Bij jou misschien ja..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef Carentan het volgende:
Tis allemaal zo standaard zoenen beffen en dan neuken..
A, hoe oud ben je 16?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/916145/1/100#41978797]woensdag 20 september
Tis allemaal zo standaard zoenen beffen en dan neuken..
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk, het liefst niet door een vent die deze vraag stelt.
In ieder geval zonder een puber zo als jij.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef Carentan het volgende:
Ik vroeg me af op welke manier vrouwen het liefst klaarkomen!!!
Je laat je te veel leiden door het gedrag van je ouders, zieligquote:Op woensdag 20 september 2006 15:22 schreef Gripper het volgende:
Plotseling hard&droog anaal d'r in kneiteren schijnen ze wel lekker te vinden. Niet letten op de kreten, dat betekent alleen maar dat ze het lekker vinden.
Dat is een goeie grap...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je laat je te veel leiden door het gedrag van je ouders, zielig![]()
je bedoelt ass to mouth?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef schatjeeeh het volgende:
ooit gehoord van afwisseling...stelletje pubers hier
Danku danku.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is een goeie grap...![]()
Potverdorie, wat is dat een goeie grap.![]()
![]()
Hou op zeg, voor ik zometeen van m'n stoel val.![]()
![]()
poeh poeh.
![]()
Goddomme man, van een puber had ik zo'n kansloze kutgrap wel verwacht maar niet van iemand die in 1961 geboren is....quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Danku danku.![]()
Pas op dat u niet van uw stoel valt![]()
OKquote:Op woensdag 20 september 2006 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Goddomme man, van een puber had ik zo'n kansloze kutgrap wel verwacht maar niet van iemand die in 1961 geboren is....![]()
ik hoop voor je dat het niet te vaak met nummer 22 begintquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef kastanova het volgende:
-knip-
Whehehe. Ik was al aan het twijfelenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:26 schreef remlof het volgende:
ik wens niet met Carentan geassocieerd te worden
Nou, als ik ooit binnen drie peukies wel uitgeneukt ben en in slaap val mogen ze me rustig een spuitje geven hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef kastanova het volgende:
..
Bij mij is het dan ook eerder een soort van puzzeltocht
1. Naspel
2. Pompen!
3. Roken en gepijpt worden
4. Vrouw die geneukt wordt terwijl ze een peuk opsteekt
5. Af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. Beetje lullen (eventueel over seks; "Hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. Voorspel
8. Pompen! Hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. Hé fuck, ik heb het echt teringwarm... Mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? Goed plan.
10. Tegen elkaar aanrijden
11. Beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. Lullen
13. Voorspel
14. Pompen!
15. Passioneel zoenen
16. Hardcore pijp/bef/vinger actie
17. (Eventueel) Klaarkomen
18. Afkoelen (dus ook absolúút niet tegen elkaar aankruipen)
19. Dom lullen / Peukie doen
20. Zoenen
21. Afgekoeld zijn
22. Tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
En dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
Lijstjes en sex.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef erodome het volgende:
Zie het lijstje van kasta met hier en daar nog wat aanvullingen
Roflquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef kastanova het volgende:
De meeste mannen zien de seks echt als iets behoorlijks plastisch, bij wijze van spreken als een plattegrond (de meeste vrouwen ook wel, maar dat terzijde) die gevolgd dient te worden.
1. Zoenen
2. Voorspel
3. Beffen/Vingeren
4. Pijpen/trekken
5. Pompen! Pompen! Nonstop neuken naar het hoogtepunt toe!
6. (in enkele gevallen) Naspel
6. Roken en slapen
And that's about it.
De meeste vrouwen zijn dan ook nogal verbaasd als het "anders" gebeurt, uiteraard ook weleens op een negatieve manier, maar dat zijn meestal de vrouwen die net een langdurige relatie achter de rug hebben en dus helemaal vastgeroest zijn in een bepaald patroon.
1. Naspel
2. Pompen!
5. Af te wisselen met een beetje beffen en vingeren en eventueel tegelijkertijd trekken en pijpen
6. Beetje lullen (eventueel over seks; "Hé, wat lijkt jou nog lekker om te doen?." )
7. Voorspel
8. Pompen! Hardhandig, vrouw op haar buik, handen op haar rug gevouwen, arm om haar nek.
9. Hé fuck, ik heb het echt teringwarm... Mên, ik ben ook uitgeput, peukie doen? Goed plan.
11. Beetje pijpen/beffen/trekken/vingeren, maar dan op een relaxte spelerige manier
12. Lullen
13. Voorspel
14. Pompen!
15. Passioneel zoenen
20. Zoenen
21. Afgekoeld zijn
22. Tegen elkaar aankruipen, haar hoofd op mn borst, m'n hand die haar lijfje kriebelt en dan lekker in slaap vallen.
En dat dan vrijwel iedere keer in een andere @random volgorde.
Juist geen lijstjes dus, geen volgorde, geen vaste riedeltjes, maar vanalles en dat door elkaar heen.quote:
Waarom is dat viesquote:Op woensdag 20 september 2006 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
sex = lichaamsvloeistoffen uitwisselen = bah![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef kastanova het volgende:
De meeste mannen zien de seks echt als iets behoorlijks plastisch, bij wijze van spreken als een plattegrond (de meeste vrouwen ook wel, maar dat terzijde) die gevolgd dient te worden.
1. Zoenen
2. Voorspel
3. Beffen/Vingeren
4. Pijpen/trekken
5. Pompen! Pompen! Nonstop neuken naar het hoogtepunt toe!
6. (in enkele gevallen) Naspel
6. Roken en slapen
And that's about it.
De meeste vrouwen zijn dan ook nogal verbaasd als het "anders" gebeurt, uiteraard ook weleens op een negatieve manier, maar dat zijn meestal de vrouwen die net een langdurige relatie achter de rug hebben en dus helemaal vastgeroest zijn in een bepaald patroon.
1. Naspel
2. Pompen!
7. Voorspel
12. Lullen
13. Voorspel
14. Pompen!
15. Passioneel zoenen
20. Zoenen
21. Afgekoeld zijn
En dat dan vrijwel iedere keer in met een andere @random volgorde.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist geen lijstjes dus, geen volgorde, geen vaste riedeltjes, maar vanalles en dat door elkaar heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |