In die van mij zat een "gaatje", dus ik had 'm weggegooidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:26 schreef zjroentje het volgende:
Als het ff kan probeer ik m'n TPG regenpak achterover te drukken.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De oude leren schoudertassen waren zijn nog het beste. Gewoon 3-4 bundels erin mikken en dan de hele straat in 1x rond lopen.
Oeh.. ook nog eentje die wat meer oranje ipv rood is? Die zijn helemaal tof!quote:
6.30 is hier vroegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef ultra_ivo het volgende:
6.30 is normale tijd, vandaag een korte dienst gehad, pas om 11 uur. Dus volgende week vol overuren kloppen.
Ik heb altijd eigen tassen gehad, die rode. Ik verwacht wel een run op die krengen, dus ik verwacht dat de zaterdagpostbodes er naast zitten. Tenzij we ze zaterdag krijgen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:23 schreef Carport het volgende:
Krijgen jullie eigen tassen waar je de post direct in moet doen, of krijgen jullie buitentassen en moet de post in binnentassen?
Heb ik ook!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:42 schreef Carport het volgende:
[..]
Oeh.. ook nog eentje die wat meer oranje ipv rood is? Die zijn helemaal tof!
Morgen weer om 6.30 uur beginnen trouwens![]()
heb m ook gezien, wat een klein rotdingetje hee...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:39 schreef Dormael het volgende:
Whaaaaaaaaaaa ik heb de nieuwe schoudertassen gezien!!! Er past net een bundel in..... en dan wel een kleine![]()
Dat deed ik eerder ook, maar krijg de laatste tijd toch wel last van m'n rug, dus doe nu wat voorzichtiger aan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De oude leren schoudertassen waren zijn nog het beste. Gewoon 3-4 bundels erin mikken en dan de hele straat in 1x rond lopen.
Misschien krijg je wel een hesje. Eens oort hulp postbezorger.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:02 schreef Paran0id het volgende:
Ik moet maandag ook werken, heb alleen nogsteeds geen nieuwe kleren ontvangen van TNT. Volgens mij hebben de prutsers op mijn vestiging ook niet helemaal goed opgelet
Ik ga gewoon in mijn eigen kloffie
Bij ons werd gemeld dat de mensen die nog geen TNT-kleding hebben, mogen verschijnen in TPG-uniform, ipv hun eigen kleding. Er werd bij vermeld dat de regel dat na 16 oktober geen TPG-kleding gebruikt mag worden, was teruggedraaid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:02 schreef Paran0id het volgende:
Ik moet maandag ook werken, heb alleen nogsteeds geen nieuwe kleren ontvangen van TNT. Volgens mij hebben de prutsers op mijn vestiging ook niet helemaal goed opgelet
Ik ga gewoon in mijn eigen kloffie
Bij ons mag dat dus niet..beetje vreemd dat dat bij jullie is teruggedraaid. Vandaag nog werd er specifiek melding van gemaakt dat als je geen tnt kleding hebt, dan je eigen kleding maar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij ons werd gemeld dat de mensen die nog geen TNT-kleding hebben, mogen verschijnen in TPG-uniform, ipv hun eigen kleding. Er werd bij vermeld dat de regel dat na 16 oktober geen TPG-kleding gebruikt mag worden, was teruggedraaid.
Bah, wat een onzin. Als dat presentje een euro kost, gooit TeeEnTee zomaar 7 miljoen euro over de balk!! En ondertussen de mensen die het echte werk doen maar uitknijpen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:19 schreef Smeich het volgende:
[..]
Bij ons mag dat dus niet..beetje vreemd dat dat bij jullie is teruggedraaid. Vandaag nog werd er specifiek melding van gemaakt dat als je geen tnt kleding hebt, dan je eigen kleding maar.
En ik las ook dat dinsdag alle 7 miljoen huishoudens in NL een kadootje van TNT krijgen..lekker hah buspakjes![]()
Ja, jammerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:43 schreef MadGuy het volgende:
*snif*
Laatste keer rood-bruin. Maandag in hip oranje-zwart.
jup, zo zonde om ongelezen weg te mikkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:31 schreef Hooghoudt het volgende:
Heb jij dat gelezen, dan?
Die schipperstrui is geweldig, ik heb hem thuis vaak aan (nu ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, jammer. Uit nostalgie druk ik toch wat achterover. De schipperstrui, en 1 polo met old school ptt logo (met witte bolletjes, toen we nog niet koninklijk waren).
Nee, dan moet je 'm weggooien en het logo eruit knippenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:50 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Die schipperstrui is geweldig, ik heb hem thuis vaak aan (nu ook)... helaas is bij de mijne de rits kapot. En ik mag hem nog officieel houden ook, want er zit een gat in.
Er moet helemaal niks. (Edit: Ja, Dormael, ik spreek mezelf tegen.) Als er een gat in een trui zit, moet je hem niet inleveren. Als je hem weggooit, moet je het logo eruit knippen. Een maas in de wet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, dan moet je 'm weggooien en het logo eruit knippen![]()
Als ik een fatsoenlijk regenpak had gehad, hield ik hem ook, aangezien ze het ons vast niet kwalijk nemen in Afrika dat we ze niet kunnen beschermen tegen de regen....quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:30 schreef Beach het volgende:
Ik zie het al voor me, skinnies in mijn oversized broek
Mn regenpak en sokken hou ik trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |