abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42202327
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef poemojn het volgende:
Na de eerste verjaardag vond ik het juist wel meevallen, niemand verwacht het dan nog dus ze denken er helemaal niet meer over na.
Ja daar reken ik ook op, dat ze straks niet eens meer vragen of je bv geeft.
Variety is the spice of life
pi_42202591
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:59 schreef YPPY het volgende:
nebelung, dat van de krampjes heb ik wel verteld aan de lactatiekundige. Die gaf het advies om toch echt boertjes proberen te krijgen, maar dat wil nog niet zo lukken. Maar we blijven oefenen.

Ik legde haar soms aan als ze heel erg huilde van de pijn, omdat ze dan weer rustig werd. Dan dronk ze dus wel heel fanatiek. Omdat ze nu de speen accepteert, geef ik een speentje tot ze rustig is en daarna leg ik haar pas aan. Dat doe ik nu met meer tussenpozen, zodat er meer kans is op een boertje tussendoor. Ik doe nu ook in elke tussenpauze haar buikje masseren. Ze ligt nu rustig in bed, ik hoop dat het werkt.
Ze verslikt zich zelden geloof ik. Ik heb ook niet het idee dat de melk te snel komt, maar ik ga toch proberen haar rustiger te laten drinken.
Mijn dochter had ook van die erge krampjes en ze boerde ook nooit. Ik kreeg destijds de tip van iemand van de VBN om mijn dochter niet over de schouder te leggen, maar echt rechtop te houden, hoofd precies recht op het nekje te houden. Dat ging iets beter. De echte boeren kwamen pas toen ze zichzelf op haar buik kon rollen. (En echte grote mannen boeren waren dat ineens )
  donderdag 28 september 2006 @ 16:44:38 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42202821
Dat boeren zit hier wel goed. Cas heeft ook niet vaak last van krampjes gelukkig. Maar hij laat wel e-norme scheten! Een volwassen vent is er jaloers op. Als Cas wakker wordt, rekt hij zich eerst uit, lacht naar je en laat vervolgens een oorverdovende scheet. Dit is bijna standaard. Laatst was hij bij mijn schoonmoeder en die schrok zich echt te pletter. Dat vind ik dan wel weer leuk hihi...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42203262
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:59 schreef Randa_v het volgende:
Hier reageerde de CB-arts heel goed en respectvol op de manier Merlijn in slaap krijgen en dat hij bij ons in bed slaapt. Heel duidelijk, het is je eigen keuze maar realiseer je wel dat het lang kan duren voor hij weer uit bed gaat naar een eigen bedje. Ja en daar heeft ze een punt, kan ik niet ontkennen. Wat dat betreft ben ik heel blij met het boek dat ik had besteld bij de LLL van William Sears. Hij brengt het precies op een manier waar ik me helemaal in kan vinden. Maar ja, vandaag kwam ik ookmijn schoonmoeder weer tegen en die vertelde tegen Merlijn dat hij mamma en pappa 's nacht maar niet meer lastig moest blijven vallen en door moest gaan slapen. Mmm, hoe moet ik nu weer gaan brengen dat Merlijn bij ons in bed slaapt en dus slapend drinkt . Ach ja, ze weet het en eigenlijk vind ik dat ze maar moet accepteren dat wij het zo doen als we het doen. Als Merlijn na zijn eerste verjaardag nog steeds aan de borst is, kan ik weer wat verwachten....
Omdat ons kereltje in het begin slecht sliep hebben wij het er ook over gehad om hem wel of niet in ons bed te leggen. Uiteindelijk vonden wij het allebei beter om hem op z'n eigen kamertje te laten, om daar zsm aan te wennen. Wat toen nog wel het gesprek is gepasseerd: Hoe kun je samen nog een intiem/prive moment in bed hebben als er altijd een kind tussen ligt of naast ligt (in een wiegje)? Dan wordt je relatie toch ook een stuk platonischer? (Ja, ik weet dat er andere plaatsen zijn waar je met z'n tweeen kunt zijn, maar goed, in bed, vaak veilig, dicht tegen elkaar aan, knus, wordt zo wel weggenomen). Sorry for asking, gewoon iets wat ik me afvroeg omdat het bij ons ook ter sprake is geweest...
pi_42203283
*verwijderd*

[ Bericht 98% gewijzigd door Coelho op 28-09-2006 17:02:05 (Quote ipv Edit bij een typo.) ]
pi_42203482
Wij vrijen gewoon als ze ligt te slapen. Van een kanonschot wordt ze nog niet wakker.

Maar ik vind dit dan weer niet zo passen in een borstvoedingstopic. Niet alle kindjes die bv krijgen slapen bij de ouders en ook kindjes die geen bv krijgen slapen bij de ouders.
pi_42203827
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef nebelung het volgende:
Wij vrijen gewoon als ze ligt te slapen.
Waar je de energie voor hebt, zeg.

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 28 september 2006 @ 17:30:23 #183
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42204098
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waar je de energie voor hebt, zeg.

.
Geloof me, die tijd komt echt weer (ik weet dat 't onwaarschijnlijk klinkt, maar anders zouden er maar weinig 'tweede' kindjes zijn )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42204249
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:30 schreef E.T. het volgende:

[..]

Geloof me, die tijd komt echt weer (ik weet dat 't onwaarschijnlijk klinkt, maar anders zouden er maar weinig 'tweede' kindjes zijn )
Hij heeft niks te klagen. Dat is wel een nadeel van bv, alles is zo ontzettend gevoelig.

Ze slaapt nu gewoon al ruim een uur, misschien dat de zelfbedachte therapie werkt. *hoop hoop hoop*

Dat helemaal rechtop houden ga ik ook proberen. We komen er wel. Als ze naar de basisschool gaat, zullen die krampjes over zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 september 2006 @ 17:43:25 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42204560
Saskia kon ook moeilijk boeren.. Alleen in zittende houding, hoofdje ondersteunen en dan op m'n knieen zittend wilde 't nog wel eens lukken als ik een beetje met m'n knieeen hobbelde.

succes iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 28 september 2006 @ 18:54:27 #186
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_42206935
YPPY, ik krijg Lucie over mijn schouder ook niet aan het boeren. Wat wel goed gaat is als ze op een van mijn benen zit, met haar beentjes aan dezelfde kant. Ik laat haar dan met gestrekt bovenlichaampje iets voorover buigen. Een van mijn handen is dan op haar rug, de ander is op haar borst en ondersteunt ook haar kinnetje. Komen hier flinke agrariërs van.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_42223643
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef Coelho het volgende:

[..]

Omdat ons kereltje in het begin slecht sliep hebben wij het er ook over gehad om hem wel of niet in ons bed te leggen. Uiteindelijk vonden wij het allebei beter om hem op z'n eigen kamertje te laten, om daar zsm aan te wennen. Wat toen nog wel het gesprek is gepasseerd: Hoe kun je samen nog een intiem/prive moment in bed hebben als er altijd een kind tussen ligt of naast ligt (in een wiegje)? Dan wordt je relatie toch ook een stuk platonischer? (Ja, ik weet dat er andere plaatsen zijn waar je met z'n tweeen kunt zijn, maar goed, in bed, vaak veilig, dicht tegen elkaar aan, knus, wordt zo wel weggenomen). Sorry for asking, gewoon iets wat ik me afvroeg omdat het bij ons ook ter sprake is geweest...
Kan eerlijk zeggen dat dat geen problemen geeft en gewoon vanzelf loopt, met of zonder Merlijn in bed. Misschien dat ik mijn hoofd eerder even draai, maat wat nebelung zegt, die krijg je niet wakker.
pi_42225887
Haha, 200 gram erbij in 1 week! . Wat nou bijvoeden. En een halve cm in de lengte d'r bij.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_42225934
Anna
Wat goed zeg!!!

Stond die arts er toevallig bij (dat hoop ik altijd in zo'n geval )
pi_42225964
Nee, het was nu een andere geloof ik. (Helaas idd!).
pi_42226081
Goed zo Anna (en pa en ma )
pi_42226308
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Jarno het volgende:
Haha, 200 gram erbij in 1 week! . Wat nou bijvoeden. En een halve cm in de lengte d'r bij.
Ge-wel-dig
pi_42226447
Maar ze mag helemaal niet groot worden.

.
pi_42226488
Nee, dat gaat veeeeeeeeel te snel. Voor je het weet heb je gedonder met vriendjes enzo.
pi_42226521
Ik blijf d'r gewoon rompertjes maat 50 aandoen. Dat houdt de boel een beetje in bedwang. .
pi_42229459
Anna wat goed!
Juist Jarno, maak er gewoon een bonsaibaby van!
oh, en ook hier geen probleem met welke vorm van intimiteit in combinatie met een babietje naast het bed
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:32:00 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_42229771
Goed zo Anna!
pi_42229781
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:54 schreef Macka66 het volgende:
YPPY, ik krijg Lucie over mijn schouder ook niet aan het boeren. Wat wel goed gaat is als ze op een van mijn benen zit, met haar beentjes aan dezelfde kant. Ik laat haar dan met gestrekt bovenlichaampje iets voorover buigen. Een van mijn handen is dan op haar rug, de ander is op haar borst en ondersteunt ook haar kinnetje. Komen hier flinke agrariërs van.
Held! Dit werkte echt goed. Al 5 boertjes sinds gisteravond en dat is meer dan normaal in een hele week!

Die arts kan echt de pot op nu, mij een beetje ongerust lopen maken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42230510
hoera voor anna!
(en jarno, op een bepaalde leeftijd laten die iniminirompertjes juist net iets te veel bloot over. denk ik.)
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:14:48 #200
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42230775
Goed zo Anna! 200 gram in een week en nog in de lengte gegroeid ook, held
En hier ook een meisje die het liefst zittend boert.
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')