Het is makkelijk te bereiken, gewoon naar boven lopen, scheelt ook nog eens tijd, want je hoeft niet in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:58 schreef KNAK het volgende:
Aroi mak mak!
Natuurlijk kan je naar departures hobbelen, mij gaat het er meer om of dit net zo makkelijk te bereiken is als bij het oude gebouw,of het in de buurt is...namelijk geen zin om lang te lopen en te zoeken
Verder is het altijd de gewone ritprijs, niets extra's
Ik ben al vele keren op de goedkope manier Bangkok ingetrokken en heb ze nog nooit eerder gehoord over eventuele boetes.
Gaan er ook nog steeds bussen Bangkok in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het is makkelijk te bereiken, gewoon naar boven lopen, scheelt ook nog eens tijd, want je hoeft niet in de rij te gaan staan.
Vroeger was het inderdaad zo dat je niks extra's hoefde te betalen, dat deed de taxichauffeur aan het beveiligingsmannetje. Dat is nu echter iets aangescherpt. Ik zeg niet dat het niet kan, maar de meeste willen nu toch wat extra's... zeker omdat ze weten dat je anders toch 100 THB moet betalen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan er ook nog steeds bussen Bangkok in?
Inderdaad, in juli/augustus zijn de tickets alles inc wel 900 euro ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:17 schreef Kontiki het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Thailand geweest. Bangkok was toen een onderdeel van mijn stopover ticket naar Australie.
Wat me nu verbaast zijn de gemiddelde prijzen voor een retourvlucht naar Bangkok. Vaak al hoger dan 750 euro excl. belasting. Voor een paar tientjes meer vlieg je naar Australie! Dat moet toch wel goedkoper kunnen?
Ben weer thuis sinds een paar uurtjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het is makkelijk te bereiken, gewoon naar boven lopen, scheelt ook nog eens tijd, want je hoeft niet in de rij te gaan staan.
Vroeger was het inderdaad zo dat je niks extra's hoefde te betalen, dat deed de taxichauffeur aan het beveiligingsmannetje. Dat is nu echter iets aangescherpt. Ik zeg niet dat het niet kan, maar de meeste willen nu toch wat extra's... zeker omdat ze weten dat je anders toch 100 THB moet betalen.
Grote kans dat je Don Muang in de toekomst weer gaat zien.. Echt wederom briljant, de nieuwe luchthaven, de "Pride of Asia" en het "visitekaartje van technologisch Thailand," kan nu de capaciteit al niet meer aan en er zijn plannen om de binnenlandse vluchten weer op Don Muang uit te voeren!!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:15 schreef KNAK het volgende:
Mooi luchthaven, beetje steriel,veel metaal...ik vond Don Muang wel een iets 'warmere' appearance hebben.
We vlogen aan over het oude vliegveld, was ook wel leuk om dat te zien.
Het gaat over scheurtjes in de taxibanen, de landingsbanen zijn okay.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef MrTH het volgende:
Daarnaast heeft de nieuwe luchthaven allerlei constructiefouten, o.a. scheuren in de landingsbaan, dus een megarel weer hier in Bangkok..![]()
Volgens the Nation: Suvarnabhumi's construction embarrasment of country. The panel found several cracks on the runways and taxiways as well as in the terminal buildings and floors, which they believe are a result of construction flaws. "If the airport had been operational for two or three years we could put it down to heavy use. But the current situation shows the problems at Suvarnabhumi are likely to come from its construction," said Prapan. Tja, helaas meer aan de hand dan alleen de taxibanen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat over scheurtjes in de taxibanen, de landingsbanen zijn okay.
Dit voor first timers die een beetje bang zijn om in deze bananenrepubliek te landen.
www.333travel.nlquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Inderdaad, in juli/augustus zijn de tickets alles inc wel 900 euro ofzo. Hier mensen nog tips voor sites/vliegtuigmaatschappijen e.d.?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:49 schreef MrTH het volgende:
[..]
Volgens the Nation: Suvarnabhumi's construction embarrasment of country. The panel found several cracks on the runways and taxiways as well as in the terminal buildings and floors, which they believe are a result of construction flaws. "If the airport had been operational for two or three years we could put it down to heavy use. But the current situation shows the problems at Suvarnabhumi are likely to come from its construction," said Prapan. Tja, helaas meer aan de hand dan alleen de taxibanen..![]()
Ik schrok ook al, maar als ik de websites van de Thaise banken bekijk, zoals bangkokbank of http://www.krungsri.com/eng/exchange01.aspx dan krijg ik nog gewoon 45,56 THB voor de euro, das ook minder dan vorige keer, maar nog niet zo slecht als xe.com aangeeft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:39 schreef APK het volgende:
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
1.00 EUR = 43.2619 THB
Gaat lekker.
Ik krijg mailtjes van Thaivisa.com: http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=103173quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:52 schreef ozzietukker het volgende:
Ik schrok ook al, maar als ik de websites van de Thaise banken bekijk, zoals bangkokbank of http://www.krungsri.com/eng/exchange01.aspx dan krijg ik nog gewoon 45,56 THB voor de euro, das ook minder dan vorige keer, maar nog niet zo slecht als xe.com aangeeft...
En niet te vergeten, dat de airco niet werktquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef MrTH het volgende:
[..]
Grote kans dat je Don Muang in de toekomst weer gaat zien.. Echt wederom briljant, de nieuwe luchthaven, de "Pride of Asia" en het "visitekaartje van technologisch Thailand," kan nu de capaciteit al niet meer aan en er zijn plannen om de binnenlandse vluchten weer op Don Muang uit te voeren!!Dit vanwege te weinig gates, te kleine aankomstruimte, lounges enz.. Daarnaast heeft de nieuwe luchthaven allerlei constructiefouten, o.a. scheuren in de landingsbaan, dus een megarel weer hier in Bangkok..
![]()
Ik kreeg gister nog 45,92 THB hier voor mijn Euro.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:39 schreef APK het volgende:
http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
1.00 EUR = 43.2619 THB
Gaat lekker.
Good luck morgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:52 schreef Ted het volgende:
Ik kreeg gister nog 45,92 THB hier voor mijn Euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |