag. nadat het uit was gegaan zag ik haar nog een paar keer, en toen vond ik het prima. ik zat mezelf toch alleen maar te pijnigen.

we hadden iets van 2 jaar, ofzo. heb er daardoor meer moeite mee gehad dan met mijn andere ex'en. ach, tijd zal het leren. wat misschien een tof idee is dat je van dit hoofdstuk alles in een schrift, oid. schrijft. kan je later altijd nog eens teruglezen hoe erg je er toen mee zat.
zoiezo ben ik nog niet in dat stadium, ben nog in het stadium dat ik haar nog een keer zie, wie weet hoe het daarna loopt, zoiezo zal ik haar na die keer niet vaak meer zien, hoogstens mailen of bellen. maar dat zal misschien ook wel afnemen. ik kan niet in de toekomst kijken...
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:43:06 #84
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42082439
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef Mickje het volgende:

[..]

het is nog niet geleden, maar ben er voor mezelf nu wel achter dat het echt over is, ben het nu langzaam aan het accepteren. het blijft moeilijk, want ik kan bijvoorbeeld nu niet al die foto's die we hebben gemaakt gaan bekijken. Foto's van de mooie tijd samen. Dat doet me nog pijn. wel valt mezelf op dat ik het er wel al wat beter mee omga. na dat telefoongesprek is er toch nog een hoop duidelijk geworden. Uiteraard wil ik het allemaal nog eens recht uit der mond horen als ik der aan kijk. Maar als ik haar dan zie, zal ik voor mezelf ook denk wel een stapje verder zijn.
[..]

Wat betreft ik dat, ik zie haar zaterdag niet, maar zondag. aangezien ze zaterdag eigenlijk nie tzoveel tijd heeft, lijkt het ons een beter idee hier even de tijd voor te nemen en haar zondag richting mij te laten komen. Dan kunnen we er even met alle rust over praten. Want dat heb ik dus nog even nodig.
Maar je gaat het toch hoop ik wel uitbuiten, toch

Ik verschéúrdeeeeeh je fotooooh
pi_42082519
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maar je gaat het toch hoop ik wel uitbuiten, toch

Ik verschéúrdeeeeeh je fotooooh
waarom zou ik, ik wil hou niet van ruzies en al helemaal niet van onopgeloste. dus niets uitbuiten, zo zit ik niet in mekaar
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:58:44 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42082934
Godverdomme, je hebt toch geen kut in je broek man
Ik wil hoerrr en loederrr horen!
pi_42083407
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef Aoristus het volgende:
Godverdomme, je hebt toch geen kut in je broek man
Ik wil hoerrr en loederrr horen!
haha, niet iedereen is hetzelfde he
Dus laat mij maar lekker me gang gaan en pak jij het op je eigen manier aan als het nodig is!!
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:16 #88
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083433
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef Mickje het volgende:

[..]

haha, niet iedereen is hetzelfde he
Dus laat mij maar lekker me gang gaan en pak jij het op je eigen manier aan als het nodig is!!
je verspeelt op die manier wel een beetje het recht om hier te klagen hoor
pi_42083489
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef Aoristus het volgende:

[..]

je verspeelt op die manier wel een beetje het recht om hier te klagen hoor
dat is jouw mening, ik ben hier niet om te klagen, maar om het van me af te schrijven. om het op te laten luchten. niet om te gaan bedenken dat ik haar ff flink ga uitmaken voor alles...
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:17:16 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083706
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:12 schreef Mickje het volgende:

[..]

dat is jouw mening, ik ben hier niet om te klagen, maar om het van me af te schrijven. om het op te laten luchten. niet om te gaan bedenken dat ik haar ff flink ga uitmaken voor alles...
maar wat ga je doen dan?
pi_42083803
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

maar wat ga je doen dan?
zoals ik al eerder heb vermeld, ik ga het voor mezelf verwerken, ben het aan het accepteren voor mezelf. En volgende week zondag ga ik een gesprek aan met haar. Dat gesprek moet dienen als soort afscheid...
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:20:51 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083844
Weet je al wat je gaat zeggen?
pi_42083863
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Aoristus het volgende:
Weet je al wat je gaat zeggen?
nee.... niet nodig
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:25:21 #94
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42084009
ok. zelf weten.
pi_42084171
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
ok. zelf weten.
tuurlijk heb ik vragen, maar het meeste weet ik al, het gaat er gewoon om, dat we moeten praten, ga toch niets uitdenken... want als ik iets uitdenk komt dat er toch niet van dus zodoende
pi_42091832
Toch heb ik het dit weekend wel moeilijk. Normaal gesproken was ik dit weekend richting haar gegaan. Nu moest ik dus thuis blijven. Had nergens zin in, dus ben ook niet uitgeweest. Beetje tv gekeken, en misschien iets te veel nagedacht. Zij is waarschijnlijk wel gewoon uitgegaan... Mis gewoon alles, en zeker nu het een weekend was dat ik daar zou zijn.
pi_42108956
Maar waar ik nou benieuwd naar ben: ze heeft jou gedumpt, afgedankt voor iemand anders. Wie is die gozer, is hij rijker, knapper, aardiger, dus gewoon iemand met de betere kaarten? Of is het zo'n gladde prater, zo'n lozer, zo'n player die haar rücksichtslos heeft lopen playen?
pi_42109060
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:48 schreef Demophon het volgende:
Maar waar ik nou benieuwd naar ben: ze heeft jou gedumpt, afgedankt voor iemand anders. Wie is die gozer, is hij rijker, knapper, aardiger, dus gewoon iemand met de betere kaarten? Of is het zo'n gladde prater, zo'n lozer, zo'n player die haar rücksichtslos heeft lopen playen?
nou het is niet 100% waar dat ze me heeft afgedankt voor een ander. nou heb ik soms wel dat gevoel. maar zoals ze me uitlegt. komt het gewoon door een aantal dingen. ik zal er een paar opnoemen:

-ze wil wat vrijer zijn
-ze wil meer met vrienden gezellig doen, wat blijkbaar niet kan als ik weekenden kom. blijkbaar kan ze dat niet combineren
-ze voelt zich nog te jong voor een vaste relatie

Het gevoel dat ze me heeft 'ingeruild' komt omdat ze er achter kwam dat ze nog wel open stond voor gevoelens voor anderen. Ook is ze dit weekend dus uitgeweest. Die gozer was daar zoiezo ook. Dus tja dan gaat mijn hoofd al malen....

Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op, heb die gozer naar horen zeggen 1 keer gezien. Maar zou niet meer weten welke dat is. Het enige verschil wat ik zoiezo kan opnoemen is dat die veel dichterbij woont.
pi_42111098
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:55 schreef Mickje het volgende:

[..]

nou het is niet 100% waar dat ze me heeft afgedankt voor een ander. nou heb ik soms wel dat gevoel. maar zoals ze me uitlegt. komt het gewoon door een aantal dingen. ik zal er een paar opnoemen:

-ze wil wat vrijer zijn
-ze wil meer met vrienden gezellig doen, wat blijkbaar niet kan als ik weekenden kom. blijkbaar kan ze dat niet combineren
-ze voelt zich nog te jong voor een vaste relatie

Het gevoel dat ze me heeft 'ingeruild' komt omdat ze er achter kwam dat ze nog wel open stond voor gevoelens voor anderen. Ook is ze dit weekend dus uitgeweest. Die gozer was daar zoiezo ook. Dus tja dan gaat mijn hoofd al malen....

Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op, heb die gozer naar horen zeggen 1 keer gezien. Maar zou niet meer weten welke dat is. Het enige verschil wat ik zoiezo kan opnoemen is dat die veel dichterbij woont.
Ow, ow, verrek dezen was ik vergeten, die excuses zijn ook goed! Heb ik zelf ook meegemaakt, zij kwam precies met dezelfe argumenten (inclusief die van 'te jong', terwijl ze 27 is). Paar maanden later had ze een andere relatie, ze wist niet hoe snel ze haar "vrijheid" moest opgeven. Is gewoon een kul argument

Okee, de lijst van excuses zijn tot nu toe:
- je woont zo ver weg
- Ik wil graag goede vrienden blijven
- het is voor mij ook heel moeilijk
- Het ligt niet aan jou, maar aan mij
- Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
- Ik wil wat vrijer zijn
- Ik wil meer met vrienden gezellig doen
- Ik voel mij nog te jong voor een vaste relatie (wordt ook nog gebezigd boven de 28 jaar )
- Ik ben niet geschikt voor een relatie
- Ik ben er 'toch' niet aan toe, heb hiervoor een traumatische verlopen relatie gehad

Wie volgt?
  maandag 25 september 2006 @ 13:39:24 #100
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42111278
"Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op"

Maak jezelf niet gek met dat soort uitspraken. Die jongen was ws op geen enkel vlak beter dan jij, hij was gewoon iemand anders, en ze wilde iets met iemand anders... Maybe als je 28 was of zo.. dan had je het je mogen afvragen, nus moet je dat echt maar niet doen....

Succes ermee verder gozer, ik kon altijd aan je posts zien hoe enthousiast je was over die meid....
pi_42111386
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Xtinction het volgende:
"Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op"

Maak jezelf niet gek met dat soort uitspraken. Die jongen was ws op geen enkel vlak beter dan jij, hij was gewoon iemand anders, en ze wilde iets met iemand anders... Maybe als je 28 was of zo.. dan had je het je mogen afvragen, nus moet je dat echt maar niet doen....

Succes ermee verder gozer, ik kon altijd aan je posts zien hoe enthousiast je was over die meid....
ik was inderdaad heel enthousiast over die meid. Het is het beste wat me tot nu toe is overkomen in me leven. Ik kan veel zeggen, maar toen zij in me leven kwam, is er een glans over mijn leven gekomen. ik bedoel, ben zelf naar horen zeggen positief veranderd. Iedereen zegt maar dat ze mij aan de kant heeft gezet voor een andere gozer. Klinkt een beetje voorbarig. Want als ik haar moet geloven, wat ik toch nog wel doe, is het uit, omdat ze blijkbaar nog niet klaar is om een vaste relatie te hebben. En toen ze er achter kwam dat ze toch nog wel open stond voor gevoelens. Kwamen de twijfels of onze relatie wel goed zat. Naar mijn mening zat het helemaal goed, maar blijkbaar is ze ook nog gewoon te jong voor een vaste relatie
pi_42112437
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:44 schreef Mickje het volgende:

[..]

ik was inderdaad heel enthousiast over die meid. Het is het beste wat me tot nu toe is overkomen in me leven. Ik kan veel zeggen, maar toen zij in me leven kwam, is er een glans over mijn leven gekomen. ik bedoel, ben zelf naar horen zeggen positief veranderd. Iedereen zegt maar dat ze mij aan de kant heeft gezet voor een andere gozer. Klinkt een beetje voorbarig. Want als ik haar moet geloven, wat ik toch nog wel doe, is het uit, omdat ze blijkbaar nog niet klaar is om een vaste relatie te hebben. En toen ze er achter kwam dat ze toch nog wel open stond voor gevoelens. Kwamen de twijfels of onze relatie wel goed zat. Naar mijn mening zat het helemaal goed, maar blijkbaar is ze ook nog gewoon te jong voor een vaste relatie
Je was een beetje te enthousiast over die meid. Heel veel lof dat je zo van haar hield, maar ze was toch niet de ware:
- Ze vond het geen probleem voor jou om met een ander te neuken. Of ze nou 18 of 28 is, dit soort types zal nooit veranderen, m.a.w. een slet
- Ze zag jouw gevoelens voor haar niet, erger nog ze dumpte jou gewoon. Hoe zeer je ook om haar hield, het maakte haar geen flikker uit...

Ze was gewoon niet de ware voor jou, niet eens in de verte
pi_42112658
Het is zeker wat als het zo moet uitgaan,en logisch dat je er nog zo mee zit . Er zit jammer genoeg geen aan en uit knop op..waar jij je gevoelens mee kan aan/uit schakelen.

Een relatie kan je leven completer maken,maar je kan er ook te veel op steunen en dat kan ook benauwend werken...

Maar hoe dan ook.. op een dag merk je weer dat het leven je weer toe lacht
En sta je weer open voor een relatie,maar een relatie is niet zaligmakend hoor..
Er is meer in het leven ... het voegt alleen maar iets toe

Ik ben stapel gek op mijn vriend,maar weet dat als het fout loopt het een bepaalde tijd pijn doet
Maar zoals men zegt 'het leven gaat door, en tijd heelt alle wonden'
Salsa Española
pi_42113376
ben er dus achter dat ze iets te veel voor me was in mijn leven. weet zeker dat ik ervan heb geleerd. hoe zwaar ik het ook heb, als ik helder nadenk, weet ik dat ik veel hieraan heb gehad. een hoop wijzer in me leven. Ik heb zo me ups en me downs deze week. Merk wel als ik ergens mee bezig ben, dat ik me prettiger voel. Was sindskort ook weer begonnen om me conditie weer op te bouwen. En elke keer als ik daar mee bezig ben, voel ik me weer fit, geestelijk en lichamelijk.

Dus wat ik nu ga doen, is denk bij een sportschool eens even kijken. Kijken of ik mezelf daar kan vermaken.

Wat betreft hoe het nu gaat tussen m'n ex en mij. we hebben weer gemaild. maar met mailen schieten we niet veel op. Over de mail begrijp ik dat zij het gewoon wil wegstoppen. Mja over mail kom ik waarschijnlijk een beetje bozer over, dan ik eigenlijk wil zijn. Komt er ook eigenlijk op neer dat we beter kunnen afwachten totdat we mekaar zien. dat is dus zondag.

Het is moeilijk voor mij om geen contact te hebben tot zondag. Weet ook zeker dat dat me niet gaat lukken. Heb namelijk me ups en downs, en in me downs heb ik haar nodig. en wil ik contact met haar.

Moet gewoon een doel in me leven hebben. Die heb ik op het moment eigenlijk niet. heb geen werk, hobbies heb ik wel, maar niet heel veel. En mijn hobbies zijn niet altijd uit te voeren omdat het buiten is, en daar heb je toch geen kou bij nodig. In de winter valt het dus al af.

Ik moet gewoon gaan werken. Maar voor mij is dat een probleem. weet niet precies waar het probleem ligt, maar moet er wel wat aan doen.
pi_42120108
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Demophon het volgende:

[..]

Je was een beetje te enthousiast over die meid. Heel veel lof dat je zo van haar hield, maar ze was toch niet de ware:
- Ze vond het geen probleem voor jou om met een ander te neuken. Of ze nou 18 of 28 is, dit soort types zal nooit veranderen, m.a.w. een slet
- Ze zag jouw gevoelens voor haar niet, erger nog ze dumpte jou gewoon. Hoe zeer je ook om haar hield, het maakte haar geen flikker uit...

Ze was gewoon niet de ware voor jou, niet eens in de verte
Ook weer zo'n bitter mannetje, beetje zielig
Je weet helemaal niet of ze iets met een ander heeft gedaan, dus je conclusie is erg voorbarig en wellicht helemaal onterecht. En als zij niet (meer) van hem hield, is het toch logisch dat ze het uitmaakte? Ze kan toch niet bij hem blijven omdat hij van haar houdt, als dat niet wederzijds is, hoe verdrietig ook voor degene die achterblijft.
pi_42120838
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet of ze iets met een ander heeft gedaan, dus je conclusie is erg voorbarig en wellicht helemaal onterecht. En als zij niet (meer) van hem hield, is het toch logisch dat ze het uitmaakte? Ze kan toch niet bij hem blijven omdat hij van haar houdt, als dat niet wederzijds is, hoe verdrietig ook voor degene die achterblijft.
we zien het allemaal wel... kan der verder niet veel over kwijt. behalve dat ik gewoon mezelf bezig moet houden en een nieuw doel in me leven moet vinden. Want blijkbaar was zij me vorige doel in me leven. En als ik een nieuw doel heb, voel ik me waarschijnlijk prettiger
pi_42121203
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:08 schreef Mickje het volgende:

[..]

we zien het allemaal wel... kan der verder niet veel over kwijt. behalve dat ik gewoon mezelf bezig moet houden en een nieuw doel in me leven moet vinden. Want blijkbaar was zij me vorige doel in me leven. En als ik een nieuw doel heb, voel ik me waarschijnlijk prettiger
Lijkt me sowieso goed om je leven eens goed te bekijken. Als een ander mens het doel in je leven moet zijn, ben je denk ik toch niet helemaal goed bezig. De ander kan een heerlijke aanvulling zijn op je leven, maar het doel...dat is denk ik neit helemaal gezond. Heel goed dus om nu je leven anders in te gaan vullen en ervoor te waken dat je nogmaals een ander tot doel in je leven verheft.
pi_42121366
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lijkt me sowieso goed om je leven eens goed te bekijken. Als een ander mens het doel in je leven moet zijn, ben je denk ik toch niet helemaal goed bezig. De ander kan een heerlijke aanvulling zijn op je leven, maar het doel...dat is denk ik neit helemaal gezond. Heel goed dus om nu je leven anders in te gaan vullen en ervoor te waken dat je nogmaals een ander tot doel in je leven verheft.
Mja dit was dus een les voor mij, want het ging onbewust zo, dat zij toch wel een doel was voor mij. Daar kom ik dus nu achter, nu ik haar dus nie tmeer heb, heb ik het idee dat ik niet veel meer heb... Moet dus iets vinden waar ik me energie voor nodig heb. werk of wat dan ook. Gelukkig zijn er nog dingen die je hiervan kan leren en hoe ik het in de toekomst dus anders ga doen.
pi_42137300
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

no no! Is gewoon ervaring,! Vaak wordt aangehaald dat mannen notoire vreemdgangers zijn, terwijl dit nogal meevalt, veruit overgrote deel is niet zo. Terwijl gedacht wordt dat vrouwen braaf zijn en dit nooit doen, dit is een sociaal correcte opvatting; vaak voel je het instinctief aan dat je vriendin is vreemgegaan, maar denk je "ach dat doen vrouwen niet (zo snel)". Terwijl achteraf je intuitie vaak blijkt te kloppen! De meeste vrouwen gaan natuurlijk niet vreemd, maar er zijn er meer dan je denkt die dit wel doen. Eerder nog: er gaan relatief meer vrouwen vreemd dan mannen! En mijn ervaring is dat vrouwen die dit doen, dit herhaaldelijk blijven doen. Vermijden dus, dit soort types!

Wat betreft het uitmaken omdat ze niet meer van hem hield: daar heb je natuurlijk gelijk in, alhoewel ik het idee heb dat men dit tegenwoordig wel heel erg makkelijk doet, alsof je een soort wegwerpproduct bent! Verliefdheid verdwijnt natuurlijk altijd na een tijdje, mensen die het daarom uitmaken zijn niet goed bezig. Maar daar komt voor in de plaats na een langere tijd het 'houden van'. Maar hoe kan het houden van zomaar verdwijnen, dan moet er toch in die reeks maanden iets chronisch fout zijn gegaan, en uit de post van TS begrijp ik dat dit niet was. Of er was in het begin al niets van haar kant, en dan heeft ze hem gewoon aan het lijntje gehouden uit gemakkelijkheid.
pi_42137866
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef Demophon het volgende:

[..]

no no! Is gewoon ervaring,! Vaak wordt aangehaald dat mannen notoire vreemdgangers zijn, terwijl dit nogal meevalt, veruit overgrote deel is niet zo. Terwijl gedacht wordt dat vrouwen braaf zijn en dit nooit doen, dit is een sociaal correcte opvatting; vaak voel je het instinctief aan dat je vriendin is vreemgegaan, maar denk je "ach dat doen vrouwen niet (zo snel)". Terwijl achteraf je intuitie vaak blijkt te kloppen! De meeste vrouwen gaan natuurlijk niet vreemd, maar er zijn er meer dan je denkt die dit wel doen. Eerder nog: er gaan relatief meer vrouwen vreemd dan mannen! En mijn ervaring is dat vrouwen die dit doen, dit herhaaldelijk blijven doen. Vermijden dus, dit soort types!
Als ik me niet vergis zijn mannen en vrouwen tamelijk gewaagd aan elkaar als het om vreemdgaan gaat. Maar dan nog: het feit dat vrouwen vaker vreemdgaan dan men sociaal correct denkt, maakt nog niet dat alle vrouwen vreemdgaan en dat dit meisje dus ook vreemdgegaan is. Van die snelle conclusies die nergens op gebaseerd zijn vind ik erg dom.
quote:
Wat betreft het uitmaken omdat ze niet meer van hem hield: daar heb je natuurlijk gelijk in, alhoewel ik het idee heb dat men dit tegenwoordig wel heel erg makkelijk doet, alsof je een soort wegwerpproduct bent! Verliefdheid verdwijnt natuurlijk altijd na een tijdje, mensen die het daarom uitmaken zijn niet goed bezig. Maar daar komt voor in de plaats na een langere tijd het 'houden van'. Maar hoe kan het houden van zomaar verdwijnen, dan moet er toch in die reeks maanden iets chronisch fout zijn gegaan, en uit de post van TS begrijp ik dat dit niet was. Of er was in het begin al niets van haar kant, en dan heeft ze hem gewoon aan het lijntje gehouden uit gemakkelijkheid.
Mja, wellicht lijkt het zo dat men dat tegenwoordig sneller doet, maar dat doet ook iedereen, niet alleen vrouwen. Maar tegelijkertijd blijft natuurlijk staan dat als je niet meer gelukkig bent in je relatie, je niet bij de ander moet blijven omdat je hem/haar anders verdriet doet. Misschien wat meer je best doen om het weer goed te krijgen, maar uiteindelijk als je niet gelukkig bent, moet je gaan, hoe naar ook voor de achterblijver.

Kortom, je hebt hier en daar best een beetje gelijk misschien, maar projecteer dat nou niet allemaal op iedereen. Dat komt nogal dom en verbitterd over.
pi_42138284
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef Demophon het volgende:

[..]

ik blijf erbij dat de reden van haar is omdat ze gewoon te jong is, en omdat ze toch nog niet klaar is voor een vaste relatie. En ze kwam erachter dat ze er nog niet klaar voor was, omdat ze opeens dingen ging voelen voor anderen. het gaat niet echt om wie het is, of dat ze wat met die gevoelens doet. Het gaat er meer over, dat het de 2e keer is dat ze zich eigenlijk zo voelt, en dat er, als we verder zouden gaan, zeer zeker nog wel meerdere keren zullen komen. Daarom is het voor mij ook beter dat het over is tussen ons. We kunnen allebei ons gang gaan.

Contact zullen we zeker houden! Want ze blijft een belangrijk persoon voor mij. Mijn eerste echt serieuze relatie. Zoiets vergeet je nooit. Heel veel mooie dingen waren er gebeurd in die 14 maanden. En omdat ik haar toch nog heel erg vertrouw en ook kan vertrouwen blijft ze veel voor mij betekenen.
pi_42141191
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef Mickje het volgende:
Contact zullen we zeker houden!
Niet lullig bedoeld hoor, maar dat is echt een utopie. Vooral jij zal altijd nog aparte gevoelens voor haar voelen en dat weerstaat het houden van een "normale" vriendschapsrelatie.

Hoogstens de eerste maand ofzo zal er nog wel contact zijn misschien, maar dat ebt vanzelf wel weg.
En om eerlijk te zijn is dat maar beter ook; anders weerhoudt het jou ervan om nieuwe relaties het beginnen (ook al zou je dat nu misschien niet willen ).
pi_42141904
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld hoor, maar dat is echt een utopie. Vooral jij zal altijd nog aparte gevoelens voor haar voelen en dat weerstaat het houden van een "normale" vriendschapsrelatie.

Hoogstens de eerste maand ofzo zal er nog wel contact zijn misschien, maar dat ebt vanzelf wel weg.
En om eerlijk te zijn is dat maar beter ook; anders weerhoudt het jou ervan om nieuwe relaties het beginnen (ook al zou je dat nu misschien niet willen ).
de tijd zal het leren. ik heb daar geen antwoord op, op dit moment betekent ze veel voor me, tuurlijk heb ik nog gevoelens voor haar, maar besef me nu wel dat ik vrijgezel ben, en dat de wereld weer open ligt.
Vind vriendschappen belangrijk voor mezelf.

nogmaals de tijd zal het leren...
pi_42142913
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:00 schreef Mickje het volgende:
nogmaals de tijd zal het leren...
De tijd heelt vele wonden
In ieder geval veel succes/sterkte/weetikveelwat erbij!
pi_42143651
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

De tijd heelt vele wonden
In ieder geval veel succes/sterkte/weetikveelwat erbij!
weet wel dat ik zaterdag een lekker feestje heb, waar ik me dit keer niet hoef in te houden! ook 2 en 3 oktober zijn er feesten waar ik ook naartoe gaan. Eens kijken hoe het voelt om weer vrijgezel te feesten!
pi_42259307
Nou ze komt maar niet meer langs morgen, ze denkt dat het geen nut heeft, te vroeg is en ze zegt dat ze het denkt niet voor derzelf te doen. Nou blijf dan maar thuis pffff...
Ben ik nou zo een watje die niet voor zich uit durft te spreken, dat ik vind dat we het gewoon even uit moeten praten tegenover mekaar... Aan de andere kant, heb ik me gevoelens wel onder controle? heb ik onbewust toch geen hoop wat er toch niet is?
Of is zij gewoon bang om te komen, dat haar gevoelens niet in bedwang zijn te houden?
pi_42281244
hoe heeft ze het uit gemaakt? als het aan de telefoon is, dan zou ik wel een keer nog afspreken om alles uit te praten.. anders blijf je met 100000 vragen zitten.... ik zou trouwens sowieso nog een keer afspreken en daarna contact verbreken voor een tijd.. anders kom je er nooit overheen, blijf je erin hangen.
Strawberry Flavour..
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:23:04 #118
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42281285
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef -moi- het volgende:
hoe heeft ze het uit gemaakt? als het aan de telefoon is, dan zou ik wel een keer nog afspreken om alles uit te praten.. anders blijf je met 100000 vragen zitten....
Ja dat was de bedoeling van vandaag dus, De hele tijd, spreek je zondag blabla dit blabla dat. En dan hoor ik haar gister aan de telefoon van ja heb het gevoel dat ik het niet voor mezelf doe.... Tja laat dan mar zitten pfff. En dan nog vragen of ik een mening heb. Nou op dat moment is mijn mening zo geworden dat je niet eens meer hoeft te komen...
pi_42281362
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:23 schreef Mickje het volgende:

[..]

Ja dat was de bedoeling van vandaag dus, De hele tijd, spreek je zondag blabla dit blabla dat. En dan hoor ik haar gister aan de telefoon van ja heb het gevoel dat ik het niet voor mezelf doe.... Tja laat dan mar zitten pfff. En dan nog vragen of ik een mening heb. Nou op dat moment is mijn mening zo geworden dat je niet eens meer hoeft te komen...
nou ik zou zeggen dat het voor jou wel heel belangrijk is om het uit te spreken, als dat zo is natuurlijk... anders ga je jezelf achteraf alleen opvreten..
Strawberry Flavour..
pi_42281491
ik geef haar geen ongelijk je woont 3,5 uur bij haar vandaan !!
it's better than yours
pi_42281520
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef MyMilkshake het volgende:
hij kan naar haar gaan?
Strawberry Flavour..
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:38:20 #122
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42281569
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:35 schreef -moi- het volgende:

[..]

hij kan naar haar gaan?
ach laat maar... Ze ziet maar...
pi_42281874
sterkte ermee...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:53:03 #124
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42281954
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:50 schreef Miesjel het volgende:
sterkte ermee...
komt wel goed... Maar zoals je terug las, ging het weer even normaal tussen ons. Misschien dat zij dat gevoel nu nog heeft, maar na dit afzeggen, is er weer wat geknapt in mij. Blijkbaar kan het niet normaal gaan...
pi_42282864
"Contact houden" en "vrienden blijven" zijn onmogelijk. Het is uit, over, en of ze nu wel of niet al een ander heeft, het is tijd om de muren om je heen weer op te bouwen en je nooit meer zo kwetsbaar op te stellen tegenover een vrouw. Of, de minder verbitterde optie, leven en kijken of je misschien wel een ander leuk exemplaar tegenkomt.

Hoe dan ook, het is over. De reden dat zij niet langs wil komen is waarschijnlijk omdat ze heel fout bezig is, dat zelf beseft en jou niet onder ogen durft te komen. Denk ik dan...

Wat is het trouwens altijd met dit soort topics? De hele buitenwacht ziet duidelijk welke kant het opgaat, de TS weet (als hij enkele topics heeft gelezen) hoe dit sorrt dingen gaan, en toch krijg je altijd nog van die uitspraken als "Contact zullen we altijd houden!". Wat denkt zo'n TS nou over zijn eerdere posts als hij het topic zo eens terugleest?
Ja, ik generaliseer.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:42:37 #126
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42283379
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef Northside het volgende:
"Contact houden" en "vrienden blijven" zijn onmogelijk. Het is uit, over, en of ze nu wel of niet al een ander heeft, het is tijd om de muren om je heen weer op te bouwen en je nooit meer zo kwetsbaar op te stellen tegenover een vrouw. Of, de minder verbitterde optie, leven en kijken of je misschien wel een ander leuk exemplaar tegenkomt.

Hoe dan ook, het is over. De reden dat zij niet langs wil komen is waarschijnlijk omdat ze heel fout bezig is, dat zelf beseft en jou niet onder ogen durft te komen. Denk ik dan...

Wat is het trouwens altijd met dit soort topics? De hele buitenwacht ziet duidelijk welke kant het opgaat, de TS weet (als hij enkele topics heeft gelezen) hoe dit sorrt dingen gaan, en toch krijg je altijd nog van die uitspraken als "Contact zullen we altijd houden!". Wat denkt zo'n TS nou over zijn eerdere posts als hij het topic zo eens terugleest?
ik zeg niet dat ik geen contact met haar kan houden, maar op het moment heeft het geen zin. misschien in de toekomst, maar kan niet in de toekomst kijken, en wat het is met die andere topics. je moet het zelf ondervinden. niet lezen, ondervinden is toch anders dan het alleen maar lezen.
pi_42290555
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:11 schreef Mickje het volgende:
Nou ze komt maar niet meer langs morgen, ze denkt dat het geen nut heeft, te vroeg is en ze zegt dat ze het denkt niet voor derzelf te doen.
Asjeblieft, 2 - 0 voor haar...
pi_42299461
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef MyMilkshake het volgende:
Typisch zo'n kutwijf antwoord, ander postcodegebied en hoppa! Het is ineens onmogelijk, ben jij zo'n type dat de kerktoren nog moet kunnen zien omdat je anders heimwee krijgt?

En dat die ex van je niet langs wilt komen vind ik toch wel erg belachelijk, heb het gelezen allemaal en ik vind toch echt wel dat zij gewoon jou ECHT verschuldigd is om toch te praten met je, al moet ze daarvoor één dagje reizen, komt over als een hartenloos kreng. Dat ze niet meer verliefd is wil toch niet zeggen dat je je als een sekreet moet gedragen?
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:34:34 #129
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42306266
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef Marruk het volgende:

[..]

Typisch zo'n kutwijf antwoord, ander postcodegebied en hoppa! Het is ineens onmogelijk, ben jij zo'n type dat de kerktoren nog moet kunnen zien omdat je anders heimwee krijgt?

En dat die ex van je niet langs wilt komen vind ik toch wel erg belachelijk, heb het gelezen allemaal en ik vind toch echt wel dat zij gewoon jou ECHT verschuldigd is om toch te praten met je, al moet ze daarvoor één dagje reizen, komt over als een hartenloos kreng. Dat ze niet meer verliefd is wil toch niet zeggen dat je je als een sekreet moet gedragen?
nou via andere wegen dan normaal ben ik er achter gekomen dat ze alweer een nieuw vriendje heeft. Dacht dat ze eerlijk zou zijn tegen me, maar oke, weet genoeg en snap niet dat ik haar nog wilde vertrouwen.
pi_42310750
Duidelijk dus waarom ze niet wou afspreken...
Ja, ik generaliseer.
  maandag 2 oktober 2006 @ 14:36:27 #131
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42310958
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:26 schreef Northside het volgende:
Duidelijk dus waarom ze niet wou afspreken...
tja, vind het gewoon jammer dat ze dingen voor me verzwijgt, dacht dat ik nog gewoon met der om kon gaan... blijkbaar niet...
pi_42311314
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Mickje het volgende:

[..]

nou via andere wegen dan normaal ben ik er achter gekomen dat ze alweer een nieuw vriendje heeft. Dacht dat ze eerlijk zou zijn tegen me, maar oke, weet genoeg en snap niet dat ik haar nog wilde vertrouwen.
Wow dat is naar.. als dat mij zou gebeuren zou ik never nooit meer iets van me laten horen. En vrienden blijven met je ex.... dat gaat niet hoor, niet als je er nog niet 100% overheen bent.
Strawberry Flavour..
pi_42311520
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Mickje het volgende:

[..]

Als ik me 1 van mn vorige posts hiero goed herrinner, dacht ik dit dus ook.
Vaak gaat het dan ook zo..

Mannen zijn over het algemeen wat minder laf.. ze dumpen een griet en 2 dagen later neuken ze een ander, maar vrouwen laten zich door hun emoties spelen.. eerst lekker zeker weten dat ze een nieuwe vriendje hebben en daar al mee naar bed gaan ondertussen, dan nog eens 2-3 keer nadenken terwijl ze hem af loopt te lebberen en dan toch maar eens besluiten der toekomstige ex vriendje op te bellen en zeggen dat er iets mis is met de relatie.

Dan komen uiteraard de standaard zinnen van ík weet het niet meer' of 'laten we even een pauze nemen' uit de kast, terwijl ze voortvluchtig een andere fuckbuddy zoekt, zodat je haar 2 uur nadat je gedumpt bent haar tegen komt met 1 of andere neger.

Zoals ik al zei : zij heeft je al heel lang geleden verlaten.. waarschijnlijk al voor de vakantie, en komt er nu pas mee nu ze zeker weet dat ze der pussy weer iedere weekend op een ander kan gebruiken.
quote:
tja, vind het gewoon jammer dat ze dingen voor me verzwijgt, dacht dat ik nog gewoon met der om kon gaan... blijkbaar niet...
Ik herhaal : Mensen waarvan je het juist niet verwachtte, die zo betrouwbaar leken en diegene die je juist zo vertrouwde, kunnen na een bepaalde tijd jou een gigantische trap na geven, en achterbakse leugenaars blijken te zijn.

Walk on.. ze is duidelijk je tijd niet waard.

[ Bericht 6% gewijzigd door Spacemonkeh op 02-10-2006 15:12:15 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:14:11 #134
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42311696
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:05 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Als ik me 1 van mn vorige posts hiero goed herrinner, dacht ik dit dus ook.
Vaak gaat het dan ook zo..

Mannen zijn over het algemeen wat minder laf.. ze dumpen een griet en 2 dagen later neuken ze een ander, maar vrouwen laten zich door hun emoties spelen.. eerst lekker zeker weten dat ze een nieuwe vriendje hebben en daar al mee naar bed gaan ondertussen, dan nog eens 2-3 keer nadenken terwijl ze hem af loopt te lebberen en dan toch maar eens besluiten der toekomstige ex vriendje op te bellen en zeggen dat er iets mis is met de relatie.

Dan komen uiteraard de standaard zinnen van ík weet het niet meer' of 'laten we even een pauze nemen' uit de kast, terwijl ze voortvluchtig een andere fuckbuddy zoekt, zodat je haar 2 uur nadat je gedumpt bent haar tegen komt met 1 of andere neger.

Zoals ik al zei : zij heeft je al heel lang geleden verlaten.. waarschijnlijk al voor de vakantie, en komt er nu pas mee nu ze zeker weet dat ze der pussy weer iedere weekend op een ander kan gebruiken.
[..]

Ik herhaal : Mensen waarvan je het juist niet verwachtte, die zo betrouwbaar leken en diegene die je juist zo vertrouwde, kunnen na een bepaalde tijd jou een gigantische trap na geven, en achterbakse leugenaars blijken te zijn.

Walk on.. ze is duidelijk je tijd niet waard.
tja misbruik maken van je vertrouwen noem ik het dan maar... En daarna ook nog gewoon zo aardig tegenover mij doen, zie het nu als één groot toneelspel. Vind het allemaal zo nep. Moet maar eens iets met me leven doen, en nooit meer zo kwetsbaar opstellen tegenover een meisje...
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:44:11 #135
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42312334
THE ONE WHO LOVES THE LEAST....

CONTROLS THE RELATIONSHIP.

SO START LOVING A LIL LESS MATE ;-)
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:48:03 #136
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42312425
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:44 schreef AcidBurner het volgende:
THE ONE WHO LOVES THE LEAST....

CONTROLS THE RELATIONSHIP.

SO START LOVING A LIL LESS MATE ;-)
denk dat je daar een goed punt hebt... In de toekomst weet ik wel dat ik me niet meer zo kwetsbaar opstel, en dat ik vanavond heerlijk keihard ga zuipen op de leidse kermis!!!
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:51:55 #137
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42312551
Amuseer je ... en drink nu ook weer niet teveel he... we willen niet dat je jezelf te pletter zuipt. Gewoon onthou het voor de volgende keer. Je moet nu ook geen harteloze vrek worden he. Maar kijk uit aan wie je je hart geeft. De meesten geven er geen fuck om. veel sterkte! and enjoyyyyyyy! life is much more then that bitch...
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:56:14 #138
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42312667
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef AcidBurner het volgende:
Amuseer je ... en drink nu ook weer niet teveel he... we willen niet dat je jezelf te pletter zuipt. Gewoon onthou het voor de volgende keer. Je moet nu ook geen harteloze vrek worden he. Maar kijk uit aan wie je je hart geeft. De meesten geven er geen fuck om. veel sterkte! and enjoyyyyyyy! life is much more then that bitch...
tuurlijk denk ik aan mezelf, moet niet zo dat zij straks te horen krijgt dat ik in het ziekenhuis omdat ik me te pletter heb gezopen Gewoon gezellig met vrienden gekke dingen doen!! Ff lekker de beest uithangen en nergens verder rekening mee houden! Merk wel dat ik door deze relatie aan de ene kant softer ben geworden, en aan de andere kant ook zelfverzekerder...
pi_42313178
Had een vriend van me ook, plotseling geen gevoel meer & ze zou wel een ander voor hem zoeken . Nu paar weekjes later, nadat hij haar dood genegeert heeft wil ze hem weer terug. Hij haar alleen niet meer . Oftewel, lekker laten gaan .. ze komt vanzelf terug, bij jou heeft ze zekerheid, bij de rest niet.

En dan kun jij nog altijd besluiten haar naar huis te sturen. Pwnd zegmaar.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:21:47 #140
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42313235
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:18 schreef XiChico het volgende:
Had een vriend van me ook, plotseling geen gevoel meer & ze zou wel een ander voor hem zoeken . Nu paar weekjes later, nadat hij haar dood genegeert heeft wil ze hem weer terug. Hij haar alleen niet meer . Oftewel, lekker laten gaan .. ze komt vanzelf terug, bij jou heeft ze zekerheid, bij de rest niet.

En dan kun jij nog altijd besluiten haar naar huis te sturen. Pwnd zegmaar.
Dat zie ik niet gebeuren, maar als het al zo zou zijn. opzouten, hoef je niet meer, op dit moment hoef ik ook niets meer van der te weten. Zit vol vragen, maar dan blijven ze maar onbeantwoord! Nee haar hoef ik niet meer terug. Heb veel te veel moeite gedaan om haar te vertrouwen blijkbaar! Dat vertrouwen is nu onherstelbaar beschadigd
pi_42313493
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef Mickje het volgende:

[..]

Dat zie ik niet gebeuren, maar als het al zo zou zijn. opzouten, hoef je niet meer, op dit moment hoef ik ook niets meer van der te weten. Zit vol vragen, maar dan blijven ze maar onbeantwoord! Nee haar hoef ik niet meer terug. Heb veel te veel moeite gedaan om haar te vertrouwen blijkbaar! Dat vertrouwen is nu onherstelbaar beschadigd
Dan zou ik vanaf nu ook helemaal geen contact meer zoeken (dat zei je zelf ook al, maar ik benadruk het ff). Laat haar maar lekker, zeker nadat ik net lees dat ze af heeft gezegd op zondag om te praten. Als je nu nog contact zoekt krijg je wss alleen maar gezeik en beschuldigingen.

En ook niet verder onder als 'vrienden'. Daar komt alleen nog maar meer gezeik van (+ jullie woner ver uit elkaar, dus elkaar spontaan tegen komen gebeurd niet)
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:39:22 #142
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42313593
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef XiChico het volgende:

[..]

Dan zou ik vanaf nu ook helemaal geen contact meer zoeken (dat zei je zelf ook al, maar ik benadruk het ff). Laat haar maar lekker, zeker nadat ik net lees dat ze af heeft gezegd op zondag om te praten. Als je nu nog contact zoekt krijg je wss alleen maar gezeik en beschuldigingen.

En ook niet verder onder als 'vrienden'. Daar komt alleen nog maar meer gezeik van (+ jullie woner ver uit elkaar, dus elkaar spontaan tegen komen gebeurd niet)
aan de ene kant, wil ik uiteindelijk een keer me vragen beantwoord hebben, maar aangezien ze toch niet eerlijk kan zijn wat betreft dat, is het misschien beter zo. Haar tegenkomen hoef ik inderdaad niet bang voor te zijn. En zij dus ook niet, zij kan lekker der gang gaan, wat ze misschien al veel langer deed. Want wat ze ook allemaal heeft gezegd over dat het niet zo is, ik geloof nergens meer wat van bij haar. Heerlijk me eigen leven even op orde brengen en genieten!
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:41:41 #143
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_42319935
wat vind ik dat klote om te lezen. Weet nog wel hoeveel moeite je voor haar deed toen ze de eerste keer twijfelde (ander topic van je).
Het heeft echt geen zin meer om met haar te praten (als ze daar al de tijd voor vrij zou maken), ook al zit je met veel vragen. Geloof me ook al spreek je haar, na dat gesprek zullen er weer nieuwe vragen komen en je vragen zullen nooit beantwoord worden. De vragen zullen na verloop van tijd minder worden en slijten. Laat ook echt niets meer van jezelf horen, hou de eer aan jezelf.
Te kwetsbaar opstellen is niet goed maar wordt nu ook niet argwanend voor het 'volgende meisje'. Want daar zul je jezelf alleen maar mee hebben, je jaagt mensen (die het goed bedoelen) dan weg.
Neem goed te tijd voor jezelf en na verloop van tijd zul je weer genieten. Zij was het gewoon niet voor je.
Heel veel sterkte!
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.
pi_42320167
Ik heb indertijd dit topic gelezen: Wat te doen Ik neem aan dit over dezelfde gaat. Het is rot voor je, maar mij verbaast het allemaal niet echt.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:49:20 #145
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42330008
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:53 schreef sadisticembrace het volgende:
Ik heb indertijd dit topic gelezen: Wat te doen Ik neem aan dit over dezelfde gaat. Het is rot voor je, maar mij verbaast het allemaal niet echt.
achja... het is achteraf allemaal nx verbazend, ben naar mijn gevoel gewoon voor de gek gehouden, en geloofde haar mooie praatjes blijkbaar te veel...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:03:10 #146
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42330294
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:49 schreef Mickje het volgende:

[..]

achja... het is achteraf allemaal nx verbazend, ben naar mijn gevoel gewoon voor de gek gehouden, en geloofde haar mooie praatjes blijkbaar te veel...
Relax, alhoewel veel vrouwen betreffende relaties opvallend (!) berekenend zijn of je voor de gek kunnen houden, zijn ze gelukkig niet allemaal zo. Helaas kom je daar gedurende een relatie pas later achter...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:26:07 #147
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42332185
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:03 schreef Demophon het volgende:

[..]

Relax, alhoewel veel vrouwen betreffende relaties opvallend (!) berekenend zijn of je voor de gek kunnen houden, zijn ze gelukkig niet allemaal zo. Helaas kom je daar gedurende een relatie pas later achter...
kijk ik durf nie te zeggen of zij toneel heeft gespeeld of niet, maar als ik nu alles bekijk, gaat het wel heel vreemd, zij heb al een nieuwe vriend. Dat vind ik een beetje te snel, ik ben gewoon aan de kant geschoven voor een andere gozer... Had haar nog 1 email gezonden, dat ik het jammer vind dat ze niet kwam, en dat ze het waarschijnlijk te druk had met der nieuwe vriendje, wat ze mij officieel nog nie theeft verteld...

Als reactie krijg ik: "ik reageer hier maar niet op"

dus we zijn uitgepraat...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:29:36 #148
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_42430691
Klote voor je!
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:33:11 #149
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42430784
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 19:29 schreef deTovenaar het volgende:
Klote voor je!
achja, het leuke is, dat ze weer mails ging sturen en ze het gek vond dat ik niet reageerde op haar "één keer over laten gaan" Normaal belde ik wel terug. Maar ze is me vriendin niet meer, waarom zou ik me belminuten die ik niet meer heb deze maand verspillen. Ze kan zelf ook beltegoed opwaarderen als ze mij wil spreken. Emails sturen gaat ons niet al te best af, aangezien ze me emails nooit normaal opvat. Ze laat blijken dat ze vrienden wil blijven, en dat de gevoelens voor der nieuwe vriendje niets met ons te maken heeft.
Sure denk ik dan...
Ze zal maandag pas weer een email terug sturen, aangezien ze alleen 's ochtends op school email checked
pi_42431716
Goede houding.
Je mails worden verkeerd opgevat. Dat neem je voor lief als je in een relatie zit, maar nu... waarom zou je jezelf weer in een wespennest steken?
En laat haar idd maar snappen dat gratis bellen er niet in zit als je met iemand wil praten...
  zondag 8 oktober 2006 @ 03:45:36 #151
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42471987
Je zou Lost moeten kijken, nieuwste episode gaat hier een beetje over

Verder sterkte Mick, gewoon geen contact meer zou het beste zijn, klinkt hard, maar je hebt er uiteindelijk toch niks aan...
pi_42472121
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:26 schreef Mickje het volgende:

[..]

kijk ik durf nie te zeggen of zij toneel heeft gespeeld of niet, maar als ik nu alles bekijk, gaat het wel heel vreemd, zij heb al een nieuwe vriend. Dat vind ik een beetje te snel, ik ben gewoon aan de kant geschoven voor een andere gozer... Had haar nog 1 email gezonden, dat ik het jammer vind dat ze niet kwam, en dat ze het waarschijnlijk te druk had met der nieuwe vriendje, wat ze mij officieel nog nie theeft verteld...

Als reactie krijg ik: "ik reageer hier maar niet op"

dus we zijn uitgepraat...
is ook niet zo handig , hè, die opmerking
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:08:30 #153
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42477005
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 04:00 schreef milagro het volgende:

[..]

is ook niet zo handig , hè, die opmerking
tja niet handig zo een opmerking? maar ondertussen heb ik wel gelijk... Op het moment dat zij afzegt krijg ik een klap, dus stuur ik op mijn manier een reactie hoe ik die klap opvang. dat het niet slim is, doet me niets. hoef niet altijd alleen aan haar te denken, mag ook eens een keer aan mezelf denken.
pi_42477085
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:08 schreef Mickje het volgende:

[..]

tja niet handig zo een opmerking? maar ondertussen heb ik wel gelijk... Op het moment dat zij afzegt krijg ik een klap, dus stuur ik op mijn manier een reactie hoe ik die klap opvang. dat het niet slim is, doet me niets. hoef niet altijd alleen aan haar te denken, mag ook eens een keer aan mezelf denken.
ja en daar reageert zij dan weer op, hè.
voel je je nu beter dan na zo'n sneer? ik denk het niet, het maakt jouzelf alleen maar gefrustreerder.

ik begrijp het wel, de kwaadheid,maar je moet natuurlijk niet raar opkijken als er een reactie op komt, ik vind dat ze nog verstandig reageert, want wat moet je zeggen op zoiets, iedere reactie is toch fout.

zou ze iets aardigs zeggen , zou je pissig worden, zou ze zeggen dat je het verkeerd hebt, zou je haar niet geloven, zou ze de waarheid zeggen, zou je verdrietig worden.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:18:09 #155
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42477210
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ja en daar reageert zij dan weer op, hè.
voel je je nu beter dan na zo'n sneer? ik denk het niet, het maakt jouzelf alleen maar gefrustreerder.

ik begrijp het wel, de kwaadheid,maar je moet natuurlijk niet raar opkijken als er een reactie op komt, ik vind dat ze nog verstandig reageert, want wat moet je zeggen op zoiets, iedere reactie is toch fout.

zou ze iets aardigs zeggen , zou je pissig worden, zou ze zeggen dat je het verkeerd hebt, zou je haar niet geloven, zou ze de waarheid zeggen, zou je verdrietig worden.
wat ze ook zegt idd, is niet goed, maar op het moment dat ik een mail terug stuur, lucht het op. weet ook wel dat het allemaal nergens op slaat. Maar daarna ben ik 'normaler' en 'subtieler' gaan reageren op reacties die daarop volgden... Weet bijna zeker dat ze morgenochtend haar mail leest en dat ze erop reageert. Ik ben wel weer zo dom om teveel te verwachten van dat antwoord... Aangezien ze het wel weer anders zal opnemen dan ik het bedoel... Daarom wil ik haar liever onder vier ogen spreken... Omdat bellen en emailen toch geen zin heeft. Dat zou dus vorige week zondag zijn geweest... Maar blijkbaar kon ze het niet aan. Ze mailde later dat ze dacht dat ik teveel hoop had, en ze me niet wilde kwetsen. Nou ik had hoop op een normale omgang ja. maar zeker niet meer op een liefdesrelatie. Maar als je er dan achter komt dat ze dus een vriendje heeft waar het door bij ons uitging, geeft dat wel weer een klap in je gezicht......
pi_42477333
dat begrijp ik wel , ik zeg enkel dat haar reactie de enige juiste was op dat moment en dat jouw reactie begrijpelijk is, maar niet handig, voor jezelf vooral, want volgens mij lucht dat niet op juist, want zij reageert en hoe ze dat doet frustreert je alleen maar.

het lullige met dit soort dingen is dat je iets wil horen wat je nooit krijgt te horen, en de ander ook je niet kán geven, niets maakt de pijn minder erg, wat die ander ook doet of zegt en hoe lullig ook voor in dit geval jou, op zich is het begrijpelijk dat de ander niet dat kontakt niet wil, om de redenen die ik net noemde.

het is echt niet zo dat de verlater het allemaal koud laat, die zal het er ook heus moeilijk meehebben, je wordt niet verliefd op een ander puur om de een te zieken.
maar proberen troost of rust te vinden in de woorden van degene die jou dit verdriet gegeven heeft, is gewoon niet handig, het maakt het alleen maar erger.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:26:02 #157
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42477404
heeft de tijd je nu voldoende geleerd?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:27:29 #158
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42477447
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef milagro het volgende:
dat begrijp ik wel , ik zeg enkel dat haar reactie de enige juiste was op dat moment en dat jouw reactie begrijpelijk is, maar niet handig, voor jezelf vooral, want volgens mij lucht dat niet op juist, want zij reageert en hoe ze dat doet frustreert je alleen maar.

het lullige met dit soort dingen is dat je iets wil horen wat je nooit krijgt te horen, en de ander ook je niet kán geven, niets maakt de pijn minder erg, wat die ander ook doet of zegt en hoe lullig ook voor in dit geval jou, op zich is het begrijpelijk dat de ander niet dat kontakt niet wil, om de redenen die ik net noemde.

het is echt niet zo dat de verlater het allemaal koud laat, die zal het er ook heus moeilijk meehebben, je wordt niet verliefd op een ander puur om de een te zieken.
maar proberen troost of rust te vinden in de woorden van degene die jou dit verdriet gegeven heeft, is gewoon niet handig, het maakt het alleen maar erger.
maar ik heb het gevoel dat ik die steun alleen bij haar kon krijgen... Voor de rest zijn er een hoop mensen die mij niet zo goed begrijpen als zij altijd deed...
pi_42477556
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:27 schreef Mickje het volgende:

[..]

maar ik heb het gevoel dat ik die steun alleen bij haar kon krijgen... Voor de rest zijn er een hoop mensen die mij niet zo goed begrijpen als zij altijd deed...
niet doen, nooit troost zoeken bij de veroorzaker van de pijn, je blijft stiekem toch hoop houden dan, al ontken je dat natuurlijk, door het kontakt, en je gaat de ander als het ware dwingen de juiste antwoorden te geven, al doe je dat niet bewust.

de ander kan je niets zeggen waar je vrede mee kan hebben, niet nu , niet zo snel na de breuk, alles wat ze zegt, is ofwel niet genoeg, ofwel verkeerd, er zal altijd weer een "ja , maar waarom deed je dan zus of zo" van jouw kant komen,

bepaalde acties of gevoelens, het verdwijnen van gevoelens, kun je niet echt uitleggen, het waarom is er soms gewoon niet, en dat waarom wil jij horen, althans dat denk je, want al zou er een waarom zijn, het zal je nooit berusting geven, nu nog niet iig.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:38:47 #160
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42477692
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef milagro het volgende:

[..]

niet doen, nooit troost zoeken bij de veroorzaker van de pijn, je blijft stiekem toch hoop houden dan, al ontken je dat natuurlijk, door het kontakt, en je gaat de ander als het ware dwingen de juiste antwoorden te geven, al doe je dat niet bewust.

de ander kan je niets zeggen waar je vrede mee kan hebben, niet nu , niet zo snel na de breuk, alles wat ze zegt, is ofwel niet genoeg, ofwel verkeerd, er zal altijd weer een "ja , maar waarom deed je dan zus of zo" van jouw kant komen,

bepaalde acties of gevoelens, het verdwijnen van gevoelens, kun je niet echt uitleggen, het waarom is er soms gewoon niet, en dat waarom wil jij horen, althans dat denk je, want al zou er een waarom zijn, het zal je nooit berusting geven, nu nog niet iig.
begrijp allemaal wel wat je bedoelt, maar ben in mijn leven nog nooit zo "gemeen" geweest. ik wil niet zo zijn, zo ben ik niet en zo wil ik al helemaal niet worden. Weet zeker, ook al vind jij van niet, dat als ik haar onder vier ogen kan spreken, ik er meer vrede mee kan hebben, kijk iemand waarvan je houdt, gun je het beste in het leven. ook al betekent het dat ze daar een ander voor nodig heeft. Het gaat mij erom gewoon om dat ik het niet altijd kan begrijpen.
En wat je zegt van de waarom die ik altijd wil weten. Daar kan je gelijk in hebben, Maar toch zijn er genoeg antwoorden die ze wel kan geven. Ook al zijn het volgens jou niet de antwoorden die ik wil horen. Mij gaat het erom dat we normaal met mekaar kunnen omgaan. Dat houdt voor mij in, dat we geen ruzie maken. Want als vrienden zal het toch niet meer worden dan elkaar een paar keer in het jaar spreken. Aangezien we daarvoor te ver uit mekaar wonen, en we onze eigen kant op gaan.

Een ander ding dat ik graag alles weer normaal wil hebben is, dat ik te weinig heb in me leven. Zit een beetje te kloten met me leven. Ben vorig jaar gestop met school, dus voor me relatie. Tijdens me relatie heb ik daar weinig aan veranderd. Geen werk of wat. Soort van dip ofzo, ik weet het niet. Nu mijn relatie dus over is, heb ik vrij weinig nog over. Moet iets nieuws doen, maar weet niet wat. Ruzie past niet in mijn leven. want zie dit alles nog als een ruzie....
pi_42477968
ja nu ja, ik denk dat nu kontakt hebben en nu antwoorden willen (die ze niet heeft, geloof me) niet gaat werken voor je, en het proberen af te dwingen maakt het ws alleen maar erger.

vrienden worden kan heel goed, hoor, maar nu nog niet, jullie hebben allebei tijd nodig daarvoor om verschillende redenen.
elkaar nu blijven opzoeken, levert ws door de pijn die er bij jou zit en die zij dan ziet alleen maar op dat er dingen gezegd worden die je ofwel niet wil zeggen, ofwel niet wil horen.

wat je nu moet doen, is afleiding zoeken, dat weet je zelf natuurlijk ook wel, bezig blijven, stort je op monsterboard.nl
en je hart luchten , boos worden, is goed, maar niet bij haar, echt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:54:51 #162
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42478046
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
ja nu ja, ik denk dat nu kontakt hebben en nu antwoorden willen (die ze niet heeft, geloof me) niet gaat werken voor je, en het proberen af te dwingen maakt het ws alleen maar erger.

vrienden worden kan heel goed, hoor, maar nu nog niet, jullie hebben allebei tijd nodig daarvoor om verschillende redenen.
elkaar nu blijven opzoeken, levert ws door de pijn die er bij jou zit en die zij dan ziet alleen maar op dat er dingen gezegd worden die je ofwel niet wil zeggen, ofwel niet wil horen.

wat je nu moet doen, is afleiding zoeken, dat weet je zelf natuurlijk ook wel, bezig blijven, stort je op monsterboard.nl
en je hart luchten , boos worden, is goed, maar niet bij haar, echt.
afleiding zoeken moet ik vinden ja. weet zeker dat ik me dan beter voel, heb dan wel een zaterdagbaan, als ik daar rondloop dan ben ik veel vrolijker en voel me veel beter, Moet iets met me leven gaan doen. ipv in de put gaan zitten en niets doen. maar dat is nou juist mijn probleem, niemand kan het begrijpen, inclusief ikzelf ook niet. waarom begin ik gewoon niet ergens mee...? Waarom ga ik nie taan de slag?
Afleiding kan ik ook vinden met sporten... Alleen de sportscholen kosten zo veel, en hardlopen doe ik niet graag alleen, heb een aantal keer hardgelopen, maar me maat die altijd mee ging, trekt het niet meer. last van knien etc.
pi_42478114
omdat je ms wel een beetje wil blijven hangen in je dip?
is geen verwijt, hoor, maar het is iets wat je nog wel eens ziet, die dip is vervelend, maar wel vertrouwd en het geeft je alibi's.

een begin maken is een kwestie van 1 stap zetten, en 1 stap zetten is een beslissing, niet iets waar je naar toe moet groeien, niet iets wat een juist moment heeft waarop je moet gaan zitten wachten.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:03:10 #164
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42478229
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
omdat je ms wel een beetje wil blijven hangen in je dip?
is geen verwijt, hoor, maar het is iets wat je nog wel eens ziet, die dip is vervelend, maar wel vertrouwd en het geeft je alibi's.

een begin maken is een kwestie van 1 stap zetten, en 1 stap zetten is een beslissing, niet iets waar je naar toe moet groeien, niet iets wat een juist moment heeft waarop je moet gaan zitten wachten.
en voor die stap zal de drempel misschien te hoog liggen. Iets wat me tegenhoudt... Ben nie tgesteld op nieuwe dingen, maar zodra ze 1 dag oud zijn, is het niet meer nieuw.... Het beginnen zal voor mij moeilijk zijn, en misschien heb ik meer gepush nodig....
pi_42478266
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:03 schreef Mickje het volgende:

[..]

en voor die stap zal de drempel misschien te hoog liggen. Iets wat me tegenhoudt... Ben nie tgesteld op nieuwe dingen, maar zodra ze 1 dag oud zijn, is het niet meer nieuw.... Het beginnen zal voor mij moeilijk zijn, en misschien heb ik meer gepush nodig....
je moet iig jezelf minder excuses geven

het waarom doet er niet toe, daarover meimeren houd je alleen maar op.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:05:27 #166
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42478291
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:04 schreef milagro het volgende:

[..]

je moet iig jezelf minder excuses geven

het waarom doet er niet toe, daarover meimeren houd je alleen maar op.
zucht Blijkbaar leef ik te veel met waaroms
pi_42478498
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef Mickje het volgende:

[..]

zucht Blijkbaar leef ik te veel met waaroms
doen we allemaal, hoor, maar met de jaren (*kuch ) leer je dat je er vaak geen ene donder mee op schiet, er komt altijd weer een nieuw waarom namelijk.
pi_42479760
Hoe jong is ze eigenlijk?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_42480117
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef Marruk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En eerlijk gezegd? Wanneer iemand het over de telefoon uitmaakt of (en ja, ze zijn er echt) via msn of sms....Heden, dan is zo iemand een nul en het niet waard om energie in te steken.
Zoals ik het las ging het uitmaken over de telefoon?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:24:45 #170
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42481938
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En eerlijk gezegd? Wanneer iemand het over de telefoon uitmaakt of (en ja, ze zijn er echt) via msn of sms....Heden, dan is zo iemand een nul en het niet waard om energie in te steken.
Zoals ik het las ging het uitmaken over de telefoon?
Het ging allemaal over de telefoon, tenminste, ze begon over het weekend, en dat ze een jongen had ontmoet, en daar was het hee lgezellig mee. Nu had ze 'twijfels' over ons. Dus voor mij was het, omdat ik deze situatie met haar al eerder had gehad, weer een klap in het gezicht. Dit keer reageerde ik boos en er kwam niets zinnigs of iets uit dat ik haar de tijd wilde geven om erover na te denken. Met andere woorden, alles of niets. Twijfels dus is niet alles, dus niets. En na veel heen en weer gesms, gebel, gemail kwamen er alleen maar boze reacties van beide partijen. We zouden het dan uitpraten vorige week zondag, maar daar belde ze voor af. dus eigenlijk heb ik haar 4 weken niet gezien, en het is daarvan 3 weken uit.
Nog nooit normaal onder 4 ogen over kunnen hebben!
pi_42482370
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:24 schreef Mickje het volgende:

[..]

Het ging allemaal over de telefoon, tenminste, ze begon over het weekend, en dat ze een jongen had ontmoet, en daar was het hee lgezellig mee. Nu had ze 'twijfels' over ons. Dus voor mij was het, omdat ik deze situatie met haar al eerder had gehad, weer een klap in het gezicht. Dit keer reageerde ik boos en er kwam niets zinnigs of iets uit dat ik haar de tijd wilde geven om erover na te denken. Met andere woorden, alles of niets. Twijfels dus is niet alles, dus niets. En na veel heen en weer gesms, gebel, gemail kwamen er alleen maar boze reacties van beide partijen. We zouden het dan uitpraten vorige week zondag, maar daar belde ze voor af. dus eigenlijk heb ik haar 4 weken niet gezien, en het is daarvan 3 weken uit.
Nog nooit normaal onder 4 ogen over kunnen hebben!
Het is in ieder geval een troost dat ze dit dus gemakkelijker zal vinden voor een volgende keer. Geef het de tijd en kijk de volgende keer beter uit. Alhoewel liefde je vaak letterlijk blind maakt
Hoop niet dat je me het kwalijk neemt, maar ik vind haar dus echt een laf wezen. Ik hoop voor de jongen die ze nu heeft (denk tijdelijk) dat ie het snel doorheeft. Jammer dat jij nog met haar wilde praten. Zal haar ego goed gedaan hebben
Liefde laat zich niet dwingen, maar heb dus absoluut geen repect voor iemand die het over de telefoon, msn of sms uitmaakt (ken iemand die dit ook heeft ondervonden) Echt laf en superzielig laag wezen ben je dan.(wanneer je het op zo'n manier uitmaakt)
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:42:55 #172
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42482499
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef paddy het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een troost dat ze dit dus gemakkelijker zal vinden voor een volgende keer. Geef het de tijd en kijk de volgende keer beter uit. Alhoewel liefde je vaak letterlijk blind maakt
Hoop niet dat je me het kwalijk neemt, maar ik vind haar dus echt een laf wezen. Ik hoop voor de jongen die ze nu heeft (denk tijdelijk) dat ie het snel doorheeft. Jammer dat jij nog met haar wilde praten. Zal haar ego goed gedaan hebben
Liefde laat zich niet dwingen, maar heb dus absoluut geen repect voor iemand die het over de telefoon, msn of sms uitmaakt (ken iemand die dit ook heeft ondervonden) Echt laf en superzielig laag wezen ben je dan.(wanneer je het op zo'n manier uitmaakt)
nou ze heeft het niet letterlijk uitgemaakt via telefoon (om het toch maar weer op te nemen voor der, zucht) Er ontstond ruzie via de telefoon, en tja het uiteindelijke besluit stond eigenlijk al vast, maar ze wilde er nog over denken....
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:43:35 #173
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_42482525
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef Mickje het volgende:

[..]

nee er bestaat geen mogelijkheid meer om met haar door te gaan. hoeveel ik ook van haar hou en om haar geef. Lijkt me niet verstandig. Het enige wat er eventueel nog uit zo kunnen komen is vriendschap.
Get real

Je bent toch kwaad, of niet? Wees maar eerlijk.

Dat mag je best laten merken.

BTW. Sterkte. Persoonlijk is mijn ervaring dat er na teleurstelling altijd wat leukers/gekkers/lievers/geilers voorbij komt. Meestal tijdelijk. Zo is het nou eenmaal.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:53:26 #174
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42482830
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Get real

Je bent toch kwaad, of niet? Wees maar eerlijk.

Dat mag je best laten merken.

BTW. Sterkte. Persoonlijk is mijn ervaring dat er na teleurstelling altijd wat leukers/gekkers/lievers/geilers voorbij komt. Meestal tijdelijk. Zo is het nou eenmaal.
kwaad, weet ik niet, wil het gewoon af sluiten... Wil niet kwaad zijn... Wil verder met me leven en dan kom ik misschien nog iets leukers/gekkers/lievers/geilers tegen Maar ik ben gewoon iemand die iets normaal wil af sluiten met voor beide partijen een 'goed' gevoel.
pi_42491877
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Mickje het volgende:

[..]

kwaad, weet ik niet, wil het gewoon af sluiten... Wil niet kwaad zijn... Wil verder met me leven en dan kom ik misschien nog iets leukers/gekkers/lievers/geilers tegen Maar ik ben gewoon iemand die iets normaal wil af sluiten met voor beide partijen een 'goed' gevoel.
Je wint nog eerder de lotto!
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:19:03 #176
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42497400
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:08 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Je wint nog eerder de lotto!
nou laat de miljoenen maar komen als de kans zo 'groot' is...
pi_42498013
Wat een kutwijf, bah.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:43:22 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42498332
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Mickje het volgende:

[..]

Ik had het nog zo gezegd
Nu moet je natuurlijk janken, maar da's okee, zolang je het maar niet hier doet

Ik geef het nog 2 weken voordat je het een hoerrrrr vindt
  maandag 9 oktober 2006 @ 10:03:48 #179
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42503919
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik had het nog zo gezegd
Nu moet je natuurlijk janken, maar da's okee, zolang je het maar niet hier doet

Ik geef het nog 2 weken voordat je het een hoerrrrr vindt
janken? haha, een hoer hmz, laten we het zien over 2 weken.... Ben niet zo een persoon die lang boos kan zijn. dus tja we zien het wel...
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:27:03 #180
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42627432
nog steeds met hangende pootjes achter een vreemdganger/bedrieger aanlopen....
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_42627832
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:27 schreef echt_gaar het volgende:
nog steeds met hangende pootjes achter een vreemdganger/bedrieger aanlopen....
Als hij het lekker vind om zn ex te respecteren die hem gedumpt heeft voor een ander,tja... you go guy!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:16:33 #182
150246 Mickje
2SenSitive
pi_42628849
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Als hij het lekker vind om zn ex te respecteren die hem gedumpt heeft voor een ander,tja... you go guy!
laat ik het zo zeggen, ruzie maken dan ben je bij mij verkeerd. Hou niet van ruzie dus voor de rest heb ik niets meer te zeggen over haar, heb geen haat of liefdens gevoelens voor haar meer. ben er een beetje klaar mee, ze belde me toevallig gister nog. Met de vraag of het goed ging met me, en voor de rest hebben we eigenlijk weinig besproken in het telefoongesprek van 5 minuten. Heb der weinig meer te melden, dus contact houden zal ook niet veel van komen. ja een kaartje met kerst en met der verjaardag misschien. als ik dan nog iets van haar in me gedachten heb. ik kan natuurlijk nie tin de toekomst kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')