abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42012983
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je haalt wat mensen door elkaar denk ik...en zelfs al wordt het huilen of schreeuwen, wat dan nog? Je hebt verdriet en je voelt je ook belazerd, dat mag je toch laten merken? Niet te erg natuurlijk, maar je heoft ook gene koele kikker te spelen als je je zo niet voelt.

En niet te lang? geen weeeeeeeken, zeg maar
ik laat het wel op me afkomen, op dit moment gaat er niets anders door in me hoofd, waarom waarom en mis ik der liefde en de dingen die ik altijd deed omstreeks haar (bellen, der heen gaan, smsen, mailen, schrijven)
Heb het er gewoon moeilijk mee...... maja ik val in herhaling
pi_42013188
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef Mickje het volgende:

[..]

ik laat het wel op me afkomen, op dit moment gaat er niets anders door in me hoofd, waarom waarom en mis ik der liefde en de dingen die ik altijd deed omstreeks haar (bellen, der heen gaan, smsen, mailen, schrijven)
Heb het er gewoon moeilijk mee...... maja ik val in herhaling
Dat is logisch, er valt ineens ontzettend veel weg. En zin hebben in dingen doen die je wel leuk vond heb je waarschijnlijk ook niet. Dat zijn dingen waar je bijna altijd tegenaan loopt als een relatie over gaat. Het is lastig maar probeer toch dingen te zoeken die je kan doen en waar je echt je aandacht op kan richten. Mijn ex en ik hebben eerst wel gewoon contact gehouden en dat was zeker niet een goede beslissing. Pas sinds deze week hebben we afgesproken om elkaar even niet meer te zien/spreken. Ik weet dat hij zich erg ongelukkig voelt maar het kost gewoon veel tijd voor je zulke situaties hebt verwerkt.
O+ 11-06-2009 O+
pi_42013809
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef bigbird het volgende:

[..]

Dat is logisch, er valt ineens ontzettend veel weg. En zin hebben in dingen doen die je wel leuk vond heb je waarschijnlijk ook niet. Dat zijn dingen waar je bijna altijd tegenaan loopt als een relatie over gaat. Het is lastig maar probeer toch dingen te zoeken die je kan doen en waar je echt je aandacht op kan richten. Mijn ex en ik hebben eerst wel gewoon contact gehouden en dat was zeker niet een goede beslissing. Pas sinds deze week hebben we afgesproken om elkaar even niet meer te zien/spreken. Ik weet dat hij zich erg ongelukkig voelt maar het kost gewoon veel tijd voor je zulke situaties hebt verwerkt.
er zijn idd weinig dingen om te doen waar ik het niet kan laten om toch aan haar te denken. of waar gewoon herinneringen liggen, hele mooie...
pi_42016761
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef miss_sly het volgende:
egoistisch breezersletje? Omdat ze niet verder wil met TS? Kom op zeg, relaties worden nu eenmaal verbroken, gevoelens veranderen of verdwijnen en inzichten kunnen veranderen.[...]
Wat zitten er op fok toch veel verbitterde, zielige mannetjes
Hi mss sly...
nee hoor, niet verbitterd, (de typering kwam van mij), maar ik vind dat ze wel heel makkelijk haar relatie aan de kant zet op het moment dat het gras aan de andere kant ietsje groener is.
Het gaat dus vooral om de manier waarop; De ex van TS komt over als iemand waarvoor 14 maanden of 14 jaar geen enkel verschil maken; als er ergens een persoonlijk voordeeltje te behalen valt, ligt ze wijdbeens voor een ander klaar.
Je zei zelf ook al dat haar wijze van handelen geen schoonheidsprijs verdient; ik denk dat wij hetzelfde zeggen, maar op een andere manier.

Ik ben het met je eens als je zegt dat je niet de ware moet laten zitten omdat je ooit met iemand 'vast' bent gegaan. Da's ook weer fout. Maar dit verhaal komt op mij over alsof ze TS net zo makkelijk dumpt als een telefoon, toen ze een aanbod kreeg voor een nieuwe GSM met extra belminuten.

Ik zou TS trouwens aanraden om er dit weekend niet te zijn en de telefoon uit te zetten. Laat haar maar tegen de voicemail praten en voor niks langskomen.
Richt je op jezelf en wrijf geen zout in de wonde van deze relatie, want het weekend wordt één groot clichéverhaal.

Als je dat goede en welgemeende advies in de wind wilt slaan, maak dan even een lijstje met cliche's, dan kun je dit weekend cliché-bingo spelen. Ik begin:
- Ik waardeer je heel erg maar
- ik wil je geen pijn doen (maar)
- je woont zo ver weg
- het gevoel is er niet meer
- Ik wil graag goede vrienden blijven (oh, die is van goud!)
- het is voor mij ook heel moeilijk (goed kijken of je haar neus ziet groeien)

Kom, wie vult me aan?
pi_42017139
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef mgerben het volgende:

[..]

Hi mss sly...
nee hoor, niet verbitterd, (de typering kwam van mij), maar ik vind dat ze wel heel makkelijk haar relatie aan de kant zet op het moment dat het gras aan de andere kant ietsje groener is.
Het gaat dus vooral om de manier waarop; De ex van TS komt over als iemand waarvoor 14 maanden of 14 jaar geen enkel verschil maken; als er ergens een persoonlijk voordeeltje te behalen valt, ligt ze wijdbeens voor een ander klaar.
Je zei zelf ook al dat haar wijze van handelen geen schoonheidsprijs verdient; ik denk dat wij hetzelfde zeggen, maar op een andere manier.

Ik ben het met je eens als je zegt dat je niet de ware moet laten zitten omdat je ooit met iemand 'vast' bent gegaan. Da's ook weer fout. Maar dit verhaal komt op mij over alsof ze TS net zo makkelijk dumpt als een telefoon, toen ze een aanbod kreeg voor een nieuwe GSM met extra belminuten.

Ik zou TS trouwens aanraden om er dit weekend niet te zijn en de telefoon uit te zetten. Laat haar maar tegen de voicemail praten en voor niks langskomen.
Richt je op jezelf en wrijf geen zout in de wonde van deze relatie, want het weekend wordt één groot clichéverhaal.

Als je dat goede en welgemeende advies in de wind wilt slaan, maak dan even een lijstje met cliche's, dan kun je dit weekend cliché-bingo spelen. Ik begin:
- je woont zo ver weg

Kom, wie vult me aan?
ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft. We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
  donderdag 21 september 2006 @ 17:42:30 #56
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42020485
- verkeerde topic-

[ Bericht 92% gewijzigd door Fawn op 21-09-2006 17:47:38 ]
KISSSSSSSSSSS
pi_42022495
quote:

[..]

Hi mss sly...
Wij zeggen helemaal niet hetzelfde
Op basis van het weinige dat je hier hoort, maak jij meteen een goedkope slet van dit meisje, terwijl je helemaal niets van haar weet, behalve wat TS vertelt. En bepaald objectief zal hij niet zijn.
Je hebt geen idee hoe gemakkelijk of niet ze het heeft gedaan, je weet niet of ze niet al langer met het gevoel rondliep dat het niet goed ging (TS zegt dat het goed ging, maar dat is zijn gevoel; en ja, dan had ze er over kunnen praten, en dat bedoel ik met het verdient niet de schoonheidsprijs), en hoe goed ging het nou werkelijk?

En dat verbitterd sloeg eigenlijk op al die jongetjes die dit meisje meteen uitmaken voor slet en weet ik wat alleen op basis van het feit dat ze het heeft uitgemaakt en misschien wel omdat ze een ander leuker denkt te vinden..nou nou, wat een slet....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42022988
quote:

[..]

- je woont zo ver weg

Kom, wie vult me aan?
-Het ligt niet aan jou, maar aan mij
-Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42025295
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Demophon het volgende:

[..]

-Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
Na de vraag of ze met die jongen heeft geneukt :

- het spijt me! *breekt vervolgens in huilen uit *
pi_42025409
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft. We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
Als je over 5 weken maar geen topic opent nadat je hebt gekozen voor 'vrienden' blijven en je ziet haar na het uitgaan met haar nieuwe vriend naar binnen lopen, hand in hand, dat je je weer zo gekwetst voelt
pi_42027825
break it up...
is beter voor jezelf
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_42027914
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Als je over 5 weken maar geen topic opent nadat je hebt gekozen voor 'vrienden' blijven en je ziet haar na het uitgaan met haar nieuwe vriend naar binnen lopen, hand in hand, dat je je weer zo gekwetst voelt
vrienden worden heeft zoiezo al tijd nodig, daar ben ik zeker nu nog niet klaar voor, omdat ik niet de juiste gevoelens voor der heb als vrienden. de gevoelens zijn nog te sterk voor haar. en ten tweede, we wonen 2,5 uur uit mekaar, dus heel vaak zal ik haar nie tgaan zien. Maar aan haar kon ik altijd alles kwijt, en dat is dan wat ik ook moet missen. we kenden elkaar door en door. we weten onze problemen en onze eigenschappen. iets wat ook veel waard is!!!

We wachten gewoon het gesprek af, en ik schrijf en bel me gewoon van me verhalen af...
pi_42033802
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 02:52:20 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42037766
Ja das is wel flink kut als je het totaal niet verwacht. Mijn advies is dat je je niet teveel moet focussen op wat zij nu doet ("heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.") maar je eigen ding doen en zelf je leven weer oppakken. Het heeft echt helemaal geen zin om eraan te denken wat zij allemaal doet, dat is alleen maar pijnlijk. Ga zelf uit, leuke dingen doen, zo kom je er het snelst overheen.

Sterkte mickje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_42037922
Ja is klote he, maar veel later zul je beseffen dat dit het beste voor jezelf is.

Of je haar terug wil of niet, je moet meteen beginnen met haar radicaal te negeren. Hou de eer aan jezelf. Zorg dat je zaterdag iets anders te doen hebt en als zij jou belt om langs te komen zeg dat het niet uitkomt, "een andere keer...ok?" Jij moet bepalen wanneer ze langs mag komen, niet zij.

Tijd heelt alle wonden en je wilt niet je mannelijkheid verliezen in een vlaag van teleurstelling. Je vindt heus nog wel eens een stabieler meisje. Die relatie met die vriend zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet lang duren...
pi_42037971
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

ten eerste het is nie deze zaterdag maar die zaterdag erna... wat betreft de cliché-bigno, weet nu al dat ik volle kaart ga halen. Maar dan nog, ik wil naast de cliché's ook het verhaal horen waarom, en waarom zo snel opeens, terwijl het zo goed ging, en zij liet dat ook blijken....... (voor wat het waard is?) heeft ze het vooruitgepland, mag nu toch wel alles weten. tis gewoon misschien ook wel voor mezelf om dit alles af te sluiten. vrienden blijven, tja die hoor je vaak. op dit moment kan ik geen vrienden blijven met het gevoel dat ik vrienden ben. dan heb ik meer het gevoel van, tja wat voor gevoel, een gevoel waar je nx mee kan, het heeft na het gesprek denk even tijd nodig om te helen. Maar ik bind heel veel emotionele waarde aan dat gesprek, en dan bedoel ik niet dat ik in janken uitbarst... maar gewoon om te horen wat zei nou te vertellen heeft.
Ik lees dit nu pas: fout fout fout, helemaal fouteboel. Het ware verhaal komt later pas, maar alleen als jij jezelf emotioneel onder controle krijgt en afstand kunt nemen.

Verplaats jezelf eens in haar. Zij voelt zicht schuldig en wil je geen pijn doen omdat ze dan een rotgevoel krijgt. Ze gaat je echt niet het hele verhaal vertellen. Nu kun jij haar natuurlijk wel lekker rot laten voelen, maar daar krijg je uiteindelijk alleen jezelf mee omdat je je verdriet dan niet kunt verwerken. Blijf minimaal 3 maanden bij haar weg en open dan een nieuw topic op fok voordat je iets doet. Mocht zij zich bedenken zal ze je dit heus wel laten weten, maar reken er maar niet op. Je bent haar gewoon kwijt, deal with it, het laatste wat je nodig hebt om dit te verwerken is contact met haar.
quote:
We zien het wel, maar weet ook van mezelf dat ik niet te veel ernaar toe moet leven, want dat heb ik die hele 14 maanden gedaan. elke keer ernaar toe geleefd om haar weer te zien en te voelen.
Kijk hier dan, hoeveel meisjes zouden niet alles over hebben voor zo een jongen als jij. Maar je moet jezelf niet ergens in laten slepen, waar je niet beter van wordt.

pi_42037982
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Nee, nee:

"Ik was dronken!"
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_42040169
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Demophon het volgende:
[..]
Damn, jij bent goed!
Ik weet er nog een:
- Ik heb tijd nodig (om na te denken)

He TS, stel je eens voor dat je ze tijdens je gesprek gewoon aan het afvinken bent, en dat zij op een gegeven moment vraagt wat je aan het doen bent... laat je haar dat lijstje zien

Sorry hoor, het is wel gemeen, maar ik probeer je ook iets duidelijk te maken dat een andere poster ook al heel raak zei: Ze gaat je de waarheid niet vertellen, je krijgt geen antwoorden die voor jou iets verzachten, ze gaat alleen haar eigen schuldgevoel sussen.
Het zou wel voor haar spreken als ze dat schuldgevoel heeft, moet ik zeggen. Maar het is wel vreselijk voorspelbaar en voor het eindresultaat maakt het niets uit. Vandaar dat jij gewoon de show kunt leiden, want het einde is toch onvermijdelijk.
pi_42040790
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

Damn, jij bent goed!
Ik weet er nog een:
- Ik heb tijd nodig (om na te denken)

He TS, stel je eens voor dat je ze tijdens je gesprek gewoon aan het afvinken bent, en dat zij op een gegeven moment vraagt wat je aan het doen bent... laat je haar dat lijstje zien

Sorry hoor, het is wel gemeen, maar ik probeer je ook iets duidelijk te maken dat een andere poster ook al heel raak zei: Ze gaat je de waarheid niet vertellen, je krijgt geen antwoorden die voor jou iets verzachten, ze gaat alleen haar eigen schuldgevoel sussen.
Het zou wel voor haar spreken als ze dat schuldgevoel heeft, moet ik zeggen. Maar het is wel vreselijk voorspelbaar en voor het eindresultaat maakt het niets uit. Vandaar dat jij gewoon de show kunt leiden, want het einde is toch onvermijdelijk.
Ze draaien toch altijd om de waarheid heen, om de pijn te verzachten ofzo
pi_42041856
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Ze draaien toch altijd om de waarheid heen, om de pijn te verzachten ofzo
en vervolgens wel vet zeiken als jij een keer iets vergeet te vertellen
pi_42050916
gister heb ik heel veel gepraat over dit onderwerp met me zussen over de telefoon. ik werd er zelf rustig van en ging erover nadenken. Ik ben een man met gevoel, en ben heel erg hard geweest, ik ben van mezelf geschrokken. Hoe ik ben overgekomen. Het heeft een verkeerd effect gehad. Deze middag kreeg ik een email met wat uitleg. En daarop heb ik, dit keer zonder woede, gereageerd, daarna heb ik gesmst dat ik een mail had gestuurd. Waarop ik een sms terug kreeg dat ze die maandag kon lezen, omdat ze ziek thuis was vandaag, en thuis geen internet heeft. Daarna had ik gevraagd of ik der dan vanavond mocht bellen. Waarop ik als antwoord kreeg, dat ik nu wel mocht bellen. dus gedaan. dit keer geen woede door de telefoon. Voor mij is misschien wel wat duidelijker geworden hoe het zit wat betreft de toekomst. Ik kreeg door dat ik stiekem nog hoop had en het niet van me af wilde zetten. maar zij liet blijken, dat het veel pijn deed en doet, maar tis niet de verkeerde beslissing. het heeft tijd nodig.

Jullie zullen vast allemaal vinden dat ik niet goed bezig ben geweest door haar te bellen. Maar het heeft mij heel erg gekalmeerd. Ze komt volgende week wel gewoon langs, want onder vier ogen is toch anders dan door de telefoon. Zal nog wel even pijn doen te zien wat ik moet laten gaan. maar zit nu in de accepteerfase dat het uit is.
pi_42056659
Het doet er helemaal niets toe wat anderen vinden. Als dit gesprek voor jou goed is geweest, is het goed wat je gedaan hebt.
Sterkte met accepteren en je leven oppakken.
pi_42056824
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:57 schreef Mickje het volgende:
gister heb ik heel veel gepraat over dit onderwerp met me zussen over de telefoon. ik werd er zelf rustig van en ging erover nadenken. Ik ben een man met gevoel, en ben heel erg hard geweest, ik ben van mezelf geschrokken. Hoe ik ben overgekomen. Het heeft een verkeerd effect gehad. Deze middag kreeg ik een email met wat uitleg. En daarop heb ik, dit keer zonder woede, gereageerd, daarna heb ik gesmst dat ik een mail had gestuurd. Waarop ik een sms terug kreeg dat ze die maandag kon lezen, omdat ze ziek thuis was vandaag, en thuis geen internet heeft. Daarna had ik gevraagd of ik der dan vanavond mocht bellen. Waarop ik als antwoord kreeg, dat ik nu wel mocht bellen. dus gedaan. dit keer geen woede door de telefoon. Voor mij is misschien wel wat duidelijker geworden hoe het zit wat betreft de toekomst. Ik kreeg door dat ik stiekem nog hoop had en het niet van me af wilde zetten. maar zij liet blijken, dat het veel pijn deed en doet, maar tis niet de verkeerde beslissing. het heeft tijd nodig.

Jullie zullen vast allemaal vinden dat ik niet goed bezig ben geweest door haar te bellen. Maar het heeft mij heel erg gekalmeerd. Ze komt volgende week wel gewoon langs, want onder vier ogen is toch anders dan door de telefoon. Zal nog wel even pijn doen te zien wat ik moet laten gaan. maar zit nu in de accepteerfase dat het uit is.
Niet meer praten, gewoon breken en cold turky dan ben je er het vlugste vanaf. Gun ze niet jou nog te zien lijden.

Dat zou ik doen, moest ik praten zou ik wel eens met die nieuwe kerel willen "praten". Hij heeft je meisje afgesnoept... Hij wist dat ze met jou was en ging toch nog verder...
Dat is wel een van de minder mooie kanten aan mij, maar ik laat me niks zomaar afsnoepen zonder vergelding.

Klinkt kinderachtig en bezitterig, maar het is mijn manier van verwerken
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42071738
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Niet meer praten, gewoon breken en cold turky dan ben je er het vlugste vanaf. Gun ze niet jou nog te zien lijden.

Dat zou ik doen, moest ik praten zou ik wel eens met die nieuwe kerel willen "praten". Hij heeft je meisje afgesnoept... Hij wist dat ze met jou was en ging toch nog verder...
Dat is wel een van de minder mooie kanten aan mij, maar ik laat me niks zomaar afsnoepen zonder vergelding.

Klinkt kinderachtig en bezitterig, maar het is mijn manier van verwerken
Klinkt niet alleen kinderachtig, maar het slaat nergens op. Die jongen heeft er niets mee te maken.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:54:32 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42072382
is het leed al geleden?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42072423
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:19 schreef charon het volgende:

[..]

Klinkt niet alleen kinderachtig, maar het slaat nergens op. Die jongen heeft er niets mee te maken.
Als je weet dat iemand in een relatie zit ga je er niet achter jagen en die proberen te verleiden, dat is mijn standpunt.

Doe je het toch kun je klappen verwachten, want dan geldt "All is fair in love and war"
pi_42072482
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:56 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Als je weet dat iemand in een relatie zit ga je er niet achter jagen en verleiden, dat is mijn standpunt. Doe je het toch kun je klappen verwachten, want dan geldt "All is fair in love and war"
Wat een BS
Ten eerste: als iemand achter een gebonden persoon aanjaagt, is het aan die gebonden persoon om daar niet op in te gaan.
Ten tweede: je hebt helemaal geen idee of daar hier sprake van is.

En nee, waarschijnlijk is het leed nog niet geleden, want het is volgende week zaterdag....l-e-z-e-n....
pi_42072601
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een BS
Ten eerste: als iemand achter een gebonden persoon aanjaagt, is het aan die gebonden persoon om daar niet op in te gaan.
Dan zit je al in fase 2, en vrijwel elk meisje geniet van aandacht van jongens(goed voor het ego). Als je dan een geboren verleider bent en een beetje een goede sfeer kan creëren, is het bingo voor je het weet en kom je de cliché-zinnen van hierboven "het spijt me " en dergelijke tegen.
quote:
Ten tweede: je hebt helemaal geen idee of daar hier sprake van is.
In 90% van de gevallen die ik van vrienden e.d. hoor is hier sprake van, dus ik generaliseer.
quote:
En nee, waarschijnlijk is het leed nog niet geleden, want het is volgende week zaterdag....l-e-z-e-n....
Niet op mij bedoeld ws
pi_42076918
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:54 schreef Aoristus het volgende:
is het leed al geleden?
het is nog niet geleden, maar ben er voor mezelf nu wel achter dat het echt over is, ben het nu langzaam aan het accepteren. het blijft moeilijk, want ik kan bijvoorbeeld nu niet al die foto's die we hebben gemaakt gaan bekijken. Foto's van de mooie tijd samen. Dat doet me nog pijn. wel valt mezelf op dat ik het er wel al wat beter mee omga. na dat telefoongesprek is er toch nog een hoop duidelijk geworden. Uiteraard wil ik het allemaal nog eens recht uit der mond horen als ik der aan kijk. Maar als ik haar dan zie, zal ik voor mezelf ook denk wel een stapje verder zijn.
quote:
Wat betreft ik dat, ik zie haar zaterdag niet, maar zondag. aangezien ze zaterdag eigenlijk nie tzoveel tijd heeft, lijkt het ons een beter idee hier even de tijd voor te nemen en haar zondag richting mij te laten komen. Dan kunnen we er even met alle rust over praten. Want dat heb ik dus nog even nodig.
pi_42077540
ook eens zoiets meegemaakt

plotseling verbroken en een paar maanden later verhuisde ze naar haar nieuwe vriendje in zwitserland
pi_42077632
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef blessed19 het volgende:
ook eens zoiets meegemaakt

plotseling verbroken en een paar maanden later verhuisde ze naar haar nieuwe vriendje in zwitserland
Mja ze zal niet verhuizen naar haar volgende vriendje, want als ze een volgend vriendje krijgt, zal die dichter in de buurt wonen dan mij. Maar daar moet ik helemaal niet met me gedachten zijn. Moet haar gewoon der gang laten gaan. en ik moet mezelf weer een beetje op de rails krijgen. Wel vind ik het voor mezelf belangrijk dat het contact niet direct wordt verbroken. want heb het gevoel dat ik haar wel nodig hebt om mezelf weer een beetje terug te vinden en verder te gaan met mijn leven.
pi_42077771
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Mickje het volgende:

[..]

Mja ze zal niet verhuizen naar haar volgende vriendje, want als ze een volgend vriendje krijgt, zal die dichter in de buurt wonen dan mij. Maar daar moet ik helemaal niet met me gedachten zijn. Moet haar gewoon der gang laten gaan. en ik moet mezelf weer een beetje op de rails krijgen. Wel vind ik het voor mezelf belangrijk dat het contact niet direct wordt verbroken. want heb het gevoel dat ik haar wel nodig hebt om mezelf weer een beetje terug te vinden en verder te gaan met mijn leven.
het heeft mij juist erg geholpen dat ik haar vrijwel niet meer zag. nadat het uit was gegaan zag ik haar nog een paar keer, en toen vond ik het prima. ik zat mezelf toch alleen maar te pijnigen.

we hadden iets van 2 jaar, ofzo. heb er daardoor meer moeite mee gehad dan met mijn andere ex'en. ach, tijd zal het leren. wat misschien een tof idee is dat je van dit hoofdstuk alles in een schrift, oid. schrijft. kan je later altijd nog eens teruglezen hoe erg je er toen mee zat.
pi_42077807
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

het heeft mij juist erg geholpen dat ik haar vrijwel niet meer zag. nadat het uit was gegaan zag ik haar nog een paar keer, en toen vond ik het prima. ik zat mezelf toch alleen maar te pijnigen.

we hadden iets van 2 jaar, ofzo. heb er daardoor meer moeite mee gehad dan met mijn andere ex'en. ach, tijd zal het leren. wat misschien een tof idee is dat je van dit hoofdstuk alles in een schrift, oid. schrijft. kan je later altijd nog eens teruglezen hoe erg je er toen mee zat.
zoiezo ben ik nog niet in dat stadium, ben nog in het stadium dat ik haar nog een keer zie, wie weet hoe het daarna loopt, zoiezo zal ik haar na die keer niet vaak meer zien, hoogstens mailen of bellen. maar dat zal misschien ook wel afnemen. ik kan niet in de toekomst kijken...
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:43:06 #84
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42082439
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:15 schreef Mickje het volgende:

[..]

het is nog niet geleden, maar ben er voor mezelf nu wel achter dat het echt over is, ben het nu langzaam aan het accepteren. het blijft moeilijk, want ik kan bijvoorbeeld nu niet al die foto's die we hebben gemaakt gaan bekijken. Foto's van de mooie tijd samen. Dat doet me nog pijn. wel valt mezelf op dat ik het er wel al wat beter mee omga. na dat telefoongesprek is er toch nog een hoop duidelijk geworden. Uiteraard wil ik het allemaal nog eens recht uit der mond horen als ik der aan kijk. Maar als ik haar dan zie, zal ik voor mezelf ook denk wel een stapje verder zijn.
[..]

Wat betreft ik dat, ik zie haar zaterdag niet, maar zondag. aangezien ze zaterdag eigenlijk nie tzoveel tijd heeft, lijkt het ons een beter idee hier even de tijd voor te nemen en haar zondag richting mij te laten komen. Dan kunnen we er even met alle rust over praten. Want dat heb ik dus nog even nodig.
Maar je gaat het toch hoop ik wel uitbuiten, toch

Ik verschéúrdeeeeeh je fotooooh
pi_42082519
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maar je gaat het toch hoop ik wel uitbuiten, toch

Ik verschéúrdeeeeeh je fotooooh
waarom zou ik, ik wil hou niet van ruzies en al helemaal niet van onopgeloste. dus niets uitbuiten, zo zit ik niet in mekaar
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:58:44 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42082934
Godverdomme, je hebt toch geen kut in je broek man
Ik wil hoerrr en loederrr horen!
pi_42083407
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef Aoristus het volgende:
Godverdomme, je hebt toch geen kut in je broek man
Ik wil hoerrr en loederrr horen!
haha, niet iedereen is hetzelfde he
Dus laat mij maar lekker me gang gaan en pak jij het op je eigen manier aan als het nodig is!!
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:16 #88
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083433
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:10 schreef Mickje het volgende:

[..]

haha, niet iedereen is hetzelfde he
Dus laat mij maar lekker me gang gaan en pak jij het op je eigen manier aan als het nodig is!!
je verspeelt op die manier wel een beetje het recht om hier te klagen hoor
pi_42083489
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef Aoristus het volgende:

[..]

je verspeelt op die manier wel een beetje het recht om hier te klagen hoor
dat is jouw mening, ik ben hier niet om te klagen, maar om het van me af te schrijven. om het op te laten luchten. niet om te gaan bedenken dat ik haar ff flink ga uitmaken voor alles...
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:17:16 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083706
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:12 schreef Mickje het volgende:

[..]

dat is jouw mening, ik ben hier niet om te klagen, maar om het van me af te schrijven. om het op te laten luchten. niet om te gaan bedenken dat ik haar ff flink ga uitmaken voor alles...
maar wat ga je doen dan?
pi_42083803
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

maar wat ga je doen dan?
zoals ik al eerder heb vermeld, ik ga het voor mezelf verwerken, ben het aan het accepteren voor mezelf. En volgende week zondag ga ik een gesprek aan met haar. Dat gesprek moet dienen als soort afscheid...
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:20:51 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42083844
Weet je al wat je gaat zeggen?
pi_42083863
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:20 schreef Aoristus het volgende:
Weet je al wat je gaat zeggen?
nee.... niet nodig
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:25:21 #94
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42084009
ok. zelf weten.
pi_42084171
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef Aoristus het volgende:
ok. zelf weten.
tuurlijk heb ik vragen, maar het meeste weet ik al, het gaat er gewoon om, dat we moeten praten, ga toch niets uitdenken... want als ik iets uitdenk komt dat er toch niet van dus zodoende
pi_42091832
Toch heb ik het dit weekend wel moeilijk. Normaal gesproken was ik dit weekend richting haar gegaan. Nu moest ik dus thuis blijven. Had nergens zin in, dus ben ook niet uitgeweest. Beetje tv gekeken, en misschien iets te veel nagedacht. Zij is waarschijnlijk wel gewoon uitgegaan... Mis gewoon alles, en zeker nu het een weekend was dat ik daar zou zijn.
pi_42108956
Maar waar ik nou benieuwd naar ben: ze heeft jou gedumpt, afgedankt voor iemand anders. Wie is die gozer, is hij rijker, knapper, aardiger, dus gewoon iemand met de betere kaarten? Of is het zo'n gladde prater, zo'n lozer, zo'n player die haar rücksichtslos heeft lopen playen?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42109060
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:48 schreef Demophon het volgende:
Maar waar ik nou benieuwd naar ben: ze heeft jou gedumpt, afgedankt voor iemand anders. Wie is die gozer, is hij rijker, knapper, aardiger, dus gewoon iemand met de betere kaarten? Of is het zo'n gladde prater, zo'n lozer, zo'n player die haar rücksichtslos heeft lopen playen?
nou het is niet 100% waar dat ze me heeft afgedankt voor een ander. nou heb ik soms wel dat gevoel. maar zoals ze me uitlegt. komt het gewoon door een aantal dingen. ik zal er een paar opnoemen:

-ze wil wat vrijer zijn
-ze wil meer met vrienden gezellig doen, wat blijkbaar niet kan als ik weekenden kom. blijkbaar kan ze dat niet combineren
-ze voelt zich nog te jong voor een vaste relatie

Het gevoel dat ze me heeft 'ingeruild' komt omdat ze er achter kwam dat ze nog wel open stond voor gevoelens voor anderen. Ook is ze dit weekend dus uitgeweest. Die gozer was daar zoiezo ook. Dus tja dan gaat mijn hoofd al malen....

Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op, heb die gozer naar horen zeggen 1 keer gezien. Maar zou niet meer weten welke dat is. Het enige verschil wat ik zoiezo kan opnoemen is dat die veel dichterbij woont.
pi_42111098
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:55 schreef Mickje het volgende:

[..]

nou het is niet 100% waar dat ze me heeft afgedankt voor een ander. nou heb ik soms wel dat gevoel. maar zoals ze me uitlegt. komt het gewoon door een aantal dingen. ik zal er een paar opnoemen:

-ze wil wat vrijer zijn
-ze wil meer met vrienden gezellig doen, wat blijkbaar niet kan als ik weekenden kom. blijkbaar kan ze dat niet combineren
-ze voelt zich nog te jong voor een vaste relatie

Het gevoel dat ze me heeft 'ingeruild' komt omdat ze er achter kwam dat ze nog wel open stond voor gevoelens voor anderen. Ook is ze dit weekend dus uitgeweest. Die gozer was daar zoiezo ook. Dus tja dan gaat mijn hoofd al malen....

Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op, heb die gozer naar horen zeggen 1 keer gezien. Maar zou niet meer weten welke dat is. Het enige verschil wat ik zoiezo kan opnoemen is dat die veel dichterbij woont.
Ow, ow, verrek dezen was ik vergeten, die excuses zijn ook goed! Heb ik zelf ook meegemaakt, zij kwam precies met dezelfe argumenten (inclusief die van 'te jong', terwijl ze 27 is). Paar maanden later had ze een andere relatie, ze wist niet hoe snel ze haar "vrijheid" moest opgeven. Is gewoon een kul argument

Okee, de lijst van excuses zijn tot nu toe:
- je woont zo ver weg
- Ik wil graag goede vrienden blijven
- het is voor mij ook heel moeilijk
- Het ligt niet aan jou, maar aan mij
- Ik ben niet goed genoeg voor jou, je verdient een betere vriendin (zoek maar een ander)
- Ik wil wat vrijer zijn
- Ik wil meer met vrienden gezellig doen
- Ik voel mij nog te jong voor een vaste relatie (wordt ook nog gebezigd boven de 28 jaar )
- Ik ben niet geschikt voor een relatie
- Ik ben er 'toch' niet aan toe, heb hiervoor een traumatische verlopen relatie gehad

Wie volgt?
  maandag 25 september 2006 @ 13:39:24 #100
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_42111278
"Wat betreft of die nou beter,rijker of gladder is. heb ik geen antwoord op"

Maak jezelf niet gek met dat soort uitspraken. Die jongen was ws op geen enkel vlak beter dan jij, hij was gewoon iemand anders, en ze wilde iets met iemand anders... Maybe als je 28 was of zo.. dan had je het je mogen afvragen, nus moet je dat echt maar niet doen....

Succes ermee verder gozer, ik kon altijd aan je posts zien hoe enthousiast je was over die meid....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')