Sowieso heeft het niet zoveel zin om altijd te weten hoe laat het is. Maar het is wel handig om de tijd te weten als je bijvoorbeeld een auto voor een bepaalde tijd terug op het terrein moet hebben, of als je een gerechtelijke brief uitreikt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb gemerkt dat het niet dragen van een horloge tijdens het werk een boel stress scheelt.
Lijkt me wel. Je zet bovendien je naam en handtekening als postode onder zo'n brief. Dus in feite is het fraude als je zomaar iets invult.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Met die gerechtelijke brieven gok ik altijd maar wat, nog nooit klachten over gehad. Komt dat echt op het uur aan?
Lijkt me niet hoor, of er moet echt een onderzoek komen ofzo... tis denk ik meer om gezeik te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Met die gerechtelijke brieven gok ik altijd maar wat, nog nooit klachten over gehad. Komt dat echt op het uur aan?
Oei, ben ik alweer een fraudeur... Nu komt het nooit meer goed met me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Je zet bovendien je naam en handtekening als postode onder zo'n brief. Dus in feite is het fraude als je zomaar iets invult.
Het schijnt dat ze het al ietwat dubieus vinden als je een ronde tijd invult, zoals 14.00 of 13.45. Je kan wat dat betreft beter iets als 14.02 invullen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef Hooghoudt het volgende:
quote:Heb van mijn baas een horloge gekregen maar doe er niets mee wie heeft er intresse er staat het TNT logo in dus wie weet een collectors item met de tijd, doe maar een bod hij is helemaal nieuw het bescherm plastic zit nog op het klokje .
Groetjes Dave
Mooi collecters item. Een standaard horloge met het logo van een bedrijf in een oplage van 40000 (?) stuksquote:
Nou ze had het eerst aan de baas gevraagd, en ze mocht het niet bezorgen. En baas heeft daarna gekeken of de kaart in de bak lag waar we de post in moeten gooien die foutief is geadresseert etc en daar lag ie niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoe weet die baas dan dat ze een kaart zonder postzegel had bezorgd? Hebben de ontvangers gebeld? Een NSB-er tussen de collega's?
Ik zou m gewoon bezorgen. Let trouwens nooit op of er wel een postzegel of ziet. T moet me net opvallen, ga dr niet naar kijken ofzo.
Dan heeft de baas niet goed gekeken, een T-stuk moet in het vak porten&machtigingen, niet in het passe-vak.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Nou ze had het eerst aan de baas gevraagd, en ze mocht het niet bezorgen. En baas heeft daarna gekeken of de kaart in de bak lag waar we de post in moeten gooien die foutief is geadresseert etc en daar lag ie niet.
Ongestempelden moet je niet beporten. Het is niet de schuld van de afzender dat ze ongestempeld zijn. Stempel ze zelf af met het neutrale TPG Post stempel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef Carport het volgende:
Als het me op zou vallen, zou ik denk ik wel de kaart laten beporten (dus niet bezorgen). Bij de kerstkaarten, die minstens de helft van de keer ongestempeld voorbij vliegen, beport ik ze ook altijd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:22 schreef zjroentje het volgende:
Mag ik wat elastieken hebben postbode?
Klopt, doos met nieuwe kleren ligt al klaar voor gebruikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef Troeta het volgende:
Jeetje...ik kijk echt never nooit of er een postzegel op zit, en al helemaal niet of er een stempel op zit.
Is me niet eens verteld ook trouwens dat ik dat moet doen.
maarre, voor de laatste keer in het rood he jongens !!
Ik zag hem ook. Fuck wat klein. Dat wordt dan lachen, want dan kunnen ze voor een stel wijken weer wat meer tijd uittrekken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:39 schreef Dormael het volgende:
Whaaaaaaaaaaa ik heb de nieuwe schoudertassen gezien!!! Er past net een bundel in..... en dan wel een kleine![]()
dat wordt lache dan :|quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:39 schreef Dormael het volgende:
Whaaaaaaaaaaa ik heb de nieuwe schoudertassen gezien!!! Er past net een bundel in..... en dan wel een kleine![]()
Jeetje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En heb je die nieuwe huis-aan-huis tassen voor aan je fietsstuur al gezien? Geeft duidelijk aan dat ze geen idee hebben wat de gevolgen van dat HAH los achter de hand (ook met meerdere soorten) voor implicaties heeft. Dat stuurtasje is zo klein, er past net een stapeltje AH-bonusfolders in dan zittie al vol!
Schoudertassen om post in te doen mogen officieel niet meer dacht ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:40 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag hem ook. Fuck wat klein. Dat wordt dan lachen, want dan kunnen ze voor een stel wijken weer wat meer tijd uittrekken.
Emotioneel moment idd ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Jordy-B het volgende:
Morgen de laatste dag in het vertrouwde rood/bruin...
Of een postboy.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:12 schreef Dormael het volgende:
Eigenlijk wil ik een extra postmaatje mee! Soort van pakezeltje.![]()
Het oude model schoudertas mag officieel inderdaad niet meer gebruikt worden. Het nieuwe model is wat kleiner en volgens mij ook iets anders vormgeven en mag wel gebruikt worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Schoudertassen om post in te doen mogen officieel niet meer dacht ik.
Krijgen jullie eigen tassen waar je de post direct in moet doen, of krijgen jullie buitentassen en moet de post in binnentassen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jeetje.Ik ben benieuwd of ik nog vaste tassen krijg, zoals ik altijd heb gehad. Bij ons op de vestiging is het vaak geklooi geweest met de hoeveelheid tassen. Ik denk dat ik ze, zodra ik ze heb maar houd ook en weer mee naar huis neem.
Dat wil ik zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef Hooghoudt het volgende:
Na morgen heeft TNT een week om mij alsnog van kleding te voorzien, anders ga ik komende zaterdag in m'n blote bast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |